Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou als ik het zo lees heeft hier iemand een grote fail gedaan. of niet.
Misschien is dit hele gebeuren wel gewoon één grote truc van Fantome. Ze overtuigd eerst iedereen dat ze cupido is, en daarna gooit ze het op een spelleiderfail, zodat er geen manier om haar verhaal te controleren (door Dun Hout op te hangen). Als Fantome echt wolf is dan zou dat een briljante zet zijn. Denk er ook aan dat Fantome het failbericht heeft gepost, niet de spelleider. Dat is niet gebruikelijk bij fouten van de spelleider. Daar ik niet geloof dat de spelleiders echt zo dom zijn ga ik voor Fantome.
|
Okee, even een post van ons dan.
1. Er is inderdaad een vergissing opgetreden met de geliefden 2. Wij kunnen als spelleiders niet meer objectief bevestigen hoe het exact zit. 3. Fantome heeft haar post zelf geschreven, daar is niets van ons bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goedemorgen Dun Hout. Heb je wel al de rest van het topic gelezen?
Ik kan me voorstellen dat wolven in de stress schieten als ze opeens verdacht worden gemaakt. Onervaren wolven kunnen dan rare dingen doen. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar het kan wel een mogelijkheid zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hebben jullie er zelf niks meer over te zeggen dan dit? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmmm, bijzonder vreemd. Zijn de andere functies dan wel nog correct verdeeld?
Het lijkt me in elk geval wel duidelijk dat Fantôme de cupido is, want zoiets is veel te riskant en opvallend voor een wolf. Denk ik. Dun Hout verhangen heeft nu ook geen zin meer. Ik was al geen fan van dat plan maar nu is het al helemaal een beetje random. Ik zal zo nog wel door het topic gaan scrollen en kijken what's up. En even los van het geliefdendrama, ik vind Uice echt opvallend stil in dit spel. Terwijl hij in de vorige twee spellen toch een vrij 'agressieve' speler is geweest, zeker in het begin. En ook als hij niet actief mensen aan het verdachtmaken was, postte hij zeer regelmatig. Heb ik net een geheugensteuntje wat betreft z'n poststijl en dat dit in zijn geval niet per se verdacht hoeft te zijn, gooit 'ie de boel weer om. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik ben ook completely blank nu
![]() Maar goed, ik wil wel zinvol stemmen, dus om nou als enige voor Vlinder te gaan. Uice is inderdaad minder fanatiek dan vorig spel, en ik zie nu ook dat AllureV nog maar 3 postst heeft in dit topic. Ik zal waarschijnlijk op een van deze drie gaan stemmen, afhangende van wat anderen stemmen. |
![]() |
||
Nu de spelleider ook heeft gezegd dat er een fout is gemaakt ben ik nu ook overtuigd dat Fantome de cupido is.
Citaat:
Daarom neig ik ook richting Juice nu.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij post trouwens wel nog in andere topics, dus hmm. Het is echt verdomde lastig, deze ronde. Zo veel drama en amper aanknopingspunten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Pffff...
...ik vond stemmen op Dun Hout al lullig, en als de spelleiding zegt dat er een fout is opgetreden dan zal dat wel waar zijn. Dun Hout geliefde-af. Dun Hout voor nu verdachte-af. Ok. Ik heb zó geen idee wat ik nu stemmen moet. AllureV dan maar. 't Is nu toch weer zo goed als random :/ Oh. En die staat ook meteen, want ik moet zo weg.
|
Nou weet ik ook niet meer op wie ik moet stemmen.
![]() Toch denk ik dat ik maar voor Coolkast gaat. Hij houdt zich nogal afzijdig ofzo, ik vind hem een beetje raar. En ik kan vanavond niet meer achter de pc dus ik stem nu maar vast. Coolkast Cherry Springs
|
Ik denk dat ik deze ronde maar voor Uice ga. Hij is inderdaad verdacht stil. Ik heb eens het eerste topic van het vorige spel opgezocht. Toen stond hij op de tweede plaats qua aantal posts en nu staat hij ergens ver onderaan. Dit is wel een erg groot verschil.
AllureV Krynn Coolkast Cherry Springs Uice Vlindertje
||
Citaat:
Verder heb ik het inderdaad vrij druk en is dat de voornaamste reden van mijn stilheid, maar goed, dat is natuurlijk niet echt een excuus waar jullie iets aan hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- - - Ik denk niet dat ik voor Uice ga. Een leuke en doorgaans actieve speler eruit stemmen op basis van inactiviteit in de eerste twee rondes is mij wat te gortig. Ook omdat de arme M&C-studentjes het inderdaad belachelijk druk hebben, kan ik jullie uit eigen ervaring vertellen. ![]() Maar wie dan wel? Vlindertje post inderdaad wel een beetje.. methodisch, maar volgens mij heeft ze dat in haar gewone posts ook wel af en toe. Ik vind het ook wel een beetje verdacht hoe snel iedereen boven op Dun Hout dook, maar goed, iedereen wil de geliefden er uit hebben dus op zich is dat niet echt vreemd. Laaaaaaastig. En ik moet toch echt binnen een halfuur ofzo een keuze maken. Kgggg. ![]() |
![]() |
|
Één goede middag/avond. Excuses voor mijn inactiviteit. Ik heb het op dit moment even zo druk met 3 WW spellen naast elkaar dat dit spel er even bij inschoot. Wel grappig dat de inactiviteit van Juice en AllureV wel opgevallen was en die van mij niet... ;-). Ik zat zojuist trouwens in de trein vanaf mijn telefoon 't forum te browsen, ik kon alleen niet inloggen. Wachtwoord en alles 10x geprobeerd, maar ik kwam er echt niet in.
Wat betreft mijn stem. Die gaat naar Vlindertje. Niet dat ik voor deze stem echt een goede reden heb, maar op dit moment heb ik nog niet echt aanknopingspunten. Het enige wat mij opviel was dat er weinig over stemmen wordt gezwamt, maar heel veel over dat cupido gedoe. Toen bekend werd dat Spekkie de jager was, ging Vlindertje in mijn opzicht zonder al te veel reden Dun Hout (en nog wat anderen) naar voren schuiven. Wellicht was dat om zelf uit het schot van de jager te blijven. Verder zijn Juice en AllureV nog niet echt actief, maar dat was ik zelf ook niet, dus daar ga ik ze nu nog niet op afrekenen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een FAIL. En ik weet vrij zeker van de spelleider aangezien je als cupido echt wel nadenkt over wie je koppelt en dit onthoudt.
FAILFAILFAIL Zo wat een ergernis. Wat een kutzeik, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik krijg langzamerhand het idee dat het verstandiger is opnieuw te beginnen. Cupido is bekend, van dun hout is bekend dat ie geen geliefde is, en worden echt belachelijke pm's verstuurd vanaf de spelleiders, ik word er echt chagrijnig van. Ik heb al gestemd. Hoe zit het met de reeds uitgebrachte stemmen, spelleider? Kun je een keertje duidelijkheid geven? Of moet iedereen jullie alles uitleggen en vertellen nádat jullie het al foutdoen? Misschien kunnen jullie nog een paar rondjes 'meelezen', om nóg meer kennis te hebben voor je een spel voor iedereen verneukt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lisa: Ik denk dat het verstandig is om gewoon nogmaals je stem uit te brengen. Je mag je stem toch gewoon veranderen, als het maar voor half negen is? Zelfs als er geen drama is. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb even alles bijgelezen.
Sjee, wat een gedoe. ![]() Ik post idd niet zo veel, want ik heb het erg druk. Maar vanaf vrijdag is dat over en kan ik wat actiever mee gaan spelen. Het spel is veel te leuk om dat niet te doen. ![]() Ik moet zo ook weer weg, dus ik breng mijn stem alvast uit. Ik ga met Cherry Springs mee en stem op Coolkast.
|||
Verwijderd
|
@ juice: ik vertel gewoon mijn ergernissen momenteel, het is niet alsof ik in een hoekje zit te huilen of aan het schreeuwen ben. Ik snap dat het een spel is maar dan moet je ook mijn post niet zo serieus opvatten.
Citaat:
Citaat:
Ja, het ergert me. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 the after party Verwijderd | 266 | 22-04-2008 23:32 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #46 deel 2 Lethe | 500 | 21-04-2008 22:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Wat was jouw omg-moment vandaag? Hanneke | 500 | 12-04-2007 19:57 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |