Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat iedereen het kan, maar ik denk ook dat het bij sommige mensen van nature al sterker is dan bij andere. Daarom zullen sommige het makkelijker kunnen dan andere.Je kan het leren, maar daar moet je wel erg veel voor oefenen. meditatie en visualisatie is erg belangrijk, dus begin daarmee zou ik zeggen
![]()
||
Er zijn een groot aantal mensen in Nederland, en de rest van de wereld die telekinetisch begaafd zijn.
Hier een foto van een aantal mensen die een tafel leviteren, alhoewel ze er met hun vingers wel aanzitten. Misschien dat paragnosten hun krachten verliezen in de buurt van skeptische wetenschappers want daar falen ze. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
The Invention of Telepathy by Roger Luckhurst. Oxford, 334pp, £35, 13 June, 0 19 924962 8 http://books.guardian.co.uk/lrb/arti...803730,00.html Voor skeptici (inclusief mezelf) is dit artikel ook interessant.
||
Citaat:
Het draait hier ook niet om geloven, mensen zeggen dat ze het kunnen. En wat schieten je als persoon ermee op als je gelooft dat je kunt helen maar je kunt het niet daadwerkelijk? Een schizofreen gelooft dat zijn moeder hem wil vermoorden, dat is zijn werkelijkheid. Maar is die echt, of alleen voor zijn gevoel? Wat wil je zeggen GeZaA? Dat iedereen het alleen maar gelooft?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nu heeft hij dus de ontdekking gedaan dat wat je gelooft waar is binnen je eigen werkelijkheid. Waar wil je naartoe GeZaA? Dat het paranormale alleen bestaat in iemands geloof of ook daarbuiten?
|
![]() |
*zwaai*
Ja, ik ben in de veronderstelling dat ik telekinese kan, heb het een paar keer geprobeerd op te nemen op m'n webcam, maar met weinig effect, dit kan 3 redenen hebben: 1) Ik kan gewoon geen telekinese 2) Ik was op die momenten zwak (klinkt logisch) 3) De elektro-magnetische straling van de PC en boxen enzo beinvloedde mijn TK, dit is iets wat vaker gebeurt, ook bij bv. RV-ing en telepathie, dus dat lijkt mij nog het logischst. Ik zou het graag nog een keer willen proberen op te nemen, maar ik heb zo'n beetje m'n webcam gemold (waarschijnlijk met ElektroPK, maar door die uitspraak maak ik mezelf een beetje ongeloofwaardig) |
![]() |
||
Citaat:
edit: en haal de voeding van je boxen ook maar uit stopcontact, dat ding kan ook nog wat genereren. edit: webcam gemold? - pff...
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 22:28. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
KiPracticer weet jij wat Elektromagnetisme IS???
Rerisen Phoenix heeft blijkbaar wel de klepel horen luiden (kooi van Faraday), maar er was nog iets met een klok ![]() ![]() Als elektromagnetische straling telekinese verstoort mag ik namelijk aannemen dat je het alleen maar in het stikdonker kan..
|
Gezien alles ontwikkeld is in de EM-straling die in de volksmond licht wordt genoemd mag je er van uit gaan dat dat geevolueerde eigenschappen niet tegengaat.
Versterkte straling uit monitor is a) veel sterker b) zijn we niet aan gewend (misschien dat ik nu wel netvlieskanker ontwikkel) Maar toch.... ik krijg er geen koppijn van of andere problemen dus het lijkt niet te storen met de hersenen. Bovendien is zijn webcam kapot gegaan dus kan hij niks meer bewijzen... wat jammer en toevallig nou he?
||
Citaat:
||
![]() |
KiPracticer : Als het idd EM straling is (klinkt logisch door de versterkte straling van de monitor en de andere extra apparatuur, USB, boxen etc.) moet je het eens vaker in de buurt van een grote hoeveelheid straling doen. Dan wen je er na een tijdje aan, zover ik weet tenminste.
Rerisen Phoenix : ik weet niet of jij de site Psipog kent, het is atm nog steeds een beetje een zooitje daar maar er staan daar wel webcam films van TK Citaat:
Ik heb het zelfs daar een keer gedaan met iemand erbij die niets ervan wist dus ook niet wist wat die moest gaan verwachten. Rerisen Phoenix : misschien als ik er zin in heb zal ik ff een filmpje (proefje) van mezelf opzoeken en er ff een stukkie uitknippen waar het goed te zien is/een beetje te zien is...
|||
![]() Als ik dit zie dan denk ik gelijk aan photoshop. Als dit werkelijk was dan zou de wetenschap het bestaan van telekinese als een feit beschouwen. En waarom hebben ze hier alleen een foto van en geen film? Citaat:
Citaat:
Telekinese is geen kracht die door geloof onstaat. Zwaartekracht bestaat ook niet omdat wij erin geloven.
|||||
Citaat:
Het bestaat of het bestaat niet. Citaat:
Helaas jij niet (tenzij je moeilijk loopt te doen). Zwaartekracht is een voorbeeld om aan te tonen dat het niet om geloven gaat. Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
Dat zeg ik ook nergens... of je bedoelt iets anders maar typt het verkeerd...
||
Citaat:
Als hier geen bewijs van is dan bestaat het ook niet. Want als het kan is het makkelijk. Gewoon pen laten bewegen en voilá, bewijs. Kom nou niet met die crap dat telekinese niet te bewijzen zou zijn als het bestond.
|
Ehmzz (volgens mij doet internet raar maar ja)
www.martialki.cjb.net zou filmpjes hebben maar die lijkt opgeheven te zijn ![]() www.psipog.net is een site: Psychich Students in Pursuit of Guidiance. Veel forums. Veel succes
||
Citaat:
Bewijzen naar anderen toe, dan is het wat moeilijker. Daarom willen veel mensen filmpjes hebben of foto's (terwijl die toch makkelijk te manipuleren zijn maar goed) Maar op jouw manier heeft Legatus het dus bewezen, het probleem is dan dat hij zegt dat hij het kan (dus volgens jou bewezen) maar dat anderen het niet geloven...
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #43 Verwijderd | 500 | 19-10-2007 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 | |
Telekinese wetenschappelijk bekeken: emperor crono | 15 | 09-11-2002 12:06 | |
tevreden VoRaZ | 6 | 05-07-2002 21:33 | |