Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eerder lame dat ze allemaal geld hebben verspild aan het ontwerpen, maken en adverteren van dat gedrocht van 'n Snowie, terwijl niemand dat ding wil en ze van dat geld ook een paar beesten hadden kunnen redden ofzo.
Nou ik heb eens boos aan de telefoon gezegd dat ik geen dure reclamerommel hoefde enzo om me lid te maken van een goed doel (weet niet eens meer wat) en toen werd die meneer toch boos op mij Dat ze dat gesponsord kregen en sowieso niet om konden zetten in geld enzo.
Advertentie
Oud 25-06-2008, 23:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nou ik heb eens boos aan de telefoon gezegd dat ik geen dure reclamerommel hoefde enzo om me lid te maken van een goed doel (weet niet eens meer wat) en toen werd die meneer toch boos op mij Dat ze dat gesponsord kregen en sowieso niet om konden zetten in geld enzo.
yeah, sure.
Oud 25-06-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Behalve dat het al lamzakkerig is om boos te worden op jouw redelijke verzoek, vind ik het ook dikke onzin dat dat gesponsor niet om te zetten is in geld. Accepteer zo'n lame sponsorhebbedingetje dan niet, slecht voor de geloofwaardigheid.
Oud 25-06-2008, 23:56
Verwijderd
Citaat:
yeah, sure.
Nou zo zei hij het en ik geloof best dat ze ook materiaal gesponsord krijgen.
Oud 26-06-2008, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Behalve dat het al lamzakkerig is om boos te worden op jouw redelijke verzoek, vind ik het ook dikke onzin dat dat gesponsor niet om te zetten is in geld. Accepteer zo'n lame sponsorhebbedingetje dan niet, slecht voor de geloofwaardigheid.
Dat. Bovendien zit de wereld echt niet te wachten op het zoveelste goedkope hebbedingetje, terwijl daar wel grondstoffen en energie voor verspild worden. Dat is indirect ook niet bepaald goed voor de zeehondjes die het water in donderen door het smeltende poolijs, de aapjes die uit de omgekapte bomen tiefen en de tijgers die ruzie moeten gaan schoppen om het steeds kleiner wordende territorium.
Oud 26-06-2008, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is indirect ook niet bepaald goed voor de zeehondjes die het water in donderen door het smeltende poolijs, de aapjes die uit de omgekapte bomen tiefen
...alhoewel dat wel mooie slapstick oplevert
Oud 26-06-2008, 00:24
Verwijderd
Citaat:
...alhoewel dat wel mooie slapstick oplevert
Oud 26-06-2008, 11:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Oh oh die van Paula koeienvla is ook echt echt echt heel erg. Ik moet echt wegzappen als ik die zie, irritante kutkinderen.
Oud 26-06-2008, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Oh oh die van Paula koeienvla is ook echt echt echt heel erg. Ik moet echt wegzappen als ik die zie, irritante kutkinderen.
Qft. Het lijkt ook zó'n smerig spul. Ik zou dat nooit aan mijn kinderen geven.
Oud 26-06-2008, 17:40
strigoii
strigoii is offline
Citaat:
Qft. Het lijkt ook zó'n smerig spul. Ik zou dat nooit aan mijn kinderen geven.
toch schijnt het te werken, was laatst in de supermarkt toen zo'n kleine kutkoter ging janken omdat die paula wou.....
Oud 26-06-2008, 19:46
Verwijderd
Tijdens het EK dat "Unite against Racism". Wat heeft dit te maken met voetbal? En wat voor nut heeft dit? Racisten hebben er sowieso al geen boodschap aan omdat die geen gezond verstand hebben en niet-racisten weten allang dat racisme dom is.
Oud 26-06-2008, 20:38
Verwijderd
Ditzo: "Dit is de wereld van Datzo."

Hebben ze nu echt voor de naam Ditzo gekozen zodat ze deze flauwe woordgrap konden maken? ;|

En dan wordt die gozer steeds op het eind afgemaakt door een explosie of een satelliet die op hem neervalt. Jaja.
Oud 26-06-2008, 20:47
Verwijderd
Omgggggg net een mandemakers keuken reclame XD

'Mozart wist het al lang, de beste composities maak je met zwart en wit (plaatje van piano toetsen)
Daarom nu een collectie met zwart en wit keukens!'

Oud 26-06-2008, 20:48
Verwijderd
en de cup a soup reclames zijn ook legendarisch stom geworden vergeleken met vroeger. Want toen had je nog 'NU EVEN NIET! KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN DOEN?' en 'hij was weer lekker coby' maar nu
Oud 26-06-2008, 21:48
Verwijderd
Had ik al gezegd dat ik die reclame van Straciatella-ijs irritant vind? "Haha, jaaaaja. Nou, EIGENLIJK wordt straciatella-ijs gemaakt van..." BLAAAA! Ik vind het dus stom, ik vond de uitleg van het kind veel leuker!
Oud 27-06-2008, 01:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
NIEUW!!! Fanta CASSIS!!!

Eh, nee?
Oud 27-06-2008, 08:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
NIEUW!!! Fanta CASSIS!!!

Eh, nee?
Wat is hier het probleem aan?

Het bestond nog niet, niet van Fanta iig. Verder is Fanta een merk en cassis een smaak, dus ik zie je punt even niet in tbh.
Oud 27-06-2008, 09:35
Verwijderd
In een vliegtuig van ryanair, op elk bagageding staat heel groot: RYANAIR, THE CHEAPEST AIRLINE, BOOK NOW ON RYANAIR.COM

Punt 1: ik heb net een boek gevlucht, ik ben nog niet eens opgestegen dus waarom nu alweer een vlucht boeken
punt 2: ik heb geen toegang tot internet dus hoezo BOOK NOW

anywayzzzzzzzzzzz ik vond het nogal lame toen ik in het vliegtuig zat en het las
Oud 27-06-2008, 10:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
en de cup a soup reclames zijn ook legendarisch stom geworden vergeleken met vroeger. Want toen had je nog 'NU EVEN NIET! KUNNEN JULLIE DAN HELEMAAL NIETS ALLEEN DOEN?' en 'hij was weer lekker coby' maar nu
he niet spotten met de beer uit vroomshoop!

(maar inderdaad de 'Sjors je bent een eikel' reclames waren veel beter )

Laatst gewijzigd op 27-06-2008 om 10:17.
Oud 27-06-2008, 10:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wat is hier het probleem aan?

Het bestond nog niet, niet van Fanta iig. Verder is Fanta een merk en cassis een smaak, dus ik zie je punt even niet in tbh.
Nou dan heb ik vroegah zeker ander paars spul van Fanta zitten drinken dat toevallig ook cassis heette.
Oud 27-06-2008, 11:24
Martiño
Martiño is offline
Fanta Cassis bestaat inderdaad al heel lang.
Oud 27-06-2008, 11:26
Qimm
Qimm is offline
*beaamt*

maar ze hebben vast het recept veranderd ofzo (blaat) en dan is het toch een beetje nieuw.
Oud 27-06-2008, 11:30
Verwijderd
Ze hebben het vast ooit uit de winkels gehaald, omdat het niet populair genoeg was. En nu is dan de tijd om het weer uit te brengen, volgens Fantacorp.
Oud 27-06-2008, 16:02
Verwijderd
"Dit is geen grapje! U bent nu geselecteerd!
U bent online op 27062008 om 16:48
Daarom bent u enkele ogenblikken geleden als onmiddellijke winnaar en als mogelijke winnaar van een Audi A3 geselecteerd.
Indien u bent uitgekozen, klik dan hier: www.*.nl."

Eh, nu geselecteerd? Of enkele ogenblikken geleden, toen ik nog niet online was? En dan onmiddellijke EN mogelijke winnaar, wat is het nou? En INDIEN u bent uitgekozen? Dat was ik toch al? Vermoeiend dit
Oud 28-06-2008, 06:27
Pr0xy
Pr0xy is offline
"minder dan 1 calorie"

Oh, er zitten dus geen calorieën in, maar zeg dat dan gewoon. Ze bedoelen dus ook "minder dan 1 kilocalorie".
Oud 28-06-2008, 06:32
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Nog nooit gehoord van calorieën? Te veel is slecht.
Joh, wel 600 calorieën, per dag heb je 2000000 tot 2500000 nodig, dat kan dus best. Of bedoel je kilocalorieën?
Oud 28-06-2008, 07:25
OnderkofferMe
OnderkofferMe is offline
Citaat:
Joh, wel 600 calorieën, per dag heb je 2000000 tot 2500000 nodig, dat kan dus best. Of bedoel je kilocalorieën?
Volgens mij heeft een man ca. 2500 calorieën per dag nodig en een vrouw 2000.
Of zijn dat ook kilocalorieën?
Oud 28-06-2008, 09:28
Verwijderd
dat zijn kilocalorieen, die worden in de volksmond gewoon calorieen genoemd.
Oud 28-06-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
"minder dan 1 calorie"

Oh, er zitten dus geen calorieën in, maar zeg dat dan gewoon. Ze bedoelen dus ook "minder dan 1 kilocalorie".
Jij bent echt een beetje dom.
Oud 28-06-2008, 17:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
"Dit is geen grapje! U bent nu geselecteerd!
U bent online op 27062008 om 16:48
Daarom bent u enkele ogenblikken geleden als onmiddellijke winnaar en als mogelijke winnaar van een Audi A3 geselecteerd.
Indien u bent uitgekozen, klik dan hier: www.*.nl."

Eh, nu geselecteerd? Of enkele ogenblikken geleden, toen ik nog niet online was? En dan onmiddellijke EN mogelijke winnaar, wat is het nou? En INDIEN u bent uitgekozen? Dat was ik toch al? Vermoeiend dit

en dan ook echt noch met 'ch'
Oud 28-06-2008, 17:42
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

en dan ook echt noch met 'ch'
Oh die is ietsje anders, mijne was zonder tijdlimiet enzo Maar heel ernstig idd
Oud 29-06-2008, 00:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 29-06-2008, 09:09
Verwijderd
Oud 30-06-2008, 14:01
Verwijderd
Die reclame van Gilette Fusion, met die tenenkrommende Yolanthe; "Wij vrouwen houden van glad!"

Eh, nee.
Oud 30-06-2008, 17:36
Flijn
Flijn is offline
Ik zag laatst 'psycho teddy'... Het is weer zo'n jambageval, die zijn natuurlijk altijd stupide, maar bij deze wordt 'psycho' ook nog verkeerd uitgesproken
Ik krijg er jeuk van.
Oud 30-06-2008, 17:45
Verwijderd
Op een fles limonade staat een glas met een bodempje limonade + een vol glas water = dezelfde hoeveelheid limonade
lolwhut
Oud 01-07-2008, 08:14
Yana
Yana is offline
De reclame over anale irritatie...iets met ballonnetjes die niemand wil, een of ander middel dat "Hemoclin" heet en een vage shoot van een paar mensen op een roltrap, waarbij één van hen een grote hart-tattoo heeft met daarop "Aambeien". Dus...
Oud 01-07-2008, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Die reclame van Gilette Fusion, met die tenenkrommende Yolanthe; "Wij vrouwen houden van glad!"

Eh, nee.
Inderdaad.
Oud 01-07-2008, 12:17
Lethe
Lethe is offline
Die nagesynchroniseerde reclame van vanish is echt heel stom.
Oud 02-07-2008, 17:28
Verwijderd
Ik was bezig aan een enquete in het nederlands en opeens gaat ie verder in het zweeds ofzo

Ofja, ik begrijp eruit dat het het einde van de enquete is.

Tack för din tid.
Vi har samlat tillräckligt svar från personner som matchar vårt stickprov.
Oud 02-07-2008, 17:43
Cherry Springs
Ik hoorde een radiospotje van Tanko (tenko? tanco? tenco? )
In elk geval, "Tenko! Of ben je rijk ofzo?" omdat je bij hun 3 cent per liter op je benzine bespaart waardoor je nog een croissantje en koffie kan kopen. Hè?
Oud 02-07-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik was bezig aan een enquete in het nederlands en opeens gaat ie verder in het zweeds ofzo

Ofja, ik begrijp eruit dat het het einde van de enquete is.

Tack för din tid.
Vi har samlat tillräckligt svar från personner som matchar vårt stickprov.
bedankt voor je tijd

we hebben genoeg verzamelt van personen die onze steekproef matchen
Oud 02-07-2008, 18:00
Verwijderd
Haha ja, die reclames zijn wel grappig maar zóo dom!

"Meneer, wat bespaart u bij Tanko?"
"Eeh, een volle tank, dat scheelt een euro of 5, dus dat wordt een broodje en een cola bij BP."

Okee, kan bij niks schelen.
Oud 02-07-2008, 18:01
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor je tijd

we hebben genoeg verzamelt van personen die onze steekproef matchen
verzameld

Ja ik dacht al zoiets maar ik weet neit eens of het noors of fins of zweeds is.
Oud 02-07-2008, 18:50
Cherry Springs
Oeh en die achterlijke reclame van kapotte electronica recyclen. WTF? Die mensen gaan steenkolenengels met elkaar praten, een musical-liedje ofziets zingen en vervolgens hun DVDspeler recyclen. Ik mis geloof ik iets.
Oud 02-07-2008, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Oeh en die achterlijke reclame van kapotte electronica recyclen. WTF? Die mensen gaan steenkolenengels met elkaar praten, een musical-liedje ofziets zingen en vervolgens hun DVDspeler recyclen. Ik mis geloof ik iets.
ik vind die reclame geniaal!
Oud 02-07-2008, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ach, het is niet gewéldig grappig, maar ze doen tenminste een poging een absurde reclame te maken, wat altijd nog beter is dan écht suffe reclames.

OT:

Neteller promotie (die waardeloos is)

"Here's your personalised offer
Transfer 640 EUR** or more to merchants before July 31, and we'll give you 0.5% cash back, up to $500 USD or equivalent, on the total amount transferred†."

0,5%??? Da's eh, 3 euro en 20 cent (!!!!) bij 640 euro aan transacties! Wat gul van jullie
Oud 02-07-2008, 22:17
Verwijderd
Ik vind dat eind-muziekje bij de Mercedes-reclame heel eng. Zo'n meisje die dan heel hoog iets zingt.
Oud 02-07-2008, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat eind-muziekje bij de Mercedes-reclame heel eng. Zo'n meisje die dan heel hoog iets zingt.
Deed me denken aan dat riedeltje van Morricone in The Good, The Bad & The Ugly
Oud 03-07-2008, 14:51
Martiño
Martiño is offline
Omg, zo'n Telsell tas met verwisselbare hoezen: "één tas voor alle gelegenheden".

Regels voor berichten