Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wilde nieuwe beschermfolie op deze CD plakken, is de zilverlaag losgeraakt (zie pijl), en laat het nou uitgerekend een CD zijn waar zeer moeilijk aan te komen is (eerste Japanse uitgave) Gelukkiig heb ik via mijn contact in Japan een nieuw (zelfde Sony CSCS 5154 ) examplaar kunnen regelen al gaat mij dat wel het een en ander kosten! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Moet ongeveer 3 tot 4 weken wachten dat ik die CD weer nieuw in bezit heb. Gelukkig heb ik al een foto van die CD toegemaild gekregen vanuit Japan zodat ik zeker weet dat die naar mij toe gaat komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Of verkopers die een Revox tapedeck (bouwjaar 1980) aanbieden voor 125 € en uiteindelijk niet meer waard is dan de prijs van oud ijzer! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() oh de uitspraak "gaan jullie nu al dicht? in barcelona zijn de terrasjes tot half 2 open" dan ga je toch fucking lekker naar barca, lul ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Frustraties over groepsprojecten Annie Koek | 5 | 12-01-2014 08:59 | |
Verhalen & Gedichten |
frustratie SiemdeCyper | 14 | 16-11-2004 17:45 | |
Games |
Welk(e) level/missie/objective/whatever. .heeft jou het meest gefrustreerd ??? Verwijderd | 31 | 06-11-2002 10:08 | |
Seksualiteit |
Heb jij seksuele frustraties? ^AmArU^ | 35 | 29-04-2002 18:22 | |
ARTistiek |
frustraties (verhaaltje) Ninnoc | 6 | 21-02-2002 12:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Gefrustreerd (engels) Fun4ever | 8 | 05-10-2001 15:55 |