Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ken ze idd behoorlijk goed en daarom vind ik het ook niet logisch. Maar toch zoek ik overal wel iets achter.. :/
||
Citaat:
Ik ken het.. ik heb zelf ook momenten dat ik mensen die compleet eerlijk zijn tegen me niet vertouw, en dat ik paranoïa ga denken, ervan uit ga dat ze tegen me liegen etc. Mijn oplossing is dan om mijn twijfels aan hun te bekennen, en er zo goed mogelijk probeer uit te leggen wát het precies is dat mij doet twijfelen aan hun oprechtheid/integriteit. En dat zonder gelijk te veroordelen, of op "ruziemaaktoon" te vertellen
||
Citaat:
|
op zichzelf een interessante gedachte... niets geloven wat anderen zeggen en zelfs als je het met je eigen ogen ziet het nog in twijfel trekken.
misschien een baan als wetenschapper iets voor jou? maar goed, in het dagelijks leven is dat bijzonder onhandig; onze maatschappij is gebaseerd op een zekere mate van vertrouwen, heb je dat vertrouwen niet kun je niet goed functioneren in de maatschappij.
|
Oww, dit herken ik wel heel erg eigenlijk
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik herken het effect. En ik weet niet hoe ik eraan ben gekomen. En ik weet ook niet hoe ik er weer vanaf ben gekomen. (het was er wel maar is nu GELUKKIG weer weg)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw bewijs: Leven na dood bewezen babshoewab | 114 | 13-08-2009 14:03 | |
Psychologie |
Wat als anderen zeggen dat je ziek bent... Sterretje* | 18 | 21-06-2004 12:01 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Onenigheden waar je niet uitkomt Verwijderd | 19 | 29-04-2002 04:09 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |