Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sowieso eenmaal meer dan voorheen, want in de video worden domweg beelden getoond van een persconferentie, waarna daadwerkelijke satire volgt. Als het vergelijkbaar had moeten zijn met de middelmatigheid van die video tegen Wilders, dan hadden ze Bolkestein uit moeten maken voor rotte vis, zich af moeten vragen of hij leed aan een keur aan psychologische ziekten, etc. Dit was schamperen over zijn programmainhoud, niet over zijn persoon of collectief aan denkbeelden. Dat is het verschil tussen zeggen: "Oh, de SP, de zelfbenoemde 'sociale' partij wil de minima helpen... Nou, ze scheppen hun eigen taak wel zeg, ze proberen ook zoveel mogelijk minima te creeëren als ik zo naar hun plannen kijk!" en tussen: "De SP, gerunt door wrede communisten en jaloerse zielepieten, wil de belasting steeds meer verhogen. Ze zijn ziek, misschien zijn vroeger hun speeltjes in de zandbak wel afgepakt. Gaat het net als hun grote voorbeeld eindigen met talloze executies in concentratiekampen en schijnheilige Olympische Spelen?" Iedereen ziet direct het enorme verschil in teneur en doelwit van de beide tekstfragmenten. De eerste is acceptabel als satire, eventueel met subsidie op de publieke omroep, en de tweede absoluut niet.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De fout die ik in je betoog ontdekte zonder weerwoord afdoen als 'een stroman' geeft al aan dat ik de vinger op de zere plek legde en je duidelijk ongelijk hebt in je foute vergelijkingen. Van de anti-Wilders film is niet acceptabel dat door overheidsgeld voor misbruikt is. Het is een duidelijke aanval tegen een persoon en politieke stroming, en duidelijk een poging om een politieke mening te verspreiden. Dat mag niet met staatssteun.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Overal mag je kritiek op hebben.
Maar ik quote Dawkins die Douglas Adams quote: "religion doesn't seems to work like that, it has certain ideas at the heart of it witch we call sacred or holy. What it means is, here's an idea or notion that you're not allowed to say anything bad about. You're just not. Why not? Because you're NOT!" Kortom kritiek op Islam ist verboten! Zelfs het Christendom heeft er nog altijd grote moeite mee. Hopelijk heeft de film van Wilders als uitwerking dat religie deze vrijstelling van kritiek voorgoed kwijtraakt... Toch kan Wilders Nederlanders in het buitenland in gevaar brengen. Ik zie geen redenen voor Wilders om hierom zijn film niet te tonen. Nederland moet een statement maken door geen zaken te willen doen met landen / regeringen / mensen die geweld als reactie kiezen op de film van Wilders. |
![]() |
||
Citaat:
Als er inderdaad hordes godsdienstwaanzinnigen een Nederlander zouden vermoorden vanwege Fitna durven ze waarschijnlijk Wilders er nog de schuld van te geven ook.
||
![]() |
Citaat:
Tegelijkertijd mogen we wel politieke partijen, gewone mensen en bedrijven met de grond gelijk maken zonder dat iemand er van opkijkt. Dit is niet waar Wilders op doelt uiteraard, anders had hij ook het Christendom aangevallen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zou zeggen, laat 'm eerst maar eens aantonen dat het fundament niet goed (meer) is. Ik zou me als huiseigenaar echter eerst eens achter de oren krabben voordat ik het "rapport" in de wind sla. |
![]() |
||||
Citaat:
Wilders levert overigens weinig godsdienstige kritiek, maar die kritiek mag altijd en onder elke voorwaarde. Dat is uitgebreider dan de vrijheid van meningsuiting, want dat is nog eens apart gewaarborgt in de vrijheid van religie. De vrijheid van religie is net zo goed een vrijheid om een religie uit te oefenen, als een vrijheid om elke vorm van religie te verwerpen. Citaat:
Citaat:
Persoonlijk vind ik dan ook dat dergelijke showprocessen, zoals we ook zagen van kansloze racisten tegen Hirsi Ali bijvoorbeeld, een beding moeten bevatten dat de klager wanneer die in het ongelijk gesteld wordt en de rechter oordeelt dat er van meet af aan geen sprake was van een serieuze zaak, de klager opdraait voor de volledige kosten aan de kant van zowel de tegenpartij als de overheid. Dat zal mensen weerhouden van het voeren van nutteloze showprocessen, en het met behulp van de rechtbank pesten van andere mensen die ze toevallig niet mogen. In een tijdperk waar strafzaken over serieuze misdrijven maanden vertraagd kunnen worden hebben rechters belangrijkere taken dan te luisteren naar het gekissebis van omhooggevallen juristen die hun politieke mening via de rechter proberen uit te dragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het idiote aan Wildersstemmers is dat ze niet de moeite nemen om het verdere partijprogramma door te nemen. Uit de EU stappen, maar niet uit de NAVO? Verwerpelijk. En daarnaast wil Wilders de overheid zo klein mogelijk houden, en 90% van het land privatiseren, en ons daarmee uitleveren aan de bureaucratie, het bedrog en de zwendel.
Kan hij dáár niet voor opgepakt worden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Grappige doomsday scenario die je daar hebt. Laatst gewijzigd op 04-03-2008 om 21:33. |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest is de Nederlandse Mickey Mouse-politiek momenteel zo infantiel als een zuigeling, dus houd ik mezelf voorlopig afzijdig van elke politieke partij. |
![]() |
||
Ach, het kan nog leuker.
Wist iemand al dat Wilders tevens vrijwel het SGP standpunt over abortus heeft geadopteerd? Als het aan hem ligt betalen vrouwen voortaan een abortus helemaal zelf. Agema, die blonde doos die de huidige nummer 2 op de lijst vormt, denkt dat dit 'losbandig gedrag tegen zal gaan'.* Laten we Agema maar niet vertellen dat met name conservatieve religieuze moraal en meermalen abortus ondergaan met elkaar correleren. Dat zou wellicht een fatale dosis realiteit in haar ideeën toedienen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat bedoel je er precies mee dat de Nederlandse politiek "infantiel" is? Nederland heeft één van de beste kiesstelsels ter wereld. |
![]() |
|
Ben je weleens in pak em beet Egypte geweest? Een strafbeleid dat tien keer zo daadkrachtig is als in Nederland, fouten worden écht bestraft. De zwepen klappen daar nog regelmatig. De mensen hebben ontzag voor de politie. (vergelijk dit niet met een schending van de mensenrechten, een portemonnee jatten is een namelijk ook een schending van de mensenplichten) Resultaat: je kan diezelfde portemonnee een uurtje ergens laten liggen, zonder dat iemand eraan zit.
Een kiesstelsel is nooit helemaal waterdicht. Stemcomputers blijven, zoals het woord al zegt, computers, en computers hebben programmeurs die in opdracht van allerhande partijen, personen en lobbyisten kunnen knoeien met gegevens. Dat dit nooit toegegeven zal worden is echter een vaststaand feit, maar dat wil nog niet zeggen dat we er blind op kunnen vertrouwen. Ik had het trouwens niet over ons kiesstelsel, wat afgezien van fraudegevoeligheid nog best te pruimen is, ik had het over het totaalplaatje aan politieke partijen in dit land. |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel jouw voorspelling net zo goed waar kan zijn gezien Agemas absurde show omtrent subsidies een paar maanden terug.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik geloof toch echt dat abortus vaker voorkomt bij Tokkies en white trash. In mijn achterstandswijk zie ik toch voornamelijk allochtonen met kleine kinderen. Ook mensen gericht op carrière laten een abortus doen als ze op hun 19e strontlazarus de anticonceptie overslaan. En dat zijn statistisch gezien meestal autochtonen.
Ik hou het op spekken van de staatskas. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
is gebleken dat tienermeisjes en allochtone vrouwen de twee belangrijkste risicogroepen zijn voor abortus (Wijsen en Van Lee, 2005)"
||||
Citaat:
Statistieken kan ik ook zo gauw niet vinden, dus ik vertrouw bij deze even op de lokale bevolking. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe zat het ook alweer met religie en abortus? |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder dacht ik dat onder religieuzen er vaker abortus wordt gepleegd. |
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Zelfs de "buurtvaders" zeggen het: "die jongens gaan door met rotzooi trappen omdat ze na een arrestatie dezelfde dag weer op straat staan." Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|