Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die achterlijke koters (ja sorry hoor, maar daar komen ze wel op neer) weten zelf niet eens waar ze precies voor staken. En bij editie NL was ook zo'n jochie te gast. De presentatrice vroeg: waarom gooide jij ook met eieren. Hij: Iedereen deed het. TSJONGE JONGE GEBRUIK TOCH EENS JE HERSENEN! Zo, dat was er ook weer uit. Hmm, óf ik zit vol frustraties, of ik ben gewoon rete agressief ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Klopt, ik begrijp de essentie van de organisatoren van de staking wel (want ook ik heb te maken met loze uren in de mediatheek door onbevoegd (lees: receptie) personeel om maar aan die 1040 uur te komen) maar 95% van die paupers die gister en vrijdag rondliepen hadden geen flauw benul waarom ze daar rondliepen en die mogen allemaal dood.
|
![]() |
||
Citaat:
Ofzoiets.
|
blabla dat hele gezeik met die scholierenstaking eh
oh edit GUUS MEEUWIS op de radio kgggggggggggggg en DE UVA ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 30-11-2007 om 10:46. |
![]() |
|
dat ik al twee draakjes, twee pussen in bootsen en drie shreksen heb maar nog steeds niet donkey, prince charming en fiona uit de kindersurprise shre 3-serie. ik hoef alleen die drie nog!
||
Citaat:
![]() ot: Ik had gisteren m'n fiets in de bewaakte stalling gezet, omdat ik dacht dat ik in m'n eentje toch niet lang zou feesten, maar het was dus wel gaaf en toen moest ik eerder weg omdat anders de stalling dicht zou zijn en ik niet thuis kon komen. Grrmbll. *slaat zelf*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een lekkere steak van Gordon Ramsaai #1655 Noedelhap | 500 | 15-05-2012 17:21 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Lifestyle |
OPGELET: veranderingen en evaluatie. Verwijderd | 212 | 13-01-2007 18:14 | |
Films, TV & Radio |
wilke film je het laatst gezien hebt en wat je dr van vond, deel nummero twintig Uice | 500 | 05-03-2006 16:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat ben ik toch een stomme doos Yab-Yum | 22 | 25-11-2003 21:24 |