Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2007, 18:22
Verwijderd
Hoera, date! We zien wel wat er van komt want, nogmaals, aanrommelen mag, niet? Je bent jong en je wilt wat. Of je bent wild en je jongt wat. Hihi.

En ohh, mijn vrienden. <3

@ICU: morgen mail!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2007, 18:29
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott, misschien is het juist wel lekker, met alle stress en lamheid enzo, om even de deur uit te gaan. Even alles vergeten, niet bezig zijn met alles wat je dwars zit, maar verstand op nul en even compleet iets anders. Tenminste, dat werkt bij mij tenminste zo. En verder weet ik niet wat er aan de hand is, maar evengoed sterkte, t klinkt best eng. Kop op meid!
Dank je, ik ben niet gegaan, ik heb echt een dip en ben ontzettend bang, het lijkt wel of voor elk probleem dat ik overwin er minimaal 2 nieuwen terugkomen en ik begin het een beetje moe te worden

Citaat:
Het klinkt ook wel eng zo
it is.. en mijn school is vlak bij zijn huis..

Citaat:
wat moet ie van je dan?
maak em duidelijk dat je geen trek in em hebt en laat em dat ff duidelijk weten,desnoods met een paar vrienden die em wel een grote bek kunnen/durven te geven.
Dat weet ik dus ook niet, dat vraag ik me ook af.. en geloof me ik heb mn mondje ook niet op de verkeerde plek zitten, maar ik kom er niet omdat elke keer als ik hem zie dichtklap.
Ik ben van de theorie: negeren dan gaat het wel weg, maar ondertussen ben ik bang.. echt bang.. en dat ben ik niet snel

Citaat:
oma is vannacht rustig in haar slaap overleden.
sterkte *hug*
Oud 11-11-2007, 18:43
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dit weekend met de klas een klasgenoot begraven... raar genoeg heeft het ons ook dichter bij elkaar gebracht. Vriendje heeft me echt heel hard getroost en al mijn stom gedrag van de laatste dagen aanvaard. Wat een schat.
heftig.. *knuffel*
Oud 11-11-2007, 18:50
Verwijderd
hij is lief.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 18:55
Muchacha
Muchacha is offline
Kut. Geen evolutie met mijn vlam sinds veeel te lang al. En ik vind het kut dat ik een veel te jonge jongen van op mijn kot leuk vind! Ik word er onzeker van, bah
Oud 11-11-2007, 20:13
Verwijderd
Ja en wat wil hij nu dan Men, ik ben zo ontzettend slecht in dit soort dingen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 20:30
I C U
I C U is offline
@ secret agent: Deal!

OT: OMG. "You are all my reasons" - A beautiful mind. Briljante film. Jeetje.
Oud 11-11-2007, 20:33
Roosje
Roosje is offline
Jaa mijn vriendje is een liefje. <3 Over een week en zes dagen is het al een jaar. Wat goed. Maar hij mag ganz nooit meer weg want daar moet ik altijd van janken. En dat is minder leuk. Maar het komt wel goed! Het is alleen volhouden nu. Totdat ik dichterbij woon... het komt wel. <3
Oud 11-11-2007, 20:39
metallica
metallica is offline
Citaat:
Je weet het zelf natuurlijk heus wel, maar dit is echt niet handig. Je moet er toch een kéér doorheen, je moet hem toch een keertje loslaten... kun je het net zo goed nou doen, want op deze manier verleng je de ellende echt alleen maar.
Ja, ik weet het... Zoals het nu gaat is hij straks weer degene die de knoop doorhakt zodra hij iets nieuws heeft of er geen zin meer in heeft en ben ik degene die weer opnieuw de klap krijgt. Maar aan de andere kant, ik geniet er nog zo van om bij hem te zijn. En daarnaast, al klinkt het stom, heb ik het idee dat ik hem als het ware langer bij me in de buurt kan houden als ik hem blijf zien en dat hij eerder aan de haal gaat met iemand anders zodra ik dat niet meer wil.

Citaat:
Of je moet hem serieus terugwillen en er is een grote kans dat dat ook gaat gebeuren, natuurlijk. Maar daar lijkt het zo niet echt op.
Het probleem is niet dat ik niet wil, maar hij wil niet meer. Hij heeft het voor zichzelf afgesloten en gaat verder met zijn leven... Ofja, dat is wat ik eruit opmaak. Tegen mij zegt hij dat alles prima met hem gaat, terwijl hij mijn huisgenote zegt dat het niet goed gaat. Ik heb dus zo'n vermoeden dat al zou hij er spijt van kunnen hebben, dat hij dat gewoon niet zou toegeven. Dus de uitkomst blijft hetzelfde
Oud 11-11-2007, 21:21
Luna
Luna is offline
ja mn scharrel draaide gister in patronaat, draaide mn lievelingsnummer en gaf me daarbij vanaf t podium een luchtkusje terwijl ik tussen 1000 mensen stond te dansen. ik vond het megaschattig<3
Oud 11-11-2007, 22:08
ST*R
ST*R is offline
Voel me nu voor het eerst sinds het uit is écht verdrietig. Ik dacht toen het uit was: ik zal hem nog wel regelmatig zien en dan is het vast weer gewoon leuk. Beetje naif, want het is niet voor niets uit. Maargoed, dat dacht ik en daarom vond ik het ook allemaal minder erg. Hij was vanavond hier en ik merkte gewoon dat het echt over is, dat ik hem ook echt minder leuk vind. En nu ben ik verdrietig omdat we het zó leuk hebben gehad en ik weet dat het nooit meer zo wordt, dat het gewoon niet meer zo leuk is. Het is dus alleen maar goed dat het uit is, maar vind het zo kut dat die leuke tijd met hem voorbij is..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 23:10
Verwijderd
Hoe handle je twee liefdesverklaringen op één dag?
Een mailtje met ''Zoals de Belgen dat zo mooi poëtisch zeggen: Ik zie u graag.''
en een heel gedoe van de jongen die al maanden om me heen draait en nu eindelijk uitsprak wat ie voelde. Niet dat ik het niet al wist en niet dat er nu iets veranderd (want ik voel niet meer dan vriendschap voor hem). Maar toch.
Het was wel heel lief.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 23:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
heel heel goed hij is zo lief!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet het... Zoals het nu gaat is hij straks weer degene die de knoop doorhakt zodra hij iets nieuws heeft of er geen zin meer in heeft en ben ik degene die weer opnieuw de klap krijgt. Maar aan de andere kant, ik geniet er nog zo van om bij hem te zijn. En daarnaast, al klinkt het stom, heb ik het idee dat ik hem als het ware langer bij me in de buurt kan houden als ik hem blijf zien en dat hij eerder aan de haal gaat met iemand anders zodra ik dat niet meer wil.
Oh heel herkenbaar, maar het werkt natuurlijk niet. Op een gegeven moment gebeurt het toch wel, en dan zit jij er nog zo middenin.. heel ellendig. Maar ik herken het gevoel echt helemaal Precies de reden waarom ik elke keer afstand neem.

Citaat:
Het probleem is niet dat ik niet wil, maar hij wil niet meer. Hij heeft het voor zichzelf afgesloten en gaat verder met zijn leven... Ofja, dat is wat ik eruit opmaak. Tegen mij zegt hij dat alles prima met hem gaat, terwijl hij mijn huisgenote zegt dat het niet goed gaat. Ik heb dus zo'n vermoeden dat al zou hij er spijt van kunnen hebben, dat hij dat gewoon niet zou toegeven. Dus de uitkomst blijft hetzelfde
Hmz, zelfs al staat hij achter zijn beslissing, dan nog kan hij het wel heel kut vinden. Ik had dat zelf ook met exlief (maar gelukkig was dat van twee kanten, hij had precies hetzelfde) - het was duidelijk dat het beter uit kon zijn, maar dat wou niet zeggen dat we er blíj mee waren. Je mist toch plotseling een heel belangrijk deel van je leven. En hij ziet/voelt alles natuurlijk ook niet zo zwart-wit, hij zal allicht nog van je houden en je graag zien. Het wordt er alleen niet gemakkelijker op zo.

Citaat:
haha kom je daar nu pas achter
Het is meer dat ik ondertussen de werking er van doorheb. Voorheen versierde ik evenveel jongens (of liet ik me door evenveel versieren..), maar toen ging het tamelijk per ongeluk. Nu krijg ik eindelijk een beetje door hoe ik het bewust kan doen. En dat is erg grappig. Heb wel de neiging om nu van alles uit te gaan proberen, om te kijken wat ik kan flikken.

Verder heb ik best zin om de bezette jongen van vorige week weer te zien, hoe fout dat ook is. Ik vind dat ie z'n vriendin in de tussentijd maar gedumpt moet hebben

Oh en voor de geďnteresseerden, ik zie exlief toch maar een poosje niet. Niet omdat het niet ging, maar eigenlijk vooral om te kijken óf het uitmaakt of we elkaar zien of niet. De redenatie erachter is mijzelf ook nog niet helemaal duidelijk. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Hoe handle je twee liefdesverklaringen op één dag?
Een mailtje met ''Zoals de Belgen dat zo mooi poëtisch zeggen: Ik zie u graag.''
en een heel gedoe van de jongen die al maanden om me heen draait en nu eindelijk uitsprak wat ie voelde. Niet dat ik het niet al wist en niet dat er nu iets veranderd (want ik voel niet meer dan vriendschap voor hem). Maar toch.
Het was wel heel lief.
En dit vind ik wel tof
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 06:25
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Nu ik weer in nijmegen ben mis ik hem, net alsof ik de ''afstand'' voel. Wat natuurlijk een beetje onzin is, maar ik heb hem afgelopen weken zo vaak gezien, dat ik daar een beetje aan begon te wennen. Ik hoop dat ik hem morgen zie, ik vind vrijdag echt veel te ver weg. Het komt allemaal wel goed
Oud 12-11-2007, 06:58
farai
farai is offline
bedankt iedereen.

Vrijdag begrafenis.
Oud 12-11-2007, 08:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteren lekker samen uit eten geweest, en dat smaakte maar wat prima! Zaterdag samen meeleef theater gespeeld op een kinderfeestje, en eigenlijk iedereen was laaiend enthousiast! Stiekem vind ik niets leuker dan gewoon als freelancer mijn geld verdienen, zeker nu niet.
Oud 12-11-2007, 09:01
Qimm
Qimm is offline
<3 vriendje + vrienden
Oud 12-11-2007, 09:08
Dott
Dott is offline
ik voel me best alleen, eigenlijk
Oud 12-11-2007, 09:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
ik voel me best alleen, eigenlijk
Zullen we samen alleen zijn?
Oud 12-11-2007, 09:13
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 09:37
Rob
Rob is offline
Met zijn drieën is ook goed, hoor.
Oud 12-11-2007, 09:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gisteren lekker samen uit eten geweest, en dat smaakte maar wat prima! Zaterdag samen meeleef theater gespeeld op een kinderfeestje, en eigenlijk iedereen was laaiend enthousiast! Stiekem vind ik niets leuker dan gewoon als freelancer mijn geld verdienen, zeker nu niet.
Daar had ik bij willen zijn Maar wel een heel gaaf idee, om dat te gaan freelancen
Oud 12-11-2007, 09:43
Verwijderd
Ach, laat ook maar weer zitten allemaal What's next...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 09:43
Verwijderd
*Knuffel* voor iedereen die m nodig heeft. Komt goed jongens, don't give up!

ot: Ik hoop echt dat mijn vriendinnetje voorzichtig is. Een naam heb je redelijk snel opgebouwd, maar je komt er niet zo makkelijk vanaf. En dat is dus minder. Maar ze beweert dat het nu echt anders is dan bij alle anderen. En ik moet toegeven, hij is inderdaad anders. Maar of dat wat wil zeggen.... Ik weet niet. We zien wel. Laten we het hopen
Ennnn zondagavond date.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
En dit vind ik wel tof
Ik nu ook. Al blijft het raar. En ongelofelijk irritant dat ik t niet kan beantwoorden.
En nu moet ik bij alles wat ik zeg en doe gaan opletten, omdat ik nu officieel weet hoe hij over me denkt en damn, dat wordt lastig, want wij zijn nog nooit anders dan flirterig met elkaar omgegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:04
I C U
I C U is offline
Maarrem... Positief: ik zag gisteren foto's van mijn ex en mij, en eigenlijk deed het me helemaal niets, behalve dan dat ik moest glimlachen omdat het leuke foto's waren en omdat het een topweek was. Geen tranen, geen pijn, geen spijt, geen verlangen...
Ben blij toe, al dat gedoe.

Totally SOG. Pff.
Oud 12-11-2007, 10:23
Neko*
Neko* is offline
Mijn posts zijn wel erg eentonig aan het worden.. Maar het is gewoon zo fijn en goed en ik ben echt nog steeds zo verliefd! <3
Qua vrienden alles wel ok. Alleen jammer dat ik toch merk dat als je niet meer bij elkaar op school zit, je elkaar toch een beetje uit het oog verliest. Je moet veel meer moeite doen om het contact te behouden, niet dat ik het er niet voor over heb, maar soms baal ik er wel een beetje van. En ik mis mijn beste vriendinnetje.
Thuis is het allemaal een beetje rommelig. Broertje blowt+rookt, en mams uitkering is stopgezet. Niet dat we het niet redden, maar de situatie thuis is niet helemaal de gezelligste. Maar komt goed.
Oud 12-11-2007, 11:06
TheMain
TheMain is offline
Momenteel behoorlijk kut. Staat op het randje van uitgaan na ruim een jaar. (Het initiatief tot break up komt van mijn kant.) We hebben nu een time-outje genomen van een week. Zij wil volgens mij koste wat het kost door, wat mijn beslissing nog moeilijker maakt. Het doet mij zo'n pijn haar zo te zien. Ik voel me schuldig en ik heb medelijden met haar. Aan de andere kant weet ik dat 'ons' niet meer werkt. Schuld en medelijden zijn immers geen goede voedingsbodem voor een relatie. Heb een ouderwetse knoop in mijn buik.

Hoe hebben jullie dat ervaren, iemand 'dumpen' terwijl je nog wel om haar geeft?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Momenteel behoorlijk kut. Staat op het randje van uitgaan na ruim een jaar. (Het initiatief tot break up komt van mijn kant.) We hebben nu een time-outje genomen van een week. Zij wil volgens mij koste wat het kost door, wat mijn beslissing nog moeilijker maakt. Het doet mij zo'n pijn haar zo te zien. Ik voel me schuldig en ik heb medelijden met haar. Aan de andere kant weet ik dat 'ons' niet meer werkt. Schuld en medelijden zijn immers geen goede voedingsbodem voor een relatie. Heb een ouderwetse knoop in mijn buik.

Hoe hebben jullie dat ervaren, iemand 'dumpen' terwijl je nog wel om haar geeft?
Dat is altijd ellendig. Maar als jij zeker weet dat het toch niet meer gaat werken, kun je dat net zo goed meteen zeggen. Uit ervaring weet ik dat wachten op zo'n beslissing nog erger is dan de beslissing horen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Alleen jammer dat ik toch merk dat als je niet meer bij elkaar op school zit, je elkaar toch een beetje uit het oog verliest. Je moet veel meer moeite doen om het contact te behouden, niet dat ik het er niet voor over heb, maar soms baal ik er wel een beetje van.
Oh, zo herkenbaar! We hadden zo leuk clubje op school, allemaal meiden, normaal trek ik dat helemaal niet, maar nu wel. Altijd gezellige gesprekken, gieren van het lachen en samen uit gaan. Maar nu iedereen werkt, zeker met al die wisselende diensten die we hebben wordt het altijd enorm lastig...

Citaat:
Thuis is het allemaal een beetje rommelig. Broertje blowt+rookt, en mams uitkering is stopgezet. Niet dat we het niet redden, maar de situatie thuis is niet helemaal de gezelligste. Maar komt goed.
Autch, da's minder. Niet onmogelijk inderdaad, maar absoluut niet leuk. Sterkte!

@ TheMain: Wat Morgan zegt. Er bestaat geen goed moment en het is altijd kut. Maar als je zeker bent van je zaak heeft het niet veel nut om haar aan het lijntje te houden. Ze ziet het nu waarschijnlijk toch al aankomen...

Ontopic: Goed Lekker een heel weekend samen gehad, dat was alweer lang geleden. Zaterdag de hele dag samen geweest. Zondag met mijn moeder en zusje kookles gehad van een Moluks vrouwtje. Mijn vader kan zijn geluk niet op, krijgt hij toch weer een beetje van zijn cultuur in zijn leven
En manlief is ook blij en hij hoopt op meer van die kooklessen
Nu heb ik even pauze, maar ik ga straks weer verder met het schilderen van de slaapkamer. We wonen hier nog niet eens een jaar. Dat behang was leuk in de winkel en ik had het daar moeten laten want op de muur is het minder. Maar goed, daar gaat dus nu een einde aan komen Raar, dat ik al dagen bezig ben met het bedenken van hoe en wat. Maar ik vind het leuk om daar echt een knus plekje van te maken voor ons.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:41
Verwijderd
Gesprekjes van vrijdag hebben goed gedaan. Volgend weekend samen, zonder dat hij moet werken. Nog maar 4 nachtjes..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:42
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Ik heb dat met m'n ex gehad. En ja, het is vreselijk rot, maar een relatie zo gaat ook niet werken (dat zeg je zelf ook). En ze 'komt er weer overheen'.
Oud 12-11-2007, 11:43
snoopy
snoopy is offline
Oh en OT:
hmm... lastig. Aan de ene kant zijn we heel erg lief voor elkaar en houden we veel van elkaar, maar we zitten wel overduidelijk in een andere fase van ons leven. Nou maar hopen dat ik er lang genoeg tegen kan om te wachten, want dat hij het waard is om op te wachten is duidelijk.
Oud 12-11-2007, 11:54
cagie
cagie is offline
Van het weekend met z'n tweetjes naar Antwerpen geweest. Liep anders dan gepland, ik was ziekig en hij was weer moe/ niet echt happy. Relatie gaat redelijk momenteel. Hij voelt zich ongelukkig en dat heeft duidelijk invloed op ons. En ik weet niet meer zo goed wat ik er mee aan moet. Als hij bij vrienden is geweest of met vrienden heeft gesport dan komt hij helemaal blij thuis maar ik heb niet het gevoel dat ik hem tegenwoordig nog blij maak ofzo als ik hem in het weekend weer zie.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:02
Fayette
Verdorie, ik begin me steeds meer te beseffen hoe erg ik hem wil... Waarom laat ie nou niets meer horen? En kan ik het nu nog wel maken om 'vriendschappelijk' te vragen of ik donderdag kan blijven slapen omdat ik een feestje heb? Waarom doet hij zo moeilijk..
En een oudklasgenoot van ons beiden heeft gevraagd of ik donderdag ook nog naar een feestje op de studentenvereniging kom waar hij bij zit.. Dilemma, moet ik gaan ja of nee. Ik wil niet dat ie denkt dat ik me opdring.

Oh, en de FreeRecordShopjongen laat ook mooi niets meer horen!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:13
luchtballon
luchtballon is offline
Ik kwam hem tegen in de club waar hij werkt en dat vond ik eigneiljk nogal verveledn, maargoed, hij zei wel dat we binnekort nog moesten afspreken en of ik hyves had. MAAR DAT HEB IK AL LANG GEMAILD. reageer dan!
ik wil aandacht!
Oud 12-11-2007, 12:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik wil aandacht!
Oud 12-11-2007, 12:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Daar had ik bij willen zijn Maar wel een heel gaaf idee, om dat te gaan freelancen
We zoeken nog mensen hoor
Oud 12-11-2007, 12:47
Verwijderd
Het gaat op zich wel goed, al ben ik door alle stress en gedoe gewoon zooo snel aangeslagen en chagerijnig... Niet leuk voor hem, maar ook niet voor mij
En vandaag naar Antwerpen op gesprek geweest, ging wel oké, maar die klote NS maakt me weer helemaal boos en overstuur en en en bah! (heb € 52,- voor kaartjes moeten neerleggen omdat zij nergens aangeven, behalve op je kaartje, dat je met een 'jongerentarief' niet voor 09.00 mag reizen)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:57
Verwijderd
Het gaat super. Eindelijk weer eens een weekend samen, zonder dat hij hoeft te werken. Gewoon lekker samen uitslapen, hangen en leuke dingen doen. Net weer thuis, morgen weer naar 'm toe <3. En vanaf vandaag mag ik hem pesten met dat ie over minder dan een jaar 30 is en daar hapt ie zo leuk op.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:59
Rob
Rob is offline
Citaat:
ik wil positieve aandacht!
^___^;
Maar 't gaat verder wel goed, eigenlijk.
Oud 12-11-2007, 13:20
Verwijderd
@ Snoopy en Cagie: Dat klinkt niet lekker allemaal. Lijkt me echt een enorm rotgevoel en hoop dat het snel beter gaat!

@ Rob: je berichtjes zijn veranderd de laatste tijd. Wederzijdse verliefdheid?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 13:23
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
ik ben nog steeds duisent gek op hem!! <3

Alleen krijgt hij nu allerlei banen aangeboden in de randstad en als het allemaal doorgaat moeten we dus verhuizen. Alleen ken ik daar helemaal niemand en ik vind het echt heel erg eng. Wat moet een plattelandsmeisje zoals ik nou in de stad .
En al mijn vrienden blijven hier en mijn fam en eigenlijk wil ik ze allemaal meenemen.

Ik ben zo bang dat ik daar niet kan wennen en dat ik doodongelukkig word daar .

Maar toch maar proberen dan.
Oud 12-11-2007, 13:26
I C U
I C U is offline
De Randstad is zo gek nog niet hoor, we zijn allemaal heel lief en aardig. En ook in de Randstad zijn kleinere plaatsjes waaraan wordt gerefereerd als een boerengat zijnde e.d.
Oud 12-11-2007, 13:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is zo lief en we zijn zo leuk samen en sinds zaterdag alweer vier maanden Lekker een weekendje samen gehad en film gekeken en té lang in bed gelegen en gisteren 10 km rond de Kralingse Plas gaan lopen, ff lekker uitwaaien, ff lekker alleen samen zijn en daarna verdwalen in een of andere scary buurt Was leuk Lekker samen eten maken, samen staan te klunsen en weer samen film kijken, samen slapen en weer te lang in bed blijven liggen, heerlijk. Ik zei tegen heb dat ik nog heel lang met hem verder wilde, toen zei hij 'laten we daar dinsdag (morgen) mee beginnen dan' (morgen komt ie weer) terwijl hij zo lief naar me keek. Dan smelt ik bijna <3

Ow, en ik heb m'n vakantiefoto's eindelijk laten afdrukken en nou heb ik overal foto's van ons om me heen
Oud 12-11-2007, 13:40
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
De Randstad is zo gek nog niet hoor, we zijn allemaal heel lief en aardig. En ook in de Randstad zijn kleinere plaatsjes waaraan wordt gerefereerd als een boerengat zijnde e.d.
Haha ja mischien. Maar toch is het anders. En we gaan niet in een boerengat wonen maar als het mogelijk is in Utrecht, Nieuwegein, Amersfoort ofzo.

Toch is het eng. Ik ken daar helemaal niemand.
Oud 12-11-2007, 13:41
Verwijderd
Jeej, 16 maanden vandaag
En misschien zie ik m woensdag alweer!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 14:47
CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Citaat:
We zoeken nog mensen hoor
Inderdaad, Ben jij goed in wat dan ook? Laat het eens weten, misschien kunnen we iets voro elkaar betekenen
Reageren

Regels voor berichten