![]() |
||
Citaat:
haha, een bloedneus en ongesteldheid vergelijken. Wás het maar gewoon bloed wat eruit kwam...
|
Tja, was even een voorbeeld, misschien zijn mijn vergelijkingen niet altijd super
![]() In ieder geval wilde ik even zeggen dat ik het gewoon te ranzig voor woorden vind, en als ze ongesteld is kan je toch wel een paar dagen wachten? De meeste vrouwen willen het dan zelf ook niet trouwens..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of misschien een stukje onzekerheid: als vrouwen zich vies voelen komt het er niet zo snel van. Nu wil een verfrissende douche veel helpen, maar toen ik nog maar pas seksueel actief was vond ik dat zelfs niet genoeg. Vrij onnodig natuurlijk, maar het kan voorkomen.
||
Citaat:
against all ods eh ![]()
|
ik doe het niet dan,
Gewoon niet om de hygiëne enzo.. want dat kun je zo weg vegen met iets enzo.. maar als ik ongesteld ben sta ik daar echt niet op te wachten.. nee.. dan zou ik er echt niet van kunnen genieten.. maar ik weet dat dat voor elke vrouw heel verschillend is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vingeren is niet fijn? SomeCuteness | 9 | 09-12-2015 13:21 | |
Seksualiteit |
Moet ik me nu doodschamen of wat??......... DarkMoontje | 104 | 22-09-2012 17:10 | |
Seksualiteit |
Ik heb geen intresse in andere jongens/meiden. Tripp | 46 | 15-09-2007 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leviticus Verwijderd | 49 | 16-12-2005 13:43 | |
Seksualiteit |
Te Jong of niet ? An0ni3m | 105 | 30-12-2004 22:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 |