Advertentie | |
|
![]() |
|
Zeggen dat ik die botten ook al bij had toen ik het land binnen kwam.
Wat zou jij doen als je op een openbare plee zit, je hebt net zitten schijten en daarna kom je tot de ontdekking dat het papier op is. En je hebt ook geen zakdoekjes of zoiets dergelijks bij.
||
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je in een groot leeg bos bent en een perverse oude man achter je aan rent die een banaan in je anus probeert te stoppen?
|
Een bank beroven en dan met het geld een huge feest geven en alle sexie en lieve dk'ers en een paar onzinners en een enkele psychologier uitnodigen en dan zou het een super stoer feest worden.
Wat zou je doen als je niet voor het bovengenoemde feest werd uitgenodigd?
|
Een knuffel geven en zeggen dat t me spijt maar dat ik hetero ben maar wel goeie vrienden wil blijven
Wat zou je doen als je mij kon meeten, in een penthouse in Amsterdam met een paar flessen dure drank een sauna en een bubbelbad? (waar we uiteraard samen gebruik van maken)
|||
Citaat:
Citaat:
|
@Trophus: no fucking way
![]() @ PD: Vroegah zou ik wel gegaan zijn, nu zou ik niet weten of ik dat zou doen. Wat zou je doen als een radiostudio je opbelt dat je op vakantie mag, geheel verzorgd, maar dat je dan wel NU naar het vliegtuig moet gaan?
||
Citaat:
Wat zou je doen als je wakker word in een ander huis met vreemde mensen die je allemaal lijken te kennen en je eigen huis/wereld blijkt nooit te hebben bestaan?
||
Citaat:
![]() ![]() Wat zou je doen als je te horen krijgt dat iemand die je goed kent nog maar 1 dag te leven had. En dat diegene al zijn geld op had gemaakt inclusief het geld dat van jou is... ![]()
|
Verwijderd
|
Een miljoen wat?
![]() Wat zou je doen als je 1000 euro op straat vind? Vlakbij die 1000 euro ligt een portemonnee met een briefje erin. Hierin staat dat een eerlijke vinder het bedrag terug kan brengen naar een bepaald adres tegen een beloning die de moeite waard is. Je kent het adres niet en je weet niet wat er gaat gebeuren als je het geld daarnaar toebrengt. Hou je het of ga je het geld naar het adres toebrengen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je gratis wiet kreeg aangeboden opstraat? |
![]() |
|
Weigeren. Ik hoef t niet en je weet nooit wat je krijgt, twee redenen om t niet te hoeven
![]() Wat zou jij doen als je in de winkel veel te veel geld terugkrijgt?
||
Citaat:
Iemand bellen die in de buurt is/woont en beschikking heeft over een auto, en anders uitstappen, naar de weg lopen en taxi bellen. Hoe zou jij reageren als je door Leiden loopt en er valt 5 cm. voor je voet een baksteen op de grond. Je kijkt naar boven en ziet een student terugkijken. Wat nu (echt gebeurt, ik deed toen niets, liep maar gewoon door)?
|
Huh, ze zetten daar spullen neer en gaan er feestjes geven en wonen?
Nou, als ze in mijn tuin, gang of balkon gaan wonen bel ik sowieso de politie. En in het geval van feestjes zou ik naar ze toe gaan, ze vragen waarom ze dat doen, ze verzoeken snel weg te gaan en anders ook de politie bellen. Wat zou je doen als jouw beste vriend(in) die in schulden zit, in een dronken bui jouw telefoontje uit je handen rukt en in de sloot gooit?
|
Verwijderd
|
toch eisen dat ze voor een nieuwe zorgt denk ik. en heel erg pissig zijn, omdat nu al mijn foto's, telefoonnummers en smsjes verloren zijn. en als wraak zou ik haar dwingen hem uit de sloot te vissen.
wat zou je doen als je een net etentje hebt, maar je echt geen mooie schoenen meer hebt? zou je ze nog gaan kopen, of op je gympen gaan? (lenen is even geen optie in mijn hypothetische situatie) |
![]() |
|
Ik zou dan maar op gympen gaan, tenzij het echt heel netjes is. Maar in dergelijke situaties heb ik nog nooit gezeten en ik zie het ook niet zo snel gebeuren.
![]() Wat als je vriend(in) ineens opbiecht tegen je dat hij is vreemd gegaan met een ander. Hij was uit, raakte dronken en is toen per ongeluk met een ander in bed belandt. Hij heeft er wel heel veel spijt van, naar eigen zeggen.
|
Verwijderd
|
heel hard gaan huilen. en schreeuwen. en boos en hysterisch worden. en halverwege de ruzie alvast wat van zijn spullen kapotgooien en andere dingen op straat zetten. hem de deur uitgooien, na een half uur smeken hem weer binnen laten en verder schreeuwen. uiteindelijk uitgeput van alles maar weggaan en hopen dat hij zelf de beslissing maakt om zijn spullen te pakken. doelloos over straat ronddolen, te beschaamd om vrienden er over te vertellen. weer terug naar huis gaan, om daar een totaal apathische (ex) vriend aan te treffen. kil en koud zeggen dat dronkenschap geen excuus is. hem zeggen dat ik wegga en dat als ik morgen terugkom ik wil dat zijn spullen weg zijn. en dat we misschien over een paar dagen of weken hier wel over kunnen praten. en over de gedeelde eigendommen. en over alles wat ik kapot heb gemaakt. maar ik zou het hem nooit vergeven. en ik zou heel verdrietig zijn.
wat zou je doen als je vriend(in) naar je toekwam met een verhaal van zijn beste vriend, die schijnbaar jou heeft gezien met een ander. je vriend weet niet meer wie hij moet geloven, maar het feit dat hij het toch vraagt getuigt natuurlijk wel van een beetje wantrouwen... |
![]() |
|
Awww
![]() Ik zou hem uitleggen dat ik geen ander heb. Als hij me daarna niet gelooft zou ik gekwetst zijn dat ie me zo weinig vertrouwt. En dan weet ik het niet. Maar ik ga er van uit dat hij me gewoon gelooft. Wat zou je doen als er ineens mensen van de politie voor je deur staan die zeggen dat ze je computer willen controleren op illigale software?
|
Dan zou ik ze de (2 dagen oude) laptop van m'n vriend laten zien
![]() ![]() Hoe zou jij reageren als je twee beste vriendinnen bekennen dat ze een relatie hebben (voor mannen: twee beste vrienden)?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie? Rysair | 47 | 11-01-2011 20:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als je vriend(in) vertelt dat die op het andere geslacht valt? Missy | 41 | 04-08-2006 09:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
"ik hou meer van jou dan jij van mij", hoe zou jij reageren? miss kittie | 46 | 22-09-2003 15:11 | |
Psychologie |
wat zet mensen hier toe aan, en hoe zou je reageren? Fantôme | 22 | 03-08-2003 15:03 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |