Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 22:41
Verwijderd
ja natuurlijk, omdat iedereen erover ZEIKT EN IEDEREEN DENKT NIET NA, IN IEDERE SCENE ZIT HARDCORE, DA'S DE BETEKENIS VAN HET WOORD, DE HARDE KERN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 22:41
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
Haha alsof er ooit een tijd komt waarin er geen tweedracht is binnen de hardcore scene. Daar hebben die emo lui een net zo groot aandeel in als alle andere 'genres' binnen de hardcore. Misschien zelfs een iets groter aandeel vanwege hun enorme afwijking in muziek en kledingstijl van de mainstream hardcore (als die al bestaat). Hell emo lijkt niet eens meer op hardcore maar gaat vaak veel verder richting punk!
Het 'Emo Kids Suck' moet je niet te serieus nemen, dat is gewoon een quote uit een superfat nummer van One Life Crew (en nee ik ben het niet met de meeste van hun teksten eens!). Ik heb gewoon een hekel aan van die lui die roepen dat ze hardcore of voor mijn part 'emocore' maken terwijl hun fucking muziek niet eens op hardcore lijkt!

EN FUCK WAT NEMEN VEEL MENSEN DIT TOPIC SERIEUS! WAHAHA

pitboss 2000 - texas is the reason emo kids suck

PB/2k IS BRILJANT (muzikaal in ieder gevaL)
Oud 06-11-2002, 22:44
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
a new noise schreef:
pitboss 2000 - texas is the reason emo kids suck

PB/2k IS BRILJANT (muzikaal in ieder gevaL)
Ja en PB2K heeft dit nummer eerder uitgebracht toen ze nog gewoon One Life Crew heetten. Ja en ze zijn naar mijn mening alleen muzikaal supergoed want die teksten...
Oud 06-11-2002, 22:46
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
Ja en PB2K heeft dit nummer eerder uitgebracht toen ze nog gewoon One Life Crew heetten. Ja en ze zijn naar mijn mening alleen muzikaal supergoed want die teksten...
ze zeiken alles en iedereen af, maja ik kan er wel om lache.

kep "everyone's a winner" origineel
Oud 06-11-2002, 22:52
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
a new noise schreef:
ze zeiken alles en iedereen af, maja ik kan er wel om lache.

kep "everyone's a winner" origineel
haha cool! kheb drie andere ceedees van ze onder beide band namen zegmaar.
Oud 06-11-2002, 22:55
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
haha cool! kheb drie andere ceedees van ze onder beide band namen zegmaar.
Heb je zin die voor me te fikken?
Oud 06-11-2002, 22:57
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
Heb je zin die voor me te fikken?
Uhm tja t niet echt true natuurlijk maar neem maar ff contact met me op NTSP@hotmail.com
Oud 06-11-2002, 23:02
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
Uhm tja t niet echt true natuurlijk maar neem maar ff contact met me op NTSP@hotmail.com
fuck trueheid

je kan niet alles kopen.
Oud 06-11-2002, 23:04
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
fuck trueheid

je kan niet alles kopen.
ja klopt en zo'n band als deze verdient het eigenlijk geen geld te verdienen t zijn eigenlijk gewoon friggin nazi's
Oud 06-11-2002, 23:15
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
ja klopt en zo'n band als deze verdient het eigenlijk geen geld te verdienen t zijn eigenlijk gewoon friggin nazi's
dat zijn het niet, ze zijn alleen enorm cynisch en sarcastisch in hun teksten. Gewoon lomp en soms onnadenkend.
Oud 06-11-2002, 23:19
SickOfItAll
SickOfItAll is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
dat zijn het niet, ze zijn alleen enorm cynisch en sarcastisch in hun teksten. Gewoon lomp en soms onnadenkend.
zo kun je het ook zeggen ja!
Oud 07-11-2002, 06:48
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:
Haha alsof er ooit een tijd komt waarin er geen tweedracht is binnen de hardcore scene. Daar hebben die emo lui een net zo groot aandeel in als alle andere 'genres' binnen de hardcore. Misschien zelfs een iets groter aandeel vanwege hun enorme afwijking in muziek en kledingstijl van de mainstream hardcore (als die al bestaat). Hell emo lijkt niet eens meer op hardcore maar gaat vaak veel verder richting punk!
Het 'Emo Kids Suck' moet je niet te serieus nemen, dat is gewoon een quote uit een superfat nummer van One Life Crew (en nee ik ben het niet met de meeste van hun teksten eens!). Ik heb gewoon een hekel aan van die lui die roepen dat ze hardcore of voor mijn part 'emocore' maken terwijl hun fucking muziek niet eens op hardcore lijkt!

EN FUCK WAT NEMEN VEEL MENSEN DIT TOPIC SERIEUS! WAHAHA
Ja, ik neem hardcore serieus ja! En dat emo niet op hc lijkt beoit me geen biet, het is wel een muzikale stroming die gedeeltelijk uit hc is voortgekomen!
En mainstream hc bestaat inderdaad niet! En gelukkig maar anders zou het maar een saai zooitje worden!
Die tweedracht binnen de hc zal er altijd wel blijven ja, maar dat is nog geen reden om nog maar meer tweedracht te zaaien, het is al vertieft genoeg op sommige shows/messageboards!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 06:53
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Ja, ik neem hardcore serieus ja! En dat emo niet op hc lijkt beoit me geen biet, het is wel een muzikale stroming die gedeeltelijk uit hc is voortgekomen!
En mainstream hc bestaat inderdaad niet! En gelukkig maar anders zou het maar een saai zooitje worden!
Die tweedracht binnen de hc zal er altijd wel blijven ja, maar dat is nog geen reden om nog maar meer tweedracht te zaaien, het is al vertieft genoeg op sommige shows/messageboards!

dat snap ik even niet, er is al een tweedracht, maar wij zaaien het nog verder? Hoe kan dat als die er al is?

Ik wou gewoon verduidelijking, als dat al tweedracht is...
Oud 07-11-2002, 07:00
Rick FSB
Rick FSB is offline
Citaat:
86dagreed schreef:
dat snap ik even niet, er is al een tweedracht, maar wij zaaien het nog verder? Hoe kan dat als die er al is?

Ik wou gewoon verduidelijking, als dat al tweedracht is...
Wanneer je verschillen nog verder accentueerd geef je de mensen die willen zeiken alleen maar meer aanleiding om door te gaan met hun 'ons' tegen 'hen' gedrag. Who cares naar wat je allemaal luistert als je maar samen lol hebt!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 07:11
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Rick FSB schreef:
Wanneer je verschillen nog verder accentueerd geef je de mensen die willen zeiken alleen maar meer aanleiding om door te gaan met hun 'ons' tegen 'hen' gedrag. Who cares naar wat je allemaal luistert als je maar samen lol hebt!
Tuurlijk, goede relativering, maar dit blijft een messageboard waarop er gediscussieerd wordt over zulke dingen.
Oud 08-11-2002, 14:41
Carn
Carn is offline
wat kunnen sommige mensen toch ongelooflijk diepzinnig op MUZIEK ingaan

jee man, het is en blijft muziek
Oud 08-11-2002, 17:21
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
SickOfItAll schreef:

Long Live Hardcore, Fuck The Name Stealers!

juist !!!!

neophyte for ever!!!
Oud 08-11-2002, 17:23
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Carn schreef:
wat kunnen sommige mensen toch ongelooflijk diepzinnig op MUZIEK ingaan

jee man, het is en blijft muziek
en muziek is belangrijk, althans voor mij en denk ook voor anderen. Mogen we er dan diepzinnig op ingaan? Zo diepzinnig valt het wel mee hoor, maar je hebt gelijk, er moet minder geluld worden over stijlen enz.
'het hokjesdenken'

Laatst gewijzigd op 08-11-2002 om 17:31.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
juist !!!!

neophyte for ever!!!
Je snapt toch wel dat hij juist de "andere" hardcore name-stealers vindt? Sick of it All is toch echt wel iets anders dan Neophyte.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:28
Verwijderd
Mensen, loze discussie. Vrede en liefde en laat dit uitmonden op een grote hardcoreorgie .
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:31
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Glow schreef:
Mensen, loze discussie. Vrede en liefde en laat dit uitmonden op een grote hardcoreorgie .
hakkuh!!!
Oud 08-11-2002, 18:59
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
SuperS schreef:
hakkuh!!!
hij bedoeld dat punk - hardcore eerste was met de naam ,niet dus in nl was hardcore altijd bekend als gabberhardcore

rood wit blauw HAKKUCH
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 01:07
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
ik zal es iets posten wat op een ander board heeft gestaan en waar ik het zeker mee eens ben, en misschien kan dit het gevoel voor hardcore een beetje beschrijven. Iig hulde aan de schrijver van dit stukkie!!!:

MY TRUE LOVE
------------------------------------------------------------------------
misschien wat overbodig, maar het mag gezegd worden:

bij deze verklaar ik oldschool, liefst ook nog straight edge, hardcore mijn favoriete muziekstroom ALLER TIJDEN. ik check geregeld andere genres, speel in een non-oldschool bandje, ben de youthcrew look al een tijd kwijt, maar keer op keer blijf ik terugkomen op die ene sound. bands als chain of strength, youth of today, floorpunch en BOLD en honderden anderen doen mijn hart nog steeds sneller kloppen. dat gevoel, die energie, ongeevenaard. vooral op 12" en 7" formaat, met live foto's, x'en en blokletters. ik kan uren naar die hoezen staren, en balen dat ik niet skip of porcell, wrench of straight ed ben, met een crowd van 100'den like-minded people die allemaal loos gaan en vol dedication elk woord meezingen. stagedives all over the place, pile-ons, opruiende moshparts en nog opruiendere slogans die je na een keer horen volop mee kan brullen, alleen maar vette shirts in het publiek, iedereen x'en op. ik zet die shit op en ren als een dolle stier door mn flatje, met een bank en bed die dienst doen als denkbeeldig publiek om op te stagediven. ik sta nog steeds elke avond voor de spiegel met mn tandenborstel als microfoon loos te gaan met mn ten yard fight singletjes op de draaier.
hele avonden zit ik op de bank met een stapel platen en singles voor me neus tekstvellen doorspitten, die foto's bekijken, de thanxlist tot op de letter uitpluizen, het labellogo met een vergrootglas erbij tot op de pixel bestuderen, glas cola in de hand en zakkie chips met smaak erbij. elk fanzine met oldschool bands lees ik van voor tot achter en weer terug, tot het papier in kleine stukjes uit elkaar valt, alle vette verhalen opslaand in mn hersens.

en dat gevoel, heb ik nog noooooit gehad bij een newschool, of non-hardcore bands.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 01:13
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
vooral op 12" en 7" formaat, met live foto's, x'en en blokletters. ik kan uren naar die hoezen staren, en balen dat ik niet skip of porcell, wrench of straight ed ben, met een crowd van 100'den like-minded people die allemaal loos gaan en vol dedication elk woord meezingen. .
wat is dit nu voor crap??

Blaen dat je niet straight edge ben? Dan wordt je het toch?
Als je teksten je aanspreken, dan doe je er toch wat mee? Of leest ie de teksten en denkt: heej das goed, maar zit ondertussen gewoon een hamburger met bier op te slikken, maar vind ie het allemaal wel geweldig?

nb: Ik heb niet goed gekeken, zie hieronder, het was al laat, 4 uur, ik dacht dat er straight edge stond. Ik dom.

Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 06:19
Verwijderd
Citaat:
Angerfist schreef:
hij bedoeld dat punk - hardcore eerste was met de naam ,niet dus in nl was hardcore altijd bekend als gabberhardcore

rood wit blauw HAKKUCH
Ik bedoelde gewoon dat dit een loze discussie is en mensen zich niet zo druk moeten maken om welke naam men gebruikt voor welke muziek...

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
wat is dit nu voor crap??

Blaen dat je niet straight edge ben? Dan wordt je het toch?
Als je teksten je aanspreken, dan doe je er toch wat mee? Of leest ie de teksten en denkt: heej das goed, maar zit ondertussen gewoon een hamburger met bier op te slikken, maar vind ie het allemaal wel geweldig?
Misschien is Straight Ed wel een persoon ?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 11:15
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Waarom ergens zo'n drama van maken als je een muziekstijl niet goed vindt. Dan denken mensen dat je naar gabber luistert als je zegt dat je naar hardcore luistert. Overleef je ook wel.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:20
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
wouszer schreef:
Misschien is Straight Ed wel een persoon ?
ff gewijzigd; Je hebt idd gelijk.
Ik keek verkeerd.. eddie porcell van shelter waarschijnlijk

Laatst gewijzigd op 09-11-2002 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:37
Verwijderd
Citaat:
86dagreed schreef:
kun jij ook zinnige en nuttige replys geven? Snap jij sommige dingen eigenlijk wel?
wacht eerst nou maar eens op Buitengewoon's reactie voordat je persoonlijk wordt. Straight-Edge zou helemaal niet in die zin passen, naast een rijtje met namen. Of baal jij wel eens dat je niet Wrench bent?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 13:57
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
snees schreef:
wacht eerst nou maar eens op Buitengewoon's reactie voordat je persoonlijk wordt. Straight-Edge zou helemaal niet in die zin passen, naast een rijtje met namen. Of baal jij wel eens dat je niet Wrench bent?

je hebt verdomme gelijk

excuses wouszer
Reageren

Regels voor berichten