Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2008, 14:00
Verwijderd
Ja omg vet goed. Gisteren was ik grieperig (ja nu nog steeds maar soit) en hij maakte zich best zorgen enzo, vet lief. En jaaaa wakker worden samen is echt te fijn voor woorden. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2008, 14:01
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
Citaat:
idd als hij niet zo doet bij al z'n vriendinnen en vrouwelijke kennissen kan je er volgens mij veilig vanuitgaan dat hij gevoelens voor je heeft. en als je dan een relatie krijgt weet je ook dat hij dat alleen bij jou zo deed omdat hij verliefd op je is.

hij heeft niks gedaan dat tegen de regels is. .
ik weet 't niet, hij doet niet zo bij anderen, ik denk dat al zn vrienden ook raar op zullen kijken als ze zouden weten dat hij zo met mij omgaat.
zn vriendin nu is gewoon een hele leuke meid enzo.. de relatie van hun is verder *naar mijn idee* perfect.

over het 'tegen de regels' met strelen doelde ik op het aanraken van heupen en billen. en dan op een zeer bewuste manier. maar of je 't vreemdgaan kan noemen? zn vriendin zal denk ik erg boos zijn als ze het wist.

of hij verliefd is? geen idee, ik zou in eerste instantie zeggen van niet. ik weet van 'm dat hij als hij geen vriendin had, dat we zeker iets zouden proberen iig qua relatie, maar vanaf dit punt bekeken. ik weet het niet! misschien ziet hij me wel puur als even een sexuele lust voor het oog en de handen.

Zou jij een vriendje willen hebbe die zo met andere meiden omgaat? Nee, natuurlijk niet.. dat zou ik vervelend vinden, en ik zou dan waarschijnlijk een punt achter de relatie zetten. Ik denk ook dat het daarom zo knaagt, omdat zn vriendin gewoon echt een aardige meid is. ik heb ook het gevoel alsof ik haar 'bedrieg'/'voorlieg' ofzo

hij is wel degene die steeds initiatief neemt om wat af te spreken *al was dit de eerste keer dat we met zn 2en écht alleen waren, andere keren waren er altijd anderen bij en ging het altijd erg stiekem, het geknuffel en de aanrakingen*
op een normale zaterdagavond is zn vriendin er ook, en dan gaat zn vriendin altijd rond 'n uur of half 1 weer weg, wat betekent dat hij na half 1 bij mij komt staan en we 'zo' met elkaar omgaan. als zn vriendin eris, dan gaat hij niet eens met haar zo om, hij knuffelt haar niet, kust haar niet, en praat alleen met haar als zij naar hem komt.

maar goed, misschien moet ik 't allemaal wel afkappen, ik weet 't niet.
Oud 21-02-2008, 14:17
Verwijderd
Citaat:
dankje hopelijk komt het nog helemaal goed
Vast wel!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 14:37
woezel
woezel is offline
Citaat:
blegh, ik zit vanavond alleen thuis omdat ie naar z'n ex moet voor papier-gedoe, en ik heb daar een klotehekel aan.
aan alleen thuis zitten dus.
en morgen zit ik ook al alleen omdat ie moet gaan trainen. blegh blegh blegh.
je kan toch ook gewoon iets leuks doen ipv allen thuis zitten
Oud 21-02-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
ik herken me altijd zooooo erg in morgan haar posts!
Lol, maak jij er ook zo'n zootje van, dan?

OT: ....wtf ja echt, ik weet niet wat het is, kan niks benoemen ofzo, maar d'r is echt een klik. Mogelijk puur fysiek maar jézus. Ben echt een beetje ondersteboven ervan. En dat terwijl hij niet eens an al mijn 'eisen' voldoet (wat waarschijnlijk betekent dat hij niet precies is als exlief ). Maar dan nog. Omg. Nog een daaate.

Oh, 's nachts al zoenend door de stad struinen en bijna de Waal in donderden <3
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 14:57
Villain
Villain is offline
Geez, meneer denkt dat hij in z'n eentje in onze relatie zit
Oud 21-02-2008, 15:21
Miek
Miek is offline
Citaat:
Good luck
dankje, denk dat het wel goed komt
Oud 21-02-2008, 15:37
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
maar goed, misschien moet ik 't allemaal wel afkappen, ik weet 't niet.
Heu .. ik denk eerder dat je het eigenlijk wel weet, maar eigenlijk het niet wilt ..
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 15:51
Verwijderd
Alweer: soms doe ik gewoon een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 15:58
Qimm
Qimm is offline
Vanavond gezellig eten met vrienden en daarna samen de calorieen er weer af squashen! Zinzinzin
Oud 21-02-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
je kan toch ook gewoon iets leuks doen ipv alleen thuis zitten
true
maar hij is niet zoo heel lang weg, dus om voor die twee uurtjes een trein te nemen om niet alleen te zijn is ook wat gek (waar we wonen ken ik verder niemand, en om nu alleen op café te gaan is al helemaal te gek ), dus ik ga gewoon Harry Potter verder uitlezen.

en ok, ik geef toe, eigenlijk vind ik het ook gewoon kut dat hij naar haar toe moet. niet dat ik hem niet vertrouw ofzo, absoluut niet, hij is bij haar weggegaan om bij mij te kunnen zijn, my god, voor mijn part loopt ze hem te versieren zoveel ze wil (doet ze toch niet, zij heeft ook een ander, maargoed, da's niet het punt) - dat is niet de reden.
ik vind het gewoon kut dat we begot bijna een jaar samen zijn (ok, ok, negen maanden, maar da's toch ook al effe) en dat ze nog altijd van die stomme dingen moeten regelen. ik vind het KUT dat hij hun huurcontract nog heeft, terwijl hij daar al negen maanden niet meer woont, ik vind het KUT dat hij nog altijd spullen ginder heeft staan (geen 'persoonlijke spullen' ofzo, meer dingen die hij best een tijd kon missen en waarvoor zij geen geld had om het te kopen, een mixer en een TV bijvoorbeeld), ik vind het KUT dat hij dingen moet regelen met hààr huisbaas omdat het huurcontract nog altijd ook op zijn naam staat, ...
snap je? ik wil dat dat gewoon volledig achter de rug is, al dat gedoe. ik weet best dat hij een verleden heeft, en dat zij daar nu eenmaal een rol in heeft gespeeld, maar voor mijn part mag dat verleden nu écht toch wel eens àfgesloten worden ook.

blègh!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 16:19
Neko*
Neko* is offline
Knuffel voor *blue angel*
Oud 21-02-2008, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Knuffel voor *blue angel*
thanks

ik overdrijf toch niet he? ik weet dat ik nogal gauw ergens 'blegh' om word, maar ...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 16:38
groovy
groovy is offline
Het is bijna weekend en dat betekent dat ik hem ook weer bijna zie
Kijk er zooo naar uit. Het is wel leuk om te zien hoe we de laatste dagen smsen voordat we elkaar gaan zien, dan staat er steeds vaker in dat we elkaar missen en zin in elkaar hebben .
Verder zijn smsjes krijgen over wat je vriendje allemaal voor je wil doen en hoe blij hij met je is, te klef maar ook echt te leuk .

Het leukste is nog dat als ik op al mijn andere relaties terugkijk nu, ik echt besef dat ik nu het leukste vriendje heb. En dan denk je misschien 'ja dat denk je bij elke partner', maar toch heb ik nu een bepaald gevoel waardoor dit anders voelt. Verder zegt en doet hij dingen die ik van mijn andere exen nooit had hoeven verwachten.

Conclusie: exen zijn waardeloos, vriendjes zijn the bomb
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 16:40
groovy
groovy is offline
Citaat:
thanks

ik overdrijf toch niet he? ik weet dat ik nogal gauw ergens 'blegh' om word, maar ...
Hmm nee vind ik niet, na 9 maanden heb je toch lang genoeg geduld gehad en ik vind dat hij ook wel aardig zijn geduld heeft bewaart. Is ook wel eens leuk als hij nu in die energie in jullie relatie steekt! Waarom staat dat huurcontract nog steeds op zijn naam als zij huurt en ze een nieuwe partner heeft? Kan ze dat niet laten omzetten op haar eigen naam?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 16:51
botulismf
botulismf is offline
Vandaag twee jaar samen, een WTF is op zijn plaats.
Oud 21-02-2008, 17:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
bij deze: WTFJEMENOU
Oud 21-02-2008, 17:24
metallica
metallica is offline
Citaat:
Alweer: soms doe ik gewoon een beetje raar.
Hehe, herkenbaar... Ik heb al die maanden zitten janken en hopen en nu is het punt waarop ik hoopte aangebroken en nu weet ik het zo zeker nog niet. Het zal er echt aan liggen hoe hard hij zijn best wil doen en ik heb nu zo'n vermoeden dat het daar op gaat stranden. Ik blijf het gek vinden, maar aan de andere kant wat heb ik eraan om er nu helemaal in mee te gaan en dan het risico te lopen om over twee maanden weer helemaal fucked up te zijn met al het gedoe er voorafgaande. Ik geef echt veel om die gast, maar ik merk nu ook dat ike ven niet bij dat gevoel meer kan komen omdat ik het blijkbaar toch redelijk opzij heb gezet. Maar we zullen zien Nog drie nachtjes en ik heb duidelijkheid, maar dan ook echt definitieve duidelijkheid en dat is toch ook wel weer heel eng, want als het nu misloopt valt er ook niets meer te hopen. En heel stiekem leef ik op hoop
Oud 21-02-2008, 17:35
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hehe, herkenbaar... Ik heb al die maanden zitten janken en hopen en nu is het punt waarop ik hoopte aangebroken en nu weet ik het zo zeker nog niet. Het zal er echt aan liggen hoe hard hij zijn best wil doen en ik heb nu zo'n vermoeden dat het daar op gaat stranden. Ik blijf het gek vinden, maar aan de andere kant wat heb ik eraan om er nu helemaal in mee te gaan en dan het risico te lopen om over twee maanden weer helemaal fucked up te zijn met al het gedoe er voorafgaande. Ik geef echt veel om die gast, maar ik merk nu ook dat ike ven niet bij dat gevoel meer kan komen omdat ik het blijkbaar toch redelijk opzij heb gezet. Maar we zullen zien Nog drie nachtjes en ik heb duidelijkheid, maar dan ook echt definitieve duidelijkheid en dat is toch ook wel weer heel eng, want als het nu misloopt valt er ook niets meer te hopen. En heel stiekem leef ik op hoop
En er zal niemand zijn die je dat ook maar een seconde kwalijk neemt.
Maar ik snap je voorzichtigheid ook wel.
Ik bedoel het is al een keer gestrand, en inderdaad, laat hem nu maar eens moeite doen.. wat een gedoe zeg.
Succes meissiej.
Je kunt altijd PM-en

ot: ik ben stom.. en dit is stom.. en ik heb dit weekend niks te doen
Oud 21-02-2008, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Is ook wel eens leuk als hij nu in die energie in jullie relatie steekt! Waarom staat dat huurcontract nog steeds op zijn naam als zij huurt en ze een nieuwe partner heeft? Kan ze dat niet laten omzetten op haar eigen naam?
oh, maar die energie steekt hij nu echt wel in 'ons' hoor, daar heb ik geen klagen over hij gaat echt 100% voor ons en doet er alles aan om mij gelukkig te maken, is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo zijn.
we hebben juist eens gebabbeld over wat ik juist typte, en hij begrijpt mij ook volledig hoor. hij is gewoon veel te goed voor deze wereld en heeft altijd voor iedereen het beste willen doen. toen was dat nu eenmaal de beste oplossing van die spullen daar te laten, en om daar dan twee maanden later op terug te komen is ook debiel en eigenlijk gewoon ronduit gemeen. ze zijn als vrienden uit elkaar gegaan, en als hij er van de éne dag op de andere met al zijn spullen was uitgetrokken zat zij daar in een leeg appartement, en niet genoeg geld om alles in één keer te vervangen. ik begrijp het rationeel dan ook allemaal wel hoor, absoluut. puur theoretisch heb ik er geen problemen mee. 't is gewoon dat al dat gedoe die emotionele shit losmaakt. die eerste maanden dat we elkaar kenden waren (naast fantastisch wegens 'ware liefde bestaat! *euforie!!*) gewoon enorm pijnlijk - zoveel liefde en positieve gevoelens, en dan heel die klotesituatie daarrond van mensen moeten kwetsen (allebei een lange relatie verbreken), daarna een hele tijd mensen moeten ontzien en wat we hadden verstoppen voor de buitenwereld, etc etc... ik word daar écht niet graag aan herinnerd, en alles wat er nu gebeurt met dat appartement enzo ... tja, dat herinnert mij daar dus aan, en da's echt niet fijn.

en verder: het huurcontract stond op allebei hun naam (niet alleen de zijne), en een tijdje voor het tussen hen uitging hebben zij eigenlijk te horen gekregen dat het contract sowieso niet verlengd zou kunnen worden als het afgelopen was, want dat het appartement verkocht zou worden. als ze dat contract op haar naam alleen hadden willen laten zetten hadden ze het contract eerst moeten laten ontbinden om opnieuw op haar naam op te stellen, en dat stond gelijk met haar er gewoon laten uitzetten, dus het ging niet anders (anders was dat wel gebeurd).
ze heeft overigens ondertussen een appartement gevonden waar ze één mei in kan, en heeft met haar huidige huisbaas geregeld dat ze er dus vier maanden vroeger uit kan dan contractueel was vastgelegd, zonder nadelige gevolgen (zonder lopend huurcontract heeft dat appartement immers meer kans om sneller verkocht te worden), dus da's ook al fijn dat dat dus NU allemaal geregeld wordt ipv in augustus

achja, na dat gesprek van daarjuist voel ik me in elk geval 'duisent' keer beter we hebben nog gek door de kamer lopen dansen om terug vrolijk te worden (ik zit nog altijd met een raar rood vissershoedje op m'n hoofd, geloof het of niet ), en hij blijft vandaag ook gewoon thuis (want z'n ex heeft op de laatste moment gebeld dat ze vandaag toch niet kon, dus gaat hij maandag), dus dat scheelt weer een pak qua "hoe voel je je op relationeel gebied?" zo babbelen over wat je droevig maakt helpt blijkbaar echt hij heeft nog maar eens benadrukt wat een verschil ik in zijn leven gemaakt heb. toch altijd fijn om te horen hoor toen we elkaar pas leerden kennen kwam het in een bepaald gesprek (mailtje, whatever) ter sprake "dat ik hem echt van z'n leven nooit zou horen zingen. dat deed hij niet. zingen en dansen. hell no." en eigenlijk, sinds ik bij hem ben ingetrokken heb ik hem nog geen enkele dag niét horen zingen en zien tapdansen en gek doen aan zo'n dingen weet ik dus dat hij écht verschrikkelijk gelukkig is bij mij, en dat hij helemaal zichzelf kan zijn, en dat doet ongelooflijk veel deugd om te weten. hij vertelde dat hij sinds een half jaar zelfs glimlachend blijft stilstaan aan etalages van baby- en speelgoedwinkels, terwijl hij voor hij mij kende zelfs niet wilde troùwen, laat staan vader worden. soit, all this just to tell you I'm feeling better now

ik hou echt onnoemelijk veel van hem, en hij ook van mij, dus ondanks dat ik me eigenlijk toch nog altijd wel een beetje kut voel, voel ik me fantastisch en eigenlijk, nu ik dit allemaal getypt heb, ik voel me zelfs niet eens meer een beetje kut, ik ben gewoon gelukkig.

Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 18:49
Verwijderd
mijn liefde voor mijn oude oasis cdtje is op dit moment heel erg groot! verder morgen naar italia!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 18:56
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
bij deze: WTFJEMENOU
Was het nou de 19e, 20e of 21ste februari of misschien 7 oktober?
Oud 21-02-2008, 18:59
Pluis
Pluis is offline
Vanmiddag geholpen met het schilderen van de kamer van een vriendinnetje, erg gezellig. En een beetje quality time met haar. Werd maar weer eens duidelijk dat ik niet de enige ben met issues, dus kon fijn de mijne even vergeten en over die van haar beppen.
Verder deze week een hele leuke jongen ontmoet, en door daarover te denken werd t me des te duidelijker dat ik pas wat met iemand anders kan beginnen als ik weet wat ik met meneer de ex/scharrel/weetikveel moet. en dat is moeilijk want ik durf nog steeds niet: ik wil niet dat het afloopt.
Oud 21-02-2008, 19:26
Verwijderd
Ik ga vanavond leuk uit met vriendinnen, gisteren heerlijk samen curry wezen eten en vanavond gaan we hier met zijn allen rijst maken en dan naar de kroeg. Met mijn vriend gaat het nog steeds, nou aan mijn kant bagger want ik zit er echt helemaal doorheen eigenlijk. Ik heb hem nog steeds nauwelijks gesproken sinds vorige week, hij reageerd niet of nauwelijks op mijn smsjes endan krijg ik er wel 1 s'ochtends of de telefoon rekening al binnen is... hmmm.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 19:48
Verwijderd
@*blue angel*:
Hm, lastig he van die mannen die te goed zijn voor deze wereld Ik heb ook wel een hoopje "ex" moeten accepteren bij mijn vriend.. hij is gewoon het type niet om iemand in ene uit zijn leven te zetten of wat dan ook. Gelukkig is dat ook helemaal goed gekomen, ik heb haar een beetje leren kennen en heb er nu volledige vrede mee als ze zijn hulp inroept en hij nog voor haar klaar staat bijvoorbeeld. Weet je, aan de ene kant vind ik het ZULKE mooie eigenschappen van hem, dat hij dat doet voor mensen en altijd voor echt iedereen klaarstaat en met iedereen rekening houdt. Tegelijkertijd kan het soms pijnlijk, moeilijk of kwetsend zijn voor mij. Toch wil ik hem absoluut veranderen en neem ik die moeilijke momenten op de koop toe, door erover te praten komen we er altijd weer uit!

Fijn dat dat bij jullie ook gelukt is en dat je je weer helemaal goed voelt nu. Zo een blegh-gevoel mag af en toe absoluut en daar is echt niets mis mee, je stelde je zeker niet aan.. Ik denk dat veel meiden in jouw plaats veel moeilijker gedaan hadden Lijkt me trouwens wel verstandig om te zoeken naar een manier om avondjes alleen niet vervelend te vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 20:42
Verwijderd
Citaat:
@*blue angel*:
heej, bedankt voor je post erg fijn om te lezen *knoefz*

Citaat:
Lijkt me trouwens wel verstandig om te zoeken naar een manier om avondjes alleen niet vervelend te vinden?
bwa, ik zit eigenlijk regelmatig een avondje alleen als hij gaat trainen, en eigenlijk amuseer ik me dan best wel... forum he of lezen. of werken voor school. vandaag was het 'gewoon kut'

*knuffels* @ iedereen!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 20:52
Crimson
Crimson is offline
maar je hebt toch ook wel vriendinnen?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 21:09
Verwijderd
Citaat:
maar je hebt toch ook wel vriendinnen?
uiteraard, geen gebrek aan hoor
enige probleem is dat ik in Tienen woon, terwijl al mijn vrienden en vriendinnen door de week in Leuven/Antwerpen op kot zitten
en ik zeg het, over het algemeen vind ik af en toe alleen zijn ook wel fijn we zitten over praktisch 24/7 bij elkaar, dus een avondje alleen vind ik prima, alleen vandaag vond ik het wel kut. alleen wou ik dat eerst niet toegeven als ik écht persé gezelschap moet hebben neem ik wel een trein naar Leuven, of nodig ik iemand uit om naar Tienen te komen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 21:54
Nienna*
Nienna* is offline
Hahaha, een e-mail binnen dat ie me beter wil leren kennen.
En ik maar denken dat die jongens noooooit meer zouden komen... of dat ik dus niet leuk genoeg was voor jongens om zelf initiatief te nemen. Egoboost dus Kon ik wel gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 21:56
Verwijderd
Hmm, genieten
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Vandaag twee jaar samen, een WTF is op zijn plaats.
wow, zo lang alweer? BETER!

mijn relationeel gebied. ach, soms kan ik beter gewoon geen relationeel gebied hebben, beeh. verder gaat het wel oké.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 00:05
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
oonzekerheid de gekste! gadverdamme, ongesteld en mega emotioneel. Is hij vet lief voor me, ga ik offline omdat ik wil gaan slapen, zie ik dat hij lang op msn blijft, denk ik meteen dat ie met zn ex praat enzo. Ik ben zo bang hem kwijt te raken Godver en ik weet ook gewoon niet waarom ik me zo druk maak. Het slaat nergens op en er is helemaal geen teken om me druk over te maken. Maar ik doe het toch en ik word helemaal gek hier. Waarom twijfel ik altijd zo over mezelf?
Oud 22-02-2008, 08:33
Verwijderd
Bah, we willen allebei graag samen gaan wonen maar waarschijnlijk lukt het niet om financieele redenen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 10:24
Miek
Miek is offline
wel weer beter, zin in dit weekend!
Oud 22-02-2008, 10:46
woezel
woezel is offline
ik ben ziek en het voelt heerlijk om alleen te zijn, ik heb mezelf met mn druk sociaal en druk schoolleven weer helemaal voorbijgelopen. ik moet ook dringend meer tijd voor mezelf en nog meer voor school nemen, hopelijk wordt dat beter als ik verhuis (weg van mn sociaal leven)
Oud 22-02-2008, 11:14
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Bah, we willen allebei graag samen gaan wonen maar waarschijnlijk lukt het niet om financieele redenen
Als je allebei studeert kun je toch lenen van de IB-groep?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Als je allebei studeert kun je toch lenen van de IB-groep?
We studeren niet allebei en ik wil het liefst mijn studie afronden zonder lening. En om nou een studieschuld op te bouwen zodat we een jaartje eerder samen kunnen gaan wonen..maargoed, we moeten het allemaal nog even rustig bekijken en uitrekenen enzo, zijn ook genoeg andere opties. Het was alleen even balen omdat we hartstikke blij waren omdat we allebei wilden en toen gingen rekenen en het wel heel erg krap werd.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 14:06
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
wow, zo lang alweer? BETER!

mijn relationeel gebied. ach, soms kan ik beter gewoon geen relationeel gebied hebben, beeh. verder gaat het wel oké.
Dankje, en ja, het is rap gegaan.

En hmmmm, je kunt natuurlijk ook op relationeel gebiedende wijs een leuke jongen dwingen om met je mee naar huis te komen?
Oud 22-02-2008, 14:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik ben ziek en het voelt heerlijk om alleen te zijn, ik heb mezelf met mn druk sociaal leven weer helemaal voorbijgelopen. ik moet ook dringend meer tijd voor mezelf en nog meer voor school nemen, hopelijk wordt dat beter als ik verhuis.
dit ja
Oud 22-02-2008, 14:34
metallica
metallica is offline
Echt een geweldige avond/nacht gehad. Het was uiteindelijk heel erg gezellig, ondanks dat ik er erg tegenop heb gezien bepaalde mensen weer tegen te komen die ik de afgelopen maanden gemeden heb. Ik heb de vrienden van mijn ex wel niet verteld hoe het er nu zo half voorstond en dat was soms wel heel gek om te doen alsof we momenteel geen contact hadden en ik hem al een tijd niet had gezien. Maar het leek me op de een of andere manier beter. Niet dat er dadelijk verhalen in de ronde komen, die gewoon niet kloppen, want het is gewoon nog niet weer aan. Dat zien we zondag wel of dat er weer van komt. De enige met wie ik wel nog even erover gepraat heb is zijn beste vriend, omdat ik me afvroeg of hij kon inschatten of hij het wel meende. Maar hij zei dat hij het oprecht niet wist en dat hem sowieso niet verteld was dat hij afgelopen week opeens bij me voor de deur stond. Het is dus maar afwachten, nog twee nachtjes...
Oud 22-02-2008, 16:17
Verwijderd
Ik haat van deze dipdagen. Bah.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:32
George
George is offline
Meh, ik snap er niets van. Rare situaties.

edit - en ik heb echt een hekel aan jarig zijn.
Oud 22-02-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
en ik heb echt een hekel aan jarig zijn.
dan wens ik je nu alvast voor alle dagen van het jaar 2008, behalve 22 februari, een gelukkige niet-verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:42
George
George is offline
Citaat:
dan wens ik je nu alvast voor alle dagen van het jaar 2008, behalve 22 februari, een gelukkige niet-verjaardag.
Dank je!
Oud 22-02-2008, 16:46
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:48
Crimson
Crimson is offline
volgende week een date, mn eerste sinds de breakup.. exciting
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:49
Verwijderd
Maandag weer een date met de Duitser \o/ Gevoelens enigszins in de war allemaal, maar heb dit soort dingen erg lang niet gevoeld. Dus ja spannennnnd en leuk enzo.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:53
Rob
Rob is offline
Citaat:
Meh, ik snap er niets van. Rare situaties.

edit - en ik heb echt een hekel aan jarig zijn.
Gefeliciteerd, Djordj! Jij krijgt een biertje van me wanneer ik je weer zie.
Oud 22-02-2008, 17:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik haat van deze dipdagen. Bah.
*knuffel*
en ook voor metallica!

Ik voel me denk ik heel normaal. Aan de ene kant zit ik nog met mijn ex in mijn hoofd (een youtube filmpje zien van een concert van drie weken geleden waar we samen waren en ik ben weer helemaal sip) en aan de andere kant wil ik ook wel weer eens wat anders en klets ik met leuke mannen. Volgens mij ben ik nog niet echt toe aan meer dan kletsen, al zou ik best eens met een leuke jongen willen zoenen
Oud 22-02-2008, 18:20
Verwijderd
We sms'en wat heen en weer, de date was heel erg geslaagd en al weet ik niet precies wat hij wil, ik zie hem vanavond misschien en daar heb ik heel veel zin in.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten