Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2007, 00:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hou je dan ook zeker heel veel van mijn snor. maar die laat ik dan weer staan uit joan wasser en jd samson sympathie
Oud 13-07-2007, 00:07
botulismf
botulismf is offline
Maar natuurlijk, bebe. Er zijn snorren en snorren, en jouw snor behoort duidelijk tot de laatste categorie.
Oud 13-07-2007, 00:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
kijk een lowrider moustache

ontopic: kate bush without bra oehhhhhh
Oud 13-07-2007, 08:20
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb B (geloof ik, heb al 6 jaar niet meer opgemeten, of 't 70, 75 of 80 is weet ik ook niet) en ik draag alleen een BH als ik iets moet doen waarbij die dingen zonder zeer doen. Dat is dus vrijwel nooit. Ik vind het irritant zitten, die beugels geven me rode vlekken en jeuk, als er vulling in zit krijg ik het er warm van en gaat alles lopen zweten en het zijn lelijke ondingen die nog veel te veel van mijn portomonneetje vragen ook. Ze hangen imo niet en als ze het al doen, heb ik nog altijd liever dat het lekker zit daarboven en dat ze hangen dan dat ik me een opgevulde barbiepop voel.

Ik zie mensen nooit raar kijken.
Oud 13-07-2007, 12:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Wat is er mis met tepels zien? Zelf voel ik me meer op m'n gemak als ik een bh aanheb, maar ik vind zichtbare tepels niet lelijk zulle. (Bij vrouwen met hangtietjes (groot of klein) denk ik echter snel: )
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 12:36
Kitten
Kitten is offline
Mijn vriendin draagt in principe altijd een BH, behalve als ze thuis is en niet echt is 'opgestaan' (m.a.w. als er een echt opsta-moment is doet ze 't wel). Ze heeft een soort sport-achtige BHs die ze vaak draagt, dus die zitten geloof ik ook wel gewoon comfortabel. Ze heeft het niet echt heel hard nodig (Cup A) en je ziet het alleen als ze een heel los t-shirt aan heeft. Voor de rest blijven ze toch wel netjes zitten.
Oud 13-07-2007, 12:38
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 13-07-2007 @ 13:36 :
Mijn vriendin draagt in principe altijd een BH, behalve als ze thuis is en niet echt is 'opgestaan' (m.a.w. als er een echt opsta-moment is doet ze 't wel). Ze heeft een soort sport-achtige BHs die ze vaak draagt, dus die zitten geloof ik ook wel gewoon comfortabel. Ze heeft het niet echt heel hard nodig (Cup A) en je ziet het alleen als ze een heel los t-shirt aan heeft. Voor de rest blijven ze toch wel netjes zitten.
sportbh's dragen als je niet aan het sporten bent: daar kan je je toch niet vrouwelijk in voelen? Ik vind het een afknapper om te zien in elk geval, laat staan om te dragen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 12:52
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-07-2007 @ 13:38 :
sportbh's dragen als je niet aan het sporten bent: daar kan je je toch niet vrouwelijk in voelen? Ik vind het een afknapper om te zien in elk geval, laat staan om te dragen.
Nouja, ik weet niet of het echte sport-BHs zijn. Daar vind ik ze op lijken. Daarnaast is mijn vriendin daar heel simpel in: Als het niet lekker zit, draagt ze het niet, al is het nog zo sexy. Zit het lekker, dan draagt ze het, al is het nog zo lelijk.
Oud 13-07-2007, 15:24
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 13-07-2007 @ 13:38 :
Ik heb eigenlijk alleen maar sportbh's Maar ik vind ze er wel gewoon uitzien, het zijn niet van die hele grote dingen met enorme bandjes enzo. Ik vind beugelbh's gewoon niet echt lekker zitten en bh's zonder beugel met cup D is ook niet zo aangenaam (behalve dus deze sportbh's).
Maar over die tepels: je hebt ook zat bh's die niet voorgevormd zijn en waar je dus tepels doorheen kan zien als ze hard zijn. Het maakt me niet zoveel uit als iemand een bh aan heeft of niet, als het maar niet gaan hangen, dat vind ik bah.
Oud 13-07-2007, 17:48
Verwijderd
lekker man met tieten los rondhuppelen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 18:37
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 13-07-2007 @ 18:48 :
lekker man met tieten los rondhuppelen.
Ja, ik kan er maar geen genoeg van krijgen, zo fijn voelt het.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 01:20
Hack
Hack is offline
Lekker belangrijk man, of je nou een BH draagt of niet. Volgens mij maken alleen vrouwen zich druk om dit soort onbenullige zaken.
Oud 16-07-2007, 09:07
DeadNation
DeadNation is offline
Wat opzich vrij logisch is......
Oud 16-03-2015, 10:26
Retroman
Retroman is offline
Wat een gezeur allemaal. Laat iedereen doen wat ie wil. Ik vind persoonlijk zonder BH sexier. En spreek van vertrouwen van de persoon in kwestie. Hoe iemand dikke tepels lelijk kan vinden begrijp ik niks van. Vinden we het pas mooi als je er aan mag komen? Als vrouwen geen BH dragen....kijk ernaar en geniet ervan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2015, 14:44
bikinigek
bikinigek is offline
ik ben van dat moet je zelf weten wat je doet.
heb er geen problemen mee je word niet gedwongen te kijken met een geweer toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten