Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2007, 07:37
Missy
Missy is offline
Proberen rustig wakker te worden. Als ik me dan niks herinner vraag ik het aan mijn moeder. Waarschijnlijk ook even langs de huisarts voor de zekerheid.

Stel; Je moet morgen een belangrijke scriptie inleveren. Je zit tot de laatste uurtjes te werken op je laptop. Je hebt geen back-up. Je bent blij dat je klaar bent en pakt er dus een biertje erbij. Plots valt ie over de laptop heen. Alles weg. Wat doe je?
Advertentie
Oud 13-09-2007, 10:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan zou ik mezelf echt mateloos haten. Ik zou de volgende dag naar de docent toegaan en uitleggen wat er gebeurd is. Ik ga er van uit dat ik dan wel geloofd word, en zo niet, dan vertel ik wat er ongeveer in stond en eventueel ga ik naar een hoger iemand.

Stel, je krijgt een aanbod van een naaktblad (let wel, voor iets met stylish pictures) voor een redelijk bedrag. Wat zou je doen?
Oud 13-09-2007, 10:09
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik zou er weinig problemen mee hebben als ik onherkenbaar zou zijn. Ik zou sowieso niet willen dat ik daarna herkend word als ik over straat loop. Ik denk wel dat EoS het hier niet mee eens zou zijn.

Wat zou je doen als jouw fiets is vastgelegd aan een onbekende fiets door iemand?
Oud 13-09-2007, 11:40
Verwijderd
De grap waarderen, mijn fiets laten staan tot ik m weer nodig heb om de dader de kans te geven zijn slot te verwijderen, en dan een ijzerzaagje zoeken in de hoop mijn fiets daarmee te kunnen bevrijden.

Wat zou je doen als er een cocon van 3 bij 3 in je achtertuin lag?
Oud 13-09-2007, 11:45
trophus
trophus is offline
Citaat:
De grap waarderen, mijn fiets laten staan tot ik m weer nodig heb om de dader de kans te geven zijn slot te verwijderen, en dan een ijzerzaagje zoeken in de hoop mijn fiets daarmee te kunnen bevrijden.

Wat zou je doen als er een cocon van 3 bij 3 in je achtertuin lag?
De suske & Wiske dichtdoen, ik heb geen zin in ruimte-avonturen met minilotjes

Wat zou je doen als je struikelt, uit het raam van 10 hoog valt en nog helemaal in orde (fysiek) blijkt te zijn?
Oud 13-09-2007, 13:54
Verwijderd
Verbaasd zijn en waarschijnlijk het als een sterk verhaal vertellen op feestjes.

Wat zou je doen als je op het vliegveld in Johannesburg wordt aangehouden omdat je voorwerpen (een bot) het land uit probeert te 'smokkelen'?
Oud 13-09-2007, 16:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zeggen dat ik die botten ook al bij had toen ik het land binnen kwam.

Wat zou jij doen als je op een openbare plee zit, je hebt net zitten schijten en daarna kom je tot de ontdekking dat het papier op is. En je hebt ook geen zakdoekjes of zoiets dergelijks bij.
Oud 13-09-2007, 16:27
Verwijderd
Wakker worden.

Wat zou je doen als je een belangrijk sollicitatiegesprek hebt, en net voordat je het kantoor van de interviewer binnenstapt ontdekt dat je een grote jamvlek op je witte outfit hebt?
Oud 13-09-2007, 16:49
trophus
trophus is offline
Citaat:
Wakker worden.

Wat zou je doen als je een belangrijk sollicitatiegesprek hebt, en net voordat je het kantoor van de interviewer binnenstapt ontdekt dat je een grote jamvlek op je witte outfit hebt?
gewoon binnenstappen en er een goeie grap over vertellen halverwege t gesprek

Wat zou je doen als je in een groot leeg bos bent en een perverse oude man achter je aan rent die een banaan in je anus probeert te stoppen?
Oud 13-09-2007, 16:53
Verwijderd
ja eh rennen of de banaan afpakken en pellen en de schil op de grond gooien zodat hij er over uitglijdt. Wat je wil.

Wat zou je doen als Elton John je een bitterbal aanbiedt?
Oud 13-09-2007, 16:54
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Zijn ballen afknippen

Wat zou jij doen als je uit de VVD-fractie gezet word?
Oud 15-09-2007, 12:07
PixelDansje
PixelDansje is offline
Een bank beroven en dan met het geld een huge feest geven en alle sexie en lieve dk'ers en een paar onzinners en een enkele psychologier uitnodigen en dan zou het een super stoer feest worden.

Wat zou je doen als je niet voor het bovengenoemde feest werd uitgenodigd?
Oud 15-09-2007, 12:30
Verwijderd
Eruit begrijpen dat je me niet sexie en lief vindt?

Wat zou je doen als je erachter komt dat je een erfelijke zenuwverlammende ziekte hebt?
Oud 15-09-2007, 13:28
trophus
trophus is offline
kijken of er een medicijn/behandeling tegen is

Wat zou je doen als ik je zoende?
Oud 15-09-2007, 13:28
PixelDansje
PixelDansje is offline
heel hard lachen gekkie..

wat zou je doen als het nu zaterdag avond was en je hebt 500 euro, die je alleen vandag nog mag uitgeven?
Oud 15-09-2007, 13:33
Verwijderd
Ergens met vrienden dure drankjes gaan drinken en als het om kwart voor twaalf nog niet op was iedereen die ik tegenkwam trakteren

Wat zou je doen als je erachterkomt dat je ex aids heeft?
Oud 15-09-2007, 13:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Soa test nemen

Wat zou je doen als je beste vriend ineens zegt dat ie verliefd op je is?
Oud 15-09-2007, 13:37
trophus
trophus is offline
Een knuffel geven en zeggen dat t me spijt maar dat ik hetero ben maar wel goeie vrienden wil blijven

Wat zou je doen als je mij kon meeten, in een penthouse in Amsterdam met een paar flessen dure drank een sauna en een bubbelbad? (waar we uiteraard samen gebruik van maken)
Oud 15-09-2007, 13:38
PixelDansje
PixelDansje is offline
OEH bubbelbad en dure drank en jij natuurlijk ook heel liev..
MEeeten natuurlijk

|Wat zou je doen als leekah met je naar de bios wilde.
Oud 15-09-2007, 13:39
trophus
trophus is offline
Citaat:
verbaasd zijn en hhm denken wast k van hem vind?
* :-S *

|Wat zou je doen als leekah met je naar de bios wilde.
Gewoon meegeaan, gezellig toch?

Citaat:
Wat zou je doen als je mij kon meeten, in een penthouse in Amsterdam met een paar flessen dure drank een sauna en een bubbelbad? (waar we uiteraard samen gebruik van maken)
Oud 15-09-2007, 13:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
@Trophus: no fucking way

@ PD: Vroegah zou ik wel gegaan zijn, nu zou ik niet weten of ik dat zou doen.

Wat zou je doen als een radiostudio je opbelt dat je op vakantie mag, geheel verzorgd, maar dat je dan wel NU naar het vliegtuig moet gaan?
Oud 15-09-2007, 13:42
PixelDansje
PixelDansje is offline
me werk bellen dat ik de komende week helaas niet kom :-) Ligt ook btje aan de vakantie btw..

wat zou je doen als je dark phoenix met daboman zag zoenen.
Oud 15-09-2007, 13:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
:')

Wakker worden en kotsen

Wat zou je doen als Pixeldansje verliefd op je was?
Oud 15-09-2007, 13:44
Balance
Balance is offline
Haar vragen hoe dat uberhaupt kan, want ze kent mij niet.

Wat zou je doen als het 1e kerstdag is en je hebt geen drinken in huis?
PixelDansje
PixelDansje is offline
Water drinken en thee tot dat ik naar mijn werk moet en daar heeel veel drinken

wat zou je doen als je met madonna een liedje mag opnemen
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
zeggen dat ik al bezet ben...

Wat zou je doen als er een fatwa tegen je word uitgesproken?
Oud 15-09-2007, 13:45
trophus
trophus is offline
Citaat:
Haar vragen hoe dat uberhaupt kan, want ze kent mij niet.

Wat zou je doen als het 1e kerstdag is en je hebt geen drinken in huis?
water uit de kraan

Wat zou je doen als je wakker word in een ander huis met vreemde mensen die je allemaal lijken te kennen en je eigen huis/wereld blijkt nooit te hebben bestaan?
Oud 15-09-2007, 13:45
trophus
trophus is offline
Citaat:
zeggen dat ik al bezet ben...

Wat zou je doen als er een fatwa tegen je word uitgesproken?
lachen, mijn oude staat nog
Oud 15-09-2007, 13:46
PixelDansje
PixelDansje is offline
huilen voor de fatwa?

Wat zou je doen als je wakker word in een ander huis met vreemde mensen die je allemaal lijken te kennen en je eigen huis/wereld blijkt nooit te hebben bestaan
Oud 15-09-2007, 13:51
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ehm, de nieuwe mensen leren kennen

Wat zou je doen als iemand je alles steeds laat betalen door excuusjes enzo?
Oud 15-09-2007, 13:56
PixelDansje
PixelDansje is offline
TEnzij het heel veel geld was, het niet eens opmerken?

Wat zou je doen als je ineens stond te roken?
Oud 15-09-2007, 13:58
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Doodgaan.

Wat zou je doen als te horen kreeg dat je nog 1 dag te leven had?
Oud 15-09-2007, 15:43
netraam
netraam is offline
Citaat:
Doodgaan.

Wat zou je doen als te horen kreeg dat je nog 1 dag te leven had?
Morgen doodgaan en vandaag zou ik al mijn zuurverdiende geld opmaken, zodat ik iig niet voor niets heb geleefd

Wat zou je doen als je te horen krijgt dat iemand die je goed kent nog maar 1 dag te leven had. En dat diegene al zijn geld op had gemaakt inclusief het geld dat van jou is...
Oud 15-09-2007, 16:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Na zijn dood al zijn spullen opeisen als aflossing van zijn schuld. En over zijn graf pissen.

Wat zou jij doen met een miljoen?
Oud 15-09-2007, 21:25
Verwijderd
Een miljoen wat? Als ik bijvoorbeeld een miljoen naalden zou hebben zou ik daar geloof ik niet zo blij mee zijn en ze doneren aan een naaiatelier of ziekenhuis(afhankelijk van wat voor naalden het zijn). Als het nou een miljoen liter water is dan zou ik een deel geven aan één of ander land met waternood en het andere deel gebruiken voor een überwatergevecht met een paar 1000 mensen. Gaat het om een miljoen euro zou ik gaan studeren en een paar telefoons kopen. Met een miljoen forums zou ik degene die het meeste geld opleveren houden en de rest sluiten of verkopen en met een miljoen letters zou ik een boek schrijven.

Wat zou je doen als je 1000 euro op straat vind? Vlakbij die 1000 euro ligt een portemonnee met een briefje erin. Hierin staat dat een eerlijke vinder het bedrag terug kan brengen naar een bepaald adres tegen een beloning die de moeite waard is. Je kent het adres niet en je weet niet wat er gaat gebeuren als je het geld daarnaar toebrengt. Hou je het of ga je het geld naar het adres toebrengen?
Oud 16-09-2007, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Een miljoen wat? Als ik bijvoorbeeld een miljoen naalden zou hebben zou ik daar geloof ik niet zo blij mee zijn en ze doneren aan een naaiatelier of ziekenhuis(afhankelijk van wat voor naalden het zijn). Als het nou een miljoen liter water is dan zou ik een deel geven aan één of ander land met waternood en het andere deel gebruiken voor een überwatergevecht met een paar 1000 mensen. Gaat het om een miljoen euro zou ik gaan studeren en een paar telefoons kopen. Met een miljoen forums zou ik degene die het meeste geld opleveren houden en de rest sluiten of verkopen en met een miljoen letters zou ik een boek schrijven.

Wat zou je doen als je 1000 euro op straat vind? Vlakbij die 1000 euro ligt een portemonnee met een briefje erin. Hierin staat dat een eerlijke vinder het bedrag terug kan brengen naar een bepaald adres tegen een beloning die de moeite waard is. Je kent het adres niet en je weet niet wat er gaat gebeuren als je het geld daarnaar toebrengt. Hou je het of ga je het geld naar het adres toebrengen?
Met het adres erbij zou ik er wel naartoe gaan. Denk ik nu

Wat zou je doen als je gratis wiet kreeg aangeboden opstraat?
Oud 16-09-2007, 08:37
WolterB
WolterB is offline
Weigeren. Ik hoef t niet en je weet nooit wat je krijgt, twee redenen om t niet te hoeven

Wat zou jij doen als je in de winkel veel te veel geld terugkrijgt?
Oud 16-09-2007, 09:50
Daboman
Daboman is offline
Waarschijnlijk gewoon teruggeven.

Wat zou je doen als je een belangrijk tentamen hebt waar je met de trein naartoe moet maar de trein kan ineens niet rijden (je strandt ergens halverwege)? Hoe zou je het oplossen?
Oud 16-09-2007, 11:17
Magican
Magican is offline
Citaat:
Waarschijnlijk gewoon teruggeven.

Wat zou je doen als je een belangrijk tentamen hebt waar je met de trein naartoe moet maar de trein kan ineens niet rijden (je strandt ergens halverwege)? Hoe zou je het oplossen?

Iemand bellen die in de buurt is/woont en beschikking heeft over een auto, en anders uitstappen, naar de weg lopen en taxi bellen.

Hoe zou jij reageren als je door Leiden loopt en er valt 5 cm. voor je voet een baksteen op de grond. Je kijkt naar boven en ziet een student terugkijken. Wat nu (echt gebeurt, ik deed toen niets, liep maar gewoon door)?
Oud 16-09-2007, 11:20
Missy
Missy is offline
Waarschijnlijk iets schreeuwen in de trant van: Kijk is uit, sukkel. Ofzoiets. Ik zal wel even heel erg schrikken, maar uiteindelijk ook doorlopen.

Wat zou je doen als je in een drukke straat iemand een tas ziet stelen van een ander. Zonder dat diegene het merkt?
Oud 16-09-2007, 11:26
PixelDansje
PixelDansje is offline
roepen: "Heeej je tas wordt gestolen". OF heel naief denken dat het vast vrienden zijn die een grapje bij elkaar uithalen.

Wat zou je doen als je een liefdesbrief van je broer/zus kreeg?
Oud 16-09-2007, 13:02
snoopy
snoopy is offline
Keihard lachen.

Hoe zou jij reageren als je vriend(in) gaat samenwonen met zijn/haar beste vriend(in) (van het andere geslacht dus)?
Oud 16-09-2007, 13:06
PixelDansje
PixelDansje is offline
Huhm helpen schilderen :-)

Wat zou je doen als je buren ineens al hun spullen in jouw tuin/gang/balkon zetten en daar vrienden uitnodigen en daar lekker feestjes geven en wonen?
Oud 16-09-2007, 13:24
Balance
Balance is offline
Huh, ze zetten daar spullen neer en gaan er feestjes geven en wonen?
Nou, als ze in mijn tuin, gang of balkon gaan wonen bel ik sowieso de politie. En in het geval van feestjes zou ik naar ze toe gaan, ze vragen waarom ze dat doen, ze verzoeken snel weg te gaan en anders ook de politie bellen.

Wat zou je doen als jouw beste vriend(in) die in schulden zit, in een dronken bui jouw telefoontje uit je handen rukt en in de sloot gooit?
Oud 16-09-2007, 14:06
Verwijderd
toch eisen dat ze voor een nieuwe zorgt denk ik. en heel erg pissig zijn, omdat nu al mijn foto's, telefoonnummers en smsjes verloren zijn. en als wraak zou ik haar dwingen hem uit de sloot te vissen.

wat zou je doen als je een net etentje hebt, maar je echt geen mooie schoenen meer hebt? zou je ze nog gaan kopen, of op je gympen gaan? (lenen is even geen optie in mijn hypothetische situatie)
Oud 16-09-2007, 14:09
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik zou dan maar op gympen gaan, tenzij het echt heel netjes is. Maar in dergelijke situaties heb ik nog nooit gezeten en ik zie het ook niet zo snel gebeuren.

Wat als je vriend(in) ineens opbiecht tegen je dat hij is vreemd gegaan met een ander. Hij was uit, raakte dronken en is toen per ongeluk met een ander in bed belandt. Hij heeft er wel heel veel spijt van, naar eigen zeggen.
Oud 16-09-2007, 14:18
Verwijderd
heel hard gaan huilen. en schreeuwen. en boos en hysterisch worden. en halverwege de ruzie alvast wat van zijn spullen kapotgooien en andere dingen op straat zetten. hem de deur uitgooien, na een half uur smeken hem weer binnen laten en verder schreeuwen. uiteindelijk uitgeput van alles maar weggaan en hopen dat hij zelf de beslissing maakt om zijn spullen te pakken. doelloos over straat ronddolen, te beschaamd om vrienden er over te vertellen. weer terug naar huis gaan, om daar een totaal apathische (ex) vriend aan te treffen. kil en koud zeggen dat dronkenschap geen excuus is. hem zeggen dat ik wegga en dat als ik morgen terugkom ik wil dat zijn spullen weg zijn. en dat we misschien over een paar dagen of weken hier wel over kunnen praten. en over de gedeelde eigendommen. en over alles wat ik kapot heb gemaakt. maar ik zou het hem nooit vergeven. en ik zou heel verdrietig zijn.

wat zou je doen als je vriend(in) naar je toekwam met een verhaal van zijn beste vriend, die schijnbaar jou heeft gezien met een ander. je vriend weet niet meer wie hij moet geloven, maar het feit dat hij het toch vraagt getuigt natuurlijk wel van een beetje wantrouwen...
Oud 16-09-2007, 14:24
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Awww

Ik zou hem uitleggen dat ik geen ander heb. Als hij me daarna niet gelooft zou ik gekwetst zijn dat ie me zo weinig vertrouwt. En dan weet ik het niet. Maar ik ga er van uit dat hij me gewoon gelooft.

Wat zou je doen als er ineens mensen van de politie voor je deur staan die zeggen dat ze je computer willen controleren op illigale software?
Oud 16-09-2007, 19:05
snoopy
snoopy is offline
Dan zou ik ze de (2 dagen oude) laptop van m'n vriend laten zien Ik denk niet dat ze dan nog doorvragen of ik er zelf niet ook eentje heb. Ik denk trouwens dat ik geen illegale software heb op m'n computer, maar dat weet ik niet eens zeker

Hoe zou jij reageren als je twee beste vriendinnen bekennen dat ze een relatie hebben (voor mannen: twee beste vrienden)?
Oud 16-09-2007, 20:43
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
bedoel je nu met elkaar?

Hoe het ook zei zal het me niks boeien.

Wat zou jij doen als je een weerwolf was?

Regels voor berichten