![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik vind het trouwens best meevallen qua hoeveelheid. Muesli bevat nu eenmaal wat meer kcal dan een boterham en een chocoladereep bevat er aardig wat, dus dan kan het aardig aantikken, maar als dat laatste eenmalig is, dan is daar toch niets mis mee?) OT: Twee beschuitjes met hazelnootpasta, plak ontbijtkoek, twee boterhammen met gebakken ei, drie bekers dubbelfriss, één blikje rodeo, twee glazen water. Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 11:24. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: voor het zwemmen: -1 banaan ontbijt: -kom muesli met soyamelk -appel -thee lunch: -volkoren spirelli met ui, tomaat, spinazie en gehakte walnoten -glas soyamelk tussendoor: -2 boterhammen met pindakaas avondeten: -2 boterhammen met appelstroop -sinaasappel + soya choco-desert met stukjes fruit uit blik
Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 08:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
laat je nog even weten of het de cornetto of de grote tros druiven is geworden? ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarvoor gekozen nadat ik had afgesproken vandaag met een vriendin die net terugkwam van vakantie.. en we samen zouden gaan lunchen en dan of lekker gaan terrassen of naar de bios zouden gaan ![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 17:04. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() maar binnenkort niet meer zo vaak, want minder tijd ![]()
||
Citaat:
![]() vandaag: Ontbijt - bagel met mozzarella, tomaat, pijnboompitten, pesto, peper. + mango/sinas-sap Lunch - 2 bb hagelslag+jam en een appel |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
OT: 6:00 ~ Glas Activia 0% vet drink. 8:00 ~ Pakje liga Evergreen crunch. ~ Flesje ontbijtdrink. 11:00 ~ 1 nectarine. ~ 1 boterham. ~ 1 mini Twix. ~ Flesje Optimel. 12:05-13:05 (tijdens het fitnessen) ~ 1 flesje sportdrank. 15:00 ~ Glas Appelsientje sinaasappelsap. ~ Zakje Smoeltjes. 18:15 ~ Avondeten (drie kleuren paprika in tomatensaus, Quorn stukjes en pasta). ~ Calippo ijs. ~ 1/2 glas sojamelk. 20:30 ~ 3 Red Band Truely snoepjes.
Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 23:19. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
Psychologie |
Mijn kliniek verhaal Eend | 21 | 15-08-2002 14:05 |