Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ Morgan: probeer jij maar eens mijn leven te lijden. Dan word jij ook regelmatig flink boos of geirriteerd. het is niet zo dat ik ALTIJD boos ben. Maar wel vaak. tis echt al weer een paar maanden geleden dat ik zo uit mn vel ben gesprongen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
* knuffel * |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareh, hoe kan het dat jouw oma nu nog zulke invloed lijkt te hebben op jou en je eega? Jullie zijn beiden volwassen, dus jullie kunnen makkelijk tegen haar in gaan. Hoe krijgt ze het voor elkaar dat ze jullie dan alsnog uit elkaar drijft? Of blijft het alleen bij 'tevergeefs proberen'? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En ik woon met mijn vriend, mijn vader en mijn broertje in één huis. Niet "ouders". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik voel me zo goed. Hij was al zes jaar mijn beste vriend en we zijn nu meer dan een maand samen. Eerst had ik gedacht dat ik heel wat problemen ging hebben met mijn gevoelens kwijt te kunnen (of roddels, je kent dat wel... ) maar uiteindelijk heb ik daar geen nood aan. Hij is mijn beste vriend, mijn minnaar, mijn studiegenootje, mijn homeboy, mijn grote liefde.
Bij andere liefjes maakte ik ook altijd ruzie om de kleinste dingen, bij hem weet ik hoe hij in elkaar zit en hoe ik in elkaar zit en kunnen we er rekening mee houden. De afstand valt relatief mee. Nu zie 'k hem wel even niet meer, ik heb volgende week vier herexamens... Maar die zaterdag, dan is het feest. |
![]() |
||
Citaat:
ik typte t goed ![]() maar verder: ze heeft de gave mensen heel subtiel uit elkaar te drijven. Gewoon, heel mild stoken. We hadden 't eerst niet door, en mij ma wist 't ook niet, maar toen ik het allemaal vertelde zei mn ma (en later pa) damn, dat deed ze ook bij ons! exact hetzelfde. Oma gaat/ging er vanuit dat ik niet wist/weet dat ze het bij hen ook deed. Nu weet ik 't, en nu kunnen we ons er tegen verzetten. zo, en nu ga ik een paar naalden in mn harses steken, tot over 3 uur ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nooit gehoord van lichtelijk overdrijven? kom maar een dagje bij mijn familie logeren ![]() @ N00dles: mneuh, dat hoeft niet het hele WWW te weten. ga er maar vanuit dat wat ik zeg, klopt. het is gewoon heel erg veel getreiter, maar wel heel subtiel. Het zijn veel incidentjes. Op zichzelf,los staand, niks aan de hand, maar alles bij elkaar opgeteld is het heel irritant, frustrerend, en stokend. het is niet zo dat mijn mening over mijn pa en oma direct op slag is veranderd. Ik had sowieso al vermoedens. De gebeurtenissen en verhalen bevestigden alleen maar de vermoedens, en dat wat ik dacht ook nog eens realiteit bleek te zijn, is alleen maar des te schokkender.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach wat, ik vind jou gewoon vermoeiend ![]() |
![]() |
|
Alweer zo'n twee maanden samen. Ligt er een beetje aan welke datum je hanteert, daar worden we het niet echt over eens. Samen drie weken op vakantie geweest, een week samen geklust in m'n nieuwe huisje en het gaat nog steeds onwijs goed. Echt verbazingwekkend hoe makkelijk en goed alles loopt. Hij zei tegen me tijdens het klussen 'Daan, het is net of we samen gaan wonen'. Zoooo gaaf. Ik hoop echt dat hij zich hier ook thuis gaat voelen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen als we straks allebei weer studeren in een andere stad, ver van elkaar vandaan. Zal wel wennen zijn maar we zien elkaar te graag om het stuk te laten gaan denk ik.
|
Dus... Ik heb vandaag niet meer aan hem gedacht, totdat ik rond vier uur bedacht dat ik niet meer aan 'm gedacht had
![]() Gisteren sprak exlief me ineens aan op MSN... Was ook weer een beetje verwarrend, aan de ene kant heel vertrouwd en miste ik ineens zijn humor, nuchtere instelling en aan de andere kant was het gewoon stom omdat ik niet wist of ik over 'ons' kon beginnen, al was het dan maar zijdelings en hij is met z'n bro in Parijs geweest en Parijs ligt nog steeds heel gevoelig omdat dat echt de meest geweldige vier dagen waren... Tja. En het stomme is dat ik zo met 'm zou afspreken en het niet erg zou vinden om met 'm in bed te belanden. Dat terwijl ik hem al drie maanden ofzo niet gezien heb. Of nou ja, sinds 18 juni. Pfff.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En we zijn het gewend dus ja ![]() |
![]() |
|
Jezus, mannen
![]() Ik snap er echt geen bal van. Als ik m ontmoet is ie onwijs enthousiast en ik moet bij m langs komen en dan gaat ie voor me koken en hij moet mn telefoonnummer en ik die van hem. Twee dagen later stuur ik een smsje, krijg ik er eentje terug, stuur er weer een maar dan een week niks. Uiteindelijk zelf maar weer gesmst, krijg terug dat ie bescheiden is en daarom niet reageert en of ie uit mn enthousiasme mag begrijpen dat ik nog een keer wil afspreken. Ik stuur terug dat ik inderdaad wel wat wil afspreken, vervolgens al meer dan twee dagen niks. Wtf? Als ie wil afspreken, waarom reageert ie dan niet? Als ie niet wil afspreken, waarom begint ie er dan over? Ik word gek!
|
Het enige slechte aan mijn rooster is dat ik 'm niet veel doordeweeks zal kunnen zien, verder boeit het me niet eens. Hoe slecht en ernstig
![]()
|
Ik begin enorm te twijfelen over of ik mezelf niet teveel teleur laat stellen als ik hier zo mee doorg, stomme twijfels die misschien wel helemaal nergens voor nodig zijn. Maar ik durf mn bek natuurlijk weer niet open te trekken uit angst dat mijn twijfels allemaal bevstigd worden.
|
ik krijg opeens steun uit onverwachte hoek: mijn zus! lache hoe die is uitgegroeit tot wat ze nu is; van regelrecht sekreet tot tof wijf! Mijn vriendin krijgt n hoop te verduren, eigenlijk verdient ze t niet, maar zij luistert, en degene aan wie t gericht is (mijn ma), die zit maar met 'r kop in de wolken. alsof ze d'r ruggegraat opeens kwijt is. Nja, enniewee. De shiatzu-behandeling van vanmiddag heeft enorm geholpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Whuhu rebound de gexte. Of niet. Ik weet niet eens of ik hem leuk vind
![]() ![]() ![]() Duuuus. Hahahaha. Ik vind mezelf fout maar wel leuk. Ofzo. Dit was dus echt niet de bedoeling ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgensmij staat er heel veel boeiends in die mail maar ik kan niks lezen. Zelfs mn eigen nickname intypen gaat niet, 't zelfde geldu voor mn wachtwoord. Terwijl ik dit typ zie ik wel lettertjes staan, maar ik kan 't niet leze, gewoon omdat ik sommige woorden en of letters niet zie n. Geen idee wat het is >_<. Zelfs de klok bekijken lukt niet, en ik vind het stiekem best eng.
En ik snap hem wel, maar ik vind 't enorm kut, voor zover ik de mail heb kunnen leezn. Maar eigenlijk wist ik 't al, en begrijp ik t enorm. Hoop dat hij niet super pissig is op mij,. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien ook een idee om met je vriendin te praten. Als zei er geen kwaad in ziet, toch gewoon vragen of ze rekening met jou wil houden en dr dus toch mee te stoppen!! Nogmaals, ik wil je niet bang maken maar als je het zelf normaal vond, had je het hier niet neergezet. Ga je grenzen niet verleggen omdat hij geen rekening met je wil houden! Succes! |
![]() |
|
*zucht*
ik snap dat ie in de war is, en ik snap dat dat 'nieuwige' eraf is, nu we elkaar en tijdje achter elkaar hebben gezien, maar mensen hier, leg me eens uit hoe je kunt twijfelen of een verliefdheid blijvend is? en hoe kun je er dan achter komen of dat zo is?? Ik snap er allemaal helemaal niks meer van, maar ik denk dat k hier geen zin in heb.. pff.. hij zoekt het maar uit.. mn leven staat al genoeg op zn kop zonder dit idiote gezeik, het ene moment hopen op een relatie in de toekomst, en het volgende niet eens weten of je verliefdheid er morgen nog is.. *zucht*
|
Verwijderd
|
@ Dott: je weet nooit of je morgen nog verliefd bent, zeker in het begin niet. Op een gegeven moment slaat verliefdheid (wellicht) om in houden van, wat een stuk onvoorwaardelijker is. Houden van is (naar mijn idee) een gevoel dat kan slijten, terwijl verliefdheid inderdaad ineens weg kan zijn.
Maar wat geeft dat? Soms moet je risico's nemen omdat er iets moois uit kan komen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het begint wel te wennen dat ik hem nu alleen nog maar 's avonds zie, vanaf maandag begin ik ook weer met school, heb dan ook weer genoeg andere dingen te doen. Deze week was stom, 12 uur geerkt, verder vrij weinig gedaan. Gelukkig zometeen naar een goede vriend toe en dan vanavond Grieken en stappen met mijn schoonzus. Heb er zin an!
Verder gaan mijn ouders op vakantie en dat had niet langer moeten duren. Werd er een beetje gek van. Maar goed.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bleeeh. Gisteren een steekpartij voor mijn neus meegemaakt in de trein. Totaal onprettig. En nu wil ik een warm mannenlijf dat mij knuffelt en zegt dat het allemaal wel goed komt ![]()
|
![]() |
|
|