Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een optimistische jongen/man met levenslust, ambities en toekomstvisie
![]() Iemand die niet bang is dingen te veranderen als de situatie hem niet aanstaat. Een intelligente, interessante gesprekspartner. Liefst muzikant. Het uiterlijk is niet erg belangrijk, maar ik raak verrukt van mooi haar, krullend (blond of donkerblond) en niet te kort ![]() EDIT/ hij moet zeker geen te kleine kleding dragen. Ondergoed moet ook niet te klein zijn, maar goed passend. Ik kan er echt op afknappen als het te klein is. |
![]() |
|
Hm, 'mijn type' lijkt mij vooralsnog nauwelijks interessant te vinden en mijn ex was absoluut niet wat anderen van mij hadden verwacht.
![]() Wat in ieder geval mijn aandacht trekt is krullen/golvend haar of gewoon wat langer, schuine pony is een plus, geen idee waarom. Nonchalant gekleed, maar toch stijlvol en niet teveel waarde hechten aan zijn imago. Ik val op vrolijke jongens die niet bang zijn om gek te doen of zich soms voor schut te zetten. Hij moet het overigens ook leuk vinden dat ik een beetje prettig gestoord ben ![]() En nu nog zo eentje vinden. ![]()
|
Oeh. Mijn type. Hm...
Nouja, uiterlijk eerst dan maar. Ik val als een blok voor rood haar. En haar haar moet minstens tot in d'r nek komen. Korter vind ik helemaal niet zo mooi, eigenlijk. Maar te lang is ook weer niets. Ideaal vind ik 't als 't dus tussen neklengte en halverwege d'r rug komt. Stijl of met een slag is helemaal geweldig. Qua lengte ongeveer mijn lengte (niet te veel groter of kleiner mag) en het moet toch echt geen mager persoon zijn. Een beetje meer gewicht dan normaal kan geen kwaad, want da's juist lekker bij 't knuffelen en daar kan je lekker tegenaan hangen. <3 In 't algemeen val ik op wat donkerder gekleede types. Dat krijgt bij mij wat sneller de aandacht dan iemand die zich wat normaler gekleed heeft. Ik val al helemaal niet op iemand die zich sletterig kleed. Helaasch. ![]() Innerlijk is wat belangrijker voor mij dan uiterlijk. Iemand die niet aan 't uiterlijk voldoet maar wel aan 't innerlijk, zal ik eerder voor vallen dan omgekeerd. En innerlijk: Goedlachs, positief ingesteld, durf, grote bek maar van binnen wel lief, toekomstplannen/visie, weten wat ze wilt, niet te snel druk maken, laidback, respectvol, niet tè aanhankelijk en dus altijd meewillen, open voor nieuwe dingen, droog, haarzelf durven zijn, kritisch, gezonde portie zelfspot, sarcasme en cynisme. En ze moet niet te snel uitgepraat zijn. Het liefst is ze ook geen enorm uitgaanstype en als ze dat wel is, zou ik 't wel op prijs stellen als ze 't niet erg vind dat ik niet altijd meega omdat mijn batterij juist oplaadt van even niet sociaal zijn en lekker samen zijn met haar. ![]() Verder mag ze best wel prettig gestoord zijn en random ideeën die ik krijg met mij uitvoeren of zelf random ideeën verzinnen. Ik ben bijna altijd wel bereid mee te doen. ![]() that about sums it up. ;x Maar ach, ik oordeel niet echt 100% op basis van dit, maar hoe meer aspecten een potentiële partner heeft, hoe beter.
|
Verwijderd
|
Als ik naar mijn huidige vriend en exen kijk, is daar niet echt één type uit te halen. Wat ze overeenkomstig hadden was dat ze allemaal wel redelijk alternatief waren, en nauwelijks met hun uiterlijk bezig. Daarnaast waren het wel allemaal 'echte mannen', maar niet noodzakelijk lang (mijn eerste vriendje was 1.68), breed gebouwd of heel behaard.
Ik heb natuurlijk wel uiterlijke kenmerken die ik mooi vind (donker haar, stoppelbaardje, blauwe ogen etc.) maar ik kijk absoluut niet met deze ogen naar een potentiele vriend. Hetzelfde geldt voor meisjes. Er zijn wel bepaalde soorten vrouwen die ik mooi vindt maar dat wil niet zeggen dat mijn (niet bestaande) vriendin er ook zo uitziet. Mijn smaak is nogal breed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn droomvent is altijd groot, sterk en stevig geweest, met lang haar, een harig en heerlijk mannelijk lijf, mooie armen, ongelooflijk intelligent, hilarisch, sportief en een tijger in bed.
en laat ik dat manspersoon nou net vorige april ontmoet hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: Het mooiste vind ik donker haar met donkere ogen. Donkerhaar met blauwe ogen vind ik altijd heel eng. ![]() Hij moet mij verbaal gezien de mond kunnen snoeren en niet bang zijn om tegengas te geven als ik weer eens kwaad ben. Gestoorde humor en tot op zeker hoogte schijt aan wat anderen van hem vinden zijn een must. Hij moe in staat zijn goed te kunnen luisteren en snappen waarom ik zo van kleine dingen kan genieten. Nu ben ik te lui om te typen, maar misschien komt er binnenkort aanvulling. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, ben dr weer hard achter gekomen dat het ideale type niet bestaat. Mn laatste 'vriendje' had voor mij het ideale uiterlijk: lang, stevig postuur. met van die heel sprekende ondeugende ogen. En daarbij ok een super karakter...en toch bleek de klik van ik wil hem echt als vriendje er niet te zijn..
dusja.. nu maar op zoek naar de iets minder ideale man ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn partner is niet al te groot zo rond de 1.72
Braziliaan van afkomst. Donkere haren met een slag. Mooi kleurtje, groengrijze ogen en die heel intens kijken ![]() Niks te klagen dus. Heb niet echt een perfecte image van iemand maar ik vind dat het innerlijk ook belangrijk is. Als je partner een grote eikel is maar er mooi uitziet wat heb je er dan aan ![]() Mijn smaak is wel verschillend qua uiterlijk, hiervoor had ik met een canadese jongen (heel verschillend met mijn huidige partner) en die was blank en was wel even groot ongeveer dat is wel grappig. ![]() Ben zelf ook niet echt lang (1.64) dus zoek niet echt naar lange mannen ![]()
|
Vroeger viel ik vooral op meisjes met donker haar, tegenwoordig ook vaak op blond, maar meestal niet stijl. Verder een normaal tot rond gezicht, en glanzende ogen. En de ronding van de heupen is vaak belangrijk.
Ik zie dat velen juist vallen op grappige mensen, zelfverzekerd en spontaan, dat soort clichedingen. Maar ik vind een beetje verlegen meisje veel interessanter. En ze moet juist niet grappig zijn want dan is ze waarschijnlijk al gauw grappiger dan ik en dan lacht ze niet meer om mij ![]() Trouwens opvallend dat de meeste meisjes op donker haar vallen, das zeer positief nieuws ![]()
|
Verwijderd
|
^ ik denk dat dat meer te maken heeft met voorkeur dan met daadwerkelijk denken dat je alleen op haarkleur kan vallen.. dat hoop ik iig.
ot: ik VAL qua uiterlijk op mwaah lang, niet te dun, kort OF halflang haar, leuke kleren (geen zin om "leuk" te definiëren), mooie ogen en lach. en dat was het volgens mij wel? qua innerlijk: loze brute humor, niet over zich heen laat lopen (anders krijg ik ruzie), openminded, avontuurlijk (?), niet dom (als in: er moet een fatsoenlijk gesprek te voeren zijn), en hij moet niet altijd lief leuk en aardig zijn. oja: hij moet geen youtube filmpjes laten zien, want dat vind ik niet grappig. in de praktijk heb ik eigenlijk nooit zulke vriendjes, dus volgens mij vind ik altijd alles wel leuk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Qua uiterlijk: ik val over het algemeen op lange wat bredere mannen (niet overdreven.) Een lelijke huid is echt n afknapper. Citaat:
![]() Ik val dus juist vaak wel op t type foute man.. Niet van die ballen, maar ze hebben gewoon wat spannends. En tjah.. jammer dat dr ook altijd echt iets fouts inzit, waardoor ej er geen normale relatie mee kan hebben. |
![]() |
|
Een slanke jongen met donker haar en mooie ogen, een beetje flaporen en een lekker kontje
![]()
|
Wil het nog wil eens zien dat iemand me gaat meten voor ie begint met flirten, gewoon voor de zekerheid
![]() Zelf val ik vooral op innerlijke eigenschappen. Intelligent, eigenwijs, lief, zelfstandig, beetje nerdie. dit zijn trouwens eigenschappen waar ik ook qua uiterlijk voor val. O ja, puur uiterlijk is een bril echt sexy, vel blond echt een harde turn off ![]() |
![]() |
|
Qua uiterlijk val ik op donker haar (liefst bruin), ik heb een zwak voor jongens met lang haar en/of een mooie baard. Wat ruigere types dus. Een lengte van rond de 1.80 past mooi bij mijn eigen lengte, dat vind ik ook wel fijn. Verder val ik op mooie ogen, een beetje mysterieus, maar wel toegankelijk en open.
Qua karakter val ik op jongens die slim zijn en mijn soort humor hebben. Verder gewoon een open houding hebben en spontaan zijn, maar niet te veel willen opvallen of player-achtig doen of iets dergelijks. Mijn huidige vriendje voldoet aan redelijk veel (ongeveer alle) van deze kenmerken, maar ik denk dat dat toeval is, heb ook genoeg vriendjes gehad die hier niet aan voldeden.
|
Ik val een beetje op een nerdachtige type
![]() ![]() Qua uiterlijk zou ik zeggen een donker langharige jongeman, die mannelijk is etc. In de praktijk is het gewoon meestal blond, blauwe ogen etc. Meestal zijn ze wel lang! Maar valt weinig over te zeggen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn 'ideale' man is in principe een stoere vent met bakkebaarden, stoppels, niet te breed, niet te iel, wel lang, mooie grote handen, een mooie rug, mooie volle lippen, een mooie lach, en mooie ogen (het liefst groen
![]() ![]() Qua innerlijk houd ik erg van spontane, sociale, veel humor hebbende mannen, muzikaal/creatief. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder val ik geloof ik niet echt op een speciaal type. Ik vind het leuk als iemand een heel eigen wereldbeeld heeft, als iemand de wereld op een speciale manier beziet (maar bij anderen vind ik dat juist weer bloedirritant). En als ze lief is, maar ik vind het eigenlijk ook wel weer leuk als ze bitcherig kan doen, dus ik weet niet ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Maar ik wil niet perse dat een meisje mij grappig vindt hoor. Zij moet het gewoon niet erg vinden als ik nìet grappig ben. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu nog hopen dat er een paar mannen overblijven die van dominante vrouwen houden en zelf óók dominant zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het ook wel lastig vinden, een relatie met een heel dominant iemand, want ik laat al zo snel over me heen lopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, je moet toch wat? Ik ben zelf vrij dominant denk ik (hoewel het me mee/tegenvalt hoe veel, merk ik als ik ouder word ![]() ![]() |
![]() |
|
mijn type? hm.
- donker haar - donkere of groene ogen - mooie lippen - iets groter dan ik - niet te gespierd, niet te dun. hij mag best een buikje hebben, da's juist fijn ![]() - vrolijk - een luisterend oor - hij mag niet naar hardcore/jumpstyle/skihutmuziek luisteren - niet te behaard - een gladde huid - verzorgde handen - relaxte kleren, niet te relaxt (wel modieus) euhm nog meer? een hele waslijst :$ |
![]() |
|
![]() |
Toch opvallend dat veel vrouwen afknappen op een lelijke huid, of beter gezegd, een uitgesproken voorkeur hebben voor een gladde huid.
Ik heb dat niet, ik vind een man met een beetje 'gehavende' huid echt supersexy. Qua 'verliefd worden op' kan ik over haarkleur natuurlijk niks zeggen, maar lang blond haar is echt heet, vooral i.c.m. bakkebaarden en groene ogen. |
![]() |
|
Ik val op 'sukkeltjes'; wat verlegen of onhandige jongens. Ik ben namelijk zelf ook zo'n sukkeltje en ja, soort zoekt soort! Hij moet rustig zijn, anders wordt het niks tussen ons. Ik hecht ook veel waarde aan eerlijkheid en betrouwbaarheid, maar vooral eerlijkheid. Verder wil ik lekker urenlang met hem lol kunnen hebben of overal over kunnen praten. Ik wil naast hem nog wel een eigen leven kunnen hebben.
Qua uiterlijk val ik vaak op bruin haar/ bruine ogen en lang en/of krullend haar. Maar goed, uiterlijk komt voor mij toch op een tweede plaats. Mijn huidige vriend scoort op alle punten, behalve op het 'eigen leven'-punt; hij zou me het liefst elke dag zien.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Onderzoek jongeren met diabetes type 1 mtoni | 0 | 21-07-2013 13:46 | |
De Kantine |
Wat was jouw laatste saainitaire bezoek? #1453 Verwijderd | 500 | 08-07-2011 23:32 | |
Software & Hardware |
computerboxjes vraag wup | 7 | 13-05-2009 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Makkelijk obsessieve gevoelens trophus | 24 | 08-07-2007 23:18 | |
Liefde & Relatie |
Is er nog een kans voor mij? Nocturnal Rites | 63 | 16-03-2007 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Iemand afwijzen omdat 't niet jouw type is? Verwijderd | 6 | 09-06-2002 13:35 |