Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Jaa mijn vriendje is een liefje. <3 Over een week en zes dagen is het al een jaar. Wat goed.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ja mn scharrel draaide gister in patronaat, draaide mn lievelingsnummer en gaf me daarbij vanaf t podium een luchtkusje terwijl ik tussen 1000 mensen stond te dansen. ik vond het megaschattig<3
|
Voel me nu voor het eerst sinds het uit is écht verdrietig. Ik dacht toen het uit was: ik zal hem nog wel regelmatig zien en dan is het vast weer gewoon leuk. Beetje naif, want het is niet voor niets uit. Maargoed, dat dacht ik en daarom vond ik het ook allemaal minder erg. Hij was vanavond hier en ik merkte gewoon dat het echt over is, dat ik hem ook echt minder leuk vind. En nu ben ik verdrietig omdat we het zó leuk hebben gehad en ik weet dat het nooit meer zo wordt, dat het gewoon niet meer zo leuk is. Het is dus alleen maar goed dat het uit is, maar vind het zo kut dat die leuke tijd met hem voorbij is..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe handle je twee liefdesverklaringen op één dag?
![]() ![]() Een mailtje met ''Zoals de Belgen dat zo mooi poëtisch zeggen: Ik zie u graag.'' en een heel gedoe van de jongen die al maanden om me heen draait en nu eindelijk uitsprak wat ie voelde. Niet dat ik het niet al wist en niet dat er nu iets veranderd (want ik voel niet meer dan vriendschap voor hem). Maar toch. Het was wel heel lief. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Verder heb ik best zin om de bezette jongen van vorige week weer te zien, hoe fout dat ook is. Ik vind dat ie z'n vriendin in de tussentijd maar gedumpt moet hebben ![]() Oh en voor de geďnteresseerden, ik zie exlief toch maar een poosje niet. Niet omdat het niet ging, maar eigenlijk vooral om te kijken óf het uitmaakt of we elkaar zien of niet. De redenatie erachter is mijzelf ook nog niet helemaal duidelijk. Maar goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Nu ik weer in nijmegen ben mis ik hem, net alsof ik de ''afstand'' voel. Wat natuurlijk een beetje onzin is, maar ik heb hem afgelopen weken zo vaak gezien, dat ik daar een beetje aan begon te wennen. Ik hoop dat ik hem morgen zie, ik vind vrijdag echt veel te ver weg. Het komt allemaal wel goed
![]()
|
![]() |
Gisteren lekker samen uit eten geweest, en dat smaakte maar wat prima! Zaterdag samen meeleef theater gespeeld op een kinderfeestje, en eigenlijk iedereen was laaiend enthousiast! Stiekem vind ik niets leuker dan gewoon als freelancer mijn geld verdienen, zeker nu niet.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
*Knuffel* voor iedereen die m nodig heeft. Komt goed jongens, don't give up!
ot: Ik hoop echt dat mijn vriendinnetje voorzichtig is. Een naam heb je redelijk snel opgebouwd, maar je komt er niet zo makkelijk vanaf. En dat is dus minder. Maar ze beweert dat het nu echt anders is dan bij alle anderen. En ik moet toegeven, hij is inderdaad anders. Maar of dat wat wil zeggen.... Ik weet niet. We zien wel. Laten we het hopen Ennnn zondagavond date. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu moet ik bij alles wat ik zeg en doe gaan opletten, omdat ik nu officieel weet hoe hij over me denkt en damn, dat wordt lastig, want wij zijn nog nooit anders dan flirterig met elkaar omgegaan. |
![]() |
|
Maarrem... Positief: ik zag gisteren foto's van mijn ex en mij, en eigenlijk deed het me helemaal niets, behalve dan dat ik moest glimlachen omdat het leuke foto's waren en omdat het een topweek was. Geen tranen, geen pijn, geen spijt, geen verlangen...
![]() ![]() Ben blij toe, al dat gedoe. Totally SOG. Pff.
|
Mijn posts zijn wel erg eentonig aan het worden.. Maar het is gewoon zo fijn en goed en ik ben echt nog steeds zo verliefd! <3
Qua vrienden alles wel ok. Alleen jammer dat ik toch merk dat als je niet meer bij elkaar op school zit, je elkaar toch een beetje uit het oog verliest. Je moet veel meer moeite doen om het contact te behouden, niet dat ik het er niet voor over heb, maar soms baal ik er wel een beetje van. En ik mis mijn beste vriendinnetje. Thuis is het allemaal een beetje rommelig. Broertje blowt+rookt, en mams uitkering is stopgezet. Niet dat we het niet redden, maar de situatie thuis is niet helemaal de gezelligste. Maar komt goed. ![]()
|
Momenteel behoorlijk kut. Staat op het randje van uitgaan na ruim een jaar. (Het initiatief tot break up komt van mijn kant.) We hebben nu een time-outje genomen van een week. Zij wil volgens mij koste wat het kost door, wat mijn beslissing nog moeilijker maakt. Het doet mij zo'n pijn haar zo te zien. Ik voel me schuldig en ik heb medelijden met haar. Aan de andere kant weet ik dat 'ons' niet meer werkt. Schuld en medelijden zijn immers geen goede voedingsbodem voor een relatie. Heb een ouderwetse knoop in mijn buik.
Hoe hebben jullie dat ervaren, iemand 'dumpen' terwijl je nog wel om haar geeft? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
@ TheMain: Wat Morgan zegt. Er bestaat geen goed moment en het is altijd kut. Maar als je zeker bent van je zaak heeft het niet veel nut om haar aan het lijntje te houden. Ze ziet het nu waarschijnlijk toch al aankomen... Ontopic: Goed ![]() ![]() En manlief is ook blij en hij hoopt op meer van die kooklessen ![]() Nu heb ik even pauze, maar ik ga straks weer verder met het schilderen van de slaapkamer. We wonen hier nog niet eens een jaar. Dat behang was leuk in de winkel en ik had het daar moeten laten want op de muur is het minder. Maar goed, daar gaat dus nu een einde aan komen ![]() |
![]() |
|
Oh en OT:
hmm... lastig. Aan de ene kant zijn we heel erg lief voor elkaar en houden we veel van elkaar, maar we zitten wel overduidelijk in een andere fase van ons leven. Nou maar hopen dat ik er lang genoeg tegen kan om te wachten, want dat hij het waard is om op te wachten is duidelijk.
|
Van het weekend met z'n tweetjes naar Antwerpen geweest. Liep anders dan gepland, ik was ziekig en hij was weer moe/ niet echt happy. Relatie gaat redelijk momenteel. Hij voelt zich ongelukkig en dat heeft duidelijk invloed op ons. En ik weet niet meer zo goed wat ik er mee aan moet. Als hij bij vrienden is geweest of met vrienden heeft gesport dan komt hij helemaal blij thuis maar ik heb niet het gevoel dat ik hem tegenwoordig nog blij maak ofzo als ik hem in het weekend weer zie.
|
![]() |
|
Verdorie, ik begin me steeds meer te beseffen hoe erg ik hem wil...
![]() ![]() En een oudklasgenoot van ons beiden heeft gevraagd of ik donderdag ook nog naar een feestje op de studentenvereniging kom waar hij bij zit.. ![]() Oh, en de FreeRecordShopjongen laat ook mooi niets meer horen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat op zich wel goed, al ben ik door alle stress en gedoe gewoon zooo snel aangeslagen en chagerijnig... Niet leuk voor hem, maar ook niet voor mij
![]() En vandaag naar Antwerpen op gesprek geweest, ging wel oké, maar die klote NS maakt me weer helemaal boos en overstuur en en en bah! (heb € 52,- voor kaartjes moeten neerleggen omdat zij nergens aangeven, behalve op je kaartje, dat je met een 'jongerentarief' niet voor 09.00 mag reizen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat super. Eindelijk weer eens een weekend samen, zonder dat hij hoeft te werken. Gewoon lekker samen uitslapen, hangen en leuke dingen doen. Net weer thuis, morgen weer naar 'm toe <3. En vanaf vandaag mag ik hem pesten met dat ie over minder dan een jaar 30 is en daar hapt ie zo leuk op
![]() |
![]() |
|
ik ben nog steeds duisent gek op hem!! <3
Alleen krijgt hij nu allerlei banen aangeboden in de randstad en als het allemaal doorgaat moeten we dus verhuizen. Alleen ken ik daar helemaal niemand en ik vind het echt heel erg eng. Wat moet een plattelandsmeisje zoals ik nou in de stad ![]() En al mijn vrienden blijven hier en mijn fam en eigenlijk wil ik ze allemaal meenemen. Ik ben zo bang dat ik daar niet kan wennen en dat ik doodongelukkig word daar ![]() Maar toch maar proberen dan.
|
Hij is zo lief en we zijn zo leuk samen en sinds zaterdag alweer vier maanden
![]() ![]() ![]() Ow, en ik heb m'n vakantiefoto's eindelijk laten afdrukken en nou heb ik overal foto's van ons om me heen ![]()
||
Citaat:
Toch is het eng. Ik ken daar helemaal niemand.
|
|