Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is op zich goed dat ze dat vreemdgaan meteen heeft opgebiecht. Dat is toch een teken dat ze er serieus mee zat en het je wou vertellen. Dat is beter dan het verzwijgen en liegen erover.
Maar goed, het flirten op msn - wat ze eerst niet deed - lijkt mij een heel erg slecht teken. Sowieso is het feit dat ze met een ander de hele avond heeft gezoend iets waarvan ik denk dat je dit nooit zou doen als je echt van je partner houdt. Maar daar verschillen de meningen over. Als jullie nog niet zo lang hebben, vrees ik het ergste iig. Correctie, ik vrees sowieso het ergste ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Smokin' zegt. Een hele avond met een ander staan zoenen en daarna pas in paniek raken? Right.
Waarom deed ze dat eigenlijk? Was ze soms zo dronken dat ze 'niet meer wist wat ze deed'? En wat zei ze ter goedmakertje? Lijkt me duidelijk dat je eens wat strenger moet zijn, en het maar gewoon uit moet maken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
euhm wat smokin' op zijn welbekende, supersubtiele wijze zegt, daar zit stiekem wel een klein beetje wat in.
mocht je nog steeds toekomst zien in je relatie (wat ik me dan ook ergens weer kan voorstellen) dan is het enige wat je kan doen er met haar over praten, maar I suggest dat je duidelijk aangeeft waar de grens ligt, hoe jij je hierbij voelt en wat de consequenties zullen zijn wanneer ze het niet gaat veranderen (en vervolgens eventueel ook de daad bij het woord voegen, want anders wordt er weer over je heen gelopen) |
![]() |
|
Goh, die chick heeft wel lef om weer openlijk te flirten en dergelijk commentaar te geven op mannen waar jij bij bent. Ik krijg bijna het idee dat ze het uitlokt dat jij haar dumpt omdat ze niet het lef heeft het zelf te doen.
||
![]() |
Citaat:
Ik ook inderdaad en niet eens slechts "bijna"
|
![]() |
|
Zoals reeds gezegd, dumpen. "Een hele avond zoenen, maar we kwamen er wel uit." ?! Koop wat testosteron-pillen en slik het driedubbele van wat je zou moeten slikken. Toen we nog holbewoners waren, pikten we het niet als een andere holbewoner ons lief zat te neuken (tenzij je een zwakkeling was die nergens geraakte in het leven). Dat is vandaag de dag nog zo. Of was het feit dat ze andere gasten heeft zitten neuken een newsflash voor je?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik zweer het je, ik hallucineer niet! Eend | 96 | 23-02-2005 16:10 | |
Psychologie |
aanstellerij superdikkeknuf | 29 | 04-01-2004 18:03 | |
Psychologie |
ben ik dan echt zon aansteller? Verwijderd | 8 | 20-08-2003 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me zo'n aansteller Zweefvliegtuig | 26 | 28-06-2003 17:49 | |
Lifestyle |
veganisme antigone | 39 | 06-02-2003 18:06 | |
Psychologie |
Dingen navragen voordat je er verkeerd over gaat denken Eend | 9 | 22-10-2002 09:39 |