Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2008, 14:46
Verwijderd
nu weet ik helemaal niet meer wie ik moet stemmen
Advertentie
Oud 09-04-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het trouwens wel raar dat Fantome het post en niet de spelleider.
Hmja, en de schrijfstijl is vreemd, in het begin spreekt ze over zichzelf in de derde persoon, en daarna weer niet. Haast alsof de spelleider die post heeft geschreven en Fantoom heeft opgedragen het te posten [/paranoid]
Oud 09-04-2008, 14:54
Verwijderd
De spelleider heeft sowieso nog niks gezegd over het hele gebeuren met Fantome, en nu moet zij er zelf mee komen dat er iets is misgegaan?
Dit is toch een taak voor de spelleiders of zie ik dat verkeerd

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 14:54. Reden: typo
Oud 09-04-2008, 14:54
Verwijderd
Ja, er is iets niet in de haak ;x
Oud 09-04-2008, 14:55
Vlindertje
Vlindertje is offline
Normaal moet de spelleider zo'n dingen posten en regelen.
Oud 09-04-2008, 15:04
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nou als ik het zo lees heeft hier iemand een grote fail gedaan. of niet.
Misschien is dit hele gebeuren wel gewoon één grote truc van Fantome. Ze overtuigd eerst iedereen dat ze cupido is, en daarna gooit ze het op een spelleiderfail, zodat er geen manier om haar verhaal te controleren (door Dun Hout op te hangen).
Als Fantome echt wolf is dan zou dat een briljante zet zijn.

Denk er ook aan dat Fantome het failbericht heeft gepost, niet de spelleider. Dat is niet gebruikelijk bij fouten van de spelleider.
Daar ik niet geloof dat de spelleiders echt zo dom zijn ga ik voor Fantome.
Oud 09-04-2008, 15:07
Verwijderd
Voordat ik conclusies trek zou ik nu wel eerst de spelleider willen horen. En graag voor 20:00 uur stemtijd.
Oud 09-04-2008, 15:08
Verwijderd
Goeie, ik ben ook wel benieuwd.
Oud 09-04-2008, 15:11
Spelleider
Spelleider is offline
Okee, even een post van ons dan.

1. Er is inderdaad een vergissing opgetreden met de geliefden
2. Wij kunnen als spelleiders niet meer objectief bevestigen hoe het exact zit.
3. Fantome heeft haar post zelf geschreven, daar is niets van ons bij.
Oud 09-04-2008, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik denk eigenlijk niet dat het heel aannemelijk is dat er 1 of meer wolven staan tussen de mensen die Spekkie heeft genoemd. Tenminste, als ik wolf was geweest is acuut iemand opvreten als die persoon je naam noemt het laatste wat ik zou doen. Toen ik wolf was kozen we in het begin, als je nog geen idee hebt over de functies van spelers, meestal een goede & ervaren speler om op te eten, omdat je die als wolf er natuurlijk uit wil hebben. Het lijkt mij op zich wel plausibel dat Spekkie ook om die reden is gekozen.
Domme redenatie. Het zou wel heel erg opvallen, en ik denk dat de wolven het daarom niet zouden doen.
Oud 09-04-2008, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Domme redenatie. Het zou wel heel erg opvallen, en ik denk dat de wolven het daarom niet zouden doen.
Huh
Oud 09-04-2008, 15:19
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik begin die post van Fantome steeds vreemder te vinden. Ik had het idee dat het verhaal van Fantome samen met de spelleider was geschreven, maar nu zegt de spelleider dat ie niets met de post te maken heeft.
Oud 09-04-2008, 15:20
Verwijderd
Ik wacht nog even met stemmen.
Oud 09-04-2008, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Huh
Wat begrijp je niet?
Oud 09-04-2008, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Huh
Wat is een domme redenatie ik zeg toch juist dat ze het niet zullen doen, of bedoel je dat niet?
Oud 09-04-2008, 15:21
Verwijderd
OMG ik slaap nog-,- ik bedoelde een post van iemand die zij dat dat wel zo was
Oud 09-04-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Ze noemt Dun Hout en Coolkast verdacht door hun manier van stemmen. Het zou kunnen zijn dat zij wolven zijn en door hun onervarenheid in paniek schoten bij het zien van hun naam en besloten om spekkie maar meteen op te eten voordat ze verder ging met verdachtmakingen posten in hun richting.
Dat dus.
Oud 09-04-2008, 15:25
Vlindertje
Vlindertje is offline
Goedemorgen Dun Hout. Heb je wel al de rest van het topic gelezen?

Ik kan me voorstellen dat wolven in de stress schieten als ze opeens verdacht worden gemaakt. Onervaren wolven kunnen dan rare dingen doen. Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar het kan wel een mogelijkheid zijn.
Oud 09-04-2008, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Okee, even een post van ons dan.

1. Er is inderdaad een vergissing opgetreden met de geliefden
2. Wij kunnen als spelleiders niet meer objectief bevestigen hoe het exact zit.
3. Fantome heeft haar post zelf geschreven, daar is niets van ons bij.
Nou ja zeg, is dat alles? jullie zijn daar verantwoordelijk voor.
Hebben jullie er zelf niks meer over te zeggen dan dit?
Oud 09-04-2008, 15:26
Verwijderd
Hmmmm, bijzonder vreemd. Zijn de andere functies dan wel nog correct verdeeld?

Het lijkt me in elk geval wel duidelijk dat Fantôme de cupido is, want zoiets is veel te riskant en opvallend voor een wolf. Denk ik.
Dun Hout verhangen heeft nu ook geen zin meer. Ik was al geen fan van dat plan maar nu is het al helemaal een beetje random.

Ik zal zo nog wel door het topic gaan scrollen en kijken what's up.

En even los van het geliefdendrama, ik vind Uice echt opvallend stil in dit spel. Terwijl hij in de vorige twee spellen toch een vrij 'agressieve' speler is geweest, zeker in het begin. En ook als hij niet actief mensen aan het verdachtmaken was, postte hij zeer regelmatig. Heb ik net een geheugensteuntje wat betreft z'n poststijl en dat dit in zijn geval niet per se verdacht hoeft te zijn, gooit 'ie de boel weer om. Hij en AllureV zijn nu de stilste spelers nota bene. En als hij al wat post dan schaapt hij een beetje mee, da's ook wel out of character. Misschien ligt het aan het hoge tempo van dit topic of aan dat hij het druk heeft, dus verdacht vind ik het nog niet, maar het is op z'n minst opvallend.
Oud 09-04-2008, 15:27
Verwijderd
Fantome is cupido ja

Maar hoe kan dat?

Je zegt toch gewoon 2 namen?
Dat kan niet in de mist gaan
Oud 09-04-2008, 15:27
Vlindertje
Vlindertje is offline
Op het moment vind ik vooral de spelleider verdacht doen
Oud 09-04-2008, 15:28
Verwijderd
Het kan inderdaad een mogelijkheid zijn dat de wolven niet zo dom zijn om een persoon op te eten die hen verdacht maakt, maar sinds ik heb meegemaakt dat in het vorige spel wolven op elkaar stemden sta ik nergens meer raar van te kijken.
Oud 09-04-2008, 15:33
Verwijderd
Ja, ik ben ook completely blank nu maar wel moordlustig. Maar goed, ik geloof nog wel dat Fantome cupido is, dus die mag nu blijven leven. Dun Hout is nu gezuiverd van het geliefdezijn - wat natuurlijk niet uitsluit dat hij een slechte functie heeft -, dus er is ook niet echt reden meer om hem op te hangen.
Maar goed, ik wil wel zinvol stemmen, dus om nou als enige voor Vlinder te gaan. Uice is inderdaad minder fanatiek dan vorig spel, en ik zie nu ook dat AllureV nog maar 3 postst heeft in dit topic. Ik zal waarschijnlijk op een van deze drie gaan stemmen, afhangende van wat anderen stemmen.
Oud 09-04-2008, 15:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Waarom voor mij?
Oud 09-04-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Ik houd Vlinder en Fantome in de gaten, omdat ze een beetje wolverig posten imo. (..) door hun schijnbaar zorgvuldig geformuleerde poststijl I guess (V)
Dit. Ik weet gewoon niks beters en bij jouw berichten krijg ik meer rode lampjes dan bij anderen. Sorry
Oud 09-04-2008, 15:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Nu de spelleider ook heeft gezegd dat er een fout is gemaakt ben ik nu ook overtuigd dat Fantome de cupido is.

Citaat:
En even los van het geliefdendrama, ik vind Uice echt opvallend stil in dit spel. Terwijl hij in de vorige twee spellen toch een vrij 'agressieve' speler is geweest, zeker in het begin. En ook als hij niet actief mensen aan het verdachtmaken was, postte hij zeer regelmatig. Heb ik net een geheugensteuntje wat betreft z'n poststijl en dat dit in zijn geval niet per se verdacht hoeft te zijn, gooit 'ie de boel weer om. Hij en AllureV zijn nu de stilste spelers nota bene. En als hij al wat post dan schaapt hij een beetje mee, da's ook wel out of character. Misschien ligt het aan het hoge tempo van dit topic of aan dat hij het druk heeft, dus verdacht vind ik het nog niet, maar het is op z'n minst opvallend.
Ik ben het wel eens hiermee. Juice is veel stiller dan normaal. Mijn ervaring is dat n00Bwolven vaak niet weten hoe ze zich een houding moeten geven omdat ze bang zijn dat alles wat ze zeggen meteen als verdacht wordt gezien. Daarom posten ze maar helemaal niet.
Daarom neig ik ook richting Juice nu.
Oud 09-04-2008, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Op het moment vind ik vooral de spelleider verdacht doen
Oud 09-04-2008, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het wel eens hiermee. Juice is veel stiller dan normaal. Mijn ervaring is dat n00Bwolven vaak niet weten hoe ze zich een houding moeten geven omdat ze bang zijn dat alles wat ze zeggen meteen als verdacht wordt gezien. Daarom posten ze maar helemaal niet.
Oh, maar ik heb niet gezegd dat ik op Uice wil stemmen. Het is meer dat ik het in de gaten houd en dit even wilde posten. Tenslotte is het pas de tweede hangronde en dit topic gaat wel héél hard, dus ik kan me voorstellen dat het lastig is om het bij te houden. En ik vind hem ook een leuke speler, dus dat speelt ook wel enigszins mee - dan wil ik toch wel iets meer aan theorieën hebben dan simpelweg de notatie van vreemd postgedrag.

Hij post trouwens wel nog in andere topics, dus hmm.

Het is echt verdomde lastig, deze ronde. Zo veel drama en amper aanknopingspunten.
Oud 09-04-2008, 15:54
Verwijderd
Ja, idd. En dan ook nog het jagersschot vanavond, wat een dolle pret
Oud 09-04-2008, 16:02
Krynn
Krynn is offline
Pffff...

...ik vond stemmen op Dun Hout al lullig, en als de spelleiding zegt dat er een fout is opgetreden dan zal dat wel waar zijn. Dun Hout geliefde-af. Dun Hout voor nu verdachte-af. Ok.

Ik heb zó geen idee wat ik nu stemmen moet.

AllureV dan maar. 't Is nu toch weer zo goed als random :/

Oh. En die staat ook meteen, want ik moet zo weg.
Oud 09-04-2008, 16:04
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou weet ik ook niet meer op wie ik moet stemmen.
Toch denk ik dat ik maar voor Coolkast gaat. Hij houdt zich nogal afzijdig ofzo, ik vind hem een beetje raar. En ik kan vanavond niet meer achter de pc dus ik stem nu maar vast.

Coolkast
Cherry Springs
Oud 09-04-2008, 16:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Kan er een nieuw lijstje gemaakt worden met alle stemmen er in? Aangezien alles nu weer is omgegooid
Oud 09-04-2008, 16:13
Verwijderd
Zie één post boven je
Oud 09-04-2008, 16:17
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik denk dat ik deze ronde maar voor Uice ga. Hij is inderdaad verdacht stil. Ik heb eens het eerste topic van het vorige spel opgezocht. Toen stond hij op de tweede plaats qua aantal posts en nu staat hij ergens ver onderaan. Dit is wel een erg groot verschil.

AllureV
Krynn

Coolkast
Cherry Springs

Uice
Vlindertje
Oud 09-04-2008, 16:20
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ten eerste ben ik geen n00b, ik heb het WWS regelmatig gespeeld, alleen nog niet zo vaak op s.com.

Verder heb ik het inderdaad vrij druk en is dat de voornaamste reden van mijn stilheid, maar goed, dat is natuurlijk niet echt een excuus waar jullie iets aan hebben.
Oud 09-04-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik deze ronde maar voor Uice ga. Hij is inderdaad verdacht stil. Ik heb eens het eerste topic van het vorige spel opgezocht. Toen stond hij op de tweede plaats qua aantal posts en nu staat hij ergens ver onderaan. Dit is wel een erg groot verschil.
waaaaar kan je dat zien
Oud 09-04-2008, 16:23
Verwijderd
Citaat:
waaaaar kan je dat zien
Ergens rechts naast de topictitel staat het aantal posts. Als je daarop klikt kun je zien wie hoeveel heeft gepost.
Verwijderd
Wat een raar spel dit keer.
Verwijderd
Citaat:
Ergens rechts naast de topictitel staat het aantal posts. Als je daarop klikt kun je zien wie hoeveel heeft gepost.
tnx
Oud 09-04-2008, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Wat een raar spel dit keer.
Haha, ik zit al de halve middag exact hetzelfde te denken.

- - -
Ik denk niet dat ik voor Uice ga. Een leuke en doorgaans actieve speler eruit stemmen op basis van inactiviteit in de eerste twee rondes is mij wat te gortig. Ook omdat de arme M&C-studentjes het inderdaad belachelijk druk hebben, kan ik jullie uit eigen ervaring vertellen. Maar goed, ik houd hem in de gaten, want het is nog steeds een beetje raar.

Maar wie dan wel? Vlindertje post inderdaad wel een beetje.. methodisch, maar volgens mij heeft ze dat in haar gewone posts ook wel af en toe. Ik vind het ook wel een beetje verdacht hoe snel iedereen boven op Dun Hout dook, maar goed, iedereen wil de geliefden er uit hebben dus op zich is dat niet echt vreemd.

Laaaaaaastig. En ik moet toch echt binnen een halfuur ofzo een keuze maken. Kgggg.
Oud 09-04-2008, 16:43
Verwijderd
Ik ga nog even alles teruglezen, dan zie ik misschien iets verdachts
Oud 09-04-2008, 16:58
Verwijderd
vrijwel niets, eigenlijk, of hele vage dingen die niets te zeggen hebben. eigenlijk.
Oud 09-04-2008, 17:12
geen punt :|
geen punt :| is offline
Één goede middag/avond. Excuses voor mijn inactiviteit. Ik heb het op dit moment even zo druk met 3 WW spellen naast elkaar dat dit spel er even bij inschoot. Wel grappig dat de inactiviteit van Juice en AllureV wel opgevallen was en die van mij niet... ;-). Ik zat zojuist trouwens in de trein vanaf mijn telefoon 't forum te browsen, ik kon alleen niet inloggen. Wachtwoord en alles 10x geprobeerd, maar ik kwam er echt niet in.

Wat betreft mijn stem. Die gaat naar Vlindertje. Niet dat ik voor deze stem echt een goede reden heb, maar op dit moment heb ik nog niet echt aanknopingspunten. Het enige wat mij opviel was dat er weinig over stemmen wordt gezwamt, maar heel veel over dat cupido gedoe. Toen bekend werd dat Spekkie de jager was, ging Vlindertje in mijn opzicht zonder al te veel reden Dun Hout (en nog wat anderen) naar voren schuiven. Wellicht was dat om zelf uit het schot van de jager te blijven. Verder zijn Juice en AllureV nog niet echt actief, maar dat was ik zelf ook niet, dus daar ga ik ze nu nog niet op afrekenen.
Oud 09-04-2008, 17:14
Verwijderd
Wat een FAIL. En ik weet vrij zeker van de spelleider aangezien je als cupido echt wel nadenkt over wie je koppelt en dit onthoudt.

FAILFAILFAIL

Zo wat een ergernis. Wat een kutzeik, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik krijg langzamerhand het idee dat het verstandiger is opnieuw te beginnen. Cupido is bekend, van dun hout is bekend dat ie geen geliefde is, en worden echt belachelijke pm's verstuurd vanaf de spelleiders, ik word er echt chagrijnig van.

Ik heb al gestemd. Hoe zit het met de reeds uitgebrachte stemmen, spelleider? Kun je een keertje duidelijkheid geven? Of moet iedereen jullie alles uitleggen en vertellen nádat jullie het al foutdoen? Misschien kunnen jullie nog een paar rondjes 'meelezen', om nóg meer kennis te hebben voor je een spel voor iedereen verneukt.
Oud 09-04-2008, 17:24
Uice
Uice is offline
Citaat:
een spel
Oud 09-04-2008, 17:25
geen punt :|
geen punt :| is offline
Misschien kan er een keer wat liever tegen de spelleiders gedaan worden... wat meer opbouwende kritiek in plaats van geblaf, aangezien zij het ook voor hun plezier doen, zij het voor de eerste keer doen en zij ook maar mensen zijn.
Oud 09-04-2008, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Één goede middag/avond. Excuses voor mijn inactiviteit. Ik heb het op dit moment even zo druk met 3 WW spellen naast elkaar dat dit spel er even bij inschoot. Wel grappig dat de inactiviteit van Juice en AllureV wel opgevallen was en die van mij niet... ;-). Ik zat zojuist trouwens in de trein vanaf mijn telefoon 't forum te browsen, ik kon alleen niet inloggen. Wachtwoord en alles 10x geprobeerd, maar ik kwam er echt niet in.
Hehe, ik had wel opgemerkt dat je minder/niet actief was. Maar bij jou is het minder afwijkend - AllureV is degene die helemaal onderaan de lijst staat en bij Uice is het verschil met de vorige spellen enorm. Van jou weet ik van het vorige spel nog dat je eerst ook vrij inactief was, toen opeens keihard opleefde en in diezelfde ronde opgeknoopt werd. Dus ik ging er van uit dat je een dezer dagen wel weer langs zou komen en heel veel zou gaan posten. Zo niet, dan zou ik er over een ronde of twee wel weer een opmerking over geplaatst hebben.

Lisa: Ik denk dat het verstandig is om gewoon nogmaals je stem uit te brengen. Je mag je stem toch gewoon veranderen, als het maar voor half negen is? Zelfs als er geen drama is.
Oud 09-04-2008, 17:33
Lethe
Lethe is offline
Ik heb even alles bijgelezen.
Sjee, wat een gedoe.

Ik post idd niet zo veel, want ik heb het erg druk. Maar vanaf vrijdag is dat over en kan ik wat actiever mee gaan spelen. Het spel is veel te leuk om dat niet te doen.
Ik moet zo ook weer weg, dus ik breng mijn stem alvast uit. Ik ga met Cherry Springs mee en stem op Coolkast.
Oud 09-04-2008, 17:35
Verwijderd
@ juice: ik vertel gewoon mijn ergernissen momenteel, het is niet alsof ik in een hoekje zit te huilen of aan het schreeuwen ben. Ik snap dat het een spel is maar dan moet je ook mijn post niet zo serieus opvatten.

Citaat:
Misschien kan er een keer wat liever tegen de spelleiders gedaan worden... wat meer opbouwende kritiek in plaats van geblaf, aangezien zij het ook voor hun plezier doen, zij het voor de eerste keer doen en zij ook maar mensen zijn.
Ja een paar fouten kun je maken ja, maar dit is gewoon ongelooflijk irritant, als ze gewoon met daniel overleggen maken ze minder fouten. Als ze gewoon rustig nadenken voor ze gehaast de geliefden pmen, andere spelers pmen, enzovoorts, maken ze minder fouten. Misschien was wat extra spellen spelen toch wel handig, dan weet je ook waar je aan moet denken.
Citaat:
Lisa: Ik denk dat het verstandig is om gewoon nogmaals je stem uit te brengen. Je mag je stem toch gewoon veranderen, als het maar voor half negen is? Zelfs als er geen drama is.
En mensen die al weg zijn en vanavond pas thuiskomen? Ik kom nu nog toevallig even langs voor het eten, maar het komt ook vaak genoeg voor dat ik totaal niet meer langskom als ik toch al heb gestemd. En dan ben ik nog relatief vaak online, lijkt me. Het is ook een principe dat ze daar dan niet eens duidelijkheid over geven. Dat spelers het moeten bepalen vóór hen, wat voor een leider ben je dan.

Ja, het ergert me.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten