Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb niet zozeer een hekel aan mensen, maar ik snap ze soms niet. Gisteren keken we bijvoorbeeld een film, dan zitten er twee mensen op de bank tijdens een gigantisch spannend stuk met open mond chips naar binnen te schrokken, dat begrijp ik gewoon niet... dan denk je toch gewoon écht niet aan de rest? Maar ja, wanneer ik me daaraan erger, ben ik minstens zo erg, dus erger ik me er niet meer aan, maar doe ik het zelf nog steeds niet...
En ik snap oorlogen ook echt niet, 't is precies wat we kinderen afleren in de zandbak (niet met zand gooien! gewoon praten!) maar volwassenen kunnen blijkbaar niet praten?! Een voordeeltje is wel dat ik mensen graag wil begrijpen, ik wil alles van ze leren en weten, dus ook waarom ze bepaalde dingen doen of laten... |
![]() |
|
![]() |
ach ja, een hekel hebben aan zoveel mensen lost niet veel op, je gaat je alleen maar ergeren.
Ik ken twee mensen waar ik echt een hekel aan heb (mmm, dit klinkt niet echt aardig ![]() |
![]() |
|
Je ziet, al die mensen sluiten zich bij ******** aan. Ik denk dat zij dezelfde mening delen als ******** en daarom gewoon hem volgen. Zo gaat het ook in de wereld. Jij valt echter buiten deze groep en kan niet zo zijn als zij. Daar ben je boos over, of je er eigenlijk wel bij wilt horen is een bijzaak. Dat is namelijk maar een extra emotie, het gaat om de onmacht en (misschien de afkeer)
|
![]() |
||
Citaat:
******** mag fijn gewoon nog alleen naar de WC; daar ga ik hem echt niet heen volgen. |
![]() |
|
Ja, over het algemeen vind ik mensen dom, arrogant, egoistische en het wordt alleen maar erger naar mijn mening. De maatschappij valt uit elkaar en de toenemende drukte zet mij ook aan het denken om een paar jaartjes te sparen en een huisje in Nieuw Zealand of Australie te kopen. Erg aardig al die vluchtelingen en noem het maar op, maar ik vind het persoonlijk te ver gaan. Je ziet aan alles dat de maatschappij psychische instabiel wordt. Een paar voorbeelden, geweld, psychische klachten bij jongeren, het eerder volwassen worden van jongeren, de druk op de economie, de drukte in steden en rondom. Nu is de persoon die zegt Nederland is vol meteen bestempeld als rassist. Maar ik zie telkens meer problemen komen... en ja er kunnen nog meer mensen bij. Maar dit wordt echt ongezond. Mensen vertrouwen elkaar niet meer, of slaan iemand zonder enige reden volledig de vernieling in. Huizen prijzen zijn gigantische hoog, zo hoog dat je als "normale" burger niet eens meer een huisje kan kopen of huren. Van alle kanten wordt je in de gaten gehouden en jezelf verdedigen mag ook niet. Ik voorzie alleen maar slechte dingen in de toekomst als dit door blijft zetten en die haat van jou zal alleen maar aanwakkeren. Door misbruik van anderen zijn de mensen met goede bedoelingen de dupe. Over een aantal jaar kunnen we de mensen die voor ons gezorgd hebben niet eens de respect tonen die ze verdienen, het geld is gewoon weg op. Als wij dadelijk bejaard zijn en het gaat op dit tempo door, waar moet je dan terecht.
Om terug te komen op jouw vraag/probleem, of ik mensen haat. In het algemeen niet, maar de maatschappij vertrouw ik niet. Aangezien ze nu roepen van, de maatschappij dat ben jij... tsja. We zijn met TE veel mensen om te zeggen, kom jongens laten we lief zijn met elkaar. In een klein groepje lukt dat wel, zoals een dorpje ofzo. Maar hoe groter de groep hoe egoistischer ze zijn. Nog een klein voorbeeldje waar ik me kapot aan erger. Marokaanse jongeren kunnen we wel onderhouden en zelfs in praatgroepjes zetten, opnieuw opvoeden en noem alle geldverslindende oplossingen maar op, maar dadelijk onze eigen vader en moeder zorgeloze oude dagen geven niet? Dat idee, dat haat ik en de mensen die het voor ons verzieken. Maar als je om je heen kijkt zitten er zoveel aardige mensen tussen, ik zou zeggen zoek die mensen op... kijk verder dan de chaos en slechte dingen om je heen. Zie dat er ook nog mensen zijn je niet kunt haten. |
![]() |
|
ik zie altijd het slechtste in mensen, vooral als je nu naar het nieuws kijkt: Pedo'd, kinderverkrachters, moordenaars, seriemoordenaars, gijzelingen, sluipschutters. Je siet het allemaal. je zou nie denken wa er allemaal nog meer omgaat in het hoofdje van een 12-jarige, maar da denk ik allemaal. en dan heb ik het nog nie eens over de problemen op school en vriendinnen.
|
![]() |
HAHA! Leuk altijd weer die reacties op zulke berichtjes. Vond het al veel te boring worden hierzo. Nee geintje.
Bovendien ik maak me niet kwaad hoor. Haalt niet weg dat ik ze alsnog dood wil hebben. 11 september kon ik mijn lol niet op. Kan er zelf niets aan doen, i am fucked up in life. En wanneer heb ik gezecht dat ik mezelf hoger schat dan de rest. Ik heb ooit gezecht dat ik jullie hoger schatte dan de rest, niet ik zelf. Maakt allemaal toch niet uit. Ik sterf binnenkort toch. Dead to the human race!! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn zat mensen die niet met de massa mee lopen, gelukkig wel. Alleen degene met de grootste bek komt altijd in het nieuws, veel 'niet-meelopers' houden hun mond en daar weet je het dus niet van. En soms is het enkel 'aanpassen aan de maatschappij' en geen mee lopen. Laat de mensen die je niet mag ed voor wat ze zijn, grote kans dat zij dat ook met jou doen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: Leuke avatar
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Afkeer van mensen TedEdFred | 19 | 19-02-2013 15:04 | |
Drugs & Alcohol |
Ik wil beginnen met roken Verwijderd | 61 | 14-08-2012 22:33 | |
De Kantine |
stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf Verwijderd | 500 | 04-08-2007 15:14 | |
Muziek |
:| Racistendiss? MB | 7 | 29-10-2004 08:43 | |
Beleidszaken |
NUKE knop op het forum .. Raven | 35 | 12-10-2004 16:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokkaanse ouderen krijgen woongroep Plusmarktboy | 15 | 29-05-2004 12:44 |