Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In een vliegtuig van ryanair, op elk bagageding staat heel groot: RYANAIR, THE CHEAPEST AIRLINE, BOOK NOW ON RYANAIR.COM
Punt 1: ik heb net een boek gevlucht, ik ben nog niet eens opgestegen dus waarom nu alweer een vlucht boeken ![]() punt 2: ik heb geen toegang tot internet dus hoezo BOOK NOW anywayzzzzzzzzzzz ik vond het nogal lame toen ik in het vliegtuig zat en het las ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar inderdaad de 'Sjors je bent een eikel' reclames waren veel beter ![]()
Laatst gewijzigd op 27-06-2008 om 10:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
"Dit is geen grapje! U bent nu geselecteerd!
U bent online op 27062008 om 16:48 Daarom bent u enkele ogenblikken geleden als onmiddellijke winnaar en als mogelijke winnaar van een Audi A3 geselecteerd. Indien u bent uitgekozen, klik dan hier: www.*.nl." Eh, nu geselecteerd? Of enkele ogenblikken geleden, toen ik nog niet online was? En dan onmiddellijke EN mogelijke winnaar, wat is het nou? En INDIEN u bent uitgekozen? Dat was ik toch al? Vermoeiend dit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() en dan ook echt noch met 'ch' ![]()
|
De reclame over anale irritatie...iets met ballonnetjes die niemand wil, een of ander middel dat "Hemoclin" heet en een vage shoot van een paar mensen op een roltrap, waarbij één van hen een grote hart-tattoo heeft met daarop "Aambeien". Dus...
![]()
|
Ik hoorde een radiospotje van Tanko (tenko? tanco? tenco?
![]() In elk geval, "Tenko! Of ben je rijk ofzo?" omdat je bij hun 3 cent per liter op je benzine bespaart waardoor je nog een croissantje en koffie kan kopen. Hè? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
we hebben genoeg verzamelt van personen die onze steekproef matchen ![]() |
![]() |
|
Oeh en die achterlijke reclame van kapotte electronica recyclen. WTF? Die mensen gaan steenkolenengels met elkaar praten, een musical-liedje ofziets zingen en vervolgens hun DVDspeler recyclen. Ik mis geloof ik iets.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Neteller promotie (die waardeloos is) "Here's your personalised offer Transfer 640 EUR** or more to merchants before July 31, and we'll give you 0.5% cash back, up to $500 USD or equivalent, on the total amount transferred†." 0,5%??? Da's eh, 3 euro en 20 cent (!!!!) bij 640 euro aan transacties! Wat gul van jullie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 13:37 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 15:30 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 10-11-2007 15:43 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 15-10-2007 23:18 |