Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe is t met jou?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ot: Hij komt vanmiddag! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren samen onder een dekentje op de bank, veel thee drinken en lekker tegen elkaar aan tv kijken. En daarna in bed heel lang en gezellig gekletst over later. Ha, we hebben het over kindjes gehad. En niet zomaar kindjes; Kindjes van ons!
![]() ![]() Zo, en nu weer een dag zonder hem. Hij vertrok om half 6 en ik ben vanavond pas rond 12 uur thuis, da's minder... ![]() |
![]() |
|
Mijn schoonmoeder heeft afgelopen zaterdagnacht een hartstilstand gehad en is (vermoeden ze) 8 minuten 'weg' geweest........ Ik vergeet dat moment echt nooit meer. Mijn vriend en ik helemaal van streek en een half uur later zaten we in het ziekenhuis met heel het gezin... Het was zo onwerkelijk allemaal.
![]() Ik steun mijn vriend dan ook momenteel voor 200%. En we krijgen hierdoor natuurlijk ook een nog sterkere band. We hebben veel steun aan elkaar en dat is fijn. Gelukkig gaat het wel al iets beter met schoonmoeder, maar we zijn er nog lang niet..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ silvie; dat is best eng
![]() @ groovy; vroeg me stiekum al af waar je was ![]() OT: Goed! We gaan vanaaf een tochtje naar Edinburgh boeken, van 24 tot 26 december, 2 nachtjes, vlak voor Kerst, ik ben benieuwd! Heb er in ieder geval zin in. En verder gaat het wel oké, mijn ouders komen morgen terug van vakantie, vandaag is mijn oma jarig en ik kreeg van mijn moeder gedoe omdat ik geen kaartje had gestuurd. Pff.. kan niet alles onthouden, en bovendien, sinds een jaar of 3 moet ik er niet meer zoveel van hebben... Dus aan de ene kant gaat het goed, aan de andere kant niet... |
![]() |
|
Mijn vriendje is lief
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Het heeft gewoon veel tijd nodig. Want waarschijnlijk is haar korte termijn geheugen beschadigd. Ze onthoudt dus dingen die pas zijn gebeurd nu niet en ook een aantal belangrijke dingen is ze gewoon helemaal kwijt... Maar dat kan na een tijd (maanden? jaren?) terugkomen. Dat is dus nu gewoon afwachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ga met een goede vriend/ex uit eten op 13 november, omdat dat 3 jaar geleden de datum was dat we wat kregen.
![]() Dat vind ik toch best gezellig/leuk idee omdat we dat ook best vaak deden voordat ik hem 3 maanden uit mn leven had gedonderd. En heel af en toe zou ik willen dat ie nooit gemailt had, of dat ik nooit op zijn mail gereageerd had. Op een totaal nieuwe manier met elkaar om leren gaan is moeilijker dan het lijkt.
|
Verwijderd
|
ik kwam laatst de ouders van een overleden vriend van me tegen, en nu ben ik de hele tijd in de war en weet ik niet precies wat ik wil ofzo. hij vroeg me mee naar een festival, en in wilde eerst niet mee, terwijl ik normaal natuuuuurlijk mee had gewild. en nu ga ik dus wel mee, want ik weet dat het toch wel leuk wordt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Down with love? Just eat some chocolate, forget the man, and take control of your own life." Echt een vrouwenfilm, maar goed ![]() ![]() Dr. Phil is irritant, die zou ik nooit quoten ![]() |
![]() |
|
Aan de ene kant: klote. Ik kan het niet eens uitleggen.
Aan de andere kant: goed, want vriendje is lief en ik geloof mezelf steeds meer dat ik verliefd ben (waarom ben ik uberhaupt gaan twijfelen?) en ik vind het jammer dat ik hem nog een week moet missen. Hij zou best eventjes langs mogen komen ![]()
||
Citaat:
![]() ot: wauw morgen de hele middag en morgen de hele dag samen geloof ik. dat is weer eens wat anders.. maar wel leuk ! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|