![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: voel me goed ![]() |
![]() |
|
Ik voel me echt heel slecht. Vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, vreselijk zweten en buikkrampen. Inmiddels alleen nog maar een heel lamgeslagen gevoel met een zeurende hoofdpijn, en mega veel last van mn eczeem.
|
Afgelopen nacht een zware astma-aanval gehad. Vanmorgen voelde ik me wel goed, alleen nog trillerig van de medicijnen. Nu voel ik het weer opkomen dus net maar weer extra medicijnen genomen. Hopelijk kan ik het dan nog een beetje de kop in drukken want ik moet zo weg en dat is niet fijn als ik het zo benauwd heb.
|
Eet nauwelijks, wordt al misselijk als ik eten zie en heb gister een frietje naar binnen gewerkt door elke hap een kokhalsneiging te onderdrukken
![]() Ook het verteren gaat niet helemaal goed.. En voel me gewoon 'medium unwell'. Maar dit is al een paar weken en doet niet echt veel goed. Zorgt ook voor duizeligheid, en vermoeidheid en slechte concentratie...
|
Ik dacht dat ik had wat heerst, maar schijnbaar is het toch iets anders want ik moet van m'n dokter een faeceskweek laten maken, hiephoi! Nouja dan gaat t straks in ieder geval over. En nu voel ik me heel zielig want stel je voor dat het iets ergs is
![]()
|
Veel hoesten en hoest daarbij ook slijm op, m'n stem is nog niet helemaal wat het geweest is maar verder gaat het wel. Beetje snotterig en verkouden. Verder is m'n oorbelgaatje hartstikke ontstoken, tis enorm dik, rood, warm, pijnlijk en toen ik m'n oorbel uitdeed zaten m'n handen onder het bloed
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb ook AllBran koekjes met veel vezels, dus alles komt goed ![]() |
![]() |
|
Ik ben erg verkouden waardoor ik heel veel loop te hoesten. Heb nu pijn op m'n rug bij m'n schouderbladen en aan de zijkant bij m'n ribben. Hoop dat het van het hoesten is en dat ik geen longontsteking krijg. Hoest ook slijm op maar het is nog niet groen ofzo. Gisteravond had ik het echt heel zwaar benauwd, verkouden zijn en regen tegelijk is echt teveel van het goede.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ugh, slecht. Gister overdag was ik gewoon verkouden, aan het eind van de middag wat hoofdpijn en gisteravond echt enorme hoofdpijn, warm voorhoofd, last van mn buik en het gevoel dat mn armen het gewicht van een olifant hadden maar kon ze wel gewoon op tillen, erg vreemd. Voor het slapen 2 paracetamol genomen, hielp wel. Vanochtend weer 2 paracetamol genomen, maar hielp niet echt geloof ik. Lag in bed echt totaal van de wereld. toen ik opstond nog steeds hoofdpijn, misselijk en een heel erg 'vandewereld' gevoel. even gecheckt of ik niet teveel paracetamol had gehad, maar was niet zo. onder de douche misselijk en tot 2x toe bijna flauwgevallen. overgegeven en dat hielp wel iets (?).
oftewel: ik heb ruzie met mn lijf ![]() |
![]() |
|
euh, redelijk..
ik was twee maanden geleden geopereerd, ben helemaal hersteld en sport ook weer, incl. korfbalwedstrijden. wat wel jammer is dat mn oude knieblessure sinds een week weer op blijft spelen.. ![]() verder heb ik weinig tot geen last van al die griepjes en verkoudenheden die heersen.. ![]()
|
Ik heb last van m'n grote teen. Af en toe heb ik daar als sinds klein kind laatst van, maar dat kwam toen vaak door druk van schoenen als m'n voeten weer eens waren gegroeid. Misschien is het een ingegroeide teennagel, maar stiekem heb ik al maanden daar last van.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn gezondheid: Keelpijn, beetje verkouden en al een aantal dagen hoofdpijn (ene keer wat erger dan de andere)
Laatst gewijzigd op 01-10-2007 om 14:18. Reden: spelfout |
![]() |
|
Heb het benauwd maar geen zin om te puffen
![]() ![]()
|
Alles goed hier, maar bijna iedereen die ik ken is niet helemaal lekker of heeft echt de griep. Hopelijk slaat'ie mij over.
|
Ik voel me opzich wel ok, alleen erg moe. Dat is geheel m'n eigen schuld, want ik ga na een lange dag werken steeds veels te laat slapen om dan weer vroeg op te moeten staan.
En ik heb een vreemd gevoel in m'n buik. Ik ben al 2 maanden niet ongesteld geweest, maar het voelt wel alsof er iets zit. M'n buik voelt harder. Volgens m'n moeder moet ik naar de dokter, maar ik ben eigenwijs en 'kijk het nog wel even aan'. Al vind ik 't wel erg vreemd en begin ik een beetje ongerust te worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal Sean Paul. | 1 | 27-04-2003 18:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |