Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 11:32
Verwijderd
Er is niet echt zoiets als 'trekken van een pdd-nos stoornis' want er is niet zoiets als één pdd-nos, de afkorting staat voor pervasive development disorder not otherwise specified; alle autisme-achtige ontwikkelingsstoornissen die níet 'klassiek autisme', 'asperger syndroom' of enkele andere specifieke dingen zijn, worden pdd-nos genoemd. Als we het dan toch over ontwikkelingsstoornissen hebben; impulsiviteit en agressiviteit past m.i. beter bij ODD (oppositional defiant disorder).

Ontopic. Met het relationeel gebied van mijn vriend gaat het niet goed, want zijn hond is overleden. En ik zit in Groningen en moet allemaal dingen regelen om maandag weer te kunnen beginnen, dus ik kan hem nu niet troosten. Maar tussen ons is alles goed en geweldig.

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 11:53. Reden: typfout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2007, 11:39
Verwijderd
En indirect ben ik ook een beetje in de warrig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 11:50
Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Er is niet echt zoiets als 'trekken van een pdd-nos stoornis' want er is niet zoiets als één pdd-nos, de afkorting staat voor pervasive development disorder not otherwise specified; ale autisme-achtige ontwikkelingsstoornissen die níet 'klassiek autisme', 'asperger syndroom' of enkele andere specifieke dingen zijn, worden pdd-nos genoemd. Als we het dan toch over ontwikkelingsstoornissen hebben; impulsiviteit en agressiviteit past m.i. beter bij ODD (oppositional defiant disorder).

Helemaal mee eens. Ik werk met ASS-ers, heb er een opleiding over gevolgd, doe er nu weer een, ben regelmatig gastspreker voor de NVA (Nederlandse Vereniging Autisme) en ben zelf recentelijk gediagnostiseerd met Asperger.
Je zou kunnen verwachten dat ik er iets van weet..
Oud 30-08-2007, 11:59
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ik dacht hetzelfde. (en vele anderen vast ook) Jij vertoont namelijk gigantische trekken van een PDD-nos stoornis. Sorry als het een beetje hard klinkt, maar dit ligt er wel erg dik bovenop.
het broertje van mijn vriendin heeft PDD-nos, en ik vertoon die trekken absoluut niet. 10 jaar geleden moest ik naar een psycholoog, want op school dachten ze dat ook. De psych zei 'hij? PDD nos of andere vorm van autisme? wel nee, die kerel is gewoon veel te eigenwijs!" En de 2nd en 3rd opinion zei dat ook...

@ Morgan: probeer jij maar eens mijn leven te lijden. Dan word jij ook regelmatig flink boos of geirriteerd.

het is niet zo dat ik ALTIJD boos ben. Maar wel vaak. tis echt al weer een paar maanden geleden dat ik zo uit mn vel ben gesprongen...
Oud 30-08-2007, 12:21
Verwijderd
Citaat:
...
Orpheo, als ik zo lees hoe het eraan toe gaat in je leven ben ik het er echt wel mee eens dat je behoorlijk reden hebt om af en toe uit je vel te springen... ik zou ook zo reageren, geloof ik, zeker 'in the heat of the moment', als er zo pas weer eens iets is voorgevallen... dan voel je je gewoon even zo verschrikkelijk dat het er allemaal ineens uitkomt, precies of je een vulkaan bent...

* knuffel *
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
het broertje van mijn vriendin heeft PDD-nos, en ik vertoon die trekken absoluut niet. 10 jaar geleden moest ik naar een psycholoog, want op school dachten ze dat ook. De psych zei 'hij? PDD nos of andere vorm van autisme? wel nee, die kerel is gewoon veel te eigenwijs!" En de 2nd en 3rd opinion zei dat ook...

@ Morgan: probeer jij maar eens mijn leven te lijden. Dan word jij ook regelmatig flink boos of geirriteerd.

het is niet zo dat ik ALTIJD boos ben. Maar wel vaak. tis echt al weer een paar maanden geleden dat ik zo uit mn vel ben gesprongen...
Lijden? Leiden.

Maareh, hoe kan het dat jouw oma nu nog zulke invloed lijkt te hebben op jou en je eega? Jullie zijn beiden volwassen, dus jullie kunnen makkelijk tegen haar in gaan. Hoe krijgt ze het voor elkaar dat ze jullie dan alsnog uit elkaar drijft? Of blijft het alleen bij 'tevergeefs proberen'?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Lijden? Leiden.
ik vind dat hij terecht spreekt over lijden, vandaar dat ik er niks van zei
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:37
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Al een paar dagen geen contact gehad. Wacht even met contact zoeken tot de kater een beetje voorbij is, ik ben bang dat ik nu weer terug ga vallen, als ik haar weer spreek..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:39
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
nou ik zou vervangen door
wtf je bent 17 en dan met je vriend en je ouders in een huis wonen, dat kan alleen maar fout gaan!
Haha we hebben al een aantal maanden samengewoond en dat ging prima . Dus we zijn écht wel wat gewend. Bovendien zagen we elkaar de afgelopen 2 jaar like... elke dag ?
En ik woon met mijn vriend, mijn vader en mijn broertje in één huis. Niet "ouders".
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Haha we hebben al een aantal maanden samengewoond en dat ging prima . Dus we zijn écht wel wat gewend. Bovendien zagen we elkaar de afgelopen 2 jaar like... elke dag ?
En ik woon met mijn vriend, mijn vader en mijn broertje in één huis. Niet "ouders".
Ik zou echt helemaal gek worden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:07
selfmindead
selfmindead is offline
Ik voel me zo goed. Hij was al zes jaar mijn beste vriend en we zijn nu meer dan een maand samen. Eerst had ik gedacht dat ik heel wat problemen ging hebben met mijn gevoelens kwijt te kunnen (of roddels, je kent dat wel... ) maar uiteindelijk heb ik daar geen nood aan. Hij is mijn beste vriend, mijn minnaar, mijn studiegenootje, mijn homeboy, mijn grote liefde.

Bij andere liefjes maakte ik ook altijd ruzie om de kleinste dingen, bij hem weet ik hoe hij in elkaar zit en hoe ik in elkaar zit en kunnen we er rekening mee houden. De afstand valt relatief mee.

Nu zie 'k hem wel even niet meer, ik heb volgende week vier herexamens... Maar die zaterdag, dan is het feest.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:18
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Ik zou echt helemaal gek worden.
Haha, waarom ?
Wij zijn het nu eenmaal gewend om elkaar gewoon supervaak te zien. En we vinden het allebei niet erg dus tja, gek worden doen we niet .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:22
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Lijden? Leiden.

Maareh, hoe kan het dat jouw oma nu nog zulke invloed lijkt te hebben op jou en je eega? Jullie zijn beiden volwassen, dus jullie kunnen makkelijk tegen haar in gaan. Hoe krijgt ze het voor elkaar dat ze jullie dan alsnog uit elkaar drijft? Of blijft het alleen bij 'tevergeefs proberen'?

ik typte t goed

maar verder: ze heeft de gave mensen heel subtiel uit elkaar te drijven. Gewoon, heel mild stoken. We hadden 't eerst niet door, en mij ma wist 't ook niet, maar toen ik het allemaal vertelde zei mn ma (en later pa) damn, dat deed ze ook bij ons! exact hetzelfde. Oma gaat/ging er vanuit dat ik niet wist/weet dat ze het bij hen ook deed. Nu weet ik 't, en nu kunnen we ons er tegen verzetten.

zo, en nu ga ik een paar naalden in mn harses steken, tot over 3 uur (accupuntuur )
Oud 30-08-2007, 13:23
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
herken ik. mijn vriendin en ik zouden t ook goed kunnen doen samen
Oud 30-08-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:

Ik heb moeite om medeleven te hebben bij jou, door je enorm agressieve houding. Ik blijf met die dingen van mening dat je weliswaar geen invloed hebt op de dingen die mensen jou allemaal aandoen, maar wel hoe je daar zelf mee omgaat. Ik vind opmerkingen als "ik hoop dat een Palestijn zich opblaast" nogal heftig. Ik snap dat dat in je woede is, maar je kunt je leven lang woedend gaan zijn op je gehele familie of iets doen aan JOUW aandeel in het geheel. Een paar posts terug was je nog in de hemel daar en nu lijkt er helemaal niets goeds meer aan.. zo laat je anderen het dus ook wel enorm verknallen voor jou. Natuurlijk is je hele situatie moeilijk en is het logisch dat je er boos over wordt, maar daar heb je vooral jezelf mee en niet de mensen die het veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
ik typte t goed

maar verder: ze heeft de gave mensen heel subtiel uit elkaar te drijven. Gewoon, heel mild stoken. We hadden 't eerst niet door, en mij ma wist 't ook niet, maar toen ik het allemaal vertelde zei mn ma (en later pa) damn, dat deed ze ook bij ons! exact hetzelfde. Oma gaat/ging er vanuit dat ik niet wist/weet dat ze het bij hen ook deed. Nu weet ik 't, en nu kunnen we ons er tegen verzetten.

zo, en nu ga ik een paar naalden in mn harses steken, tot over 3 uur (accupuntuur )
Maar noem eens een concreet voorbeeld van dat subtiele uit elkaar drijven? Ik kan me er niets bij voorstellen. Je mening over een ander verandert toch niet zomaar in iets negatiefs omdat je oma iets over die ander vertelt?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:42
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Ik heb moeite om medeleven te hebben bij jou, door je enorm agressieve houding. Ik blijf met die dingen van mening dat je weliswaar geen invloed hebt op de dingen die mensen jou allemaal aandoen, maar wel hoe je daar zelf mee omgaat. Ik vind opmerkingen als "ik hoop dat een Palestijn zich opblaast" nogal heftig. Ik snap dat dat in je woede is, maar je kunt je leven lang woedend gaan zijn op je gehele familie of iets doen aan JOUW aandeel in het geheel. Een paar posts terug was je nog in de hemel daar en nu lijkt er helemaal niets goeds meer aan.. zo laat je anderen het dus ook wel enorm verknallen voor jou. Natuurlijk is je hele situatie moeilijk en is het logisch dat je er boos over wordt, maar daar heb je vooral jezelf mee en niet de mensen die het veroorzaken.

nooit gehoord van lichtelijk overdrijven? kom maar een dagje bij mijn familie logeren dan snap je precies waar dat vandaan komt.

@ N00dles: mneuh, dat hoeft niet het hele WWW te weten. ga er maar vanuit dat wat ik zeg, klopt. het is gewoon heel erg veel getreiter, maar wel heel subtiel. Het zijn veel incidentjes. Op zichzelf,los staand, niks aan de hand, maar alles bij elkaar opgeteld is het heel irritant, frustrerend, en stokend.

het is niet zo dat mijn mening over mijn pa en oma direct op slag is veranderd. Ik had sowieso al vermoedens. De gebeurtenissen en verhalen bevestigden alleen maar de vermoedens, en dat wat ik dacht ook nog eens realiteit bleek te zijn, is alleen maar des te schokkender.
Oud 30-08-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, waarom ?
Wij zijn het nu eenmaal gewend om elkaar gewoon supervaak te zien. En we vinden het allebei niet erg dus tja, gek worden doen we niet .
Omdat ik soms even ruimte nodig heb. En als je met je vader, broertje en je vriendje in 1 huis zit denk ik dat die ruimte vrij beperkt is. Beperkter dan met gewoon samenwonen zeg maar. Maar als je het al gewend bent zal het wel goed komen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:27
Verwijderd
Jaaaaa!!! Eindelijk de nieuwe lay-out! Woei! Echt leuk! (al had ik het natuurlijk allang getest )

OT: Super!
Intro is echt gaaf. Leuke mensen leren kennen en krijg een leuke klas. Dat weet ik zeker. Voel me echt goooeeeed!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
nooit gehoord van lichtelijk overdrijven? kom maar een dagje bij mijn familie logeren dan snap je precies waar dat vandaan komt.
Ja, dat is alweer zo'n zelfde soort opmerking als tegen Morgan "Kom mijn leven maar eens leven, dan zou je ook zo reageren". Nee, ik snap dat dan waarschijnlijk niet precies en zou in jouw situatie waarschijnlijk ook niet zo reageren. Ik ben jou niet en snap jou niet. Ik vind dat je jezelf altijd erg in een slachtofferrol neerzet. Ooooh, zielige arme Orpheo met alle verschrikkelijke dingen die er gebeuren. Ja, het zal vreselijk zijn.. net als dat waarschijnlijk zeker de helft van de mensen op dit forum vreselijke dingen meemaken, toch schijn alleen jij daar dusdanig in te zwelgen.

Ach wat, ik vind jou gewoon vermoeiend
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:09
Verwijderd
Mijn economie leraar is gaaaaaf en ik heb iets heel liefs voor hem gezien in de stad. Dit weekend weer met ouders/broertje naar Zandvoort, maar heb daar totaaaal geen zin in. Ze zijn wel lief, dat wel, maar nu even niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Mijn economie leraar is gaaaaaf en ik heb iets heel liefs voor hem gezien in de stad.
Iets liefs voor je economieleraar
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, iets liefs voor vriendlief.. kwam dr behoorlijk maf uit geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alweer zo'n twee maanden samen. Ligt er een beetje aan welke datum je hanteert, daar worden we het niet echt over eens. Samen drie weken op vakantie geweest, een week samen geklust in m'n nieuwe huisje en het gaat nog steeds onwijs goed. Echt verbazingwekkend hoe makkelijk en goed alles loopt. Hij zei tegen me tijdens het klussen 'Daan, het is net of we samen gaan wonen'. Zoooo gaaf. Ik hoop echt dat hij zich hier ook thuis gaat voelen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen als we straks allebei weer studeren in een andere stad, ver van elkaar vandaan. Zal wel wennen zijn maar we zien elkaar te graag om het stuk te laten gaan denk ik.
Oud 30-08-2007, 17:00
Rob
Rob is offline
Citaat:
Zo las ik 't ook.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:53
Ieke
Ieke is offline
Orpheo, als mijn geheugen goed is woon je nog thuis hè? Ga dan het huis uit, lang leve de rust en dat zit je ook niet met je oma opgescheept.
Oud 30-08-2007, 18:17
Verwijderd
En oh ik vond 'n oude valentijnkaart van hem onder mn bed. Die valentijnsactie van 'm was echt waanzinnig lief <3
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:19
Muchacha
Muchacha is offline
Geslaagde date gisteren! Ik had er vertrouwen in nadat ik hem aan de foon had gehoord en het was heel gezellig. Verder zien we wel, ik verwacht er nog niks van.
Oud 30-08-2007, 18:47
I C U
I C U is offline
Dus... Ik heb vandaag niet meer aan hem gedacht, totdat ik rond vier uur bedacht dat ik niet meer aan 'm gedacht had

Gisteren sprak exlief me ineens aan op MSN... Was ook weer een beetje verwarrend, aan de ene kant heel vertrouwd en miste ik ineens zijn humor, nuchtere instelling en aan de andere kant was het gewoon stom omdat ik niet wist of ik over 'ons' kon beginnen, al was het dan maar zijdelings en hij is met z'n bro in Parijs geweest en Parijs ligt nog steeds heel gevoelig omdat dat echt de meest geweldige vier dagen waren... Tja. En het stomme is dat ik zo met 'm zou afspreken en het niet erg zou vinden om met 'm in bed te belanden. Dat terwijl ik hem al drie maanden ofzo niet gezien heb. Of nou ja, sinds 18 juni. Pfff.
Oud 30-08-2007, 19:45
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
Omdat ik soms even ruimte nodig heb. En als je met je vader, broertje en je vriendje in 1 huis zit denk ik dat die ruimte vrij beperkt is. Beperkter dan met gewoon samenwonen zeg maar. Maar als je het al gewend bent zal het wel goed komen.
You've got a point, maar als ik even ruimte nodig heb dan ga ik lekker naar buiten ofzo . Of ik ga op mijn kamer zitten (mijn vriend zit behalve als ie slaapt beneden ).
En we zijn het gewend dus ja .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 20:08
Verwijderd
Hij is zo leuheuk!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 20:42
Neko*
Neko* is offline
Samen in bad <3
Oud 30-08-2007, 21:27
Briseïs
Briseïs is offline
Jezus, mannen
Ik snap er echt geen bal van.

Als ik m ontmoet is ie onwijs enthousiast en ik moet bij m langs komen en dan gaat ie voor me koken en hij moet mn telefoonnummer en ik die van hem. Twee dagen later stuur ik een smsje, krijg ik er eentje terug, stuur er weer een maar dan een week niks. Uiteindelijk zelf maar weer gesmst, krijg terug dat ie bescheiden is en daarom niet reageert en of ie uit mn enthousiasme mag begrijpen dat ik nog een keer wil afspreken. Ik stuur terug dat ik inderdaad wel wat wil afspreken, vervolgens al meer dan twee dagen niks. Wtf? Als ie wil afspreken, waarom reageert ie dan niet? Als ie niet wil afspreken, waarom begint ie er dan over?
Ik word gek!
Oud 30-08-2007, 22:03
Giles
Giles is offline
Het enige slechte aan mijn rooster is dat ik 'm niet veel doordeweeks zal kunnen zien, verder boeit het me niet eens. Hoe slecht en ernstig <3
Oud 30-08-2007, 22:12
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik begin enorm te twijfelen over of ik mezelf niet teveel teleur laat stellen als ik hier zo mee doorg, stomme twijfels die misschien wel helemaal nergens voor nodig zijn. Maar ik durf mn bek natuurlijk weer niet open te trekken uit angst dat mijn twijfels allemaal bevstigd worden.
Oud 30-08-2007, 23:00
Orpheo
Orpheo is offline
ik krijg opeens steun uit onverwachte hoek: mijn zus! lache hoe die is uitgegroeit tot wat ze nu is; van regelrecht sekreet tot tof wijf! Mijn vriendin krijgt n hoop te verduren, eigenlijk verdient ze t niet, maar zij luistert, en degene aan wie t gericht is (mijn ma), die zit maar met 'r kop in de wolken. alsof ze d'r ruggegraat opeens kwijt is. Nja, enniewee. De shiatzu-behandeling van vanmiddag heeft enorm geholpen.
Oud 30-08-2007, 23:50
Verwijderd
haha, we gingen net proberen om een leuke foto van ons samen te maken, maar nu hebben we allemaal foto's waarop we rare bekken trekken..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Jezus, mannen
Ik snap er echt geen bal van.

Als ik m ontmoet is ie onwijs enthousiast en ik moet bij m langs komen en dan gaat ie voor me koken en hij moet mn telefoonnummer en ik die van hem. Twee dagen later stuur ik een smsje, krijg ik er eentje terug, stuur er weer een maar dan een week niks. Uiteindelijk zelf maar weer gesmst, krijg terug dat ie bescheiden is en daarom niet reageert en of ie uit mn enthousiasme mag begrijpen dat ik nog een keer wil afspreken. Ik stuur terug dat ik inderdaad wel wat wil afspreken, vervolgens al meer dan twee dagen niks. Wtf? Als ie wil afspreken, waarom reageert ie dan niet? Als ie niet wil afspreken, waarom begint ie er dan over?
Ik word gek!
Denkfout nummer 1: dat mensen altijd hun telefoon bij zich en aan hebben. Ken genoeg mensen die rustig een paar dagen totaal niet bereikbaar zijn omdat hun telefoon ergens op werk of op de uni vergeten is. Maarja, dat zijn we niet meer gewend nu tegenwoordig elke fokking baby vanaf drie maanden zo'n klote-gsm heeft.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 04:36
Verwijderd
Whuhu rebound de gexte. Of niet. Ik weet niet eens of ik hem leuk vind Maar ik vind 'm wel gewoon leuk. Hahah. Altijd leuk om te horen dat ik keisexy ben en m'n ex te betreuren omdat ie mij niet meer heeft. Ofzo Nja we zullen zien, ik moet hém sms-en omdat ik hem zomaar middenin een vreemde stad achterlaat. Ja haha, ik zal me daar (tamelijk) onbekende jongens mee naar huis nemen, zelfs al kennen ze studiegenoten. Pff

Duuuus. Hahahaha. Ik vind mezelf fout maar wel leuk. Ofzo. Dit was dus echt niet de bedoeling
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 06:36
Verwijderd
Volgensmij staat er heel veel boeiends in die mail maar ik kan niks lezen. Zelfs mn eigen nickname intypen gaat niet, 't zelfde geldu voor mn wachtwoord. Terwijl ik dit typ zie ik wel lettertjes staan, maar ik kan 't niet leze, gewoon omdat ik sommige woorden en of letters niet zie n. Geen idee wat het is >_<. Zelfs de klok bekijken lukt niet, en ik vind het stiekem best eng.

En ik snap hem wel, maar ik vind 't enorm kut, voor zover ik de mail heb kunnen leezn. Maar eigenlijk wist ik 't al, en begrijp ik t enorm. Hoop dat hij niet super pissig is op mij,.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Hm je maakt me wel beetje bang hoor hij zegt trouwens tegen haar dat hij haar wél mooi vindt (als het daar toevallig over gaat), dat is prima, maar waarom zegt hij dan tegen mij dat hij haar niet mooi vindt Gister overdag was ook echt perfect met hem, ik voelde nóg meer voor hem. En dan svonds doet ie weer raar.
En ik weet nog steeds niet of ik me aanstel of niet. Het is allemaal wel beetje vermoeiend zo hoor, miss hadden jullie toch gelijk, maar ik wil zo graag van niet.
Ik wil je niet bang maken, maar bewust dat sommige mensen zulke klootzakken zijn. Misschien kun je hem er beter gewoon mee confronteren. Zeggen dat je het niet leuk vind en het je gevoel over je relatie onzeker maakt ofso. Wordt hij dan weer boos, tjah lijkt me duidelijk dat zn eigen flirt met je vriendin belangrijker voor hem is dan jouw gevoelens.
Misschien ook een idee om met je vriendin te praten. Als zei er geen kwaad in ziet, toch gewoon vragen of ze rekening met jou wil houden en dr dus toch mee te stoppen!!
Nogmaals, ik wil je niet bang maken maar als je het zelf normaal vond, had je het hier niet neergezet. Ga je grenzen niet verleggen omdat hij geen rekening met je wil houden!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 07:11
Verwijderd
net terug uit frankrijk

daar was echter op relationeel gebied, afgezien van mijn vriendjes, niets te bekennen

erg rustig geweest dus
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 07:51
Dott
Dott is offline
*zucht*
ik snap dat ie in de war is, en ik snap dat dat 'nieuwige' eraf is, nu we elkaar en tijdje achter elkaar hebben gezien, maar mensen hier, leg me eens uit hoe je kunt twijfelen of een verliefdheid blijvend is? en hoe kun je er dan achter komen of dat zo is??

Ik snap er allemaal helemaal niks meer van, maar ik denk dat k hier geen zin in heb.. pff.. hij zoekt het maar uit.. mn leven staat al genoeg op zn kop zonder dit idiote gezeik, het ene moment hopen op een relatie in de toekomst, en het volgende niet eens weten of je verliefdheid er morgen nog is.. *zucht*
Oud 31-08-2007, 07:56
Verwijderd
@ Dott: je weet nooit of je morgen nog verliefd bent, zeker in het begin niet. Op een gegeven moment slaat verliefdheid (wellicht) om in houden van, wat een stuk onvoorwaardelijker is. Houden van is (naar mijn idee) een gevoel dat kan slijten, terwijl verliefdheid inderdaad ineens weg kan zijn.
Maar wat geeft dat? Soms moet je risico's nemen omdat er iets moois uit kan komen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 07:58
WolterB
WolterB is offline
Ik krijg op t moment alleen wat aandacht van onze katten, dus echt boeiend is t niet
Oud 31-08-2007, 08:09
Verwijderd
Het begint wel te wennen dat ik hem nu alleen nog maar 's avonds zie, vanaf maandag begin ik ook weer met school, heb dan ook weer genoeg andere dingen te doen. Deze week was stom, 12 uur geerkt, verder vrij weinig gedaan. Gelukkig zometeen naar een goede vriend toe en dan vanavond Grieken en stappen met mijn schoonzus. Heb er zin an!

Verder gaan mijn ouders op vakantie en dat had niet langer moeten duren. Werd er een beetje gek van. Maar goed..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:07
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: je weet nooit of je morgen nog verliefd bent, zeker in het begin niet. Op een gegeven moment slaat verliefdheid (wellicht) om in houden van, wat een stuk onvoorwaardelijker is. Houden van is (naar mijn idee) een gevoel dat kan slijten, terwijl verliefdheid inderdaad ineens weg kan zijn.
Maar wat geeft dat? Soms moet je risico's nemen omdat er iets moois uit kan komen
klopt, maar daar zit nog een heel verhaal aan vast, kan het je wel pm-en mocht je willen
Oud 31-08-2007, 09:17
Verwijderd
* zucht *

'wekker-dysfunctie' - allemaal goed en wel en kan-ie niet aan doen enzo, maar ik zit al een uur met mijne jas aan te wachten
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 09:19
Dott
Dott is offline
*knuffel*
Oud 31-08-2007, 09:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Volgensmij staat er heel veel boeiends in die mail maar ik kan niks lezen. Zelfs mn eigen nickname intypen gaat niet, 't zelfde geldu voor mn wachtwoord. Terwijl ik dit typ zie ik wel lettertjes staan, maar ik kan 't niet leze, gewoon omdat ik sommige woorden en of letters niet zie n. Geen idee wat het is >_<. Zelfs de klok bekijken lukt niet, en ik vind het stiekem best eng.
Dat klinkt als een van mijn vroegere migraine aanvallen. Dat begon altijd zo (met vlekken in mijn gezichtsveld waardoor ik woorden niet meer goed kon lezen) en daarna kreeg ik megahoofdpijn en moest ik overgeven. *trauma*

Bleeeh. Gisteren een steekpartij voor mijn neus meegemaakt in de trein. Totaal onprettig. En nu wil ik een warm mannenlijf dat mij knuffelt en zegt dat het allemaal wel goed komt
Reageren

Regels voor berichten