Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2007, 23:47
DeadNation
DeadNation is offline
Ik heb een acer op t werk. Het ding sucked. Photoshop, illustrator en indesign tegelijk runnen en t ding crapped out
Oud 14-08-2007, 01:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 13-08-2007 @ 23:55 :
Wij hebben hier tig jaar een Acer gehad en dat ding was niet kapot te krijgen. Had ook een gaaf design met groen en allemaal 'belletjes' erin. Dus ik ben er wel over te spreken eigenlijk.
Maar ja, 1 positieve reactie weegt niet op tegen tig negatieve.

dan heb jij geluk ik heb alleen maar negatieve ervaringen met acer, niet alleen met hun computers, maar ook kantoor artikelen e.d. het meest slechte dat ik heb meegemaakt was een stick mp3 speler van 1 gig die na 3 weken al gebreken begon te vertonen (volume control dat niet meer werkte, batterijen vreten, het display dat door drukken op bepaalde knoppen verschoof etc) daarnaast suckte de interface en het ding was mega langzaam, vieluit elkaar etc
Oud 14-08-2007, 01:44
tuttebel
tuttebel is offline
gasten in t café waar ik werk. serieus van sommige mensen heb ik echt de neiging de arrogantie en hun onbeleefdheid uit hun te trappen.

en m'n 'baas' waarmee ik moest werken vanavond, die bijna constant andere dingen aan het doen is. ik sta en buiten en achter de bar, en dan zeikt ie dat het tijd wordt dat ik een standje hoger ga werken: wat meer tempo!? HALLO !?
Oud 14-08-2007, 11:40
innogen
innogen is offline
Citaat:
Wij hebben hier tig jaar een Acer gehad en dat ding was niet kapot te krijgen. Had ook een gaaf design met groen en allemaal 'belletjes' erin. Dus ik ben er wel over te spreken eigenlijk.
Hmnee niet echt Nou ja, ik zie het allemaal wel. Ga geen gekke dingen met dat ding doen, het is meer als desktoplaptop bedoeld anyways. Hij ziet er wel goaf uit verder.

Ohja en mijn nieuwste frustratie is greenpeace want ik wil mijn donateurschap opzeggen maar natuurlijk nergens op die site staat fatsoenlijk waar je dat kan doen
Nu maar even een emailtje naar hun algemene emailadres gestuurd waar ik een minuut later al reactie op kreeg () met het bericht dat ze mijn email in goede orde hadden ontvangen en hoopten het binnen 10 werkdagen te kunnen beantwoorden
Oud 14-08-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
ha die hadden wij ook <3 dat was zon toffe pc, enige keer dat ie moeilijk begon te doen was toen ik had zitten kloten met een cd en mn buurmeisje met t knopje van de cd speler en toen deed zij m dicht terwijl ik m eruit wou halen en toen zat ie vast

enige pc's die ik haat zijn de pacard bell van mn buurmeisje (kutsoftware!) de dell van mn pa (retetraag, loopt vast, doet moeilijk, vervelend, kut toetsenbord en muis en muismat, moeilijk uitbreidbaar, enige positieve aan dat kreng is dat ie stil is) en die van mn moeder (na 2 maanden deed t mobo kut, toen de videokaart, toen t geluid, toen de lan poort, toen de lampjes, toen de aanknop en nou houd ie zich al weer n beetje rustig gelukkig)

Citaat:
innogen schreef op 14-08-2007 @ 12:40 :
Hmnee niet echt Nou ja, ik zie het allemaal wel. Ga geen gekke dingen met dat ding doen, het is meer als desktoplaptop bedoeld anyways. Hij ziet er wel goaf uit verder.

Ohja en mijn nieuwste frustratie is greenpeace want ik wil mijn donateurschap opzeggen maar natuurlijk nergens op die site staat fatsoenlijk waar je dat kan doen
Nu maar even een emailtje naar hun algemene emailadres gestuurd waar ik een minuut later al reactie op kreeg () met het bericht dat ze mijn email in goede orde hadden ontvangen en hoopten het binnen 10 werkdagen te kunnen beantwoorden
o als je hebt uitgevonden hoe dat moet kan je mij dat dan ook even vertellen want ik wil ze ook niet meer ondersteunen, dan maar niet zo'n leuk shirt....

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 12:39.
Oud 14-08-2007, 12:46
botulismf
botulismf is offline
Kut, ik heb twee teken.
Oud 14-08-2007, 12:53
llell
llell is offline
Citaat:
innogen schreef op 14-08-2007 @ 12:40 :

Nu maar even een emailtje naar hun algemene emailadres gestuurd waar ik een minuut later al reactie op kreeg () met het bericht dat ze mijn email in goede orde hadden ontvangen en hoopten het binnen 10 werkdagen te kunnen beantwoorden [/B]
bellen is sneller (wel eng hoor)
Oud 14-08-2007, 13:02
innogen
innogen is offline
Citaat:
llell schreef op 14-08-2007 @ 13:53 :
bellen is sneller (wel eng hoor)
Ja dat is zo'n 0800 nummer en ik heb weinig zin om 5 min aan de lijn hangen voor een bandopname

@koekjes; wanneer ik iets hoor, laat ik het wel weten
Oud 14-08-2007, 13:11
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Hp en dell is een stuk steviger dan die Acer's hoor
Oud 14-08-2007, 13:26
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 14-08-2007 @ 13:46 :
Kut, ik heb twee teken.
:\
in Nederland opgelopen?

succes met die bastards
Oud 14-08-2007, 13:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 14-08-2007 @ 14:26 :
:\
in Nederland opgelopen?

succes met die bastards

hmmm, nee ik denk in duitsland, daar zaten we dit weekend. we zaten midden in bos/landbouwgebied. ik heb ze niet, geloof ik.

@botulismf: zijn ze er al uit? ik zou voor de zekerheid even een dokter bezoeken omdat ze er langer dan 24 uur zitten
Oud 14-08-2007, 13:48
botulismf
botulismf is offline
Ik denk in Duitsland. Eentje is inmiddels spoorloos verdwenen maar heeft wel een rood plekje achtergelaten. Wel fucked.
Oud 14-08-2007, 13:55
Verwijderd
ja eh dokter?
Oud 14-08-2007, 13:59
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-08-2007 @ 14:41 :
zijn ze er al uit? ik zou voor de zekerheid even een dokter bezoeken omdat ze er langer dan 24 uur zitten
Ik heb zojuist de tweede handmatig verwijderd en geplet. Proberen vandaag nog langs de dokter te gaan als ik terecht kan.
Oud 14-08-2007, 14:11
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Niet bitchen over teken, die dingen dooen geen vlieg kwaad als je ook maar een beetje weerstand hebt.

SPOOOON!
Oud 14-08-2007, 14:30
Verwijderd
Idd, lime is voor pussys!

Harde sig trouwens, geniaal stukje televisie.
Oud 14-08-2007, 14:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kijk anders nog eens ff naar je eigen sig. geniaal!
Oud 14-08-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 13-08-2007 @ 13:01 :
Water? Ik dacht dat ik geld uitgaf aan de meest zinloze dingen.
Water is toevallig wel een van je basisbehoeften knul.
Oud 14-08-2007, 15:18
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
koekjes schreef op 14-08-2007 @ 13:34 :
o als je hebt uitgevonden hoe dat moet kan je mij dat dan ook even vertellen want ik wil ze ook niet meer ondersteunen, dan maar niet zo'n leuk shirt....
Bij dergelijke instanties is opzeggen via e-mail meestal wel mogelijk. Sowieso kan het altijd schriftelijk met handtekening, dat kunnen ze niet weigeren.
Oud 14-08-2007, 15:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 14-08-2007 @ 15:11 :
Niet bitchen over teken, die dingen dooen geen vlieg kwaad als je ook maar een beetje weerstand hebt.

SPOOOON!

ja maar dat beetje weerstand moet je dus ook maar net hebben ik beschik in elk geval over een grote afwezigheid ervan. en ja ach, heb een paar mensen in mijn omgeving met lyme, dan wordt je vanzelf wel voorzichtig.
Oud 14-08-2007, 16:10
botulismf
botulismf is offline
Nou, met mijn weerstand zit het in de regel wel snor maar ik weet niet of lyme zich daar iets van aantrekt. Ik heb 'n antibioticakuur gekregen waar ik ook bij mag drinken dus dat is best gaaf.
Oud 14-08-2007, 16:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ah, lyme kan iedereen krijgen. het zijn vaak de mensen die zichzelf volstouwen met vitamines die het sneller krijgen zei mijn dokter ooit eens, iets met dat dan je afweer wordt genept. en ja, ook al is je afweer nog zo goed, je zult toch maar net lyme krijgen. dan baal je wel als je niet naar de dokter bent geweest omdat iemand zei dat dat niet nodig is.

ontopisch: ik heb een ontzettend stijve/pijnlijke rechterschouder/bovenarm.
Oud 14-08-2007, 16:52
Verwijderd
ik hoop trouwens dat je hem er goed uit hebt gehaald want meestal blijft er een deel van de teek achter als je het niet met een speciale tang doet.
Oud 14-08-2007, 17:21
botulismf
botulismf is offline
Hij was er goed uit, de dokter heeft er naar gekeken met een vergrootglas en hij kon zelfs de plek niet vinden waar 'ie had gezeten.
Oud 14-08-2007, 19:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
SORRY ALS DIT GECHAT IS LIEVE FORUMHUILIES:

omg moest hij er echt naar kijken? genant

ONTOPIC:
dat bij die vochtige doekjes, 'toetenboeners' ofzo, het volgende doekje altijd in het doekje blijft hangen en je hem dus eerst eraf moet halen en terug moet stoppen voordat je dat pakje dicht kunt plakken. nu heb ik er alweer drie voor niks uit gehaald. en ik weet godverdomme ook al niet of ik nu paarse of zwarte nagellak op moet doen. ik wil eigenlijk rooie maar die is niet rouwrandjesproof. dus.
Oud 14-08-2007, 19:58
Verwijderd
die vis van mn nicht is dood, KLOTEZOOI en nou komt ze vandaag terug en ik braaf t beesie 3 weken verzorgen en dan tieft dr vader er zondag een shitload aan voer in, nou issie dus dood
Oud 14-08-2007, 20:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb ook weleens een vis vermoord toen de eigenaren op vakantie waren, omg heb me nog nooit zo doodgeschaamd maar achteraf was de vis al een tijdje ziek, lol
Oud 14-08-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 14-08-2007 @ 21:02 :
ik heb ook weleens een vis vermoord toen de eigenaren op vakantie waren, omg heb me nog nooit zo doodgeschaamd maar achteraf was de vis al een tijdje ziek, lol
maar t stomme is dat het ZIJN schuld is dat ie dood is en niet die van mij maar ik voel me er echt kut over
Oud 14-08-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 14-08-2007 @ 16:00 :
Water is toevallig wel een van je basisbehoeften knul.
Knaap, het drinkwaterkwaliteit is prima uit de kraan. Sterker nog, vooral in midden en zuid Nederland worden aan het kraanwater hogere eisen gesteld dan bronwater en/of mineraalwater. Ik koop ook liever Evian dan Spa Blauw maar zonder jouw speciaal water bij de ah to go blijf je nog wel even in leven
Oud 14-08-2007, 22:02
Verwijderd
Er zit een irritant vliegbeest op mijn kamer maar hij is te snel voor me!
Oud 15-08-2007, 21:42
Verwijderd
mijn beste vriendinnetje kan mij niet uitzwaaien dus dat betekent dat ik haar op lowlands voor het laatst zie en ik ga een JAAR weg!!
Oud 15-08-2007, 21:54
Crazy JumpenBoy
Crazy JumpenBoy is offline
Ajax verliest met 1-0
Oud 16-08-2007, 06:53
Verwijderd
Wat een kkweer.
Oud 16-08-2007, 10:46
Verwijderd
Studie zooi die voor de verandering weer eens niet lukt. aids.
Oud 16-08-2007, 11:32
11
11 is offline
aaaaaaargghhh ık haat ınpakken.
Oud 16-08-2007, 12:49
Verwijderd
Verkoudennnnn
Oud 16-08-2007, 13:18
vixen
vixen is offline
Ik HAAT zeurende mensen, en het ergste van vandaag is nog dat ik pasfoto's heb laten maken maar dat ze echt zo verschrikkelijk zijn dat ik andere wil.
Oud 19-08-2007, 00:30
grandaddy
grandaddy is offline
nou!
Oud 19-08-2007, 00:58
Haligh
Haligh is offline
moe.
Oud 19-08-2007, 15:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gadver wat heb ik toch een hekel aan babys en vooral ook bayreclames. het feit dat ze het hebben over 'de beentjes', 'het buikje' en 'de billejtes'. gadverdamme dood moeten ze, allemaal.
Oud 19-08-2007, 16:05
kuik
kuik is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 19-08-2007 @ 16:59 :
gadver wat heb ik toch een hekel aan babys en vooral ook bayreclames. het feit dat ze het hebben over 'de beentjes', 'het buikje' en 'de billejtes'. gadverdamme dood moeten ze, allemaal.
haha. daar sluit ik me bij aan. ik heb een hekel aan kinderen in het algemeen.

mijn frustratie van vandaag zijn toeristen op fietsen
Oud 19-08-2007, 16:19
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
kuik schreef op 19-08-2007 @ 17:05 :
haha. daar sluit ik me bij aan. ik heb een hekel aan kinderen in het algemeen.
true!
Oud 20-08-2007, 21:36
Verwijderd
ik HAAT mensen die niet gewoon een smsje terug kunnen sturen.
Oud 20-08-2007, 21:43
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 20-08-2007 @ 22:36 :
ik HAAT mensen
Oud 20-08-2007, 21:48
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
koekjes schreef op 20-08-2007 @ 22:43 :
ik HAAT mensen
Gelukkig ben ik een God.
Oud 20-08-2007, 22:05
Verwijderd
oh en mensen die ervoor zorgen dat mijn kamer naar wiet ruiken moeten helemaal dood. mijn deur is niet voor niks dicht, kanker op met je kutvrienden
Oud 20-08-2007, 22:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Dat mag je tegen mijn broertje zeggen!

Citaat:
koekjes schreef op 20-08-2007 @ 22:43 :
ik HAAT mensen

En natuurlijk:

Anti-Nowhere League - I Hate People

God I wish that I could hide away
And find a wall to bang my brains
I'm living in a fantasy, a nightmare dream…..reality
People ride about all day
In metal boxes made away
I wish that they would drop the bomb
And kill these cunts that don't belong

I hate people……..I hate the human race
I hate people………I hate your ugly face
I hate people………I hate your fucking mess
I hate people………and they hate me

My mother thinks that I am a jerk
Because I hate my bleeding work
Be like your daddy he's sincere
But don't be true ………..or you'll be queer
I'm working at my 9 to 5
with boring cunts that give me jibe
their talking of the love they give
they never give………they never give

I hate people……….I hate the human race
I hate people………I hate your ugly face
I hate people………I hate the mess
I hate people……..and they hate me

Repeat

Laatst gewijzigd op 20-08-2007 om 22:12.
Oud 20-08-2007, 22:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 19-08-2007 @ 16:59 :
Ja, blegh. baby's zijn alleen maar handig als je auto vast zit in de blubber of je wil een flinke burnout maken. Kan je dat voor je wielen gooien. En al die retards die denken dat kinderen leuk zijn mogen ook platgereden worden
Oud 20-08-2007, 22:42
Electriq
Electriq is offline
500!

Ik wil er niet zo vroeg uit moeten morgenochtend, 5.30

Regels voor berichten