Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Zeer slecht Loop op krukken, gat in mn hoofd, arm open, en alles doet pijn
Oef, wat is er gebeurd dan? Ongeluk gehad?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Irritant is dat ja . Ik had toen ik in het ziekenhuis lag ook de pil doorgeslikt wat in hetzelfde resulteerde. Heel vervelend. Volgens mij 'went' je lichaam er wel aan, als je het nog een keer probeert gaat het volgens mij 'beter'. Maarja, dat weet ik ook niet zeker.
't is wel zo dat de enige 'oplossing' bij een doorbraakbloeding(kje) stoppen is, want het houdt stand tot je stopt (en dat kan dus heel lang zijn als je je strip afmaakt of zelfs meerdere strippen slikt).

OT: Ik voel me een beetje 'tegen grieperig aanzitten'...maar het zal wel bij het instellingsproces van de medicijnen horen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:16
Verwijderd
Heel goed eigenlijk ik moet er alleen wel op blijven letten dat ik genoeg slaap!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
't is wel zo dat de enige 'oplossing' bij een doorbraakbloeding(kje) stoppen is, want het houdt stand tot je stopt (en dat kan dus heel lang zijn als je je strip afmaakt of zelfs meerdere strippen slikt).
Ja, nu de strip voorbij is, zet die doorbraakbloeding zich echt door en waarschijnlijk is het zondag weer helemaal weg...

OT: voel me goed
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 18:10
xxceline
xxceline is offline
Citaat:
Oef, wat is er gebeurd dan? Ongeluk gehad?
Van de trap gevallen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, nu de strip voorbij is, zet die doorbraakbloeding zich echt door
Daarom kan je dan dus beter gewoon stoppen zodra je een doorbraakbloeding krijgt. Scheelt uiteindelijk een hoop gedoe.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 14:39
Yana
Yana is offline
Ik voel me echt heel slecht. Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, vreselijk zweten en buikkrampen. Inmiddels alleen nog maar een heel lamgeslagen gevoel met een zeurende hoofdpijn, en mega veel last van mn eczeem.
Oud 15-09-2007, 14:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen nacht een zware astma-aanval gehad. Vanmorgen voelde ik me wel goed, alleen nog trillerig van de medicijnen. Nu voel ik het weer opkomen dus net maar weer extra medicijnen genomen. Hopelijk kan ik het dan nog een beetje de kop in drukken want ik moet zo weg en dat is niet fijn als ik het zo benauwd heb.
Oud 15-09-2007, 17:26
xxceline
xxceline is offline
Vandaag gaat redelijk, arm nu in't verband, kan hem nu niet bewegen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 08:57
luchtballon
luchtballon is offline
Eet nauwelijks, wordt al misselijk als ik eten zie en heb gister een frietje naar binnen gewerkt door elke hap een kokhalsneiging te onderdrukken Gister 1 sauzijzenbroodje op, en dus friet. Zoiets al 2/3 weken, maar telkens eten terwijl je misselijk bent is ook niet echt een pretje.
Ook het verteren gaat niet helemaal goed.. En voel me gewoon 'medium unwell'. Maar dit is al een paar weken en doet niet echt veel goed. Zorgt ook voor duizeligheid, en vermoeidheid en slechte concentratie...
Oud 20-09-2007, 12:54
Drez
Drez is offline
Koortslip, koortsuitslag op mijn wang en ontstoken gehemelte oid dus ik denk dat mijn weerstand echt ontzettend laag is. Ik wil niet naar buiten vandaag.
Oud 20-09-2007, 16:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hoofdpijn verder wel prima eigenlijk.
Oud 20-09-2007, 16:43
Calyx
Calyx is offline
Nou.. Allemaal Zieken
Beterschap!

OT. Moe, verder wel goed
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 16:58
Balance
Balance is offline
Oef, ik ben uitgeput zeg. Morgen weer eens lekker uitslapen en extra veel fruit eten. Dat is wel nodig want ik voel het ziek worden al weer aankomen.
Oud 20-09-2007, 19:22
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Ziek. Griep, koorts, verkouden. Btje bah dus.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:50
Verwijderd
Hier is alles ok!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:06
Pluis
Pluis is offline
Ik dacht dat ik had wat heerst, maar schijnbaar is het toch iets anders want ik moet van m'n dokter een faeceskweek laten maken, hiephoi! Nouja dan gaat t straks in ieder geval over. En nu voel ik me heel zielig want stel je voor dat het iets ergs is
Oud 21-09-2007, 13:28
Calyx
Calyx is offline
Mn neus zit dicht en mn hoofd knapt
verder goed
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Er komt keelpijn opzetten, ik heb hoofdpijn en ik ben moe.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 19:01
Verwijderd
Ik ehb vandaag de hele dag geslapen maar voor de rest gaat het goed .
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 09:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
Intussen ben ik ziek geweest: griep. Nu gaat het weer, ik heb nog hoofdpijn en een beetje keelpijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 11:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Veel hoesten en hoest daarbij ook slijm op, m'n stem is nog niet helemaal wat het geweest is maar verder gaat het wel. Beetje snotterig en verkouden. Verder is m'n oorbelgaatje hartstikke ontstoken, tis enorm dik, rood, warm, pijnlijk en toen ik m'n oorbel uitdeed zaten m'n handen onder het bloed
Oud 25-09-2007, 09:45
Lilium
Lilium is offline
Ik heb weer last van spanningshoofdpijn en dat is niet prettig.
Oud 25-09-2007, 12:07
Verwijderd
Vorige week was ik lekker ziek, met diarree en alle bijbehorende krampen. En nu kom ik er vandaag achter dat ik al een hele week niet meer naar de wc ben geweest Zal leuk worden
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Vorige week was ik lekker ziek, met diarree en alle bijbehorende krampen. En nu kom ik er vandaag achter dat ik al een hele week niet meer naar de wc ben geweest Zal leuk worden
Inmiddels heb ik buikpijn
Maar ik heb ook AllBran koekjes met veel vezels, dus alles komt goed
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:58
wup
wup is offline
Ik ga straks voor het eerst naar een fysio. Waarschijnlijk om te horen dat ze me niet kunnen gebruiken voor het onderzoek en dat ik 5 maanden mag wachten op de wachtlijst.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 13:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben erg verkouden waardoor ik heel veel loop te hoesten. Heb nu pijn op m'n rug bij m'n schouderbladen en aan de zijkant bij m'n ribben. Hoop dat het van het hoesten is en dat ik geen longontsteking krijg. Hoest ook slijm op maar het is nog niet groen ofzo. Gisteravond had ik het echt heel zwaar benauwd, verkouden zijn en regen tegelijk is echt teveel van het goede.
Oud 27-09-2007, 20:26
Jochemska
Jochemska is offline
best redelijk, al ben ik verschrikkelijk brak van het uitgaan en me benen/heupen doen pijn van het vele lopen afgelopen dagen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:02
Mara
Mara is offline
Citaat:
Inmiddels heb ik buikpijn
Maar ik heb ook AllBran koekjes met veel vezels, dus alles komt goed
Mag ik vragen
a) of ze helpen
b) waar je ze kan kopen?

Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen
a) of ze helpen
b) waar je ze kan kopen?

Volgens mij werkt het wel Ze zijn in ieder geval lekker en vullen ook vrij goed voor zo'n tussendoor koekje
Ik heb ze na lang zoeken eindelijk bij een grote Jumbo gevonden, bij de liga's en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij werkt het wel Ze zijn in ieder geval lekker en vullen ook vrij goed voor zo'n tussendoor koekje
Ik heb ze na lang zoeken eindelijk bij een grote Jumbo gevonden, bij de liga's en dat soort dingen.
Als je ooit een keer in Nijmegen bent, wil je dan een pak voor mij meenemen? Ik kan het nergens vinden in Den Haag/Sliedrecht/Nijmegen en ik wil ze ook hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:51
Verwijderd
Bij de ah kun je vaak wel vragen of ze iets voor 'n keer in het assortiment willen opnemen, als het dan niet goed verkoopt gooien ze het er weer uit nadat alles op is en als het wel goed verkoopt houden ze het.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 23:02
Nienna*
Nienna* is offline
Mijn rug zit vast van de spanning en ik heb hoofdpijn. En ik ben dagen achtereen echt verschrikkelijk moe. Nu ga ik dus maar slapen. Ik ben chagrijnig.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 09:37
Verwijderd
Ugh, slecht. Gister overdag was ik gewoon verkouden, aan het eind van de middag wat hoofdpijn en gisteravond echt enorme hoofdpijn, warm voorhoofd, last van mn buik en het gevoel dat mn armen het gewicht van een olifant hadden maar kon ze wel gewoon op tillen, erg vreemd. Voor het slapen 2 paracetamol genomen, hielp wel. Vanochtend weer 2 paracetamol genomen, maar hielp niet echt geloof ik. Lag in bed echt totaal van de wereld. toen ik opstond nog steeds hoofdpijn, misselijk en een heel erg 'vandewereld' gevoel. even gecheckt of ik niet teveel paracetamol had gehad, maar was niet zo. onder de douche misselijk en tot 2x toe bijna flauwgevallen. overgegeven en dat hielp wel iets (?).

oftewel: ik heb ruzie met mn lijf
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:28
Verwijderd
Voel me niet op en top fit,, ben moe en ben de hele tijd aan het snuiven (verkouden).
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:42
FrantiC
FrantiC is offline
euh, redelijk..
ik was twee maanden geleden geopereerd, ben helemaal hersteld en sport ook weer, incl. korfbalwedstrijden. wat wel jammer is dat mn oude knieblessure sinds een week weer op blijft spelen..
verder heb ik weinig tot geen last van al die griepjes en verkoudenheden die heersen..
Oud 30-09-2007, 18:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb last van m'n grote teen. Af en toe heb ik daar als sinds klein kind laatst van, maar dat kwam toen vaak door druk van schoenen als m'n voeten weer eens waren gegroeid. Misschien is het een ingegroeide teennagel, maar stiekem heb ik al maanden daar last van. Alleen soms weken niet en dan een tijdje elke dag. Zo maar eens een teiltje met soda proberen en m'n nagel een beetje bijknippen. De bovenste hoekjes zitten niet in m'n teen, wat zou er dan wel ingegroeid moeten zijn? Als het over een week niet over is ga ik wel naar de huisarts ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 22:14
Verwijderd
mijn knie doet pijn (is nog niet helemaal hersteld na een val)..

en ik heb al een mini glassplinter uit mijn duim weten te pulken maar volgens mij zit er nog iets in
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 22:29
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben gruwelijk moe geweest de hele dag, maar afgezien van de hoofdpijn vanuit mijn nek gaat het eigenlijk wel goed lichamelijk gezien .
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:25
Mara
Mara is offline
Citaat:
Hip, zit een grote Jumbo hier dus ik ga zeker kijken. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:18
waves
waves is offline
Citaat:
Eet nauwelijks, wordt al misselijk als ik eten zie en heb gister een frietje naar binnen gewerkt door elke hap een kokhalsneiging te onderdrukken Gister 1 sauzijzenbroodje op, en dus friet. Zoiets al 2/3 weken, maar telkens eten terwijl je misselijk bent is ook niet echt een pretje.
Ook het verteren gaat niet helemaal goed.. En voel me gewoon 'medium unwell'. Maar dit is al een paar weken en doet niet echt veel goed. Zorgt ook voor duizeligheid, en vermoeidheid en slechte concentratie...
Het is ook niet echt slim om als je misselijk bent, vette dingen te eten . Probeer eens fruit ofzo, of beschuit dat is ook licht verteerbaar.

Mijn gezondheid:
Keelpijn, beetje verkouden en al een aantal dagen hoofdpijn (ene keer wat erger dan de andere)

Laatst gewijzigd op 01-10-2007 om 14:18. Reden: spelfout
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 15:56
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Ik heb mijn pijnstillers net opgehaald
Oud 02-10-2007, 17:57
Calyx
Calyx is offline
Het gaat niet zo goed.

Ik voel me ziekig en niet fijn.
Verder ben ik ontzettend aangekomen, ik ben gewoon veelste dik..
Ennuh Leren voor tentamens lukt ookal niet.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb het benauwd maar geen zin om te puffen Verder ben ik gisteren gestopt met m'n antihistamine-tabletjes omdat ik die voornamelijjk slikte tegen hooikoorts en dat seizoen is nu wel voorbij. Heb alleen al twee dagen weer last van een jeukende neus en jeukende ogen dus misschien dat ik ze toch de hele winter maar blijf slikken tegen m'n huisstofmijtallergie
Oud 03-10-2007, 14:40
drukknoopje
drukknoopje is offline
Alles goed hier, maar bijna iedereen die ik ken is niet helemaal lekker of heeft echt de griep. Hopelijk slaat'ie mij over.
Oud 03-10-2007, 15:59
Nienna*
Nienna* is offline
Ik heb hoofdpijn en mijn rug en nek zitten vast. Vanavond ga ik squashen, misschien gaat alles dan wel los zitten . Ik hoop het maar... want dit hoofd is echt niet fijn .
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:49
Anuz
Anuz is offline
Gister kamer+badkamer ondergekotst, hele dag op bed gelegen. Had echt nergens energie voor. Vandaag wel stukken beter, alleen nog hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:57
Verwijderd
Ik ben eindelijk niet meer verkouden, niet eens 's ochtends!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:03
Calyx
Calyx is offline
zelfde als gisteren...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 00:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik voel me opzich wel ok, alleen erg moe. Dat is geheel m'n eigen schuld, want ik ga na een lange dag werken steeds veels te laat slapen om dan weer vroeg op te moeten staan.
En ik heb een vreemd gevoel in m'n buik. Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, maar het voelt wel alsof er iets zit. M'n buik voelt harder.
Volgens m'n moeder moet ik naar de dokter, maar ik ben eigenwijs en 'kijk het nog wel even aan'. Al vind ik 't wel erg vreemd en begin ik een beetje ongerust te worden.

Regels voor berichten