![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verder draag ik altijd een bh, omdat zonder alles zo heen en weer gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar geen bh... in bed en als ik alleen thuis ben en mijn bh na een warme dag mijn schouders openschuurt. Ik heb veel te grote borsten om geen bh te dragen, daarnaast loopt dat ook gewoon niet fijn (laat staan dat je een onverwachte beweging moet maken en dat ze 'meehoppen' auwww). Andere kant is dan weer dat ze vaak ook op de schouderbandjes doorwegen en dat ik hem thuis dan al snel uitdoe. Verder vind ik dat ze vooral zelf moeten weten wat ze doen, maar ik vind ook dat als je daarmee rondloopt, je ook niet moet klagen dat er over gepraat wordt. Al ben ik wel van mening dat je zou moeten weten wat je beter wel en niet aan kunt trekken (uitlaten) met je lichaam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ligt helemaal aan de persoon en de locatie/situatie. Context is alles.
||
Citaat:
En waarom hebben (schiet mij opeens te binnen) etalagepoppen eigenlijk in godsnaam tepels? Die dingen zijn van snoeihard kunststof/aardewerk/metaal etc. dus prijken zelfs door een leren poncho heen. Of is dat sexy? ![]() OT: Jellymania in D, dus hou maar op. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat vind je van een bh met vulling, ook voor Mannen! Verwijderd | 50 | 15-03-2011 20:03 | |
Lifestyle |
Beha's Charlene7 | 39 | 02-01-2010 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Lifestyle |
Draag jij altijd een bh? krissie85 | 179 | 30-06-2005 23:35 | |
Lifestyle |
Op wat voor typ zou je nooit vallen? justakid | 244 | 09-05-2004 19:16 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |