Advertentie | |
|
![]() |
|
het is zo raar, morgen is het 3 jaar geleden dat mijn ex en ik wat kregen, and I remember every single minute of that day.
We gaan morgen uit eten, maar met mijn stemming ben ik waarsch niet zo'n leuk gezelschap.. Heb er ook hele dubbele gevoelens over ![]() En ik wil snel een huisje ![]() Maar wat als mn vader erachter komt waar ik dan woon? en aan de deur komt ![]()
|
dit weekend waren we naar antwerpen geweest, want zaterdag waren we 2 jaar samen (min 3 weken maar achja
![]() nu weer veel afstand, en amper tijd komend weekend, maar met zo'n leuk weekend achter de rug maakt dat even allemaal niet zoveel uit. @ cagie, zijn we jullie nog tegengekomen evt? ![]() |
![]() |
|
Bwwwwhhhhh voel me weer afschuwelijk, weer kater van 2 dagen hoe KAN dat opeens. Kan ook niets binnenhouden en dat had ik vroeger echt nooit
![]()
|
Verwijderd
|
Oh god, nu wil die gast zelfs al mn msn-adres.
![]() En ik ben bang dat de vriendschap met S op spanning komt te staan als hij niet snel verliefd op iemand anders wordt, maar misschien is dat onterechte angst. Ik hoop alleen dat ie niet anders gaat doen nu. Awel, we zullen zien morgenavond. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, ik ben zo in de war. Van het weekend zie ik hem weer, dan heeft hij zijn toetsen achter de rug en kunnen we weer wat afspreken. Van het weekend hebben we het er door de telefoon ook over gehad, hoe nu verder. Toen vertelde ik eerlijk dat ik het wel even lekker vond 2 weekendjes thuis even geen verplichtingen maar aan de andere kant mis ik hem wel. Zijn gezelschap, grapjes en gewoon zijn liefde. Maar de verschillen tussen ons zijn soms zo groot.
We wonen allebei nog thuis en het is niet dat ik extreem veel hoef te doen aan het huishouden maar er wordt van mij wel verwacht dat ik gewoon meehelp. Ik woon hier, ik maak van de ruimte dus moet ik ook meehelpen of niet mopperen als ik even wat moet doen. Dat vind ik wat dat betreft vanzelfsprekend. Bij mijn vriend thuis wordt alles gedaan, opzich wel lekker makkelijk maar ik merk gewoon dat het hem erg lui maakt. Als hij ergens een afspraak voor moet maken stelt hij dat net zo lang uit tot het niet anders kan maar tegen die tijd heeft zijn moeder het al opgelost. En zo gaat dat bij veel dingen. Ik merk gewoon dat ik meer verantwoording neem en meer dingen zelf regel dan hij dat doet want hij hoeft het simpelweg gewoon minder. Daar baal ik van want een vakantie voor ons samen regelen doe ik liever ook samen en niet alleen. Maargoed, ik hou van hem en ik besef ook dat hij daarin zal veranderen als hij ouder/volwassener wordt. Net zoals dat ik nog een boel te leren heb. |
![]() |
||
Citaat:
OT: ik zit er aan te denken hem dan maar toe te voegen aan msn. hij wil wel afspreken, maar dan moet er wel contact mogelijk zijn, en ik kan er op deze manier zo weinig aan proberen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@Guussie,
Meeste gozers zien het niet dat ze nogal erg lui zijn. Waarschijnlijk ga jij je aan zijn laksheid irriteren en ga je dingen voor hem doen, omdat het als jij het doet toch sneller en zonder gepruttel gebeurt. DAN zit je fout, want dan heeft 'ie niet door wat ie fout doet. Gewoon aan 'm vertellen dat hij ook eens wat meer mag doen, ookal leidt dat tot een kleine discussie.. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties. ![]() |
![]() |
|
ik word zo moe van alles en iedereen om me heen. ik krijg al knallende koppijn als ik m'n ma zie, en als ik m'n oma alleen al DENK te horen, schiet de migraine erin. het feit dat de buren nu al bijna 2 weken snachts de wasmachine aanhebben, die dus tegen de muren bonkt, en ik daar echt geen slaap door krijg, helpt ook niet.
dat verliefde gedoe, dat kleffe gebeuren, en vooral het GEZEIK om alles en nogwat... blegh! Ze wist waar ze aan begon, en ze moet niet zeuren dat ie nu in actie (weer) moet. tuurlijk, het nederlandse is een soft gedoe, en daar is 't heftig, maar ik word er gek van dat ik 't altijd op m'n brood krijg. Ik heb wel heel erg geluk met mijn vriendin. Het is echt een schatje! overmorgen ga ik 'r weer zien, hopelijk voelt ze zich wat beter.... ze is zo ziek als n hond de afgelopen anderhalve week...
|
Verwijderd
|
Knuffel @ iedereen die het nodig heeft
![]() Ontopic: hele goeie avond gehad met m'n 2 beste vriendinnetjes, die ik vorig jaar te weinig gesproken heb en nu ook nauwelijks spreek. Er zijn wel wat eerlijke dingen gezegd, maar dat was nodig. Verder was het weer als vanouds gezellig, en we hebben zelfs bedacht om in de zomer een weekje weg te gaan met z'n drieën ![]() En ik vind het maar stom dat ik nog steeds niks gehoord heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En over het laks zijn/karakter; natuurlijk heeft het zowel met je karakter als met je opvoeding te maken, maar heb bij mezelf gemerkt dat het wel degelijk veranderde naarmate ik ouder en vooral zelfstandiger werd. Mijn moeder is nogal gestructureerd en ik heb dat minder in me, dus wij hadden vroeger ook echt een strijd over dingen die gedaan moesten worden, waarbij ik alles op het laatste moment liet aankomen. Toen ik op kamers ging bleef dat nog wel even zo maar heb de laatste jaren toch echt wel structuur en discipline aangeleerd, omdat je anders simpelweg niet uit je leven kunt halen wat erin zit. Kortom: als het in je aard zit wordt laksheid heel erg gevoed door omgevingsfactoren, dus mensen die teveel dingen voor je oppakken. Als je op jezelf aangewezen bent, merk je pas echt hoeveel van die laksheid is aangeleerd en is de kans op verandering wel aanwezig. Ik zou m dus pushen om op kamers te gaan ![]() En OT: ik voel me weer beter, maar soms word ik een beetje moe van alleen skype- en smscontact. Het is wel ok maar soms heb ik er geen zin meer in, wil ik gewoon tegen hem aanliggen zonder te praten. Nog 37 dagen (ik weet dat dit kort klinkt).
|
Verwijderd
|
@Guussie praten over dat soort dingen helpt niet. Ik herken dit gedrag heel er van m'n ex. Gewoon opdrachtjes geven, zonder dat ze er echt "uitzien" als opdrachtjes. En als ie dat afwimpelt met ja straks ga je hem er net zo lang mee irriteren tot hij zich zo erg aan jou irriteert, en dan doet ie t wel. (Hele gemene manier, i know.) Uiteindelijk gaat ie dingen die hij moet doen uit zichzelf doen, of omdat hij geen zin in een irritante jij heeft, of omdat 't in hem gestampt is. En dan maar hopen op het laatste want dat eerste is echt heel erg kuttt.
![]() Vriendlief ziet door het bos de bomen niet. Als de hele kamer een rotzooi is WIL 'ie dr wel wat aan doen maar weet vooral niet wat. Maar het fijne aan vriendlief is dat hij wel wat WIL doen, maar soms gewoon niet ziet wat ie kan doen. Ik heb echt helemaal niks te klagen ![]() Verder voel ik me ziek. Ik ben toe aan een knuffel. Een hele fijne warme knuffel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ach, dan vind je dat maar. ![]() @Nala: Ik weet het niet (meer als in, ik kan het niet volmondig met een concreet antwoord beantwoorden). Maar relationeel (en dan alle aspecten) gezien voel ik mij gewoon prima.
||
Citaat:
![]() ![]() edit: zie hierboven dus ![]()
|
Verwijderd
|
Vanmiddag lekker de stad in met een vriendin. Heb er zin in, ben heul erg blij dat het zo goed gaat tussen ons. Het lijkt er steeds meer op dat sommige relaties bij mij eerst gigantisch moeten knallen voordat ze werken. Mja. Het gaat goed, dus waarom niet?
En oh, op 'echt' relationeel gebied heb ik niks te klagen. Overschot aan aandacht ofzo. ![]() |
![]() |
|
En hij heeft waarschijnlijk de baan. Ze moeten er alleen nog uitkomen qua salaris enzo. Ik hoor nu blij te zijn maar dat ben ik eigenlijk helemaal niet. Ja voor hem omdat hij waarschijnlijk zijn droombaan heeft gekregen. Ik voel me alleen maar verdrietig omdat het verhuizen nu wel erg dichtbij komt.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het eng om opnieuw te beginnen, nieuwe vrienden te moeten maken en in de randstad te wonen. Ik vind iig dat jij een behoorlijke kutreactie geeft.
||
Citaat:
![]() Nee, maar ik snap wel dat je het eng vind. Een nieuwe stad kan leuk zijn, maar dat is dan vaak idd dat je zelf ook een nieuwe school/studie/baan/iets anders hebt, waar ook andere nieuwe mensen zitten en je zo mensen leert kennen. ALs je voor je vriend ergens heen gaat, is het zo 'meegaan'. Maar je hebt auto's en treinen en die oude vrienden blijven wel als je wilt. Ook nieuwe vrienden moet lukken, maar dan moet je er wel een beetje naar op zoek. Maar de randstad is niet eng, zijn ook maar mensen ![]() ![]()
||
Citaat:
En ja kutreactie of niet het is de waarheid.
||
Citaat:
Het zal ook heus wel goed komen ![]() Het is alleen zo ontzettend anders dan dat ik gewend ben. Haha Het is er zo druk en zo anders dan hier. Mijn vrienden zullen ook blijven en er zullen ook wel nieuwe vrienden komen maar het blijft spannend en eng om zo ver weg te gaan. Ik met mijn platte accent in de grote stad ![]()
||
Citaat:
Ik verhuis met hem mee omdat ik van hem hou en ik hem zijn droombaan ontzettend gun. Als ik zou zeggen: ''ik verhuis niet mee''. Zou hij ook niet gaan. Ik probeer er gewoon het beste van te maken en ik leer daar heus wel mensen kennen. En als ik nu wacht betwijfel ik of ik ooit klaar ben om in de randstad te wonen. Ik ben nu nog jong, ik begin straks aan een nieuwe opleiding en ik zal hier ook wel een leventje op kunnen bouwen. Maar dat betekent niet dat ik het geweldig moet vinden toch? Ik zou inderdaad willen dat er hier zulke banen waren maar die zijn er gewoon niet.
|
Ik hoop zo dat ik hem vanavond zie. Gister mezelf de hele dag gek lopen maken omdat hij niet terugsmste, bleek dat zijn telefoon stuk was. Zo typisch, ik doe dat altijd, mezelf druk maken over iets wat nergens op slaat.
||
Citaat:
Je vriend heeft er ook niks aan als jij met tegenzin naar de randstad vertrekt terwijl je eigenlijk veel liever ergens anders een leven opbouwt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|