Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE=Larou;26491408]@Snatch, mensen denken vaak dat als je kunt huilen dat al een hele hoop scheelt omdat je je zou kunnen uiten. Ik weet niet of dat waar is hoor. Het is alleen maar frustrerend omdat mensen tranen niet begrijpen, en woorden wel. Het zware gevoel dat je iets met je meedraagt blijft vaak, tenzij je een heel goed gesprek hebt tussen de tranen door. Ik denk dus niet dat huilen wat toevoegt. Het is natuurlijk wel zo dat mensen eerder doorhebben dat er iets aan de hand is en dus doorvragen, zodat je de gelegenheid krijgt om je te uiten. Heb je daar misschien last van, dat de buitenwereld altijd denkt dat je je prima redt? Anyway, veel sterkte. Gescheidenoudergeneratie zijn we :/.
Ik denk dat het per persoon verschilt. Juist omdat ik altijd me goed kan verwoorden en m'n verhaal klaar heb, weten mensen dat er echt iets mis moet zijn als ik huil. Het klopt dat de buitenwereld altijd denkt dat ik me prima red, juist omdat ik nooit huil en altijd goed kan praten, ook al gaat het over confronterende onderwerpen. Misschien had ik het wat anders moeten zeggen, ik denk dat het mij vooral oplucht. En juist als ik moet huilen, hebben ze pas door hoe ik me voel. Daarom betekent het voor mij meer. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou vervelend moet zijn.. jij ook sterkte ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Sprookje] Prins Achteraf en waarom de dingen zijn zoals ze zijn. Doodle! | 11 | 01-09-2004 19:57 | |
Algemene schoolzaken |
Switchen? SS2Gohan | 5 | 27-10-2003 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookje: het meisje en de eekhoorn zozze | 5 | 16-05-2003 22:59 | |
Verhalen & Gedichten |
- = mag ik huilen = - ratsja | 23 | 27-04-2002 16:15 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |