![]() |
||
![]() |
Citaat:
want MOCHT de condoom knappen kans is klein slik je een morning afterpil dat is slechts 1xc en de pil elke dag leg me dat is uit? (mits je hem opuur slikt voor de sex als je hem slikt voor bv dat je altijd op vaste data word ensow word het ander verhaal) |
![]() |
|
Weetje, als de pil 99% betrouwbaar is, dan is pil + condoom misschien 99,5% betrouwbaar. Ik heb liever een veel relaxeder en vrijer gevoel als 'k bezig ben dan zo'n debiel rubbertje en ,5% minder kans op zwangerschap. Tja, ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind 't nou niet bepaald lekker zitten ofzo.
EDIT; en om nog eens verder te gaan met mijn betoog tegen de condoom; het is hartstikke slecht voor het milieu, al die dingen ![]()
Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 14:32. |
![]() |
|
![]() |
waarom doen zoveel jongens zo moeilijk over een condoom!?!?!? weet je hoe K*T het is om elke dag een dosis hormonen in je te moeten pompen?? ik heb het ook anderhalf jaar gedaan (en heb gelukkig vriendjes gehad die geen problemen met condooms hadden) maar op een geven moment vond ik het zo'n vervelend idee elke keer die pil te slikken...mijn lichaam dacht verdomme anderhalf jaar lang dat hij zwanger is! das niet bepaald normaal denk ik zo...lijkt me voor jullie ook niet leuk als jullie lichaam de hele tijd zou denken dat het impotent is...toch?? en zo'n condoom...echt, ik snap niet wat daar zo erg aan is....bovendien beschermt een condoom tegen soa's en de pil NIET!
ennuh somebody special....dat jouw vriend al heel lang geen sex meer had gehad voor jou betekent nog niet dat hij geen soa's heeft...die gaan namelijk niet zomaar even weg als je een tijd geen sex hebt...die blijven best wel...
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het Grote Racisme- en Vooroordelentopic ßuerp | 168 | 17-11-2015 15:59 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #37 Dark Phoenix | 500 | 14-10-2007 21:56 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie betaalt jullie voorbehoedsmiddelen? Muchacha | 73 | 14-03-2005 22:47 | |
Seksualiteit |
Welke risico's heb jij weleens genomen tijdens de sex? stout! | 49 | 23-03-2004 16:13 | |
Seksualiteit |
alternatieve anticonceptie ipv pil/condoom chillboo | 39 | 12-06-2003 14:23 |