Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2007, 01:01
Verwijderd
Citaat:
dat ik dronken ben
bgkbtrjhbtlhjjhtjltk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2007, 09:36
llell
llell is offline
dat ik pas bij de kapper ben geweest, en het model er nu alweer uitgegroeid is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 09:56
ragdoll
ragdoll is offline
ooh ja mijn haar vind ik stom. maar ik ben het aan het laten groeien dus nu is het zo'n tussenlengte waar ik niks mee kan en het originele kapsel is totaal onherkenbaar dus ik zie er in feite uit als een crackhoer en eigenlijk wil ik dus naar de kapper en een bob maar dat staat me denk ik niet en dan krijg ik toch weer spijt kgggggggggggggg
Oud 24-11-2007, 16:14
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Hoerenzooi, ik heb gisteravond over mijn just cause savegame heen gesaved met mn zatte kutkop
Oud 24-11-2007, 16:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo zie je maar dat drank meer kapot maakt dan je lief is, Craigie.

Ik was gisteren in waterfront en daar waren echt teveel kansloze mannetjes die met te strakke spijkerbroeken al hun salsa moves lieten zien... op DnB en hardcore. Sheesh. Ze waren ook heel oud en lelijk. Alsof ze een stel scheikunde leraren hadden losgelaten.
En er waren ook gastjes die steeds kwamen met 'Ja, mijn vriend daar is verlegen, maar hij vind je leuk dus je moet even daar gaan zitten en met 'm praten.' 1 keer mag, maar 6 keer word een beetje irri.
Oud 24-11-2007, 17:34
Verwijderd
prachtig (L)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:02
xxChange
xxChange is offline
Ik vind het feit dat sommigen zo enorm gefixeerd zijn op afvallen.....en dat zeg ik dan, dat vind ik ook stom, maar ook wel cool, op een heel paradoxale manier.
Mensen die een prima eetpatroon hebben, die gewoon léven om het zo maar te zeggen, worden soms af gekraakt omdat het nóg gezonder kan (waarom halfvolle melk? magere is veel beter! groene thee! omega-3 vetzuren! light light light! geen koekjes! geen sultana's! geen koolhydraten! geen eiwitten! geen vetten!)
Echt gek word ik er van! Waarom mag je niet gewoon leven, zonder je goed te doen aan de meest walgelijke producten (zemelen zijn nou eenmaal écht smerig, van selderij als avondeten wordt niemand vrolijk, en magere melk is echt gewoon wit gekleurd water)
En f*ck sonja bakker, met dr k*t dieëten die je lichaam in complete hongersnood staken, je ondervoeden. Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon, gezond te eten, en ja, daar hoort ook af en toe patat en een boterham met hagelslag bij. Want daar word je niet dik van, da kan niet, zal ook nooit gebeuren.

Teveel, dat is et em weet je. En de hele wereld blijkt dit ook te weten want opeens is alles weer giftig! Tsjah, zo kun je het natuurlijk ook bekijken, alles wat je eet is in bepaalde hoeveelheden giftig voor je lichaam, maar dat wil nog niet zeggen dat wanneer je dat gewoon normaal gebruikt ook giftig is!

Dus lieve beste mensen, geniet toch een keertje en neem nou die boterham met chocopasta en die zogenaamd ongezonde sultana's (ik bedoel...kom op zeg!) in plaats van je godganze leven op een wortel te kauwen en te ontbijten met vetvrije, koolhydraat arme, omega-3 vetzuur rijke zemelen met dezelfde vetvrije magere melk met toegevoegde calcium en vitamientjes (ooh nee, da was ook alweer nie goed) en dan op je sterf bed liggen met kanker (tsjah, gezond of ongezond eten, daar hebben die kankercellen geen boodschap aan) en te realiseren dat je eigenlijk nooit hebt genoten in je leven, maar alleen maar aan gezond en slank zijn hebt gedacht, en dat je dat uiteindelijk geen zák vooruit heeft geholpen.

P.S: Ik bedoel hier niemand specifiek mee, heb ook niemand in mijn hoofd gehad tegen wie ik dit maar wat graag zou zeggen, dus als je je aangesproken voelt ligt het niet aan mij, maar misschien moet je dan maar ff genieten.... en dat zeg ik....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:47
neok
neok is offline
Citaat:
Ik vind het feit dat sommigen zo enorm gefixeerd zijn op afvallen.....en dat zeg ik dan, dat vind ik ook stom, maar ook wel cool, op een heel paradoxale manier.
Mensen die een prima eetpatroon hebben, die gewoon léven om het zo maar te zeggen, worden soms af gekraakt omdat het nóg gezonder kan (waarom halfvolle melk? magere is veel beter! groene thee! omega-3 vetzuren! light light light! geen koekjes! geen sultana's! geen koolhydraten! geen eiwitten! geen vetten!)
Echt gek word ik er van! Waarom mag je niet gewoon leven, zonder je goed te doen aan de meest walgelijke producten (zemelen zijn nou eenmaal écht smerig, van selderij als avondeten wordt niemand vrolijk, en magere melk is echt gewoon wit gekleurd water)
En f*ck sonja bakker, met dr k*t dieëten die je lichaam in complete hongersnood staken, je ondervoeden. Waarom is het zo moeilijk voor mensen om gewoon, gezond te eten, en ja, daar hoort ook af en toe patat en een boterham met hagelslag bij. Want daar word je niet dik van, da kan niet, zal ook nooit gebeuren.

Teveel, dat is et em weet je. En de hele wereld blijkt dit ook te weten want opeens is alles weer giftig! Tsjah, zo kun je het natuurlijk ook bekijken, alles wat je eet is in bepaalde hoeveelheden giftig voor je lichaam, maar dat wil nog niet zeggen dat wanneer je dat gewoon normaal gebruikt ook giftig is!

Dus lieve beste mensen, geniet toch een keertje en neem nou die boterham met chocopasta en die zogenaamd ongezonde sultana's (ik bedoel...kom op zeg!) in plaats van je godganze leven op een wortel te kauwen en te ontbijten met vetvrije, koolhydraat arme, omega-3 vetzuur rijke zemelen met dezelfde vetvrije magere melk met toegevoegde calcium en vitamientjes (ooh nee, da was ook alweer nie goed) en dan op je sterf bed liggen met kanker (tsjah, gezond of ongezond eten, daar hebben die kankercellen geen boodschap aan) en te realiseren dat je eigenlijk nooit hebt genoten in je leven, maar alleen maar aan gezond en slank zijn hebt gedacht, en dat je dat uiteindelijk geen zák vooruit heeft geholpen.

P.S: Ik bedoel hier niemand specifiek mee, heb ook niemand in mijn hoofd gehad tegen wie ik dit maar wat graag zou zeggen, dus als je je aangesproken voelt ligt het niet aan mij, maar misschien moet je dan maar ff genieten.... en dat zeg ik....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 04:45
neok
neok is offline
+ dat ik de slaap niet kan vatten
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 07:17
Verwijderd
Ik heb verschrikkelijk slecht geslapen en nu ga ik een hele lange werkdag tegemoet
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 12:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
ik moet nog een hele week wachten op mn salaris
Oud 26-11-2007, 10:15
Verwijderd
Ik ben ziek, en mijn vriend ook...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:20
STP
STP is offline
Dat ik pas morgen bij de tandarts terecht kan om mijn ontstoken kies te laten trekken!
Oud 26-11-2007, 10:45
Verwijderd
SNOT
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 10:53
Verwijderd
volgens mij zijn mijn kiezen naar de klote, ik ben weer zwak ziek en misselijk en ik moet hw maken

kut.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ziek
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 15:58
Verwijderd
- Mika de "ik geef mijn geaardheid niet prijs want dit kan mijn imago schaden" kast homo die zogenaamd van dikke wijven houdt met zn irritant kut nummer.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:09
STP
STP is offline
http://www.dumpert.nl/mediabase/3297...inig_zijn.html

Sjongejonge, hoe triest!
Oud 26-11-2007, 18:07
xxChange
xxChange is offline
Helemaal eens, zoiezo vind ik die stakingen grote onzin. Ik ben het er ook totaaaaal niet mee eens dat we 1040 uren moeten maken, die vervolgens op worden gevuld met de meest lulligste verzinseld omdat 1040 uren op vullen met les te duur is, maar is het dan echt nodige om als een stel verotte koeien over straat dom te rellen?
Die achterlijke koters (ja sorry hoor, maar daar komen ze wel op neer) weten zelf niet eens waar ze precies voor staken. En bij editie NL was ook zo'n jochie te gast. De presentatrice vroeg: waarom gooide jij ook met eieren. Hij: Iedereen deed het. TSJONGE JONGE GEBRUIK TOCH EENS JE HERSENEN!

Zo, dat was er ook weer uit. Hmm, óf ik zit vol frustraties, of ik ben gewoon rete agressief
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 23:45
capibara
capibara is offline
^ Put it on your blog
Oud 27-11-2007, 08:30
Verwijderd
Veel jongeren wisten niet eens waarom ze eigenlijk aan het staken (lees: rellen) waren...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:28
malle pietje
malle pietje is offline
Echt niet normaal, ik fietste gister langs dat hele zooitje tuig in Leiden en ik had niets liever gedaan dan ze een voor een pak slaag geven vanwege dit kansloze gedoe.
Oud 27-11-2007, 14:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
16 jarige kneusjes moeten echt eens flink gemept worden door de wouten. doet de pliesie ook eens iets nuttigs.
Oud 27-11-2007, 15:29
Verwijderd
Klopt, ik begrijp de essentie van de organisatoren van de staking wel (want ook ik heb te maken met loze uren in de mediatheek door onbevoegd (lees: receptie) personeel om maar aan die 1040 uur te komen) maar 95% van die paupers die gister en vrijdag rondliepen hadden geen flauw benul waarom ze daar rondliepen en die mogen allemaal dood.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 15:29
Verwijderd
Het zal vrijdag op het Malieveld ook wel een puinhoop worden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 16:38
Verwijderd
Ik denk dat dat een fikse chaos wordt ja. Alhoewel Laks dan shit in goeie banen probeert te leiden, en zo'n geordend karakter zorgt er waarschijnlijk voor dat een groot deel van die pauperbranietrappers weg blijft.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 18:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Veel jongeren wisten niet eens waarom ze eigenlijk aan het staken (lees: rellen) waren...
Ja inderdaad. Een collega van mij van zestien ging ook heel stoer over brandjes en dergelijke vertellen. Ze kunnen we boel beter even een beetje gaan organiseren en gewoon met z'n allen naar Den Haag en dan daar protesteren. Maar dan met spandoeken en zonder rellerij.
Ofzoiets.
Oud 27-11-2007, 19:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en dan denken we dat het hier erg is maar in de banlieux zijn ze ook weer lekker bezig.
Oud 28-11-2007, 01:27
Verwijderd
Ik heb over 11,5 uur een tentamen en ik ben nog niet begonnen met leren
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 21:27
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
16 jarige kneusjes moeten echt eens flink gemept worden door de wouten. doet de pliesie ook eens iets nuttigs.

hoppa
Oud 29-11-2007, 21:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee nog veel harder, bloedneuzen en gebroken polsen wil ik zien
Oud 30-11-2007, 01:23
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Godverdomme kapot rammen die kankerjuten, een beetje met een knuppel inramen op kinderen die het lef hebben hun bek open te trekken. Ik zou vooraan gestaan hebben als ik nu nog op school zat. Godverdomde smerig dit.
Oud 30-11-2007, 01:44
Metal
Metal is offline
.........
Oud 30-11-2007, 01:50
Metal
Metal is offline
Waarom kan dat lettertype gvd niet groter!
Oud 30-11-2007, 02:32
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Dat blijkt dat ik kinderen tegen kinderen op het zeehelden festival gemist heb een tijd geleden.
Oud 30-11-2007, 08:47
ragdoll
ragdoll is offline
blabla dat hele gezeik met die scholierenstaking eh

oh edit GUUS MEEUWIS op de radio kgggggggggggggg en DE UVA ik laat me omscholen tot loodgieter. wetenschap is fucking overrated en de universiteit van amsterdam al helemaal. en nu brand ik ook nog mijn been met heet theewater

Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 10:46.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 11:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik kan gewoon niet tegen police brutality.

Verder is werk stom.
Oud 30-11-2007, 12:02
Broeder
Broeder is offline
Oorpijn als ik kauw : (
Oud 30-11-2007, 18:45
Verwijderd
Vanochtend gingen alle boeren naar Amsterdam via Utrecht en hoorde ik een prepuberaal meisje zeggen: staassecretaris Marja begrijpt het gwn nie, sjie doesnt get the messejs. FUCK KUT HEY! :cry:
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:17
Moustache
Moustache is offline
Dit weer en dat ik daarom ziek ben.
Oud 30-11-2007, 23:07
Verwijderd
Het is kutweer en ik heb een kutdag en ik weet nu al dat morgen ook weer kut wordt dus ja, ik ga maar eens slapen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
oooh al die nare dingen die ik zie die me normaal nooit opvielen omdat ik eigenlijk hartstikke bijziend ben maar nu heb ik een bril ik zet dat ding nooit meer op.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:30
Verwijderd
dat het alweer weekend is
en dat dat betekent dat het bijna maandag is
en maandag hebben we surprise op school KANKRRRRRRRRR
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 10:33
Moustache
Moustache is offline
Ik roggel allemaal enge slijmen op en mijn totale ademhalingssysteem brand als een motherfucker. Thanks winter.
Oud 01-12-2007, 10:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat ik al twee draakjes, twee pussen in bootsen en drie shreksen heb maar nog steeds niet donkey, prince charming en fiona uit de kindersurprise shre 3-serie. ik hoef alleen die drie nog!
Oud 01-12-2007, 12:29
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die clown van een Plasterk met zijn plannen. Wat een grap maakt die gast van zichzelf.
Oud 01-12-2007, 14:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
dat ik al twee draakjes, twee pussen in bootsen en drie shreksen heb maar nog steeds niet donkey, prince charming en fiona uit de kindersurprise shre 3-serie. ik hoef alleen die drie nog!
Ik heb thuis ergens een Fiona liggen.

ot:
Ik had gisteren m'n fiets in de bewaakte stalling gezet, omdat ik dacht dat ik in m'n eentje toch niet lang zou feesten, maar het was dus wel gaaf en toen moest ik eerder weg omdat anders de stalling dicht zou zijn en ik niet thuis kon komen. Grrmbll. *slaat zelf*
Oud 02-12-2007, 11:18
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Dat niemand mee wil naar Madrid hoewel de vlucht slechts ca. 45 euro inclusief is en het verblijf GRATIS (bij een vriendin). .
Oud 02-12-2007, 11:27
Verwijderd
dat jan de vries me uitlacht in het 'ik zoek' topic, heb heel de nacht er niet van kunnen dutten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Dat niemand mee wil naar Madrid hoewel de vlucht slechts ca. 45 euro inclusief is en het verblijf GRATIS (bij een vriendin). .
Ehm, ik wil wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten