Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb niet echt één handschrift, schrijf elke dag compleet anders en als ik tekst terugzie, herken ik het vaak niet als mijn eigen geschreven tekst. Soms schrijf ik heel netjes en schuin en aan elkaar, soms heel bol en los en soms nogal hakkerig.
Maar ik heb nog nooit iemand zo raar zien schrijven als mijn vriendje en als ik een scanner oid had zou ik het met jullie delen.
|
Oh mijn handschrift op de basisschool was echt onleesbaar. Ik was echt veel te ongeduldig om al die letters mooi aan elkaar te schrijven en goed een kant op te laten leunen. Dus ik heb mijn eigen handschrift en ik voeg steeds andere dingen toe. Mijn g lijkt meer op zo'n times new roman g, dus een bolletje met een omgekeerde c eraan. En mijn kleine d is een griekse kleine delta. En ik probeer me aan te leren om een computer-a te schrijven, de a, dus.
En zo nog meer. Ik ga wel een scan maken als ik weer een scanner heb. Oh en ik vind Juice z'n handschrift leuk.
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wetenschapsfilosofie gehad, maar dat was op de middelbare school.
Hier doen we daar niet meer zo aan. Zo'n beetje alleen het existentialisme van Sarte komt hier aan bod. Maar dit geheel terzijde... Ik zal straks thuis eens een foto van mijn handschrift maken en dan later posten. Verder komen de handschriften van Tink en van Juice heel goed overeen met wat ik van ze verwacht had. ![]() |
![]() |
|
![]() Ik vind Paranoides handschrift gaaf. ;x Ik schrijf heel lelijk, maar het verschilt ook nogal per moment. Soms schrijf ik redelijk netjes en leesbaar en dan een uur later schrijf ik weer heel lelijk. Mijn handschrift is ook heel onregelmatig. Even kijken of ik nog iets kan vinden. ![]()
|
Ik schrijf nog steeds aan elkaar en heel kriebelig. Kan het zelf prima lezen maar andere mensen hebben er vaak wel moeite mee
![]() Ik kan ook wel netjes schrijven maar dat kost me te veel moeite en tijd.
|
![]() Ik schrijf tegenwoordig een combinatie van los en aan elkaar iets wat op de basisschool uiteraard niet mocht maar ik ben naarmate ik ouder ben geworden wel beter gaan schrijven. ![]() Edit: En mijn letters veranderen ook wel eens, de g gaat wel eens op een q lijken en mijn t verandert elk half jaar ongeveer.
Laatst gewijzigd op 08-10-2007 om 21:52. |
![]() |
|
Ik leerde op de baissschool niet schrijven omdat ik de enige linkshandige van mijn groepje was
![]() Ik kan dus nog steeds niet normaal netjes schrijven.
|
Vroeger schreef ik aan elkaar, maar omdat alle meisjes in mijn klas heel rond en regelmatig schreven en ik een beetje als een jongetje ging ik ook rond schrijven, en los. En nu schrijf ik nog steeds rond en los maar dan aanelkaar. Het is een beetje een lijn, met lusjes en ophalen en puntjes erop en erboven.
|
![]() |
|
Waarom doet iedereen zo interesant met wetenschapformules stop to show off people
![]() Jammer dat ik geen scanner hebt anders had ik ook wetenschaptekst gepost. Ik schrijf anders dan ik geleerd heb. Het is een combinatie van los schrijven en aan elkaar. Als ik aantekeningen maak schrijf ik in die letterstyle en zoals ik het heb geleerd op de basisschool vast aan elkaar dus. Om te onderscheiden wat belangrijk is en wat niet. edit: mijn handschrift lijkt een beetje op die van bob the bear maar dan. Maar toch weer heb ik andere letters.
|
Meer aantekeningen. Wat hier mooi te zien is, is dat ik soms tijdens het schrijven van een woord als ik op driekwart zit geen zin meer heb om het af te maken, en er maar wat krabbels achter zet.
![]() En als er iets uitgelegd wordt over een wetenschapper dat ik al weet, ga ik tekeningen maken van de wetenschapper.
|
Verwijderd
|
Anders. Ik heb mezelf dat zo snel mogelijk afgeleerd, verschrikkelijk. Mijn handschrift is hartstikke onleesbaar, ik moet daar wel op letten. Dat was met schoolschrift helemaal erg, nu gaat het nog wel. Tenzij ik snel wil schrijven, dan kan niemand er meer iets van maken. Ook op stage, als ik moet rapporteren krijg ik vaak commentaar dat het niet leesbaar is. Ik moet echt moeite doen wil ik leesbaar schrijven.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Die tekeningen zijn grappig.
Ik schrijf ook anders. Volgens sommige mensen schrijf ik heel duidelijk en mooi, maar zelf vind ik het maar lelijk. Misschien heb ik nog ergens ingescande aantekeningen staan. Ik zal zo eens zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de middelbare school deed ik het trouwens niet of nauwelijks, maar dan had je altijd lesboeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de middelbare school deed ik het alleen als ik gedwongen werd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waarom moet je op de basisschool leren schrijven met een vulpen? Verwijderd | 98 | 16-11-2007 22:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Water en Vuur Vogelvrij | 12 | 20-01-2004 17:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Carlo Guiliani......Held of Anti-Held? red_and_black | 86 | 26-06-2003 13:32 |