![]() |
||
Citaat:
En ik ken maar vrij weinig mensen met de discipline om te sparen. Ook, de meeste jongeren die uit huis wonen en studeren (en naar eigen zeggen niet veel hebben) zie ik meestal wel bij ouders eten 2 3 x per week, krijgen een boodschappentas mee vol met spullen om de twee weken, doen hun was bij de ouders enz. Dat maakt het wel een stuk makkelijker om te sparen dan ja. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vrienden van mij die pas op zichzelf zijn gaan wonen willen feiten nog welleens verdraaien zodat het lijkt alsof ze het heel moeilijk hebben... Werkelijkheid valt reuze mee incl de ouderbijdragen en de booschappentas van Pa. Of de gezamenlijke wekelijkse inkoop met ma. Ik zie dat soort dingen wel. Dat is als een open boek voor mij. Ik woon ook op mijzelf. Al 8 jaar en het is niet de eerste keerdat ik die dingen zie gebeuren. Liegen hoeven ze niet tegen mij. Alleen een enkeling zo nu en dan heeft het echt fawking moeilijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De discipline om te sparen zet zich pas in werking als je daadwerkelijk kán sparen, dus in bijvoorbeeld die maanden dat je wat over houdt. Dan moet je de discipline hebben om het op een spaarrekening te zetten en het dus níet uit te gaan geven. Dat sommige studenten bij hun ouders eten en geld van hun ouders krijgen, heeft hier niets mee te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat ik toch wel voor een baan kies, die en leuk is én redelijk verdient. Ja mijn geld deel ik absoluut als m ijn vrienden even zonder zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is de waarde van geld voor jou groot. Dan kun je in principe net zo goed een villa kopen. Dat komt op het zelfde neer als stoppen met werken. Alleen is een villa kopen iets materialistisch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote zwangerschaps- en babytopic #9 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 16:43 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Lifestyle |
Hoe belangrijk is geld in jouw lifestyle? Verwijderd | 53 | 11-05-2004 13:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hoe belangrijk is geld EMPS | 26 | 03-12-2002 17:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
belangrijk = geld?? EMPS | 4 | 25-09-2002 17:34 | |
De Kantine |
Hoever zou jij gaan voor geld? EN hoe belangrijk is het geld dan? Frida | 24 | 19-06-2002 12:38 |