Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2007, 00:45
Verwijderd
Citaat:
linda89 schreef op 11-07-2007 @ 22:14 :
een mooie goed gespierde kerel van 1.95m die voor mn ogen mijn kleine vriendje van 1.70m lachend optilt, even laat spartelen en dan met zijn gespierde armen kraakt. Daarna gooit hij hem achteloos in een hoek en komt ie met zijn brede body naar mij en....
...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 00:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
een mooie goed gespierde kerel van 1.95m die voor mn ogen mijn kleine vriendje van 1.70m lachend optilt, even laat spartelen en dan met zijn gespierde armen kraakt. Daarna gooit hij hem achteloos in een hoek en komt ie met zijn brede body naar mij en....
omg.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 07:06
Verwijderd
Grote bek maar ook wel weer lief.

Meer dan genoeg.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
RAPE TIME!
Oud 12-07-2007, 13:21
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2007 @ 10:41 :
RAPE TIME!
Jap, ik ga jou door de lucht slingeren voor haar ogen, want jij weegt toch maar 63 kilo.
Oud 12-07-2007, 17:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Changshan schreef op 12-07-2007 @ 14:21 :
Jap, ik ga jou door de lucht slingeren voor haar ogen, want jij weegt toch maar 63 kilo.
Ik ben gelukkig niet haar vriendje en bovendien ben ik 1.78 ofzo.
Oud 12-07-2007, 17:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dikke sideburns en baardgroei! maar dat heeft mijn vriend niet dus helaas. misschin moet ik hem elke dag pokon geven en insmeren met kippenstront. en oh ja ik hou erg van mannelijke lompheid. verbaal dan he. gewoon lompe kutopmerkingen en slecht getimede schuinme moppen. dat is gaaf en ik houd er ook wel van als een man na een lekkere maaltijd boert. 'zo moeder de vrouw, dat was weer lekker' hahahaha. dat is niet echt een turn on maar wel een leuke bijkomstigheid.
maar een beetje charme kan ook geen kwaad, van die achterbakse vampiercharmes zijn erg gaaf. je handje kussen enzo.
en een beetje verwijfdheid zoals al eerder gezegd. in de vorm van bijvoorbeeld een voorliefde voor 80's muziek, of op zijn minst een acceptatiefactor. dat is trouwens een vereiste wil je met mij uphooken.
Oud 12-07-2007, 22:37
onraakbaar
onraakbaar is offline
een vrouw die echt laat merken dat ze mij wil en mij probeert te verleiden. dat het initiatief van haar komt, maar wel op een subtiele en stijlvolle manier

Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 12-07-2007 @ 18:29 :
dikke sideburns en baardgroei! maar dat heeft mijn vriend niet dus helaas. misschin moet ik hem elke dag pokon geven en insmeren met kippenstront. en oh ja ik hou erg van mannelijke lompheid. verbaal dan he. gewoon lompe kutopmerkingen en slecht getimede schuinme moppen. dat is gaaf en ik houd er ook wel van als een man na een lekkere maaltijd boert. 'zo moeder de vrouw, dat was weer lekker' hahahaha. dat is niet echt een turn on maar wel een leuke bijkomstigheid.
maar een beetje charme kan ook geen kwaad, van die achterbakse vampiercharmes zijn erg gaaf. je handje kussen enzo.
en een beetje verwijfdheid zoals al eerder gezegd. in de vorm van bijvoorbeeld een voorliefde voor 80's muziek, of op zijn minst een acceptatiefactor. dat is trouwens een vereiste wil je met mij uphooken.
Een verwijfde lompe vampier met schuine mannenmoppen? wtf.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 01:26
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2007 @ 01:16 :
Do teh Eldritch dance!

How does Andrew Eldritch screw in a lightbulb?
He holds it into the socket and waits for the world to revolve round him.

Wayne Hussey dies and goes to heaven. At the pearly gates, he meets up with Gabriel who gives him the grand tour of heaven. While touring he sees many familiar faces including Jimi Hendrix, Ian Curtis, Mary Shelly, and of course Nick Fiend kinda shows up once in a while...
And then he sees Andrew Eldritch sitting on a HUUUGE throne..
Wayne says to Gabriel "I didn't know Andrew was dead!"
Gabriel replies, "Oh, that's God(tm) He only thinks he's Andrew"
Oud 13-07-2007, 02:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2007 @ 01:16 :

nee je oma met een voorbinddildo.
Oud 15-07-2007, 04:20
Uice
Uice is offline
Hete dansbewegingen, ja.
Oud 16-07-2007, 04:49
havana
havana is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-07-2007 @ 04:39 :
tieten en ass of goedkope Punini uit een literfles
Oud 17-07-2007, 07:32
Verwijderd
Jongetjes van rond de 10 jaar in prepschool outfits <3
Met citaat reageren
Oud 17-07-2007, 19:03
George
George is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 04-07-2007 @ 01:58 :
Ik bedoelde meer dat ze juist heel nonchalant iets heel knaps kunnen. Ik was bijvoorbeeld laatst bij een vriend en we moesten wat op de pc. Lopen we z'n kamer in, ligt die helemaal vol met computeronderdelen. Zegt 'ie van 'ohja, die had ik uit elkaar gehaald want er moest een nieuw onderdeeltje in', pakt een schroevendraaier en zet het hele ding binnen vijf minuten in elkaar. Dat is knap. Maar ook bijvoorbeeld dingen als even uit de losse pols een gaaf geimproviseerd deuntje spelen op een rondslingerende gitaar, een beetje relaxt achter het stuur hangen (want ik heb geen rijbewijs dus ik vat niks van auto's), direct de oplossing voor een ingewikkelde wiskundige formule zien terwijl ik 'm eerst helemaal om moet rekenen, minstens vier talen vloeiend spreken (want ik spreek er drie hehe) en er makkelijk tussen kunnen 'schakelen'. Of gewoon ergens heel veel verstand van hebben, het maakt niet zo heel veel uit van wat precies.

Zulk soort dingen.
Haha, ik ken de perfecte man voor jou, behalve dat ie niet psychotisch of iets dergelijks is.

OT. Iemand die vloeiend Engels praat, en dan niet Amerikaans-engels. Typisch Brits, Iers accent, Schots accent, maakt allemaal niet uit, als iemand zo praat ben ik compleet ingepalmd. En mensen die fucking rake dingen zeggen waar verder bijna niemand over nadenkt, liefst op dezelfde manier waarop ik dat doe. Die connectie, zegmaar.
En ruggen + halsen zijn mooi. ♥
Oud 17-07-2007, 21:54
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Juice schreef op 12-07-2007 @ 10:41 :
RAPE TIME!

Oud 20-07-2007, 19:27
Ellesdee
Ellesdee is offline
accentjes <3 vooral die van mensen uit brabant, limburg of belgie
Oud 20-07-2007, 21:34
Boebsie
Boebsie is offline
Ik hou van een vrouwelijke agent die naar rook gemixt met parfum ruikt en me in de boeien slaat en verkracht. Zeg maar een zonnebank gebruinde Anita die mij is even lekker domineert. Wel voor 1 nachtje tho, relatie is een nono met zo een chick.

Trouwens over accenten gesproken, latinas die in het spaans beginnen te schelden doen me ook wel wat. En belgische accentjes zijn zwaar sexy.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 21:41
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 12-07-2007 @ 18:29 :
en oh ja ik hou erg van mannelijke lompheid. verbaal dan he. gewoon lompe kutopmerkingen en slecht getimede schuinme moppen. dat is gaaf en ik houd er ook wel van als een man na een lekkere maaltijd boert. 'zo moeder de vrouw, dat was weer lekker' hahahaha. dat is niet echt een turn on maar wel een leuke bijkomstigheid.
Damn chick je valt op types als mij, wie had dat gedacht.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 10:58
Meadow
Meadow is offline
Goed dat zijn er nogal wat... Lange/grote mannen vind ik over het algemeen erg sexy, dus laten we zeggen boven de 1.90 en in verhouding breed (dus niet die hele magere dunne lange mannen, dat is mijn moeders terrein). Lang haar bij mannen vind ik prachtig, pluspunten voor rood haar en krullen. Ook groene ogen zijn super. En ja daar kan ik me echt zweverig van gaan voelen.

Daarnaast kan ik onwijs aan gaan van de geur van iemand, als iemand goed ruikt doet dat veel voor seksuele spanning. (En dan heb ik het dus over de natuurlijke lichaams/zweetgeur van iemand, niet over luchtje suit een flesje... Mijn ex rook bijvoorbeeld altijd ongelofelijk lekker als hij geil werd, totaan na de seks, een beetje naar versgezette koffie, vermengd met zijn eigen geur en zijn parfum... Hmm...)

En binnen een vertrouwde relatie: macht en dwang. Ik vind het geweldig om mijn partner dan wat te plagen en steeds net niet te zoenen of iets dergelijks, net zolang tot hij het gewoon claimt. DAt soort spelletjes, maar ook lekker hard gebeten of geslagen worden is dan niet vervelend... Maar dat zijn natuurlijk alleen dingen die je binnen een relatie doet. Des al niet te min kan ik heel geil worden als bijvoorbeeld een vriend me heel hard vast pakt (bijvoorbeeld omdat er een ongeziene auto aankomt, oid), dat trigert dan weer herinneringen. Dat is af en toe behoorlijk onhandig, though.

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 11:01.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 02:49
Verwijderd
Zelfverzekerdheid is wel een turn on
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 20:50
Jeannelover
Jeannelover is offline
Mijn grootste turn on...

Ik heb er wel meerdere

Mijn vriendin in een kleedje ^^
Haar voeten (ze zijn echt zoooo mooi)
zoenen

en waarschijnlijk zijn er nog wel velen waar ik niet direct op kan komen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 21:40
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jeannelover schreef op 05-08-2007 @ 21:50 :
Er is een forummer met wie jij het vast goed zal kunnen vinden.
Oud 05-08-2007, 22:35
Jeannelover
Jeannelover is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 22:40 :
Ja, heb hem al tegengekomen, maar hij lijkt me een beetje geobsedeerd... Ik vind haar voeten wel leuk en opwindend maar het is niet het enige wat ik zie aan een vrouw
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 23:53
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 22:40 :
Zotopteentjes naamzoek!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 00:04
Jeannelover
Jeannelover is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 06-08-2007 @ 00:53 :
Zotopteentjes naamzoek!

ja heb ik al posts van gezien. Hij heeft een zware voet-fetisj... Ik heb het niet zo erg te pakken. Ik heb het niet nodig om opgewonden te raken maar vind het prettig om aandacht aan te geven en van te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Jeannelover schreef op 05-08-2007 @ 21:50 :
Mijn grootste turn on...

Ik heb er wel meerdere

Mijn vriendin in een kleedje ^^
zoenen

en waarschijnlijk zijn er nog wel velen waar ik niet direct op kan komen
In een kleedje? Wat, in een tapijt gewikkeld?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 08:57
Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 07-08-2007 @ 03:48 :
In een kleedje? Wat, in een tapijt gewikkeld?
Belgisch voor jurk of tuniek....
Oud 07-08-2007, 09:00
Jeannelover
Jeannelover is offline
Citaat:
Meadow schreef op 07-08-2007 @ 09:57 :
ken je een kleedje niet? een jurkje? ken je dat?
en anders: een rok die vanboven begint
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 11:47
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
In Limburg wordt ook van een kleed in de betekenis van jurk gesproken. Vergelijk in dat verband het Duitse woord Kleid dat behalve het gebruikelijke "kleed" ook "jurk" betekent.
Oud 07-08-2007, 11:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jeannelover schreef op 07-08-2007 @ 10:00 :
ken je een kleedje niet? een jurkje? ken je dat?
en anders: een rok die vanboven begint
Ik heb nog nooit een rok waar dan ook zien beginnen.
Oud 07-08-2007, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 07-08-2007 @ 12:53 :
Ik heb nog nooit een rok waar dan ook zien beginnen.
Ga Rachels Rokje lezen
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 17:44
Verwijderd
Donkerharige wilde mannen
Oh en mensen die beetje kunnen flirten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:33
Verwijderd
Daarbij ook nog; mensen die goed kunnen zoenen, dirtytalk en vozen op plekken waar het eigenlijk niet hoort/mag
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:16
Ellesdee
Ellesdee is offline
Citaat:
forever schreef op 09-08-2007 @ 18:33 :
Daarbij ook nog; mensen die goed kunnen zoenen
Oud 14-08-2007, 00:57
Verwijderd
warcraft roleplaying.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 02:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2007 @ 23:10 :
Echt een pre ja. Aan de andere kant is niet kunnen dansen niet per se een afknapper, want dan blijven er in Nederland zo weinig jongens over.
Ach, het 'dansen is voor homo's'-kamp wordt al snel stil als blijkt dat je gewoon iets kan dat zijn niet kunnen..

Niets heerst meer dan de enige 2/4/6 zijn die kunnen dansen op een feest waar de rest aan de kant staat.
Oud 15-08-2007, 11:44
liliane
liliane is offline
Dominante mannen doen het wel goed waarin hij me beveelt dingen te doen mezelf aanbieden, rape games, bondage en flink gespankt worden bdsm dus.
Dat hij zo hard werkt dat z'n zweet op me druppelt. Z'n plas op me lichaam voelen alleen niet oraal. Dat hij me mond neukt.
en waarom tja omdat ik gewone seks saai ben gaan vinden.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 11:57.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:46
Verwijderd
Nu ga je PM's krijgen van dikke jongens met bril en paardestaart.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 11:53
Verwijderd
Sommige mensen zijn te eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:34
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Meadow schreef op 22-07-2007 @ 11:58 :
En binnen een vertrouwde relatie: macht en dwang. Ik vind het geweldig om mijn partner dan wat te plagen en steeds net niet te zoenen of iets dergelijks, net zolang tot hij het gewoon claimt. DAt soort spelletjes, maar ook lekker hard gebeten of geslagen worden is dan niet vervelend... Maar dat zijn natuurlijk alleen dingen die je binnen een relatie doet. Des al niet te min kan ik heel geil worden als bijvoorbeeld een vriend me heel hard vast pakt (bijvoorbeeld omdat er een ongeziene auto aankomt, oid), dat trigert dan weer herinneringen. Dat is af en toe behoorlijk onhandig, though.
Hmz dat ja
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 13:50
DaPwnage
DaPwnage is offline
Vrijen onder de douche!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 14:09
Muchacha
Muchacha is offline
En ow ja, geen brave jongetjes. Je moet iets kunnen zeggen zonder dat ie geshockeerd geraakt (bv dirty talk ofzo...)
Oud 16-08-2007, 14:46
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 16-08-2007 @ 15:09 :
En ow ja, geen brave jongetjes. Je moet iets kunnen zeggen zonder dat ie geshockeerd geraakt (bv dirty talk ofzo...)
Ja God inderdaad zeg, wat een vreselijke afknapper is dat...
Oud 16-08-2007, 14:55
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Ellesdee schreef op 20-07-2007 @ 20:27 :
accentjes <3 vooral die van mensen uit brabant, limburg of belgie
De minderheid van Belgen heeft hier dus aantrek.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 14:57
pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Hoe dat het verschil in nederlandse taal tussen ons tot dit komt.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 15:05
Miroir
Miroir is offline
Mijn turn-on is een ruige stem. Alsof hij net duizend kilometer heeft gerend, tien liter alcohol heeft gedronken en davidoffs gerookt en dan me even sensueel toespreekt.
Omg. Dan ben ik om.

en: plus 1.75m, dominant, weten wat hij wilt, initiatiefnemen, stoppels, ruig uiterlijk, arrogantie, casual en wat oudere mannen zijn ook helemaal tehe turnons
Oud 16-08-2007, 15:34
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Changshan schreef op 16-08-2007 @ 15:46 :
Ja God inderdaad zeg, wat een vreselijke afknapper is dat...
Als ik zeg dat ik zin heb om hem eens lekker te nemen (jaja, vrouwen kunnen dat ook) dan moet ie niet beginnen giechelen

En ik val ook op accentjes. De meerderheid van dit forum heeft dus aantrek van mij, maar ook de vlamingen uit Limburg, Gent, de kempen, West-Vlaanderen,...
Oud 16-08-2007, 16:12
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Miroir schreef op 16-08-2007 @ 16:05 :
Mijn turn-on is een ruige stem. Alsof hij net duizend kilometer heeft gerend, tien liter alcohol heeft gedronken en davidoffs gerookt en dan me even sensueel toespreekt.
Omg. Dan ben ik om.

en: plus 1.75m, dominant, weten wat hij wilt, initiatiefnemen, stoppels, ruig uiterlijk, arrogantie, casual en wat oudere mannen zijn ook helemaal tehe turnons

Ik was een keertje bij AH.. Bij het afrekenen van m,n spullen had ik een snotje in m,n strot. Daardoor had ik een stem zoals Barry White. Die kassiere helemaal in zwijmel. Ging ze snel iets halen ofzo want iets ging niet. Ik ondertussen dat snotje doorgeslikt zij probeerde hens aan dek te zetten door de *koude mevrouw* te spelen en ik met normale stem gedag de winkel te verlaten met haar verdwaasde gezicht achterlatend
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 16-08-2007 @ 17:12 :

Ik was een keertje bij AH.. Bij het afrekenen van m,n spullen had ik een snotje in m,n strot. Daardoor had ik een stem zoals Barry White. Die kassiere helemaal in zwijmel. Ging ze snel iets halen ofzo want iets ging niet. Ik ondertussen dat snotje doorgeslikt zij probeerde hens aan dek te zetten door de *koude mevrouw* te spelen en ik met normale stem gedag de winkel te verlaten met haar verdwaasde gezicht achterlatend
Een snotje in je strot?

Ik kick op (sommige) accenten.
Maar ja, wie niet.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten