|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
). Ik doe er meestal wel even over om iemand écht leuk te gaan vinden, dus dit werkte wat mij betreft beter dan wanneer we meteen hadden moeten daten. Kan me voorstellen dat dat bij genoeg mensen zo gaat, msn is immers ook gewoon een gemakkelijke manier om met elkaar aan de praat te raken.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
mijn interesse was gewekt nadat we een hele nacht hebben blijven babbelen... het idee was samen naar een feestje te gaan, we verloren echter het uur uit het oog en bleven van 10 uur tot 6 uur babbelen. Ow, en als je je afvraagt over wat we het hadden? Over van alles en nog wat, inclusief, politiek, filosofie en studies... Het hangt er af wat voor meisje je wil, maar als je over bepaalde onderwerpen niet kan praten waar jij wel over wil praten, dan zit het al niet goed volgens mij
|
|
||
|
Citaat:
- Je homo bent - Je op dit moment een vriendin hebt - Je ze niet aantrekkelijk vind Overigens is alles wat Armoed hier post terug te vinden op: http://ladderwiki.com http://www.fastseduction.com/ |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wel raad ik je aan om ladderwiki goed te bekijken en eventueel werk op te zoeken van Mystery/Neil Strauss/David Deangelo. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nu we toch bezig zijn: Carlos Xuma mag je ook aan die lijst toevoegen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Dat dacht ik ook, maar het blijkt een "apprentice" van mystery te zijn geweest.
Hij heeft ook zijn eigen dating-hulp-boeken-programma plus DVD's (denk ik) David D is echt te gek. Die programmas met inner game etc. ben ik erg op gesteld. Ze zetten uiteen wat ik altijd al dacht. Maar waar ik altijd voor werd gestraft als ik dat openbaarde. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
In retroperspectief vind ik dat boek wat ik las (van DeAngelo) toch niet zo interessant. Op het moment dat ik het las nam ik alles toch iets te snel voor waar aan, en ja als dat zo was zouden het zeer goede boeken zijn. Maar het meeste wat er in staat is toch zeer over the top, en schildert vrouwen af alsof ze bijna allemaal zeer schijnheilige wezens zijn die alleen maar spelletjes met mannen willen spelen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die boeken zijn natuurlijk niet 100% serieus te nemen, alhoewel sommige theorietjes wel werken, zoals 'negging', maar zijn vooral erg grappig om te lezen |
|
![]() |
|
|