Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2007, 14:57
Verwijderd
Lekker uitgeslapen en een beetje rondgehangen. Ein-de-lijk ov opgehaald. Boodschappen gedaan en toen weer snel naar huis gevlucht vanwege de drukte.

Straks ga ik kaasfonduen en Twin Peaks kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2007, 15:12
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben aan het knikkebollen op mijn werk maar gelukkig mag ik voor de eerste keer in 1000 jaar eerder naar huis yesss. Vanavond ga ik spinazielasagne maken en 's avonds een film kijken met een paar mensen en dat wordt geen Home Alone 4. .
Oud 24-12-2007, 15:15
ZerO
ZerO is offline
ik ga vanavond sushi maken en sake drinken met mijn wederhelft!
Oud 24-12-2007, 15:59
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ohjea ik kan vader jakob op de viool. ofzoiets.
Oud 24-12-2007, 16:00
Verwijderd
Net met een gigantische kater door de Amsterdamse Poort gebanjerd om op het allerlaatste moment cadeautjes voor de familie te kopen. Morgen een hele dag verplicht gezellig doen, .

edit: Geen inpakpapier, dan maar in oude kranten. .

Laatst gewijzigd op 24-12-2007 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:35
Verwijderd
Ik sliep uit, maakte ruzie, belde met vriendinnetjes, had een vergadering waar ik ruzie maakte met mijn hoofd en nu ga ik eten, onbeperkt eten. Drie dagen lang.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:41
*oma*
*oma* is offline
Ik ben vandaag terug gekomen uit Parijs
Oud 24-12-2007, 17:09
Verwijderd
Ik zou vandaag eigenlijk naar Parijs gaan om de verplichte familiegezelligheid te ontwijken, maar door allemaal gezeik kon dat uiteindelijk niet, .
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:19
Verwijderd
Kerst in Frankrijk bevalt veel beter dan verwacht
Net in de sneeuw gevoetbald en nu zijn mijn benen net aardbeien want als je valt in de sneeuw snijdtttt dat maar ach ik ben een bikkel. Nu drink ik thee en vanavond kadootjes is dat in Nederland eigenlijk ook de 24e? Men ernstig dat ik dat niet weet maar ik doe altijd sinterklaas dus ik heb geen idee hoe mensen kerst vieren in Nederland
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:51
polysix
polysix is offline
zowel bewonderende als afkeurende blikken naar mijn nieuwe blonde haren en de man in de cd winkel zei dat ik goede smaak had.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 21:33
Verwijderd
Ipv het paard van troje wordt het toch maar paradiso
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 22:20
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Reindeer Games gezien, een B film met slechte oneliners zoals ik ze graag mag zien. En me net vermaakt om het drama van de six degrees of separation hyves en de foto's van Skincorps.. Het internet, ik hou ervan.
Oud 25-12-2007, 02:00
Verwijderd
Gisteren heb ik fijn autistisch de hele dag gehangen op het internet, een uiterst fijne activiteit dus het is niet vreemd dat ik daarmee ongemerkt de nacht doorhaalde. Toen bleek dat ik een winkelafspraak had staan, ergo, winkelen en in mijn slaapdronken hyperactiviteit heb ik belachelijk veel nutteloze doch gave crap gekocht. En 8 DVD's oei.Toen ging ik giechelen en dansjes doen op Rock Lobster en eigenlijk wilde ik toen heel graag instorten en op de grond gaan slapen, alleen belde toen de filmhomie met de vraag of we nog films gingen kijken onder genot van Guinness. Zo geschiede. Nu is 'ie weer weg maar door het gezelschap ben ik weer levenslustig en vol energie dus ik denk dat ik maar voor het 50-uur-wakker-zijn ga met wat afleveringen van 't een of het ander.

Oh, ik kocht overigens ook een hoge hoed en toen kwamen er allemaal charmante Britse jongemannen naar me toe om me er mee te complimenteren. SCORE!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 12:21
Luna
Luna is offline
gisteravond drinken met n vriendinnetje en toen werd ik gestalkt door vrienden dat ik naar de paradiso moest komen dus deed ik dat maar en dat was geen slechte beslissing
half6 thuis, en nu zit ik alweer sinds 12 uur in mn pyjama op de bank een boek van jan wolkers te lezen. dikke prima
Oud 25-12-2007, 12:48
Broeder
Broeder is offline
De kerstvreugde overweldigde me dusdanig dat ik helemaal vergat de laatste trein te halen, dus toen bleef ik maar overnachten tussen de strijkbout en de wasmand op m'n oude kamer en dat was wel vreemd allemaal.
Oud 25-12-2007, 12:59
ragdoll
ragdoll is offline
Kerst
Oud 25-12-2007, 13:04
Citaat:
dikke prima
.

-

Ik ga zo naar mijn ouders om kerst te vieren en o.a. even naar het strand. Ik heb me laten vertellen dat daar een zeehondje verblijft. .

.
Oud 25-12-2007, 13:20
Verwijderd
Terwijl heel crack Haarlem op de Grote Markt als een achterlijke massa kerstliedjes ging zingen, heb ik met een vriend een beetje zitten drinken. Erg gezellig, was het niet dat het gezang van de horde dwars door de muziek heen sneerde.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:23
Luna
Luna is offline
dat was de bedoeling ja.
Oud 25-12-2007, 13:30
Verwijderd
Gisteren kerstdiner gehad met mijn collega's.. met heel veel knoflook en nog veel meer wijn *hips*.. Vandaag eten bij de schoonouders (en voor het eerst met de intercity naar Hilversum ) en morgen eten bij mijn ouders...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
gisteravond drinken met n vriendinnetje en toen werd ik gestalkt door vrienden dat ik naar de paradiso moest komen dus deed ik dat maar en dat was geen slechte beslissing
Voor mij was paradiso wel een slechte beslissing want ik had sjans van dertigers die mij diego noemde en ik heb me daar de hele avond heel ongemakkelijk bij gevoeld
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:56
Verwijderd
gisteren ging ik met een vriend en vriendin kerstcadeaus kopen, en daar hebben we de hele middag over gedaan en het was allemaal heel frustrerend want ze waren kei moeilijk aan het doen met zoeken omg, en ik allemaal mijn best doen om te helpen en gaan ze zeiken als het niet goed is HALLO, ik doe het voor jullie? nja, daarna gaan chillen met zn 3en bij een vriend en daarna gingen ik en mate eten en daarna bij iemand langs die een crush op mij heeft maar die was gelukkig niet thuis, en gingen we ergens anders heen wat reuze gezellig was. nou toen ging ik maar naar huis en heb me thuis tot in de vroege uren vermaakt. uitgeslapen tot 2u vandaag, en nu ga ik me heel de dag vervelen werijgbg./.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 14:37
Luna
Luna is offline
Citaat:
Voor mij was paradiso wel een slechte beslissing want ik had sjans van dertigers die mij diego noemde en ik heb me daar de hele avond heel ongemakkelijk bij gevoeld
wat een gevoelig typje ben je dan?
kon je niet gewoon weglopen?
Oud 25-12-2007, 16:50
Verwijderd
ben net uitgenodigd bij een vriend van me thuis, gaan we daar pilsjes, wijn en whatever drinken en taart eten! en later gaan we in mijn hometown nog chillen
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 21:39
Verwijderd
mijn kerstmaaltijd bestond uit restjes. die fransen begrijpen echt weinig.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
wat een gevoelig typje ben je dan?
kon je niet gewoon weglopen?
Nuh, ze boden gratis booze aan dus ik speelde het spelletje wel even mee
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 22:18
Verwijderd
Geheel tegen de verwachtingen in was het vandaag nog prima uit te houden bij de familie. Steengrillen, cadeaus, wijn en triviant, genus versie, uit 1987, .
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Geheel tegen de verwachtingen in was het vandaag nog prima uit te houden bij de familie. Steengrillen, cadeaus, wijn en triviant, genus versie, uit 1987, .
Idd, bij mij viel het ook mee, het was zelfs best gezellig. Alleen mijn neef is blijkbaar fucking kieskeurig en heeft niet het respect gewoon wat van de maaltijd waar mijn moeder uren voor in de keuken heeft gestaan te proberen. Nee, in plaats daar van gaat hij een patatje halen in de snackbar. Respectloos.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 11:12
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb een persoonlijk dieptepunt bereikt want mijn kerstdiner was bij de chinees AHAHAHAHHAH en we werden omringd door tokkies en ander gespuis ehh wel heel vermakelijk zoiets als de gouden kooi maar dan in het echt maar het was wel heel lekker en eigenlijk kan het me ook geen fuck schelen
Oud 26-12-2007, 11:48
kuik
kuik is offline
Citaat:
oooh ja zo was het bij mij ook ongeveer alleen dan een lopend buffet en ik kreeg mn eigen vegetarische gerecht wat te lekker was (L) en het was in een scoutinghuisje op de hoge veluwe die we helemaal hadden volgehangen met kerstlichtjes
Oud 26-12-2007, 14:07
Verwijderd
vandaag heb ik uitgeslapen en ik ga over een halfuur/uurtje naar een kerstdiner van vrienden waar ik ben uitgenodigd.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 18:13
STP
STP is offline
http://www.dumpert.nl/mediabase/3631...eer_kerst.html
Oud 26-12-2007, 18:59
Verwijderd
Zo even met wat vrienden naar een of andere kroeg in Utrecht. Hopelijk doet iedereen een beetje rustig qua drank want morgen moet ik fit zijn voor een nachtje Opgezwolle en PoM in Tivoli!

En dan vrijdag misschien nog balkanbeats maar ik weet niet of ik dat trek met oog op oudjaar zzz.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 19:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hard!
Oud 26-12-2007, 22:09
Verwijderd
Nog mensen naar Tiga zondag?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 00:31
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
..en triviant, genus versie, uit 1987, .
haha die hebben wij gister ook gedaan. Met vragen over Conny Vink enzo. Slecht te doen maar zeer vermakelijk.
Oud 27-12-2007, 07:35
ragdoll
ragdoll is offline
WERK kggkggkggg en ik ben fucking misselijk door alle alcohol en pudding gisterenavond
Oud 27-12-2007, 07:41
Verwijderd
Gisteren half 6 's avonds wakker gemaakt door een filmhomie die op de stoep stond met friet en films. Ontbeten met friet dus, toen bier en Godfather I en II kijken. Er waren plannen om III er ook achteraan te gooien, maar toen ging 'ie slapen en ging ik internetten. Vervolgens werd 'ie om 5 uur weer wakker dus gingen we drie uur lang Barbapapa-afleveringen kijken. Nu is 'ie weg en is het mijn beurt om te slapen. YESSS, VERSTOORDE BIORITMES!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 12:42
Verwijderd
gisteren had ik een kerst diner bij vrienden en dat was nice, heb echt heerlijk gegeten! en ook teveel wijn op, dat merkte ik toen ik een stuk naar de bus moest lopen, volgens mij zag dat er behoorlijk grappig uit huhuh. toen ik thuis kwam was ik helemaal knock gegaan op mijn bed en werd ik om half 2u weer wakker en heb ik nog van alles gedaan en ben uiteraard veel te laat gaan slapen, maar de slaap heb ik al wel ingehaald vandaag. ik ga zometeen een fucking lekkere tosti maken, weet verder nog niet wat de plannen voor vandaag zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 12:54
lapin
lapin is offline
dit was mijn kerst (L)

Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:11
Verwijderd
zelfgemaakt ?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:15
Verwijderd
Iig ziet het er heerlijk uit.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 13:37
Moustache
Moustache is offline
Brak. Vanavond uit.
Oud 27-12-2007, 14:34
Citaat:
dit was mijn kerst (L)

[afbeelding]

[afbeelding]
(L).

-

Ik vierde gister kerst in het zuiden zonder sushi maar wel lekker eten. Vandaag kwam ik terug en ik zat in een bus met een schele buschauffeur want hij botste met 0,00001 km p/u tegen een andere bus. . Dus ja, 1000 uur later was ik thuis en nu kijk ik Snoop Dogg op tv.
Oud 27-12-2007, 15:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net m'n ov eindelijk maar eens opgehaald en toen kwam ik een oud-klasgenoot tegen en verder heb ik nog niet veel noemenswaardigs meegemaakt. oh ik heb wel gaaf gedroomd, ik droomde dat ik een kunstschaatswedstrijd had en iedereen moest als disneypaar en ik was ariel en mijn partner van wie ik niet weet wie het was, was prins erik. en mijn kat was mijn daemon. en gisteren droomde ik ook al dat ik een wees was en dat een van de leiders die na later onderzoek evan handler bleek, nam ons mee uit eten en blies ons op maar ik kon ontkomen want ik was door hem getipt. ik denk dat ik de rest van mijn leven maar ga slapen want dat is veel spannnder.
Oud 27-12-2007, 15:16
Verwijderd
Wat een crackdag, NIETS te doen op mijn werk, gelukkig nog maar 45 min. Ik heb mijn tijd vergooid maar wel geld verdiend.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 16:40
kuik
kuik is offline
vanmorgen gewerkt in een bejaardenwoongroepje daarna heb ik geschaatst en dat was (L) want vroeger zat ik altijd op schaatsles en elke zaterdagavond gingen we schaatsen op de jaap edenbaan en dat was altijd de bomb.
Oud 27-12-2007, 18:46
botulismf
botulismf is offline
Ik heb niks bijzonders gedaan en zometeen ga ik koken en daarna hard verder met niks bijzonders doen.
Oud 27-12-2007, 19:21
Drez
Drez is offline
Ik heb vrijwel niks gedaan vandaag en straks komt een vriendinnetje .
Oud 27-12-2007, 19:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb besloten mijn achterstallig onderhoud wat betreft gooische vrouwen weg te werken maar ik ben pas bij aflevering 3 van serie 1 dus ik moet nog wel even. wel lachen
Reageren

Regels voor berichten