Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren heb ik fijn autistisch de hele dag gehangen op het internet, een uiterst fijne activiteit dus het is niet vreemd dat ik daarmee ongemerkt de nacht doorhaalde. Toen bleek dat ik een winkelafspraak had staan, ergo, winkelen en in mijn slaapdronken hyperactiviteit heb ik belachelijk veel nutteloze doch gave crap gekocht. En 8 DVD's oei.Toen ging ik giechelen en dansjes doen op Rock Lobster en eigenlijk wilde ik toen heel graag instorten en op de grond gaan slapen, alleen belde toen de filmhomie met de vraag of we nog films gingen kijken onder genot van Guinness. Zo geschiede. Nu is 'ie weer weg maar door het gezelschap ben ik weer levenslustig en vol energie dus ik denk dat ik maar voor het 50-uur-wakker-zijn ga met wat afleveringen van 't een of het ander.
Oh, ik kocht overigens ook een hoge hoed en toen kwamen er allemaal charmante Britse jongemannen naar me toe om me er mee te complimenteren. SCORE! |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren ging ik met een vriend en vriendin kerstcadeaus kopen, en daar hebben we de hele middag over gedaan en het was allemaal heel frustrerend want ze waren kei moeilijk aan het doen met zoeken omg, en ik allemaal mijn best doen om te helpen en gaan ze zeiken als het niet goed is HALLO, ik doe het voor jullie?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
kon je niet gewoon weglopen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een persoonlijk dieptepunt bereikt want mijn kerstdiner was bij de chinees AHAHAHAHHAH en we werden omringd door tokkies en ander gespuis ehh wel heel vermakelijk zoiets als de gouden kooi maar dan in het echt maar het was wel heel lekker en eigenlijk kan het me ook geen fuck schelen
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Zo even met wat vrienden naar een of andere kroeg in Utrecht. Hopelijk doet iedereen een beetje rustig qua drank want morgen moet ik fit zijn voor een nachtje Opgezwolle en PoM in Tivoli!
En dan vrijdag misschien nog balkanbeats maar ik weet niet of ik dat trek met oog op oudjaar zzz. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren half 6 's avonds wakker gemaakt door een filmhomie die op de stoep stond met friet en films. Ontbeten met friet dus, toen bier en Godfather I en II kijken. Er waren plannen om III er ook achteraan te gooien, maar toen ging 'ie slapen en ging ik internetten. Vervolgens werd 'ie om 5 uur weer wakker dus gingen we drie uur lang Barbapapa-afleveringen kijken. Nu is 'ie weg en is het mijn beurt om te slapen. YESSS, VERSTOORDE BIORITMES!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren had ik een kerst diner bij vrienden en dat was nice, heb echt heerlijk gegeten! en ook teveel wijn op, dat merkte ik toen ik een stuk naar de bus moest lopen, volgens mij zag dat er behoorlijk grappig uit huhuh. toen ik thuis kwam was ik helemaal knock gegaan op mijn bed en werd ik om half 2u weer wakker en heb ik nog van alles gedaan en ben uiteraard veel te laat gaan slapen, maar de slaap heb ik al wel ingehaald vandaag. ik ga zometeen een fucking lekkere tosti maken, weet verder nog niet wat de plannen voor vandaag zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik vierde gister kerst in het zuiden zonder sushi maar wel lekker eten. Vandaag kwam ik terug en ik zat in een bus met een schele buschauffeur want hij botste met 0,00001 km p/u tegen een andere bus. ![]()
|
ik heb net m'n ov eindelijk maar eens opgehaald en toen kwam ik een oud-klasgenoot tegen en verder heb ik nog niet veel noemenswaardigs meegemaakt. oh ik heb wel gaaf gedroomd, ik droomde dat ik een kunstschaatswedstrijd had en iedereen moest als disneypaar en ik was ariel en mijn partner van wie ik niet weet wie het was, was prins erik. en mijn kat was mijn daemon. en gisteren droomde ik ook al dat ik een wees was en dat een van de leiders die na later onderzoek evan handler bleek, nam ons mee uit eten en blies ons op maar ik kon ontkomen want ik was door hem getipt. ik denk dat ik de rest van mijn leven maar ga slapen want dat is veel spannnder.
|
ik heb besloten mijn achterstallig onderhoud wat betreft gooische vrouwen weg te werken maar ik ben pas bij aflevering 3 van serie 1 dus ik moet nog wel even. wel lachen
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top allertijden 1dags vliegen jaren '90 Purgatori | 136 | 15-07-2007 00:13 | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaaltje]~My Fake Gonzo Dream~ (incl. spelfouten) De Nacht | 0 | 11-06-2006 12:58 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Muziek |
Welke bands allemaal in jou playlist? MazeMouse | 64 | 13-12-2002 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
my heart and mind... AnTaRTiCa | 1 | 15-09-2001 19:15 |