Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 23:13
Verwijderd
die enorme mongolen die er moeite mee hebben om dingen in de juiste brievenbus te tieven, HOMOS IK WIL MIJN SPULLEN GEWOON OP MN WERK KRIJGEN DOE NIET ZO MOEILIJK
Advertentie
Oud 26-06-2007, 23:18
Metal
Metal is offline
Totaal aantal posts: 351
Gebruiker Posts
koekjes 22

hehe.
Oud 26-06-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-06-2007 @ 00:18 :
Totaal aantal posts: 351
Gebruiker Posts
koekjes 22

hehe.
ik moet toch ergens mn frustraties kwijt
Oud 26-06-2007, 23:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hey l;ols ik sta op drie maar ik heb dan ook wel overal pijn enzo
Oud 26-06-2007, 23:46
MartinV
MartinV is offline
De post die bestellingen van ons bedrijf niet bezorgt!!

En mensen die of geen email lezen, of die niet snappen dat wat er in de email staat ook gebeurt en in plaats daarvan 2 weken lang niet betalen en dan na een aanmaning vragen wanneer de bestelling opgestuurd zal worden, terwijl die al 2 weken de deur uit is... of mensen die gewoon helemaal niet betalen
o en mensen die niet weten hoe een winkelwagentje werkt waardoor ze het product moeten omschrijven zodat ik het zelf voor ze kan bestellen, of die dan maar bellen en het omschrijven..
aaargh!

Moest er ff uit..

Maar gelukkig gaat het in 99 procent van de gevallen goed, en doet de post gewoon zijn werk, en zijn er zelfs mensen die een kwartier na het onvangen van de factuur al overmaken, die zijn lief!
Oud 27-06-2007, 00:05
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-06-2007 @ 00:36 :
hey l;ols ik sta op drie maar ik heb dan ook wel overal pijn enzo
Volgens mij sta je in elk topic wel op een van de eerste drie plaatsen.
Oud 27-06-2007, 00:13
Haligh
Haligh is offline
babyface emo's.

Oud 27-06-2007, 00:14
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Broeder schreef op 27-06-2007 @ 01:05 :
Volgens mij sta je in elk topic wel op een van de eerste drie plaatsen.
een snelle check liet verdacht vaak nummer 1 zien.
Oud 27-06-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 27-06-2007 @ 01:13 :
babyface emo's.

[afbeelding]
links lijk echt op een meisje zonder boobies
Oud 27-06-2007, 00:21
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 27-06-2007 @ 01:17 :
links lijk echt op een meisje zonder boobies
en op de zanger van keane.
Oud 27-06-2007, 07:46
ragdoll
ragdoll is offline
Amstelveen rant maar die staat al elders. En dat ik mijn pony scheef heb geknipt

Edit mijn werk weer een onverstaanbare brit aan de telefoon die iets URGENT heeft en collega's die geïrriteerd raken omdat ik de man niet kan verstaan. Ja eh kan ik er wat aan doen dat hij zo binnensmonds praat. Ik kijk al jaren britse series en ik ken lockstock en snatch uit mijn hoofd dus die accenten versta ik heus wel. Maarja als iemand mompelt kan ik er ook weinig van maken. Desondanks voel ik me nu dom.

Laatst gewijzigd op 27-06-2007 om 12:33.
Oud 27-06-2007, 15:04
botulismf
botulismf is offline
Nou jongens ik klaag niet vaak maar vandaag had een van mijn kleuters in zijn broek gescheten in de klas. En toen kwam hij op het lumineuse idee om met zijn handen in zijn broek te gaan zitten frotten en zijn schijt over zijn hele broek, zijn stoel, zijn tafel, de vloer en zijn handen te smeren. Toen ik het rook zat hij met zijn schijthanden doodleuk een lego-bouwwerkje te maken, met twee andere kleuters erbij. Pissig geworden en naar de WC gesleurd en zijn handen onder toezicht laten wassen.
Daarna, toen hij op de WC zijn vieze kleren uit moest trekken en zijn reet moest vegen en ik schone kleren voor hem was gaan halen, heeft hij nog eens gebruikte propjes WC-papier terug in de WC-rolhouder zitten duwen. Ook leuk. Nog een keer kwaad op hem geworden en toen moest ik de klas schoonmaken en ook nog voor ieder kind een briefje invullen van in welke klas ze volgend jaar komen. En die briefjes moesten vandaag om half een meegegeven, dus dan krijg je zelf twee uur daarvoor eindelijk eens een lijst met in welke klas je kinderen komen te zitten (dat was nog steeds niet bekend) en moet je het je verder maar uitzoeken.

Ik wou dat ik me nog kon ergeren aan gaymo's en aan wie het meeste post op een geel forum, maar ik heb wel wat beters te doen.
Oud 27-06-2007, 15:07
Verwijderd
Ik erger me aan mijn eigen gehoest en dat het maar niet stopt. Ik denk dat ik straks stik.
Oud 27-06-2007, 15:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-06-2007 @ 16:04 :
Nou jongens ik klaag niet vaak maar vandaag had een van mijn kleuters in zijn broek gescheten in de klas. En toen kwam hij op het lumineuse idee om met zijn handen in zijn broek te gaan zitten frotten en zijn schijt over zijn hele broek, zijn stoel, zijn tafel, de vloer en zijn handen te smeren. Toen ik het rook zat hij met zijn schijthanden doodleuk een lego-bouwwerkje te maken, met twee andere kleuters erbij. Pissig geworden en naar de WC gesleurd en zijn handen onder toezicht laten wassen.
Daarna, toen hij op de WC zijn vieze kleren uit moest trekken en zijn reet moest vegen en ik schone kleren voor hem was gaan halen, heeft hij nog eens gebruikte propjes WC-papier terug in de WC-rolhouder zitten duwen. Ook leuk. Nog een keer kwaad op hem geworden en toen moest ik de klas schoonmaken en ook nog voor ieder kind een briefje invullen van in welke klas ze volgend jaar komen. En die briefjes moesten vandaag om half een meegegeven, dus dan krijg je zelf twee uur daarvoor eindelijk eens een lijst met in welke klas je kinderen komen te zitten (dat was nog steeds niet bekend) en moet je het je verder maar uitzoeken.

Ik wou dat ik me nog kon ergeren aan gaymo's en aan wie het meeste post op een geel forum, maar ik heb wel wat beters te doen.

ooooh jongen ik was zo ontzettend woedend geworden, gelukkig heb je een betere beheersing. ik had dat kind echt een klap of vier vijf zes verkocht nou moet je je maar flink bezatten en de rest van de week ziekmelden met de smoes'poep in je oog'en dan emails opsturen met foto's uit dat foktopic van een tijd terug.
Oud 27-06-2007, 15:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 27-06-2007 @ 16:07 :
Ik erger me aan mijn eigen gehoest en dat het maar niet stopt. Ik denk dat ik straks stik.
heb je al kruidenthee geprobeerd? met anijs en veel honing en ehm ja wat doen ze daar altijd in. dat werkt bij mij altijd wel
Oud 27-06-2007, 15:23
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-06-2007 @ 16:13 :
ooooh jongen ik was zo ontzettend woedend geworden, gelukkig heb je een betere beheersing. ik had dat kind echt een klap of vier vijf zes verkocht nou moet je je maar flink bezatten en de rest van de week ziekmelden met de smoes'poep in je oog'en dan emails opsturen met foto's uit dat foktopic van een tijd terug.
Zeg je gaat later toch niet ons eventueel kroost slaan hè? Niet dat ons eventueel kroost ooit schijt op de muren zou smeren, kom nou zeg... en als dan toch is er nog altijd de postnatale abortus.

En aan bezatten wordt gewerkt, de eerste hertog jan is al aangebroken, maar het zijn de laatste twee dagen nog dus ziekmelden doe ik maar niet, is wel erg lullig, en morgen kan het haast niet anders dan vele malen beter gaan. Ik heb wel nauwelijks stem over, joy joy joy.
Oud 27-06-2007, 15:24
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kankerhonden bij de gemeente die je met een glimlach vertellen dat ik maar blij moest zijn dat er vorige keer geen 28 euro verlieskosten in rekening zijn gebracht rot op kankerhond die kosten zouden gvd sowieso niet in rekening gebracht moeten worden, bureaucratische geldwolf.
Oud 27-06-2007, 15:24
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik erger me aan stubru, want daar is het tegenwoordig echt wel de godganse dag die kutmuziek van Tokyo Hotel en Arid. bweurk.

Ik krijg ook spontane staakneigingen van ongeduldige mensen. Opdrachten die je vandaag krijgt willen ze liefst gisteren al klaar hebben.

En ik erger me ook aan anderstaligen aan de telefoon. "Do you speak servo-Kratisch?" ik: "No, absolutely not" zij: *iets in het servo-kroatisch*. verder erger ik me vandaag ook aan Russen. Zonder enige uitzondering leken die waar ik vandaag contact mee gehad heb nogal aardig onder invloed van veel te veel vodka.

En daarnaast geen zin om me nog aan andere dingen te ergeren. Neh.
Oud 27-06-2007, 15:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-06-2007 @ 16:23 :
Zeg je gaat later toch niet ons eventueel kroost slaan hè? Niet dat ons eventueel kroost ooit schijt op de muren zou smeren, kom nou zeg... en als dan toch is er nog altijd de postnatale abortus.

En aan bezatten wordt gewerkt, de eerste hertog jan is al aangebroken, maar het zijn de laatste twee dagen nog dus ziekmelden doe ik maar niet, is wel erg lullig, en morgen kan het haast niet anders dan vele malen beter gaan. Ik heb wel nauwelijks stem over, joy joy joy.
ik had postnatale abortus door middel van doodslaan in gedachten. en dan droppen bij nulde.

maar had dat kind er een reden voor dat ie vond dat ie zich als een gestoorde moest gedragen? en nee ik had hem trouwens niet geslagen want dan had ik zelf onder de schijt gezeten, gadverdamme. leuk joh, kinderen
Oud 27-06-2007, 15:35
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-06-2007 @ 16:26 :
ik had postnatale abortus door middel van doodslaan in gedachten. en dan droppen bij nulde.

maar had dat kind er een reden voor dat ie vond dat ie zich als een gestoorde moest gedragen? en nee ik had hem trouwens niet geslagen want dan had ik zelf onder de schijt gezeten, gadverdamme. leuk joh, kinderen
Hmmm over redenen is weinig te zeggen op die leeftijd, en ook je eigen schijt op muren smeren is niet uitzonderlijk als je vier bent, het zal wel een eerste aanraking met territoriale drang zijn ofzo. Die kinderen handelen sowieso hoofdzakelijk vanuit impulsen en vanuit hun onderbewustzijn dus ze weten zelf de helft van de tijd niet waar ze mee bezig zijn. Maar dat maakt het ook wel weer gaaf, soms kun je ze echt lekker hartelijk uitlachen omdat ze iets idioots aan het doen zijn. En dan denken zij dat je ze toelacht.
Oud 27-06-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-06-2007 @ 16:13 :
heb je al kruidenthee geprobeerd? met anijs en veel honing en ehm ja wat doen ze daar altijd in. dat werkt bij mij altijd wel
Ik heb al wel veel thee op, en honing en trachitol (dat helpt voor geen reet maar oke) en dropjes en zelfs gegorgelt met zout water (ieuhw) maar ik blijf hoesten.
Oud 27-06-2007, 16:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
meh da's kut. al wel naar de dokter geweest?
Oud 27-06-2007, 16:04
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
je moet prioriteiten stellen, dat zag je in hoe vreselijk ergelijk babyface emo's zijn.
Oud 27-06-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 27-06-2007 @ 17:03 :
meh da's kut. al wel naar de dokter geweest?
Neen. Ik ben zo'n figuur die het nooit 'erg' genoeg vind om naar de dokter te gaan, .
Oud 27-06-2007, 16:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja ee ik eigenlijk ook niet en ik ben altijd bang dat het van mijn teruggave afgaat.
Oud 27-06-2007, 16:34
Elmoo
Elmoo is offline
- Mensen die zitten te snurken op de weg als ze toch echt voorrang hebben of van rechts komen.
- Mensen die de winkelstraat blokkeren door eindeloze gesprekken en geen milimeter opzij willen gaan (en nog beledigd zijn als je vraagt of je er langs mag).
- Leraren die je studiepunten maar niet willen geven terwijl je allang je verslagen ingeleverd hebt.
- Mensen die ongevraagd op je stoep staan terwijl je net een rustig avondje met je vriend had gepland.

Dat was 't wel zo'n beetje
Oud 27-06-2007, 17:13
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Haligh schreef op 27-06-2007 @ 17:04 :
je moet prioriteiten stellen, dat zag je in hoe vreselijk ergelijk babyface emo's zijn.
Je prioriteiten veranderen wel als iemand je muren insmeert met zijn eigen uitwerpselen, hoor. Ik vind die gaymo's overigens extreem meelijkwekkend, niet zozeer ergerlijk. Ik zou ook naar My Chemical Romance gaan luisteren als ik er zo uitzag.
Oud 27-06-2007, 18:06
gurl19
gurl19 is offline
Ik erger me eraan als niemand met mij de stad inwil als ik mijn eerste loon heb als afgestudeerd juf

En ik ben blij dat ik geen kleuterjuf heb als ik dat poepverhaal hier lees
Dan erger ik me liever aan niet luisterende ADHD kinderen etc
Oud 27-06-2007, 19:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik erger me eraan dat ik niemand heb om mee op vakantie te gaan en dat ik nu niet meer alleen durf omdat iedereen het me afraad met allerlei horrorverhalen.
Oud 27-06-2007, 19:37
tuttebel
tuttebel is offline
dat ik altijd bedenk iets te doen en het 4 seconden later weer vergeten ben.
Oud 27-06-2007, 20:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
Wtf, hoe oud was dat kind?
Oud 27-06-2007, 20:55
botulismf
botulismf is offline
Vier jaar en een maand. Anale fase de gekste.
Oud 27-06-2007, 21:22
June bug
June bug is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-06-2007 @ 21:55 :
Vier jaar en een maand. Anale fase de gekste.
ohja heerlijk die instromers
Oud 27-06-2007, 21:24
botulismf
botulismf is offline
Mijn hele klas is instromers. Zestien stuks. De oudste is bijna vierenhalf jaar. Lolz.
Oud 27-06-2007, 21:31
Verwijderd
Na bijna 6 jaar kort geschoren te zijn heb ik weer haar op mijn hoofd en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet behalve een scheidingkje, frustratie alom.
Oud 27-06-2007, 22:26
nps
nps is offline
IK HEB HOOFDPIJN
Oud 27-06-2007, 22:51
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-06-2007 @ 18:13 :
Je prioriteiten veranderen wel als iemand je muren insmeert met zijn eigen uitwerpselen, hoor.
true.
Oud 28-06-2007, 06:10
11
11 is offline
Ik heb op dit moment echt een hekel aan het weer. Het maakt niet uit of het nou smiddags 2 uur is of snachts 4 uur het is gewoon te warm om te leren . Waarom moet het nou net rond mijn herkansing rond de 40 graden zijn
Oud 28-06-2007, 09:12
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 28-06-2007 @ 07:10 :
Waarom moet het nou net rond mijn herkansing rond de 40 graden zijn
waar zit jij dan? .

ontopic:
PUIST.
Oud 28-06-2007, 09:49
grandaddy
grandaddy is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 27-06-2007 @ 22:31 :
Na bijna 6 jaar kort geschoren te zijn heb ik weer haar op mijn hoofd en ik weet niet zo goed wat ik er mee moet behalve een scheidingkje, frustratie alom.
zie post #25432439

ik heb dit hele blok verneukt
Oud 28-06-2007, 11:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
waarom moet mijn arme rug nu weer lijden onder de cyclus van mijn vruchtbaarheid.
Oud 28-06-2007, 11:48
Sherco
Sherco is offline
Zo gaaf dit topic

OT: mijn huisgenootje die diarree heeft vlak na haar naar de wc moeten...
Oud 28-06-2007, 11:55
woezel
woezel is offline
dat ik niet geslaagd ben
Oud 28-06-2007, 12:18
lapin
lapin is offline
ik kreeg reclame in de bus van een makelaar "opzoek naar uw droomhuis" en dat is geen goed nieuws gdvrdmm want vorige keer kregen we 100 van die reclames toen het huis tekoop stond, ik woon al in mn droomhuis meeh
Oud 28-06-2007, 14:29
11
11 is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 28-06-2007 @ 10:12 :
waar zit jij dan? .

ontopic:
PUIST.
Istanbul
Oud 28-06-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 28-06-2007 @ 15:29 :
Istanbul
Gaaf, ik ga de derde...
Oud 28-06-2007, 19:38
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Cornel schreef op 22-06-2007 @ 18:45 :
Mijn vaste platenwinkel had deze week een grote tweede hands partij LP's binnen gekregen (die grote zwarte schijven waar muziek opstaat ) Had al wat LP's gekocht en zag daar staan een UK persing staan van Gong gazeuse op LP (met poster) Ik wilde die LP vandaag kopen, blijkt een ander mij voor geweest te zijn!

Een troost ik heb de Duitse LP persing, maar die UK pressing met die kleurrijke poster had ik ook wel erbij willen hebben!

Op CD heb ik 'm op Japans (VJD 5018) in de binnenkant van het boekje hebben de de LP poster in CD boekje formaat afgebeeld.
Moest ik mij vorige week nog behoorlijk ergeren omdat ik een lang gezochte LP mis liep. Laat ik vandaag uitgerekend de koper van die LP tegengekomen zijn, en hij heeft voor een prijsje zijn LP aan mij verkocht, dus ik

Zie voor foto DIT topic.
Oud 28-06-2007, 20:26
June bug
June bug is offline
Citaat:
11 schreef op 28-06-2007 @ 15:29 :
Istanbul
dacht dat je alweer terug was
Oud 28-06-2007, 20:29
Broeder
Broeder is offline
Dat het laatste nummer van een lp-kant meestal één van de leukste is en mijn naald zo traag. Meer in het algemeen; wachten.
Oud 28-06-2007, 20:40
EvilConduct
EvilConduct is offline
TV reclames.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten