Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2007, 21:22
gewoonik
gewoonik is offline
Waarom is t zo veel makkelijk voor me om van een goed gevoel naar een slecht gevoel te gaan dan andersom?
Pff... de "slechte" of dagen met een rotgevoel zijn weer in de meerderheid..
Ik slaap slecht en kan me heel slecht concentreren, en ik moet een opdracht afmaken en ben van plan goed bij te blijven met de studie, maar dat zit er nu dus niet in.

En ik wou dat er iemand was met wie ik iets leuks kon doen, wil niet zo veel avonden alleen thuis zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2007, 21:32
Verwijderd
@~~dolce~~ : Je weet al zoveel beter dan een tijd terug aan te geven dat je ergens tegen aan loopt en vaak weet je zelf aan te geven waar je tegen aan loopt. Zolang je dat aan blijft geven en probeert (zo nodig met hulp van anderen) om er oplossingen voor te zoeken, denk ik dat het merendeel van de dingen je zal lukken (bij niemand lukt alles, om het realistisch te houden dus 'het merendeel').
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 22:39
Verwijderd
Jeetje ik heb echt het gevoel dat ik het heb verpest.
Het was een pijnlijk telefoongesprek want ik had twee mensen na elkaar aan de lijn en het klopte niet dat zij samen daar zaten en mij allebei kennen. Ze vroeg me hoe het met me was, maar mijn ouders zaten rechts en links was ik een film aan het kijken met een vriendin. Maar ik wilde het gesprek niet afkappen dus heb ik kortaf geantwoord. Ik denk dat ik nu het meest suffe, niet eerlijke persoon ben die ze kennen.

Het voelt kut. Wat had ik nou ook alweer geleerd over eerste indrukken, en wat ik van mezelf denk en hoe anderen daar anders over denken?

I feel like I am watching everything from space
And in a minute I'll hear my name and I'll wake
I think the finish line's a good place we could start
Take a deep breath, take in all that you could want

Laatst gewijzigd op 08-09-2007 om 22:49.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:28
Dolores
Dolores is offline
Ok, feestdrang. Een paar huizen verderop, bij mijn soort van crush ;x, geven ze een feest en de muziek staat teringhard, de halve buurt kan meegenieten geloof ik. Maar goed, ik vind het leuk als zij het naar haar zin heeft, dus ach. Maar nu heb ik dus wel zin om te feesten, terwijl ik net nu een saaie zaterdagavond heb. ;x Echt lang geleden dat ik op een zaterdagavond thuis heb gezeten. Maar goed, m'n ouders zijn op vakantie dus dat is wel relaxt. En blegh, ik voel me nu wel goed, maar eerder deze avond (na de zoveelste anorexia uitzending op tv ) voelde ik me kut en zo gaat het altijd maar door. Ik leef een beetje met ups en downs en ten tijde van ups vind ik dat niet erg, maar als ik me down voel is het ook meteen goed mis. Misschien toch eens moed verzamelen een afspraak met de studentpsycholoog te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 23:56
darkfairy
darkfairy is offline
gelukkig zijn we weer thuis
Oud 09-09-2007, 00:00
Verwijderd
In feite moet ik vandaag weer een concert geven. Maar aan de andere kant mag ik vandaag ook twee keer slapen. Dus dat ga ik maar gauw doen want ik ben doodmoe.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 00:31
Verwijderd
laat mij eens 15000 euro winnen met de loterij plz
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 00:35
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
laat mij eens 15000 euro winnen met de loterij plz
en geef het dan maar aan mij
Oud 09-09-2007, 00:48
Verwijderd
Citaat:
en geef het dan maar aan mij
beter nog; ik kom dan wel ff naar je toe
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 04:06
coopergirl
coopergirl is offline
Laatste nachtdienst! Wieww.. Kan ik eindelijk weer gaan deelnemen aan het leven van de DAG.. En de ZON aanschouwen...
Zie op tegen het omschakelen, dat duurt altijd zo lang.. Morgen school en dinsdag bij andere werkgever werken. Woensdag heb ik na 10 dagen mijn eerste vrije dag.. Na die ene dag moet ik weer 8 dagen achter elkaar werken + school... Zware maand..

Nog 2,5 uur! En dan einde nachtdienst! (Op het rooster van m'n nieuwe werk zag ik dat ik halverwege oktober daar de nachtdienst in ga )

Voor 13 oktober moet m'n auto gekeurd zijn.. Misschien komt dat beetje geld wat ik nu extra verdien wel goed uit.. Ik ga er ten minste van uit dat ie niet zonder slag of stoot door de keuring komt. (Vorig jaar wel.. Toen vertoonde ie geen startprobleem tijdens de keuring.. hopen dat het dit jaar ook weer goed gaat )

Omdat ik nu een vast contract voor een jaar heb, leek het mij wijsheid om mijn hele dure doorlopende krediet over te hevelen naar een wat goedkopere (als je kunt aantonen een vast contract te hebben, kun je voor een lager percentage bij een concurent terecht..).. Nu komt er zo'n man over een paar weken om het contract door te nemen... Terwijl ik het zelf wil lezen, zonder adviseur.. Ik ken mijzelf, dan neem ik veel te gehaast een beslissing
Ach, ik zit te zeuren.. Ik kan altijd een e-mailtje sturen dat ze die man gewoon op dat kantoor kunnen laten en ze mij het contract moeten opsturen ipv aan die adviseur mee te geven.

Blaat.. Een warrig verhaal, ik ben nl een beetje moe
Oud 09-09-2007, 06:52
Verwijderd
Rot muggen!
Bijna elke nacht nog een mug gehad, en dat slaapt niet fijn.
En vandaag maar eens iets nuttigs gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 07:16
GeleBloem
GeleBloem is offline
Wel dertig verschillende dingen gedroomd vannacht. Over mijn oude therapie, over vriendinnen, over mijn verjaardag, over thuis, over het verhuizen. Alles is langsgekomen. Vandaag ga ik een rokje aandoen. Dat is zo enorm lang geleden. En ik mag me niet dik voelen vandaag, dat komt morgen wel weer. En ik wil vandaag een stukje taart, misschien een handje choco-rozijnen en voor de rest water. Anders sla ik door en voel ik me geheid dik. Dat waren mijn plannen voor vandaag. Ik ben benieuwd.
Oud 09-09-2007, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Vandaag maar eens iets nuttigs gaan doen.
Zoals huiswerk maken, bijvoorbeeld. Huiswerk, bestaat dat ook nog? Sja, ik kan toch beter maar gewoon iets gaan doen in plaats van me druk maken over morgen of gaan zitten tekenen, want dat doe ik toch al veel te veel. Ik hoop dat hij er morgen weer gewoon is, dan hoef ik me daar ook niet meer zo druk over te maken. Of juist wel, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb zin om mezelf wat aan te doen al is daar geen duidelijke reden voor.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 08:21
Verwijderd
donderdag definitief klaar met een relatie die maar niet wilde worden wat we elkaar gunden. Beter zo. Alle keuzes zijn gemaakt. Ook beter.

Het geknaag blijft, maar dat lost wel weer op
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 08:58
rare kwast
rare kwast is offline
waarom zijn de dagen zo lang en de nachten zo kort?
Oud 09-09-2007, 09:39
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben al aan t verven
Oud 09-09-2007, 09:49
Verwijderd
hehehe wat heb ik ook een leuke zus. 'Laten we in de auto stappen op weg naar ons jarige nichtje. Ik kom zometeen uit Amsterdam, dan pik jij me op en rijden we door.' Goed hoor

En OMG, woensdag vlieg ik. 3,5 maand naar uitgekeken, en ik vind het doodeng. Maar oh...wat heb ik zin in de Latijns-Amerikaanse rust, manier van leven en bovenal: het werken voor de school.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:16
Verwijderd

Ik weet echt niet meer wat ik moet. Heb geprobeerd een vriendin te bellen maar haar telefoon staat uit. En nou zou ik de crisisdienst kunnen bellen, maar ik betwijfel of dat iets kan uitrichten op dit moment.
Superslecht geslapen, heel licht en bijna elk uur wel een keer op de klok gezien.
Maar ik heb wel al ontbeten, afgewassen (knoflook-spinazie-spul van gisteren stond er nog), stof gezogen en gedoucht, dus dat is tenminste iets.

Ik weet echt niet waar ik nu goed aan doe....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Zoals huiswerk maken, bijvoorbeeld. Huiswerk, bestaat dat ook nog? Sja, ik kan toch beter maar gewoon iets gaan doen in plaats van me druk maken over morgen of gaan zitten tekenen, want dat doe ik toch al veel te veel. Ik hoop dat hij er morgen weer gewoon is, dan hoef ik me daar ook niet meer zo druk over te maken. Of juist wel, maar dat zien we dan wel weer.
Ik heb zin om mezelf wat aan te doen al is daar geen duidelijke reden voor.
Je praat voor mij..
En het is half 12, en ik heb nog een boek open gedaan.
en, en.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 10:43
Verwijderd
Beetje een slechte start van de dag, voel me nu prima ^^

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 11:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeej, mail over de intro van AEGEE. Er gaan 'wel' 40 mensen mee op 't kamp, terwijl er 2 keer zoveel 1e-jaars moeten zijn. Mja, klein maar fijn.

En ik heb land Belgie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:02
Gothic
Gothic is offline
Pff. Ik ben moe. Volgens mij zeg ik al weken niets anders meer...

Hoe dan ook. Heb 1 van de 3 opdrachten klaar. Zo beginnen met de 2e. Heb m'n opdracht voor dinsdag ook al klaar, dus die kan ik mooi morgen inleveren. Straks nog wat inhalen van week 2 die ik gemist heb. Dan kan ik volgende week ongestoord m'n master volgen... Ben ik blij als dit allemaal voorbij is straks zeg...

Voel me ook niet lekker. Maar zal wel komen doordat ik moe ben, te lang of te kort geslapen heb enz..
Oud 09-09-2007, 12:32
Verwijderd
Nog steeds niks nuttigs gedaan, alleen maar zitten schilderen. Voor de zoveelste keer een portret van Björk . Ik houd zo van schilderen. Maar dat huiswerk schiet niet echt op zo, ik heb nog niet eens de moeite genomen om in mijn agenda te kijken wát ik precies moet maken. Misschien strakjes. Eerst ff lekker met hond naar buiten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Met een leven bedoel ik vrienden, dingen doen, uitgaan. Dat heb/doe ik nu allemaal niet. Op kamers zit ik al, ik doe ook een leuke studie, ik heb cursussen gedaan en dat ga ik weer doen, maar ik ontmoet daar niet de juiste mensen. Ik heb een heel specifiek soort mensen nodig, namelijk mensen die van 'mijn' soort muziek houden, en die zijn heel zeldzaam op de plekken die daar niet direct mee te maken. En sowieso ontmoet ik geen mensen, in de zin van dat ik ze natuurlijk wel ontmoet maar dat er nooit iets uit voortkomt, ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten aanpakken.

Nee, dat snap ik wel, maar mijn probleem is niet zozeer het gevoel, maar meer de situatie waar het gevoel uit voorkomt. Zonder dat die situatie verandert zal mijn gevoel ook niet veranderen.

Kun je mij dan misschien vertellen hoe?

Ik hoop dat ik niet negatief klink tegenover jullie, ik ben wel blij met de reacties
Nou ja, als je weet dat je mensen wilt die die muziek luisteren, dan zijn die toch wel te vinden? Ik weet niet wat voor muziek het is of hoe die sfeer is, maar de gemakkelijkste weg: d'r is allicht een forum voor via waar je met mensen kunt afspreken om naar een concert te gaan. Voilà, contact. Of via een uitgaansgelegenheid waar ze optreden en waar je kunt werken of zoiets (ik zit nu aan de Doornroosje in Nijmegen te denken, maar eh, zoiets). Juist als je zo'n duidelijke richting hebt waar je mensen in wilt ontmoeten, is het toch gemakkelijk zoeken? Of maak je zelf muziek? Dan staan mensen vaak nog meer open voor contact met gelijkgestemden.

En iets uit voortkomen... Het zit 'm meestal domweg in mensen een keertje vrágen iets met je te gaan doen. Afgelopen vrijdag kon ik heel mooi zien hoe dat gebeurde in een college. Ik zat naast een Italiaanse uitwisselingsstudente, beetje mee gepraat maar verder niets. In de pauze komt er echter een meisje op haar af die in behoorlijk goed Italiaans tegen haar begint te praten. Blijkt dat zij naar Italië was geweest, stagelopen, en dat ze het erg leuk vond om de taal weer te spreken en via de Italiaanse de cultuur weer een beetje op te snuiven. Dus die kletsen een end weg, half Italiaans, half Engels, en spreken meteen af om iets te gaan doen, wisselen emailadressen uit en concluderen uiteindelijk dat ze graag meteen wat gaan drinken na het college. Maar alleen omdat dat Nederlandse meisje dus gewoon met de Italiaanse ging praten. Die Italiaanse had dat niet gedaan, die was duidelijk (nog) veel te onzeker. Maar ze vond het wel heel leuk om meegevraagd te worden. Heel veel mensen stellen zich (te) afwachtend op en missen zo een heleboel leuke contacten. Als je allebei maar zit te wachten tot de ander je een keer uitnodigt, omdat je zorgen maakt dat de ander er niet op zit te wachten, gebeurt er natuurlijk nooit wat. En als iemand er écht geen zin in heeft, merk je dat snel genoeg.

Zo gemakkelijk kan het dus. Als je even staat te kletsen en je merkt dat je een gezamelijke interesse hebt (al is het maar een film die je allebei wilt zien of bijvoorbeeld het feit dat je allebei een nieuwe spijkerbroek zoekt), stel dan gewoon voor om zoiets te gaan doen. En als je dat een keer gedaan hebt, kun je het gemakkelijker nóg een keer vragen (behalve als het natuurlijk helemaal niet klikte).

Bovendien, als student is het heel gewoon (bij ons iig) om samen te eten, toch, ook met mensen die je minder goed kent? Dus iemand uitnodigen om eens samen te eten is dan ook niet zo'n heel grote stap, als je gezellig hebt zitten kletsen in een college of ergens anders.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:29
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
De meeste mensen hebben nog 'niets' of in ieder geval niet veel bereikt op hun 18e lijkt me. Je staat nog aan het begin van je leven, je hebt nog alle tijd om aan een opleiding te beginnen, te gaan werken, verliefd te worden, goede dingen te doen.. Dit is pas het begin en dat geldt voor heel veel mensen, don't worry! En goed dat je het (hopelijk) bij die neigingen hebt gehouden. *knuff*
Ja, daar heb je wel gelijk in.. Maar af en toe lijkt het alsof bij mij alles gedoemd is om te mislukken, ofzo.. En daar kan ik heel slecht tegen. Maar dankjewel voor je lieve reactie Ik heb het idd bij de neigingen gehouden.

OT. Ik zit hier nu 2 weken, maar de tijd gaat zo langzaam voorbij... Het voelt alsof ik hier al jaren vastgeroest zit, terwijl ik zo graag terug wil naar m'n oude vertrouwde omgeving. Gister maar even m'n zinnen verzet en naar de stad geweest, maar daar werd ik ook niet vrolijk van... Om te beginnen al al die verliefde stelletjes hand in hand, terwijl ik mijn vriendje-lief al 2 weken niet vast heb kunnen houden. Ode aan de webcam, dat wel. Ik zou alleen zo graag gewoon weer bij 'm willen zijn, terug naar hoe het was. En ook al die vrolijk zwangere vrouwen in de stad. Ik gun ze het geluk van harte, daar niet van. Het voelt alleen zo onwerkelijk dat ik er ook zo bij had kunnen lopen, lekker de prénatal 'leeg'shoppen en genieten van de zwangerschap en het bijna-moeder-zijn.. Maar het kon gewoon niet, niet nu.. *Later, als ik groot ben...
Oud 09-09-2007, 13:37
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
OT. Ik zou alleen zo graag gewoon weer bij 'm willen zijn, terug naar hoe het was. En ook al die vrolijk zwangere vrouwen in de stad. Ik gun ze het geluk van harte, daar niet van. Het voelt alleen zo onwerkelijk dat ik er ook zo bij had kunnen lopen, lekker de prénatal 'leeg'shoppen en genieten van de zwangerschap en het bijna-moeder-zijn.. Maar het kon gewoon niet, niet nu.. *Later, als ik groot ben...
Praat je al met een psycholoog of met een maatschappelijk werker? Want wat je hebt meegemaakt, is niet zomaar iets dat je gemakkelijk verwerkt. Je bent nog jong en het is beter dat je het nu op een goede manier leert verwerken, dan er later nog veel last van te hebben.
Jij hebt een beslissing gemaakt op een moeilijk moment, en het feit dat je een beslissing hébt gemaakt, is al bewonderenswaardig. Ben niet te hard voor jezelf.
Alles komt goed *knuf*

OT: Ik wil niet huiswerk maken, ik wil het liefste rust, vrijheid, dat ik kan lezen, schrijven, naar de sauna, zonnen, op vakantie...
Maar de vakantie is net voorbij, het is drukker dan ooit op school en ik loop al achter . Dus hup, aan het werk!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 13:55
Verwijderd
:uitrek: Ooh brakheid, maar optreden was leuk. Alleen verveel ik me nu en ik kon eigenlijk naar jamsessie in Breda maar mn ouders moeten weg en dus moest ik op de honden passen. Zucht.

Ah well. Film kijken zometeen denk ik, vanmorgen Wilde al gekeken (alweer ja)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:01
trophus
trophus is offline
Ik wil knuffelen en zoenen en samenzijn met iemand waar ik van hou die van mij houd. En dat een hele nacht door, kusjes plakken en mn hand door haar haar halen en zoenen....
maarja
het moge niet zo zijn

dus ik ga maar weer door met de sleur die mijn leven heet. Leren, fitnessen, colleges volgen, eten kopen, koken, eten, opruimen.
Ik word er soms echt zoooo moe van. een beetje liefde en genegenheid zou echt welkom zijn......

Ja, ik heb een doel
Ja, ik vind het leuk om er naar toe te werken en ik ben optimistisch
Maar godsamme wat kan ik het emotioneel soms koud hebben.....
Oud 09-09-2007, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik wil knuffelen en zoenen en samenzijn met iemand waar ik van hou die van mij houd. En dat een hele nacht door, kusjes plakken en mn hand door haar haar halen en zoenen....
maarja
het moge niet zo zijn
Ja dit een beetje

Maar omg. Ik kom er net achter dat Hugh Laurie (House MD) gewoon in Blackadder speelde WTFFFF. Omg <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 16:33
kroot
kroot is offline
@ gele bloem: gefeliciteerd

spelen vanmorgen ging wel goed. Komt die vent van tevoren naar mij toe: hoe spreek je je achternaam uit? Ik zeg het. Vervolgens zegt ie is hier het koor begeleid door.... zegt ie het verkeerd. Sukkel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 16:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
GeleBloem: gefeliciteerd!

Citaat:
Wij hebben nu puur biologie, cellen. Wel interessant, maar daarbij komt wel veel microscopie. Mitochondrien zoeken, jeej.
Maar tot nu toe lijkt het me echt leuk. Ook meteen een project over kanker en volgens mij is dat heel leerzaam. Ik hoef niet echt ver te reizen, in totaal met bus en fietsen een klein uurtje, maar ik merkte deze week wel hoe fijn het is om een kamer in Utrecht te hebben. Maar dat wordt hard zoeken en er mee bezig zijn...

Wie heeft tips over wat je sowieso wél en niet moet doen bij een reactie op kamernet?
Succes met een kamer zoeken! Je kan ook eerst een tijdelijke kamer nemen en dan van daaruit verder zoeken? (als je echt heel moeilijk aan een kamer komt).

Citaat:
ze hebben nog niet gereageerd balen, als ik iets wil moet t ook meteen (slechte eigenschap)
Ik wil ook altijd dat mensen heel snel reageren, terwijl ik zelf altijd heel laat op mailtjes enzo reageer

Citaat:
Bah...
Ik zit erover te denken om maar helemaal te stoppen bij het ggz. Misschien kom ik er nu zelf wel uit, misschien werkt het op dit moment averechts.
Het klinkt alsof het ggz meer kwaad doet dan goed, als ik je posts lees. Kan je geen hulp zoeken buiten het ggz?

Citaat:
Aan de VU . Jij?
UU

Citaat:
Ik maak mezelf af als dat sollicitatiegespek niet goed gaat. Ik ben alvast begonnen...
Niet zo streng zijn voor jezelf Positief denken zal al helpen. Wanneer is je gesprek, dan kunnen we allemaal voor je duimen

Ik ben pas een week begonnen en ik heb nu al studiestress. Ik moet nog 1 zelfstudieopdracht van drie/vier uur, dit weekend heb ik er twee gedaan. We moeten allemaal structuurformules kennen die we vorig jaar gewoon uit Binas haalden. Ik heb geen zin meer om aan die opdrachten te werken vandaag, maar ik wil eigenlijk de eerste twee herhalen en de derde maken.
Ik maak vandaag de helft van de derde, morgen de andere helft en dan herhaal ik het dinsdag wel. Denk ik.
Ik maak mezelf alleen maar gek als ik bedenk wat ik nog moet doen. Je hoeft echt niet alles meteen uit je hoofd te kennen.
Oud 09-09-2007, 17:03
moon
moon is offline
@gelebloem: gefeliciteerd!

ot: ik begin ziek te worden, loop de hele tijd te niesen en heb keelpijn. Dat kan ik nu wel gebruiken .
Het gaat niet goed met me, ik ben depri. en alles lijkt onoverbrugbaar, alles is zo zwaar. Ik kan het allemaal niet meer dragen. Het verdriet dat ik nog om mijn hond heb, het sollicitatiegesprek dat ik dinsdag heb (kan me vrij weinig verzinnen dat ik enger vind dan dat, is ook nog eens de eerste keer) en...ik stik er gewoon in. De spanning kan ik gewoon niet verdragen en de enige manier om het af te reageren is door mezelf pijn te doen, maar zelfs dat lijkt niet genoeg. Ik ben geneigd (maar heb mezelf nog tegen weten te houden) mijn spullen kapot te trappen. Ik heb gewoon een ongeloofelijke drang om mezelf en mijn spullen kapot te maken want ik trek de spanning niet meer.
En verder voel ik me gewoon waardeloos. Ik ben een waardeloze dochter,zus,kleindochter,vriendin,nicht....ik ben waardeloos als mens in z'n geheel. "Verkoop jezelf goed hè aankomende dinsdag" ik heb het zoveel horen zeggen de afgelopen dagen. Wat is er goed aan me? heb ik iets om trots op te zijn? heb ik ook maar 1 bijzondere kwaliteit? nee. Dan maar allemaal doen alsof. Wat ik eigenlijk wil zeggen....Help, ik red het niet meer, het gaat fout.
Oud 09-09-2007, 17:35
darkfairy
darkfairy is offline
haha zat ik vandaag in de auto met me moeder en me zusje rijdt er een auto met een stel jongens langs ons bij het stoplicht laat er een zijn blote kont aan me zien door het raam van hun auto
hebben we mijn zusje bij een vriendin afgezet en gaan we naar oud woensel toe een markt ik en mijn moeder staat er een levend standbeeld met smink enzo op geeft hij me eerst een hand dan een snoepje in de vorm van een hartje met amigo erop daarna wijst hij aan dat ik hem een kus op zijn wang moet geven om te bedanken wou ik hem net een kus op zijn wang te geven draai hij zijn hoofd om en kust hij me volop op me mond dat kwam onverwachts en daarna gingen mijn moeder en ik naar de mc donalds toe zag ik eerst hele dunne meiden daar trigger en dan gaat me moeder ook nog de calorien van de friet en de kipnuggets op lopen lezen en toen wou ze persee dat ik de friet op at en me ijsje dat ik had want de kipnuggets had ik al op en net kon ik me niet inhouden om van die filmpjes te bekijken
en komen de am neigingen en de lijn neigingen weer terug
Oud 09-09-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Het klinkt alsof het ggz meer kwaad doet dan goed, als ik je posts lees. Kan je geen hulp zoeken buiten het ggz?
Ik heb m'n therapeut een brief geschreven, die ga ik morgen afgeven en woensdag heb ik weer een gesprek met haar. Ik denk, aangezien ik niet verwacht dat het opeens heel anders zal zijn woensdag, dat ik ga vragen om een andere therapeut. Eén die dezelfde soort therapie doet als dat ik tijdens m'n opname had.
Want volgens mij kan deze me niet verder helpen.
Mocht dat niet lukken, dan ga ik verder buiten het ggz zoeken.

OT: 't Was een rotweekend, maar ik ben weer wat rustiger, gelukkig.
En ik voel me echt dom dat ik nu pas, na bijna een jaar, erachter kom dat dit waarschijnlijk toch niet de therapie is die ik nodig heb.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 17:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Succes met een kamer zoeken! Je kan ook eerst een tijdelijke kamer nemen en dan van daaruit verder zoeken? (als je echt heel moeilijk aan een kamer komt).
Ik woon opzich niet al te ver weg, dus een tijdelijk kamer is niet per se leuker. Maar aan de andere wil ik dat misschien ook wel, want daar wonen lijkt me zo leuk.

En je hoeft inderdaad nog niet meteen alles uit je hoofd te kennen hoor! Ik moest dit weekend al 60 pagina's engels lezen, oef. Het begin ging prima, alleen de laatste bladzijden heb ik niet goed meer begrepen. Maar nu heb ik net een nederlands artikel over hetzelfde onderwerp gevonden.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:20
rare kwast
rare kwast is offline
ik krijg wat van dit gezin.. altijd gezeik aan tafel.. blegh ik wil t huis uit

mn ouders zijn vandaag naar mn oudtante in het ZH geweest.. en ze wist nog te vertellen dat ik was geweest en dat ze t zo lief vond en ze bleef maar herhalen dat ik zo een mooie meid was

morgen dan weeeeer naar ggz.. ik durf echt niet.. ik kan t zelf wel.. ja ik heb t niet nodig..
want dinsdag ga ik een proefles doen voor aanhanger en ik heb gister en vandaag al gebeld voor een eerste paardrij les (ze had terug gemaild maar ze nemen nu weer niet op)
en ik heb gister en vandaag geverfd..
Oud 09-09-2007, 18:40
moon
moon is offline
pfff het gaat helemaal niet meer. Alle emoties door elkaar gemengd hebben zich tot een bom gevormd en het is alleen nog maar de vraag wanneer die gaat ontploffen. Ik ben als de zee, de onderstroom bestaat uit een hele hoop verdiet en de woeste golven die op de kust slaan verwoorden de spanningen die ik niet kan hanteren en me volledig overspoelen.
Ik ben op, ik ben kapot en ik zeg het vanavond als ik uit angst,onrust en paniek weer niet durf te slapen...ook tegen mijn moeder. Van mij part wordt ze er boos om, van mij part huilt ze er om, het kan me niet meer schelen. pfff ik word gek, echt....help
Oud 09-09-2007, 19:13
gewoonik
gewoonik is offline
ik heb echt t idee dat t allemaal niet gaat lukken.
Studie, ik kan me niet concentreren en t duurt heel lang voordat ik een bladzijde uit heb en dan snap ik de helft niet eens.
En tja met vrienden, ik zie ze nooit, doe mn best om met iemand af te spreken, maar niemand wil of kan.
Twijfel zo aan mezelf nu, t zal toch wel een reden hebben dat t altijd al moeilijk is om met iemand af te spreken en iets leuks te gaan doen, ben ik dan zo raar of stom?
En mensen die zeggen dat ik een leuk en lief meisje ben, geloof ik niet meer. Alsik zo leuk en lief was, dan zou ik toch niet zoveel tijd alleen doorbrengen? ow.. ik ben echt verdrietig en heb niet t gevoel dat t goed gaat komen..
en ikben moe....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:16
IcedEarth
IcedEarth is offline
Joehoeohoeohoe.... laat ik 'ns leuk positief posten.
Jaaaa heb de allergaafste stage plek ooit!!, Netjes aan school gewerkt dit weekend, vanalles gefixt, en het minder blowen werkt . JES JES, ik denk dat ik gelukkig ben.
En woensdag een bandje, en donderdag spinvis, en drie dagen een leuke jongen te logeren hihihihi. Vanalles af voor school, alles is goed behalve dat mijn moeder ziek is, niets ernstig maar normaal is ze nooit ziek. En ik heb weinig geld, maar wel genoeg om van te leven maar ik had eigenlijk een nieuwe broek nodig want ik loop al jaren in dezelfde. Misschien volgende maand. Dadelijk bel ik mijnmoeder om te vragen hoe het is, en werk ik nog even aan school en ga ik lekker vroeg slapen. jaha, all is well, all is well (op dat mijn moeder ziek is na he)

oh ik vergat nog te melden dat ik heel gemotiveerd ben, en dat is leuk leuk leuk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:13
Nienna*
Nienna* is offline
Aaargh anders word je even gek van frustratie.
Ik wil aan school werken, maar mijn ouders lopen me de hele tijd af te leiden. Ik wil beneden zitten, maar dat kan niet, want ze zitten me zo grúwelijk te irriteren. Ik moet nog zoveel doen dat ik bijna loop te huilen van frustratie en ergernis. Ik snap niets van wiskunde maar over een paar weken moet ik er wel een schoolexamen over maken, ik moet nog zoveel voor Nederlands, ik krijg het nooit af, ik ben moe, ik wil slagen.
En ik word helemaal gestoord van mijn ouders. En van iedereen om me heen. Laat me verdomme met rust! Waarom kan ik nou nooit gewoon huiswerk maken? Waarom loopt iedereen me te triggeren? Het is echt alsof ze het expres doen. En dan wenste ik haast dat ik die mp3-speler niet had, want daar word ik ook door afgeleid omdat zij ermee willen spelen en idioot gaan doen. Godverdomme ik flip hier totaal.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:26
moon
moon is offline
hurting myself again,again and again. En ik spam dit topic straks nog vol met wanhoopskreten..kappen nou *boos op zichzelf is,zucht*
Oud 09-09-2007, 20:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oké ik heb nu wel écht genoeg telefoons gezien, en ik ga mooi slapen. Maar hé, wel een heel tof verjaardagscadeautje als dit doorgaat . Echt vet. Rooster is fijn voor van de week, morgen is misschien nog even doorbijten.

Oh en ik wil weer wat van mijn vriendinnetje horen, lang niet gesproken.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:39
Aurora
Aurora is offline
Ik voel me zo fucking eenzaam en er is niemand die het ziet.
Oud 09-09-2007, 21:21
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Zo, heerlijke dag gehad. Heb eigenlijk amper wat gedaan. Maar toch ontzettend genoten. Ik was nog een beetje onder de indruk van gisteren, ik was echt heel gelukkig, lekker kletsen met iedereen. Biertje erbij, sigaretje. Yes!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:23
Verwijderd
Grrr. Vanavond in de pizzeria waar we om 19 uur waren kreeg --uitgerekend- ik om 20.30 uur pas mijn pizza als allerlaatste, terwijl de meeste mensen al lang klaar waren met eten en ook al weg gingen. Zat ik daar in m'n eentje te eten. Ik vind het al moeilijk, maar in m'n eentje wat totaal niet gezellig is enzo nog veel enger en ik was ook nog boos, wilde al helemaal niet meer eten. Toch maar dat ding opgegeten in 20 minuten ofzo. Maar gatver.
Daarna wel Ben&Jerry's ijs gegeten en dat was errug lekker (chocolade therapie en brownies ijs). Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen. Maar goed verder was het eten niet goed vandaag, maar boeiend. Ik vind het niet erg geloof ik. He bluh, mag ik ff knuf?
Morgen autorijden en 's avonds met R. naar de film. Gelukkig kan ik dan een irl knuf krijgen (niet dat forumknufs niet fijn zijn ofzo).
Nou een gezellig kletsverhaal weer, ik ga maar slapen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:32
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline

Zo dat zegt wel ff genoeg.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:36
Verwijderd
* zegt: heb een maid ontmoet, maar zij woont 4 uur weg. en dat is niet handig. ga haar over twee weken zien.
Nattigheid zegt: Ik vind jou ook leuk.
* zegt: Ik wist niet dat het seireus was. Verliefd of vind je me leuk?
Nattigheid zegt: ik ben verliefd op jou. ja. Maar dat is niet handig dus van mij.
en jij vindt dat andere meisje nu leuk.
* zegt: ik vind jou wel leuk, maar jij gaat naar Peru en ik wil het nietmoeilijk maken dus ik blijf gewoon zoeken.

Help nou eens even: vindt ie me dan nou wel leuk? of niet? Want hier heb ik natuurlijk niks aan. grmbl. Snapt ie dan niet dat ik gewoon wil horen offie me leuk vindt of niet? Hij spreekt prima NL voor een Duitser dus dan kan ie wel iets specifieker zijn. verdorie.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
* zegt: heb een maid ontmoet, maar zij woont 4 uur weg. en dat is niet handig. ga haar over twee weken zien.
Nattigheid zegt: Ik vind jou ook leuk.
* zegt: Ik wist niet dat het seireus was. Verliefd of vind je me leuk?
Nattigheid zegt: ik ben verliefd op jou. ja. Maar dat is niet handig dus van mij.
en jij vindt dat andere meisje nu leuk.
* zegt: ik vind jou wel leuk, maar jij gaat naar Peru en ik wil het nietmoeilijk maken dus ik blijf gewoon zoeken.

Help nou eens even: vindt ie me dan nou wel leuk? of niet? Want hier heb ik natuurlijk niks aan. grmbl. Snapt ie dan niet dat ik gewoon wil horen offie me leuk vindt of niet? Hij spreekt prima NL voor een Duitser dus dan kan ie wel iets specifieker zijn. verdorie.
Hij vindt je wel leuk maar zegt dat het niet gaat werken.

OT: Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh<3 Wat gaaf Alleen zijn weekenden kort en dat is weer wennen, ahwell, we'll make it
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Hij vindt je wel leuk maar zegt dat het niet gaat werken.

OT: Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh<3 Wat gaaf Alleen zijn weekenden kort en dat is weer wennen, ahwell, we'll make it
maar ik ben over 7 maanden alweer terug zucht ik wil gewoon niet voor niks verliefd zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:32
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Bovendien, als student is het heel gewoon (bij ons iig) om samen te eten, toch, ook met mensen die je minder goed kent? Dus iemand uitnodigen om eens samen te eten is dan ook niet zo'n heel grote stap, als je gezellig hebt zitten kletsen in een college of ergens anders.
Ik ben Briseis natuurlijk niet, maar ook in mijn omgeving is dit de gewoonte. Er is echter 1 reden waarom ik zelf dit niet doe: ik kan absoluut NIET koken. En tja, then you're stuck...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten