Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2008, 08:30
Amy_
Amy_ is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag namelijk het volgende: is het schadelijk voor het condoom als je hem nadat je hem uit de verpakking haalt iets van 10minuten vasthoudt en dat hij daarbij ook nog kort het dekbed aan raakt? Is het dan nog wel helemaal veilig?

Is het ook nog steeds veilig als de penis tussendoor slap geweest is maar dat de condoom er toen al wel om zat (en bleef)?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 09:12
Verwijderd
Waarom zou je een condoom 10 minuten vasthouden
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 09:51
Douwee
Douwee is offline
Dat is niet echt een antwoord.
Ik ga er niet vanuit dat dit onveilig, ik bedoel als je er zeker van ben geweest dat er geen scheurtjes of gaatjes o.i.d. in zit. Ben jer hier eig zeker van? Maar goed, als dat niet zo is dan is het veilig (ik bedoel natuurlijk als het niet zo is dat er scheurtjes in zitten).
Het vasthouden kan het glijmiddel enzo misschien er een beetje afhalen, dan glijdt tie niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Is het ook nog steeds veilig als de penis tussendoor slap geweest is maar dat de condoom er toen al wel om zat (en bleef)?
volgens mij is dat niet 100% te vertrouwen, meen ik mij te herinneren
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 12:42
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Waarom zou je een condoom 10 minuten vasthouden
Oud 25-02-2008, 19:56
MissT.
MissT. is offline
Is het geen idee om gewoon de verpakking eraf te halen als je m ook echt nodig hebt? Het zit er niet voor niks omheen denk ik.. Anders zouden ze ook los in het doosje kunnen doen en aangezien ze dat niet doen zou ik maar gewoon een beetje prutsen terwijl je bezig bent.. Wel zo veilig!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 23:24
heggggje
heggggje is offline

waren zeker bezig maar toen kwam pokemon op tv en moesten ze dat eerst ff kijken, daarna gingen ze weer verder
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 10:28
boerenl*l
boerenl*l is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag namelijk het volgende: is het schadelijk voor het condoom als je hem nadat je hem uit de verpakking haalt iets van 10minuten vasthoudt en dat hij daarbij ook nog kort het dekbed aan raakt? Is het dan nog wel helemaal veilig?
Ik kan mij niet voorstellen dat het schadelijk is. Maar ik zou hem er niet dagen van tevoren uit halen. Dan is latex toch wel aan het verouderen

Citaat:
Dat is wel iets waar je mee moet oppassen. Wanneer de penis tussentijds slap wordt, sluit het condoom niet zo mooi meer aan. Met als gevolg dat vocht naar boven komt en uit het condoom kan komen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel iets waar je mee moet oppassen. Wanneer de penis tussentijds slap wordt, sluit het condoom niet zo mooi meer aan. Met als gevolg dat vocht naar boven komt en uit het condoom kan komen.
En daarom staat er ook idd op de verpakking: altijd een nieuwe pakken!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 23:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Is het dan nog wel helemaal veilig?
Ik zie niet in waarom het niet veilig zou zijn. Ja, laat het ding niet uitdrogen (maar dan praten we in uren, niet minuten) of prik er geen gaten in, maar behalve dat kan het geen kwaad.
Citaat:
Hangt er van af of er iets uit is gekomen of heeft kunnen komen aan de bovenkant. Een moment van iets minder opwinding kan prima. Maar helemaal slap, bewegen, en dan overnieuw, daar zou ik de gok nou niet mee wagen.
Oud 03-03-2008, 00:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
waren zeker bezig maar toen kwam pokemon op tv en moesten ze dat eerst ff kijken, daarna gingen ze weer verder
The fuck?

Regels voor berichten