Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 06:02
luchtballon
luchtballon is offline
Hij heeft het toch uitgemaakt

En hij vind zichzelf een lul en hij is wel verliefd en hij moet eerst zn eigen leven op orde hebben. Ofzo. Zegtie nu. Hij is nog biljven slapen en dat was wel fijn ofzo, en nou zegt hij ineens weer wel dat hij van me houdt en me niet kwijt wil als goede vriendin want daar heeft hij meer aan dan de druk die een relatie ook nog op hem legt
Maar als hij dan over een week weer een nieuwe vriendin heeft ben ik wel zwaar beledigd want volgens mij kan hij helemaal niet alleen zijn.
Oud 20-09-2007, 07:34
Dott
Dott is offline
*knuffelt luchtballon*
wat een asshole, dat had ie niet even eerder kunnen bedenken ofzo??

ot: ik heb me wel eens beter gevoelt, maar ach.. gaat wel over
Oud 20-09-2007, 07:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als je het wilt weten, moet je juist niet doodgaan. Dan wordt geven namelijk zo moeilijk.

Dus zeg het maar, wanneer heb je tijd?
don't know.. eigenlijk..

nogmaals ot: Morgen naar mijn 'opa & oma' (kenissen die zo oud zijn dat ze mijn opa & oma kunnen zijn, dus noem ik ze van kinds af aan al zo) in Vlaardingen en daar blijf ik lekker tot zaterdagavond..

Ik wilde dat het al herfstvakantie was..

En momenteel vind ik het leven oneerlijk
Oud 20-09-2007, 08:03
stout!
stout! is offline
Citaat:
heey stout, komt wel goed gek..

de tijd vliegt en voor je het weet kan je hem weer in je armen sluiten, je moet alleen zorgen dat je leven niet gaat draaien om het feit dat hij er niet is en wanneer hij weer terug komt..
heey, je hebt gelijk. En dat gaat tot nu toe heel goed, alleen was het gewoon even zuur om hem weer gezien te hebben en dan weer opeens alleen en ongesteld te zijn. Maar het gaat alweer beter, gelukkig heb ik een leuk leven .
Hoe is t met jou?
Oud 20-09-2007, 08:30
Rioto
slecht + het feit dat ik atm niet lekker in vel zit maakt het er niet beter op
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 08:45
Verwijderd
Ongeduldig (ik kan mezelf wel quoten wat dit betreft)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Na een tijdje te zijn weggeweest, ziet het ernaar uit dat ik weer zinnige berichtjes kan posten..

Ben 9 maanden vrijgezel geweest en dat beviel me super, echt beter dan gedacht. Heb veel gedate en ook al waren er echt leuke jongens bij, ik zag mezelf er gewoon niet mee. Ik was bang dat mijn 'verliefdheids-factor' uitgeschakeld was ofzo . Maar nu is de vonk dan toch overgeslagen. Op een jongen die ik al jaren ken, er was altijd al een spanning, maar nu is de vonk dan toch echt ingeslagen.

En damn, wat voelt het goed. Heerlijk dat ik weer zo verliefd kan zijn, dat het wederzijds is en dat ik me niet afvraag of ik het wel leuk vind met hem. Want het is gewoon leuk met hem! Sorry voor de lange post, maar ik wilde jullie dit even vertellen zodat het weer te volgen is wat ik post .

Ik heb zooooveel kriebels in mijn buik . En o hij is zo romantisch..zucht
Hey! Wat superleuk voor je! En fijn dat het zo goed voelt. Ik zal je snel weer even op msn aanspreken, lang geleden! Heel veel plezier met hem.

Ot: Hij komt vanmiddag!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 09:51
Verwijderd
Gisteren samen onder een dekentje op de bank, veel thee drinken en lekker tegen elkaar aan tv kijken. En daarna in bed heel lang en gezellig gekletst over later. Ha, we hebben het over kindjes gehad. En niet zomaar kindjes; Kindjes van ons! Was leuk, was lief. Meeen, ik ben zo verliefd op hem!

Zo, en nu weer een dag zonder hem. Hij vertrok om half 6 en ik ben vanavond pas rond 12 uur thuis, da's minder...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad zoals je al zegt, ik moet wel. Gelukkig is het wel zo dat ik op de vrijdagavond als hij bij me is, heel de afgelopen week vergeet.. Maar de maandagen blijven rot
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen, Geniet maar van je weekenden!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:00
Silvie
Silvie is offline
Mijn schoonmoeder heeft afgelopen zaterdagnacht een hartstilstand gehad en is (vermoeden ze) 8 minuten 'weg' geweest........ Ik vergeet dat moment echt nooit meer. Mijn vriend en ik helemaal van streek en een half uur later zaten we in het ziekenhuis met heel het gezin... Het was zo onwerkelijk allemaal.

Ik steun mijn vriend dan ook momenteel voor 200%. En we krijgen hierdoor natuurlijk ook een nog sterkere band. We hebben veel steun aan elkaar en dat is fijn. Gelukkig gaat het wel al iets beter met schoonmoeder, maar we zijn er nog lang niet.....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:03
Verwijderd
@ silvie; dat is best eng Sterkte met alles de komende tijd!
@ groovy; vroeg me stiekum al af waar je was maar toftoftof hee!

OT: Goed! We gaan vanaaf een tochtje naar Edinburgh boeken, van 24 tot 26 december, 2 nachtjes, vlak voor Kerst, ik ben benieuwd! Heb er in ieder geval zin in. En verder gaat het wel oké, mijn ouders komen morgen terug van vakantie, vandaag is mijn oma jarig en ik kreeg van mijn moeder gedoe omdat ik geen kaartje had gestuurd. Pff.. kan niet alles onthouden, en bovendien, sinds een jaar of 3 moet ik er niet meer zoveel van hebben...

Dus aan de ene kant gaat het goed, aan de andere kant niet...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:05
Verwijderd
Ooh, Edinburgh is leuk! Ik wil ook heel graag weer terug, superstad <3

En euh. Ja nog steeds alleen eh.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:09
Verwijderd
@ Silvie: Dat lijkt me inderdaad allemaal erg onwerkelijk, en eng ook zoals daydream zegt. Fijn dat het iets beter gaat, laten we hopen dat het zich op die manier doorzet!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:10
Nyawa
Mijn vriendje is lief . Gisteren eindelijk eens een avondje zonder dat vreemde, vage gevoel. Sinds ik terug ben uit Indonesië voelde het plotseling zo anders, maar nu is het weer allemaal back to normal. En binnenkort uit eten met al mijn vriendinnen en naar Slagharen met mijn beste vriendin en bij mijn studie begin ik eindelijk eens een beetje contact te krijgen en dat is leuk .
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:22
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Haha, gewoon doen als je er zin in hebt. Ik denk niet dat het iets voor mij is, alleen. (Hoewel er een verschil zit tussen een potentiële scharrel die je die avond hebt ontmoet en een potentiële scharrel die je al tijden kent en met wie je al maanden flirt, natuurlijk ). Wieso, grootse plannen?
ach ja meer gemiste kansen en niet meer willen dezelfde fout in de toekomst weer te maken in dezelfde situatie maar waar doelde jij dan op toen je het had over niet meer theedrinken he
Oud 20-09-2007, 11:28
zeep007
zeep007 is offline
Gisteren waren we niet zo lief voor elkaar. Dus dat moet maar even goedgemaakt worden vanaaf!

En morgen met hem, zus en zwager naar Faithless! En daar heb ik heeeel veeeel zin in!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:34
Silvie
Silvie is offline
Citaat:
@ silvie; dat is best eng Sterkte met alles de komende tijd!
Citaat:
@ Silvie: Dat lijkt me inderdaad allemaal erg onwerkelijk, en eng ook zoals daydream zegt. Fijn dat het iets beter gaat, laten we hopen dat het zich op die manier doorzet!
Dank je wel
Het heeft gewoon veel tijd nodig. Want waarschijnlijk is haar korte termijn geheugen beschadigd. Ze onthoudt dus dingen die pas zijn gebeurd nu niet en ook een aantal belangrijke dingen is ze gewoon helemaal kwijt... Maar dat kan na een tijd (maanden? jaren?) terugkomen. Dat is dus nu gewoon afwachten.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 11:37
luchtballon
luchtballon is offline
niet zoveel smsen. dat doet pijn
Oud 20-09-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ach ja meer gemiste kansen en niet meer willen dezelfde fout in de toekomst weer te maken in dezelfde situatie maar waar doelde jij dan op toen je het had over niet meer theedrinken he
In eerste instantie alleen zoenen De rest bewaren we wel voor als er echt gedate gaat worden, denk ik. Ik ben een heel braaf meisje in de praktijk. Snap zelf niet waarom.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Ooh, Edinburgh is leuk! Ik wil ook heel graag weer terug, superstad <3

Ik ga daarom ook weer terug.. Ben met school geweest en wil nu de dingen wat rustiger gaan doen en zien Ben erg benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 12:13
Dott
Dott is offline
Ik ga met een goede vriend/ex uit eten op 13 november, omdat dat 3 jaar geleden de datum was dat we wat kregen.
Dat vind ik toch best gezellig/leuk idee omdat we dat ook best vaak deden voordat ik hem 3 maanden uit mn leven had gedonderd.
En heel af en toe zou ik willen dat ie nooit gemailt had, of dat ik nooit op zijn mail gereageerd had.
Op een totaal nieuwe manier met elkaar om leren gaan is moeilijker dan het lijkt.
Oud 20-09-2007, 12:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Komt wel goed, ooit.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 12:31
Rob
Rob is offline
@Dott: Hoe ging de operatie gister?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 12:32
I C U
I C U is offline
Dus... Tja, nu ben ik wel benieuwd We'll see! Nog niets online zien komen, trouwens, dus we zien het wel
Oud 20-09-2007, 13:44
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Hoe ging de operatie gister?

operatie?
haha het is maar een slotjesbeugel.. en ik heb er best wel last van moet ik zeggen
Oud 20-09-2007, 14:36
Verwijderd
'houden van' heeft echt een hele nieuwe betekenis gekregen sinds ik K. ken...
als ik vroeger tegen iemand zei: "ik hou van u" dan bedoelde ik eigenlijk "ik vind u zo degoutant nog niet" blijkt nu.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 14:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
operatie?
haha het is maar een slotjesbeugel.. en ik heb er best wel last van moet ik zeggen
Ja. >.< Ik las 't als zodanig vanochtend geloof ik.
Blame my lack of sleep. *glare*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 15:16
Miek
Miek is offline
Bluh de ex van een goede vriendin heeft nu met een meisje dat ik echt enorm stom vind
Niet dat mijn vriendin dat zo erg vind maar onze hele groep gaat eigenlijk nog wel me hem om en ik ga liever niet met haar om
Oud 20-09-2007, 15:50
Dott
Dott is offline
Soms mag je liefde best wel haten.. toch??
Oud 20-09-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ja. >.< Ik las 't als zodanig vanochtend geloof ik.
Blame my lack of sleep. *glare*
(a)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Soms mag je liefde best wel haten.. toch??
Uiteraard.

Down with love, was het toch?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 19:53
Rob
Rob is offline
Citaat:
(a)
Ja, jij, ja! *poke*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:06
Verwijderd
ik kwam laatst de ouders van een overleden vriend van me tegen, en nu ben ik de hele tijd in de war en weet ik niet precies wat ik wil ofzo. hij vroeg me mee naar een festival, en in wilde eerst niet mee, terwijl ik normaal natuuuuurlijk mee had gewild. en nu ga ik dus wel mee, want ik weet dat het toch wel leuk wordt verder gaat het nog steeds heeeeel erg goed!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
Uiteraard.

Down with love, was het toch?
da's toch het boek van dr. phil?

edit: Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld
Oud 20-09-2007, 20:20
I C U
I C U is offline
En m'n far away crush dient zich ook weer aan. Damned. Maar ik stink er niet in! Oh nee!
Oud 20-09-2007, 20:32
Verwijderd
Citaat:
da's toch het boek van dr. phil?

edit: Ik heb me nog nooit zo alleen gevoeld
Down with love is een film

"Down with love? Just eat some chocolate, forget the man, and take control of your own life."

Echt een vrouwenfilm, maar goed

Dr. Phil is irritant, die zou ik nooit quoten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:39
ST*R
ST*R is offline
Zo. Gister had ik echt even nodig. Hij was lief (op zn eigen manier), en hij zei dat ik veel voor 'm beteken!! Haha ik word zoo blij als hij lieve dingen tegen me zegt, omdat ik soms echt niet kan geloven dat hij mij leuk vindt.
En omg hij zag er zó lekker uit!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:39
Luna
Luna is offline
ik denk niet dat het nog goed komt.
Oud 20-09-2007, 20:44
zeep007
zeep007 is offline
Komt ie thuis met een bak chocolade-ijs en slagroom
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:06
indigo
indigo is offline
Aan de ene kant: klote. Ik kan het niet eens uitleggen.

Aan de andere kant: goed, want vriendje is lief en ik geloof mezelf steeds meer dat ik verliefd ben (waarom ben ik uberhaupt gaan twijfelen?) en ik vind het jammer dat ik hem nog een week moet missen. Hij zou best eventjes langs mogen komen <3.
Oud 20-09-2007, 21:24
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Yes, goedgoed. Niemand specifiek op het oog. Maar ben wel trots op mezelf. Had 4 weken geleden niet durven denken dat ik me zo goed zal voelen. Heb een bak zelfvertrouwen meegenomen, yep, dat komt helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:30
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja, jij, ja! *poke*
Ik heb hier uitleg nodig
Oud 20-09-2007, 22:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik heb hier uitleg nodig
't Was haar schuld dat ik dus om 1 uur bed in ging en een beeeeetje te weinig slaap had.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:18
Verwijderd
Wahahaha (a)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:23
Qimm
Qimm is offline
oh oh oh, die jeugd van tegenwoordig ()
Oud 20-09-2007, 22:29
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wahahaha (a)
I'll get you next time, Gadget Sidhe! Next time! *shakes fist furiously*
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:36
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Oh god, het gaat echt door. Zenuwen! Het wordt vast heel ongemakkelijk.
Oud 20-09-2007, 22:39
niña
niña is offline
Mijn ouders willen 'm 'nu wel eens zien' (die vier hele weken tenslotte!) en hij vindt het ook niet erg langs te komen. Alleen ik moet nog overtuigd worden van hun gelijk
Oud 20-09-2007, 22:47
__
__ is offline
Citaat:
Mijn ouders willen 'm 'nu wel eens zien' (die vier hele weken tenslotte!) en hij vindt het ook niet erg langs te komen. Alleen ik moet nog overtuigd worden van hun gelijk
wie is 'hij'?

ot: wauw morgen de hele middag en morgen de hele dag samen geloof ik. dat is weer eens wat anders.. maar wel leuk !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten