Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2007, 20:19
botulismf
botulismf is offline
Beter hadden jullie dubbelfris gekozen, Lifestyle staat of valt met dubbelfris.
Oud 20-08-2007, 20:22
Drez
Drez is offline
oh dat is dus net gebeurd, ik dacht al dat alles opeens veranderd was tijdens mijn vakantie en dat kan natuurlijk niet he.
maar leuk urm!
Oud 20-08-2007, 20:28
*oma*
*oma* is offline
Mijn broertje is vandaag gekomen en hij blijft logeren tot en met donderdag. We hebben vanmiddag wat schoolspullen voor hem gekocht, omdat hij volgende week naar de eerste klas gaat.
Daarna zijn we naar de Simpsons geweest en volgens mij zag ik Mijns daar, maar ik weet het niet zeker. En als het Mijns was, sorry dat ik je dan dom heb aan staan staren. En anders sorry tegen de onbekende persoon.
Oud 20-08-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 20-08-2007 @ 21:19 :
Beter hadden jullie dubbelfris gekozen, Lifestyle staat of valt met dubbelfris.
We twijfelden nog even over Boebsie...
Oud 20-08-2007, 20:34
botulismf
botulismf is offline
Haha serieus?

Nee, urm is volgens mij wel een goeie hiervoor. Maar verder boeit het me eigenlijk niet zo bijster veel.
Oud 20-08-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 20-08-2007 @ 21:34 :
Haha serieus?
Wat denk je nu zelf
Oud 20-08-2007, 20:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lols, ik mag toch hopen nioet serieus. ach ik heb zilveren stickers van hema, dat boeit me stukken meer hoe vet, invaders (L)
Oud 20-08-2007, 20:38
botulismf
botulismf is offline
Het had zomaar gekund, Boebsie heeft mij de laatste tijd regelmatig positief verrast door zijn gevoelige en creatieve kant te tonen op o.a. ARTistiek.
Oud 20-08-2007, 20:41
dolly fisher
dolly fisher is offline
mijn enige actieve move van vandaag zit erop.
hij duurde een volle 3 seconden.
Oud 20-08-2007, 20:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-08-2007 @ 21:38 :
Het had zomaar gekund, Boebsie heeft mij de laatste tijd regelmatig positief verrast door zijn gevoelige en creatieve kant te tonen op o.a. ARTistiek.
al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Oud 20-08-2007, 21:27
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-08-2007 @ 21:48 :
al draagt een pimp een speelgoed ring, het is en blijft een lekker ding
qft
Oud 20-08-2007, 21:29
Verwijderd
ik heb van 1 tot 9 gewerkt en ik stink naar bleek want heb schoongemaakt
Oud 20-08-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 19-08-2007 @ 22:11 :

Ik ontdekte net dat één van de ratten hoogstwaarschijnlijk een tumor heeft, dus dat is wel weer een onplezant einde van kek weekend : (
onee

ik had me vanmorgen gvd twee uur verslapen aahhhhaa.
Oud 20-08-2007, 22:27
June bug
June bug is offline
Ik ging zwemmen met 2 vriendinnetjes en dat was wel cool, ookal zag ik niks want ik had m'n lenzen niet in. Verder weinig boeiends gedaan en nu hoor ik hier vage geluiden en t klinkt alsof een huisgenoot hete seks aan t hebben is maar net kwam ik erachter dat t gwn de wasmachine is gelukkig maar
Oud 20-08-2007, 23:14
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Moeten leren, de hele dag, op je eigen verjaardag ...
Oud 20-08-2007, 23:14
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb net een 4sterren hotel geboekt in antwerpen met zwembad en fitnessruimte, waar ik heus geen gebruik van ga maken aangezien ik het hele weekend bier ga drinken en kaaskroketten eten.

hoppa
Oud 20-08-2007, 23:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Net terug gekomen met den suikerbuik van Leftöver Crack en het was erg gaaf maar STZA was te bezopen om echt goed los te gaan. Lam of tam, het haalde het iig niet bij de show vorige week in engeland. Heb hem nog wel bijna drie mensen neer zienn halen en net niet van de trap zien lazeren. Al met al me erg goed vermaakt en nu een beetje knetter zijn en morgen shite voor school regelen.
Oud 21-08-2007, 00:44
schimmel
schimmel is offline
ik heb het gisteravond uitgemaakt met mn poekie na 3 jaar, we zouden zelfs gaan samenwonen. nu heb ik last van moodswings. maar allebei vinden we het beter zo. gelukkig geen ruzie.
Oud 21-08-2007, 08:17
ragdoll
ragdoll is offline
ik ben heelhuids teruggekomen uit Turkije wat een wonder op zich is en nu moet ik werken en ik heb de hele nacht niet geslapen maar toch ben ik hyper misschien heb ik wel een bipolaire stoornis of zoiets, ik snap het ook allemaal niet meer.
Oud 21-08-2007, 08:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging gisteren om 7 uur al naar m'n nest omdat Lowlands me nogal heeft gesloopt. Ik werd om een uur of 8 pas wakker en merkte dat mijn armen en benen niet meer functioneren en dat ik keelpijn heb als een modderfokker. Ik klink nu als een havenwerker die z'n hele leven al aan de zware shag zit.
En morgen m'n gevreesde examen, die ik naar alle waarschijnlijkheid ga verneuken.
Oud 21-08-2007, 08:31
Drez
Drez is offline
Ik heb mezelf wakker gehoest en als ik nu probeer te slapen ga ik weer hoesten. Nou dan niet he! Dus nu ga ik maar satc kijken ofzo.
Oud 21-08-2007, 10:39
innogen
innogen is offline
holy fuck, morgen vertrek ik gewoon al. Mijn tas is nu zo goed als wat gepakt op wat kleine dingetjes na. Dalijk even al mijn muziekmp3tjes overzetten op mijn ext. harde schijf en dan lekker niets gaan doen
Oud 21-08-2007, 11:12
Jones
Ik heb gisteren weer eens teveel gedronken (goh) en vandaag werken
Oud 21-08-2007, 11:30
kuik
kuik is offline
Citaat:
innogen schreef op 21-08-2007 @ 11:39 :
holy fuck, morgen vertrek ik gewoon al. Mijn tas is nu zo goed als wat gepakt op wat kleine dingetjes na. Dalijk even al mijn muziekmp3tjes overzetten op mijn ext. harde schijf en dan lekker niets gaan doen
spannend spannend. zo tof

hmmm ik ging vanmorgen werken en ik hoefde niet echt veel te doen behalve koffie drinken, koekjes eten en kletsen met die oudjes zometeen solliciteren en ik ben toch weer een beetje zenuwachtig ondanks dat het niets voorstelt. daarna een nieuwe telefoon proberen te regelen en ik heb vandaag salaris gehad dus even de stad in
Oud 21-08-2007, 11:39
Verwijderd
ik heb net mn chocomelmok binnen gekregen en ga zo mn ov halen, rollen ducktape bunkeren en stiften en dan ff langs mn werk en daarna naar de stad en dan naar den bosch toe
Oud 21-08-2007, 12:56
Verwijderd
Eindelijk uitgeslapen na lowlands, wat echt supertof was. Vandaag kleding wassen, zooi opruimen en niets doen maar ik verveel me eigenlijk nu al
Oud 21-08-2007, 13:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zojuist een tent opgezet in de achtertuin.
Oud 21-08-2007, 13:58
Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag nog niks uitgevoerd behalve mijn kast uitgeruimd. Zometeen naar een mattie, dan een feestje wat al vroeg afgelopen is en dan een gezellig samenkomen in een kraakpand
Oud 21-08-2007, 14:30
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 21-08-2007 @ 14:05 :
Ik heb zojuist een tent opgezet in de achtertuin.
waarom
Oud 21-08-2007, 14:53
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
innogen schreef op 21-08-2007 @ 11:39 :
Oud 21-08-2007, 15:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
schimmel schreef op 21-08-2007 @ 15:30 :
waarom
Omdat 'ie nog nat was toen ik 'm inpakte en ik niet weer schimmel in m'n tent wil
(pun not intended).
Oud 21-08-2007, 15:46
Verwijderd
ik heb films gekeken tot diep in de nacht dus ik ben nog steeds niet uitgerust
Oud 21-08-2007, 16:08
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gepoogd een homestudio op te zetten en ik mis nog een plugje en een kabel dus ik ga naar de mediamarkt. Ik mis trouwens ook nog een degelijk programma om mee op te nemen, geen idee wat ik daaraan ga doen.
Oud 21-08-2007, 16:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 20-08-2007 @ 22:27 :
qft

nee.

ontopic: ik ben naar school geweest en mmmmmhhhmhmmhmh mijn fusingglasplaatje was gebarsten, verkeerde glassoorten gebruikt ik voelde me net cornel met een kapotte fusionplaat. en verder theorie over schuurmachines en verdunde verf gehad. was best lachen eigenlijk. ik heb een relaxte klas en relaxte docenten.
Oud 21-08-2007, 16:35
innogen
innogen is offline
Citaat:
kuik schreef op 21-08-2007 @ 12:30 :
spannend spannend. zo tof
YUP en ook zo onwerkelijk. Tenminste, nu voelt het nog niet ECHT zeg maar. Alsof ik morgen NIET om 5 uur ga opstaan om om half 7 aan te rijden naar schiphol om vervolgens in het vliegtuig te stappen.. I dunno, het is gewoon echt raar.
Oud 21-08-2007, 17:01
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb vandaag wat troep afgehandeld en ben de laatste dag dat ik kan super lui aan het doen. Morgen moet ik namelijk weer aan het werk. Zometeen eten bij mijn ouders en vanavond 4400 kijken!
Oud 21-08-2007, 17:16
Verwijderd
Haha een oudoom, die pater was, bleek vroeger niet zo kuis te zijn geweest want er is ineens een tanzaniaanse neef opgeduikeld.
Oud 21-08-2007, 17:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahahaha
Oud 21-08-2007, 17:32
Broeder
Broeder is offline
Om het leed van de dag weg te spoelen ging ik maar bier drinken met mijn favoriete complottheoreticus. Ik begreep niet zo goed wat hij zei, maar ik moest lachen, dus waarschijnlijk was het allemaal wel lollig. In het café draaiden ze ook de hele tijd The Cure (ik kreeg een knipoog van de barvrouw )))D:h), dus ik was wel in m'n SAS. Nu vertel ik dit allemaal op het internet waardoor mijn dag alsnog de verwachte anticlimax heeft bereikt
Oud 21-08-2007, 18:10
vixen
vixen is offline
Gisteravond na Amsterdam nog zitten drinken met huisgenoten en vriendinnetjes. Het werd heel laat, en ik moest iedereen mn kamer uitzetten omdat 1 vriendin in slaap was gevallen op de bank. Vandaag bijna wakker gebelt door mijn werk en dat was dringend, dus naar a'dam en afspraken. Nu net weer thuis en uitrusten!
Oud 21-08-2007, 18:33
Verwijderd
Rijcursus is leuk en leerzaam but fucking exhausting
Oud 22-08-2007, 01:38
tuttebel
tuttebel is offline
na m'n lowlandsroes uitgeslapen te hebben ging ik t huis poetsen. maar ik kwam niet verder dan de badkamer en wc want t was een megatroep.
daarna moest ik werken en er was werkelijk niemand..dus gingen we fantastic four en de suffe surfer kijken en dat was lame. engelsen die shandy wouden en lemonadelime (?) waren lame. en een man uit texas en een uit chicago die de hele tijd over politiek, economie en het milieu gingen praten (lame).
gelukkig werd ik thuis ontvangen met aardbeiijs en slagroom.
Oud 22-08-2007, 04:26
__
__ is offline
ik ben gids in de intro week in rotterdam en dat is echt super relaxed en ik heb vanavond Relax gezien, superleuk uiteraard en mn 'kindjes' zijn allemaal heel leuk en ze geven braaf heel veel rondjes dus nu moet ik echt even slapen morgen lekker asociaal uitslapen en uitbrakken.
Oud 22-08-2007, 07:09
Crimson
Crimson is offline
ik heb mijn introweek ook achter de rug maar mn groepje was kut dus hebben vriendinnen en ik ons bij een ander groepje aangesloten. niet dat dat zo geweldig was maar goed..
Oud 22-08-2007, 08:17
ragdoll
ragdoll is offline
ik moet nu werken maar daarna naar een mattie om reisplannen te maken voor onze voetreis door thailand (we eindigen waarschijnlijk in het bangkok ritz maar dat terzijde) en morgen naar Parijs yesss
Oud 22-08-2007, 09:54
vixen
vixen is offline
Ik heb vannacht echt heerlijk geslapen na een vet grappig gesprek met mn vriendje. En toen vanochtend vroeg op, zat er een van de poezen voor mn deur. Ik schrok me kapot en dat beest viel bijna van de trap af. Nu ben ik op mn werk en het wordt vandaag een hele goede dag, ik voel het!
Oud 22-08-2007, 09:58
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik werd vroeg wakker en toen besloot ik nog heel even te blijven liggen maar dat werd 2 uur. Toen opgestaan en ontbeten en nu wacht ik op een teken van leven van mijn vriendje zodat ik mn telefoon weer kan hebben. Vroeg in de middag naar een vriend en dan samen boodschappen doen voor een etentje vanavond met nog meer vrienden jammmmie.
Oud 22-08-2007, 10:12
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben gisteren mn nieuwe kamer in utrecht ingetrokken en het is weer even wennen om ergens anders te wonen maar ik vind het wel leuk
toen ging ik uit eten in de stad met een vriendin en haar australische lover die ze heeft ontmoet in griekenland en ik werd jaloers op haar want hij was echt zo leuk
toen ben ik super dronken geworden met ze en en om half 2 snachts neergeploft op mn nieuwe gigantische meer-dan-2 persoons bed en heeeeeerlijk geslapen.
en straks heb ik een gesprek met de coordinator van mijn nieuwe opleiding over een econimie toets die ik moet doen om te opleiding te mogen volgen en ik hoop dat dat allemaal goed gaat!
Oud 22-08-2007, 11:11
Verwijderd
gisteren verbleef ik een deel van mijn dag bij mijn vriend, daar hebben we even in de stad gehangen en een film gehuurd die ik uiteindelijk niet meer heb gezien, ACH. oh en vandaag word echt een kut dag
Oud 22-08-2007, 11:18
Verwijderd
Ik heb zo ongeveer het klokje rond geslapen en gedroomd over dat ik een voortvluchtige Jood was in de tweede wereldoorlog, wtf? En ik heb ontdekt dat ik nog maar €1,85 hoef te sparen bij Intomart en dan heb ik €20,- en kan ik er iets mee doen! En dat na ongeveer een jaar nutteloze enquêtes invullen, haha . Vandaag ga ik niet zo heel veel doen, behalve mijn outfit voor het fouter dan fout feest bij elkaar zoeken (en die van Shoarm, want die heeft zelf niks.)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten