Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alles goed en prima enzo. Alleen als ik hem een paar dagen niet zie gaat m'n hoofd soms zó vol zitten met dingen waar ik over wil praten en ik kan mezelf ontzettend onzeker gaan denken. Soms best irritant. Daarom schrijf ik het sinds kort maar allemaal op. Met pen en papier welteverstaan! Het zal wel aan de nieuwe periode liggen. Hij gaat weer aan een nieuwe opleiding en baan beginnen (eergisteren heeft 'ie gehoord dat 'ie is aangenomen. Yes!) en ik ben hard op zoek naar werk (wat helaas nog niet echt wil lukken
![]() Die scholen moeten ook eens reageren, vind ik. Zaterdag en zondag komt 'ie weer om mijn verjaardag te vieren. Leuk, leuk, leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, zo denk ik er over omdat 't bij mij zo ging. >.< En ik vraag mij daarom ook serieus af hoeveel mensen nog ècht verliefd zijn op elkaar na een tijdje. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ot; primaaa.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O.T: We doen weer liever tegen elkaar. Geluuuuukkig. <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh en wat er met mij is laat ik nog wel precies weten. Ik wil er eerst zelf wat meer over uit zijn... Het gaat ondertussen beter trouwens.
||
Citaat:
![]() Maarja, 't was alleen maar mijn kijk er op in 't algemeen. Je weet me te bereiken als je 't er over wilt hebben. ;p |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Een flirt in juli gehad, dat was echt geweldig en het kwam op het moment dat ik het het meest nodig had... Begin van deze week nog eens daar geweest, nu niet klef gedaan, maar wel tegen elkaar aangelegen en dat is echt waar ik het meest behoefte aan heb...
Nu dus ook nog steeds, kweet niet echt waarom.. Mja, ze woont aan de andere kant van Nederland...
|
Verwijderd
|
Oh Morgan, over keisexy gesproken. Ik had vandaag een vriend op bezoek die in het bestuur van de N-sac zit, en hij zei dat hij van elke sac wel de helft van de actieve leden kent, dus ik vroeg hem (onder andere) of hij iemand met jouw voornaam uit Nijmegen met lang rood haar kende, en hij dacht even na, en zei dat hij in Nijmegen wel heel even met iemand met jouw voornaam had gepraat, en dat hij niet meer wist of ze lang rood haar had maar dat het best wel zou kunnen wat dat hij zich nog wél herinnerde dat hij haar een 'erg mooi sexy meisje' had gevonden en hij is wel into lang rood haar
![]() |
![]() |
|
Heerlijk... Momenteel staat mijn schat in de keuken lekker te koken. We hebben een beetje een speciaal avondje, want mijn eerste én laatste herexamen zit erop. Net scampi's met een heerlijke sausje gegeten, en straks volgt het hoofdgericht, daarna een dessertje.... En daarna? Nog een dessert
![]() (te veel rosé-schuimwijn gedronken) |
![]() |
|
Ik weet het niet hoor, het voelt zo tegenstrijdig allemaal. Toen hij vertelde dat hij niet wist of dit met mij het wel was, reageerde ik na bekomen te zijn van schrik in de zin van nouja, we zien het wel als we het maar naar onze zin hebben.
Toch blijkt dat drie weken later toch sneller gezegd dan gedaan, dus weet ik even niet wat ik wil/moet. We hebben in de tussentijd echt leuke dingen gedaan, maar voor mij blijft er een soort van knagend gevoel van ookal is het leuk het zou morgen wel eens over kunnen gaan. Dit zorgt ervoor dat ik me over het algemeen heel rot voel, alsof het al uit is maar toch weer niet. Dus is het dan niet verstandiger om er zelf maar een punt achter te zetten? Ik weet zeker dat als ik hem onder druk ga zetten om z'n beslissing te maken dat het echt daadwerkelijk uit gaat, terwijl we nu ondanks de onzekerheid wel nog leuke dingen doen en iets aan elkaar hebben. Bah...
||
Citaat:
|
![]() |
|
humm zelfde situatie als bij m'n vorige vriendje. hij is verliefd en ik weet het nog niet zo zeker. ik vind hem heel leuk, en ik denk constant aan hem, maar ik wil echt zeker weten dat ik verliefd ben voor ik mezelf wéér in een relatie gooi die na drie maanden uitgaat omdat ik toch niet verliefd genoeg/niet verliefd was.
dus ik heb een dilemma. ![]()
|
Verwijderd
|
Crap. Ik wil het uitpraten met mijn ex omdat ik nu eenmaal een softie ben die niet tegen ruzie kan, en vandaag voelde ik me extra beroerd omdat ik een zenuwbehandeling heb gehad bij de tandarts en dus veel pijn heb. Toen ik hem wilde bellen nam hij niet op en kreeg ik een smsje: ik ben er nog niet klaar voor om met je te praten. Voor mij hoeft het nu eigenlijk helemaal niet meer.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waaah, heb ik het een tijdje te druk om te forummen, is daarna ineens het hele forum anders
![]() ![]() Ontopic: niet veel verandering, maar ik heb ook te weinig tijd om er iets aan te doen. Ondertussen gaan meneer de ex en ik werkelijk belachelijk met elkaar om, of eigenlijk gewoon maar niet. Maar een verbetering is het niet. Hij ontwijkt me in gezelschap om maar niet de illusie te wekken bij mensen die iets weten dat er nog wat gaande is. Maar zijn we alleen, dan is er onmiddellijk weer die chemie. Kortom: crap ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Maarrem... Damn, ik ben echt goed bezig! Ik hou me gewoon compleet niet bezig met al die nutteloze mannen waar ik voorheen m'n energie aan besteed heb. Ik richt me gewoon op mezelf en op school. M'n opleiding vind ik tot nu toe echt leuk, het is boeiend enzo! Tis niet echt een introductie, meer een bijscholingscursus
![]() ![]() Vanavond BBQ van m'n werk en daarna uit. Ach, een leuk jongen zoenen vanavond moet kunnen, zolang ik maar geen telefoonnmmr geef, ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
Vannacht was zoooo tof! Of eigenlijk gisterenavond al. Eerst bij de Griek wezen eten, de leuke ober mee stappen gevraagd (maar hij kon niet
![]() ![]() ![]() Nu ben ik weer alleen en ga ik me maar vermaken met gedoe voor de intro... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
spuit 11: wtf is hier gebeurd? alles is zo... wit.
ot: jaa goed. ik was eergisteren niet zo blij, maar nu gepraat en ik ben weer blij. sowieso nog steeds smoorverliefd en ooh als hij lacht kun je me opdweilen. vanavond samen met hem bij mijn vader eten die heel uitgebreid voor ons gaat koken. whoehoe! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap je wel.. Zelf wil je het liefst meteeeeen terug sturen en meteen weer wat horen ( teminste.. dat heb ik als ik iemand leuk vind) en dan is het niet te begrijpen dat iemand anders dat dus niet heeft ofzo.. Ook een tijdje zoeits met iemand gehad, enorm frustrerend..! Is ook niets geworden ![]() Maar goed.. misschien loop ik ook wel altijd te hard van stapel ![]() OT: niets. We zouden misschien naar de film vandaag, maar hij gaat muziek maken en nu voel ik me 2e keus, want als dat niet lukt zou hij me bellen.. uhmmm... ![]() |
![]() |
|
Hij praat blijkbaar niet echt met z'n vrienden, dus vragen ze mij steeds tussen neus en lippen door hoe het tussen ons gaat. Hij blijkt te zeggen dat het goed gaat, terwijl zij lont ruiken en bij mij verhaal komen doen. En wat moet je zeggen dan, ownee het gaat allemaal helemaal prima
![]()
|
![]() |
|
|