Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 17:51
DaStar
DaStar is offline
Ik weet ook wel dat het absoluut gezien lang geleden is, maar het blijft gewoon de één na laatste keer dat ze hem gezien heeft.. Ik bedoel zoveel is er opeens niet veranderd, het heeft gewoon even in de koelkast gestaan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2008, 13:12
DaStar
DaStar is offline
Ik maak mezelf gek

Zij is nu dus op vakantie en de komende week vergezeld van die Job. Ik heb haar huissleutel om planten water te kunnen geven etc maar ik ben zo'n vuillak die in haar spullen ging lopen rommelen.. En nu kwam ik een mapje foto's tegen van de betreffende vakantie van twee jaar geleden en nu maak ik me dus zorgen. Het betreft een hele fotoshoot 's avonds op het strand...

-Op één foto likt zij zijn buik
-Op een andere likt hij haar wang
-Op een andere maakt hij een foto van haar buik terwijl die in de amazonezit op haar zit
-Op tig andere liggen ze in elkaars armen en soms die gast zelfs erbovenop
-Nog wat foto's dat hij haar gewoon op de wang kust
-Ik trek het heel slecht!!!

Dit gaat toch gewoon te ver!! Ik bel haar vanavond en ga absoluut duidelijk maken dat ik het niet trek als ze zo klef met hem gaat doen. Die beelden doen me echt denken aan derdeklas feestjes waar aan het eind iedereen ergens met iemand ligt te vozen..

Ik kan me haast niet voorstellen dat zij dat allemaal vriendschappelijk ziet, ik zou absoluut niet zo met een meisje ergens gaan liggen als ik er niet meer van wou.

Edit: Eén lichtpuntje . Volgende week ben ik daar ook.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 14:49
Verwijderd
Maak het dan uit. als je haar niet vertrouwt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 15:07
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Oud 19-07-2008, 15:08
remy476
remy476 is offline
Als ik bij mijn vriendin zo ver zou moeten gaan. Zij toch naar die job ging dan was t uit klaar.
Oud 19-07-2008, 16:14
DaStar
DaStar is offline
Citaat:
Het gaat me alleen om het feit of het gedrag wat ze vertoond door de beugel kan. Ik wil het ook helemaal niet uitmaken, ik wil gewoon niet constant paranoia zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 16:35
Verwijderd
altijd hetzelfde liedje dit

als je vertrouwen hebt in je vriendin dan is er niets aan de hand en hoef je dus ook niets te doen

als je stiekem haar toch een beetje wantrouwt, dan zou je daar je vraagtekens bij moeten plaatsen en niet bij job.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 16:45
DaStar
DaStar is offline
Maar ik vertrouw haar wel wat betreft vreemdgaan etc... Misschien dat haar normen wel gewoon ergens anders liggen. Misschien dat zij het de normaalste zaak van de wereld vind om met jan en alleman te knuffelen. Als zij zou weten hoe slecht ik me er bij voel doet ze het misschien niet meer. Dus ik kan het beste gewoon wat duidelijke afspraken maken vanavond via de telefoon...

Job plaats ik ook mn vraagtekens bij trouwens want die gek heeft zelf ook al jaren een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 16:54
Verwijderd
je hebt vakantiefoto's gezien van 2 jaar geleden ofzo toch?? iig van voor dat jullie samen waren. Je bent er nog niet geweest en hebt niets gezien, kennelijk ga je er vanuit dat ze het nog steeds doet..?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 17:59
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar ga haar vooral bellen, dan kan ze daar weer over tegen job gaan klagen
Oud 19-07-2008, 18:00
DaStar
DaStar is offline
Citaat:
je hebt vakantiefoto's gezien van 2 jaar geleden ofzo toch?? iig van voor dat jullie samen waren. Je bent er nog niet geweest en hebt niets gezien, kennelijk ga je er vanuit dat ze het nog steeds doet..?
De situatie is hetzelfde, waarom zou ze het nu opeens niet doen? Vind jij het wel normaal wat ze allemaal op die foto's doet?

@Veroorzaker. Dat zal mij een zorg wezen. Alsof ze tegen hem zegt: Ja mn vriend wil niet meer dat je over mn wang likt. En ik mag ook niet meer jouw buik likken.

Misschien dat er dan juist een lichtje gaat branden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 18:03
Verwijderd
Citaat:
De situatie is hetzelfde, waarom zou ze het nu opeens niet doen? Vind jij het wel normaal wat ze allemaal op die foto's doet?

@Veroorzaker. Dat zal mij een zorg wezen

de situatie is niet hetzelfde, want jij bent er nu.

en die foto's.. je vindt elkaar wel leuk, melige bui, vakantie.. jawellll

en idd bellen en erover zeiken lijkt me de situatie bevorderen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 18:04
DaStar
DaStar is offline
Citaat:
de situatie is niet hetzelfde, want jij bent er nu.

en die foto's.. je vindt elkaar wel leuk, melige bui, vakantie.. jawellll

en idd bellen en erover zeiken lijkt me de situatie bevorderen
De situatie is wel hetzelfde in de zin dat ze toen óók een vriend had...

En ik ga echt niet hopeloos zeiken hoor ik zeg het gewoon subtiel.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 18:18
Verwijderd
haha 'zeg schat, liefje ik mis je echt onwijs... trouwens nu ik je toch spreek, zou je niet meer aan Job zn buik willen likken zoals 2 jaar geleden!? ja ik zag dat toevallig in dat fotoboek dat je zo goed verborgen had onderin die kast, luv you!!!'
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 18:24
De Veroorzaker
Citaat:
@Veroorzaker. Dat zal mij een zorg wezen. Alsof ze tegen hem zegt: Ja mn vriend wil niet meer dat je over mn wang likt. En ik mag ook niet meer jouw buik likken.
Nee ik denk ook niet dat het zo gaat.
Citaat:
haha 'zeg schat, liefje ik mis je echt onwijs... trouwens nu ik je toch spreek, zou je niet meer aan Job zn buik willen likken zoals 2 jaar geleden!? ja ik zag dat toevallig in dat fotoboek dat je zo goed verborgen had onderin die kast, luv you!!!'
dat is nog best subtiel.

Maar nee, ik zou er niks over zeggen en kun je het echt niet laten wacht dan tot je er bent, anders hoefde je van mij niet meer te komen.
Oud 19-07-2008, 19:18
DaStar
DaStar is offline
Nou ik heb haar net gebeld. Eerst 20 minuten over koetjes en kalfjes gepraat en toen zei ze uit zichzelf dat Job een dag later kwam (woohoo) en dat ze daardoor maar niet mee met haar ouders een dagje uit ging () zodat ze hem weer kon zien.
Ik zei gewoon: Kun je misschien dit jaar niet zo klef doen met Job als op die foto's van twee jaar geleden..
Zij: zo klef was dat toch helemaal niet
Ik: Nou hij likt je een keer over de wang heen en jij likt een keer aan zn buik, jullie liggen constant in elkaars armen, ik zou het echt niet leuk vinden als je dat dit jaar weer doet...

Toen begon ze een verhaaltje te doen dat ze me vet mist (overheen praten) en zin heeft dat ik kom en dat ze er op zou letten het niet te doen.. (Met andere woorden ze sluit het niet uit....) Misschien dacht ze dat ik die foto's al is op een ander tijdstip gezien had ofzo.

Nou ik zal er maar vrede mee hebben en als ik volgende week dingen zie die me niet bevallen ga ik wel een eind zwemmen met Job.

Heel raar maar op de een of andere manier voel ik me gewoon gerechtvaardigd zelf vreemd te gaan zodat ik een buffer heb om slecht nieuws op te vangen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 19:19
remy476
remy476 is offline
kerel ik zou gek worden. Ik zou dit niet pikken als ik jou was!
Oud 19-07-2008, 19:28
De Veroorzaker
Citaat:
Ik zei gewoon: Kun je misschien dit jaar niet zo klef doen met Job als op die foto's van twee jaar geleden..
Zij: zo klef was dat toch helemaal niet
Dat geeft toch aan dat jullie er totaal anders (om niet te zeggen tegengesteld) over denken?
Oud 19-07-2008, 19:44
DaStar
DaStar is offline
Nou mss weet ze niet dat ik alle foto's heb gezien (of dacht ze dat ik het over hele andere foto's had), maar waarschijnlijk doet ze gewoon alsof ze zich van geen kwaad bewust is.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 19:48
Verwijderd
wat loop je nou te mekkeren over die foto's ouwe,

als jouw huidige vriendin foto's tegenkomt waarop jij een meisje staat te zoenen dan kan ze daar toch ook moeilijk kwaad over zijn gesteld dat het ver voor haar tijd is!?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2008, 19:50
De Veroorzaker
Citaat:
Nou mss weet ze niet dat ik alle foto's heb gezien (of dacht ze dat ik het over hele andere foto's had), maar waarschijnlijk doet ze gewoon alsof ze zich van geen kwaad bewust is.
Nee misschien is ze zich van geen kwaad bewust? Lichamelijk contact is toch geen doodzonde?
Oud 19-07-2008, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Toen begon ze een verhaaltje te doen dat ze me vet mist (overheen praten) en zin heeft dat ik kom en dat ze er op zou letten het niet te doen.. (Met andere woorden ze sluit het niet uit....)
[/s]
Oh Mijn God. Wat had ze dan moeten zeggen? "Schat, ik zal alle contact vebreken met Job vanwege foto's van twee jaar geleden die jij hebt gezien en waar jij niet mee om kan gaan. Sterker nog, voortaan ga ik een kuisheidsgordel dragen"?

Ze zegt dat ze je mist, zin heeft je te zien en erop zal letten niet zo klef te doen (oftewel, rekening houden met jouw gevoelens), wat wil je nog meer???

Ik snap NOG STEEDS niet hoe het kan dat het feit dat hij haar twee jaar geleden wilde zoenen en zij dit NIET heeft gedaan omdat ze EEN RELATIE HAD, voor jou het bewijs is dat je je zorgen moet maken. Wtf? Hoe is dat niet juist het bewijs dat je haar kunt vertrouwen? Al wil ze het, dat ze het niet doet is toch veel belangrijker? Iemand die af aan het vallen is faalt toch ook niet als diegene stiekem een zak vette patat zou willen eten, maar het niet doet?

Volgens mij is er geen enkele manier waarop zij het wel goed kan doen wat jou betreft, behalve alle contact verbreken met die Job en hem voorgoed negeren. Niet echt een compromis, of wel dan?

Ik zou echt gek worden als jij mijn vriend was :/
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 00:25
DaStar
DaStar is offline
Citaat:
Ik snap NOG STEEDS niet hoe het kan dat het feit dat hij haar twee jaar geleden wilde zoenen en zij dit NIET heeft gedaan omdat ze EEN RELATIE HAD, voor jou het bewijs is dat je je zorgen moet maken. Wtf? Hoe is dat niet juist het bewijs dat je haar kunt vertrouwen? Al wil ze het, dat ze het niet doet is toch veel belangrijker? Iemand die af aan het vallen is faalt toch ook niet als diegene stiekem een zak vette patat zou willen eten, maar het niet doet?
Ik heb wel 100x keer gezegd dat ik haar vertrouw. Ik maak me ook absoluut geen zorgen dat ze met die jongen zoent of het nest induikt.
Het gaat erom dat ik het óók tever vind gaan als zij die jongen over de buik likt!!!!

Wat zou jij denken als je een foto tegenkomt waar je moeder de buurman aan het likken is?

En die vergelijking van de patat klopt niet. Ik hou er zelf namelijk een zeer gezonde leefstijl op na en ik walg van patat! Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen maar telkens aan die patat blijven denken

Citaat:
Volgens mij is er geen enkele manier waarop zij het wel goed kan doen wat jou betreft, behalve alle contact verbreken met die Job en hem voorgoed negeren. Niet echt een compromis, of wel dan?
Niet waar. Het enige wat ze hoeft te doen is als een normale vriendin met Job omgaan. Gewoon zoals ik ook met mn vrienden omga en zij nu met haar vriendinnen omgaat. Ik lik mn matties ook niet over hun buik heen.

Laatst gewijzigd op 20-07-2008 om 00:37.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel 100x keer gezegd dat ik haar vertrouw. Ik maak me ook absoluut geen zorgen dat ze met die jongen zoent of het nest induikt.
Het gaat erom dat ik het óók tever vind gaan als zij die jongen over de buik likt!!!!

Wat zou jij denken als je een foto tegenkomt waar je moeder de buurman aan het likken is?

En die vergelijking van de patat klopt niet. Ik hou er zelf namelijk een zeer gezonde leefstijl op na en ik walg van patat! Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen maar telkens aan die patat blijven denken

Niet waar. Het enige wat ze hoeft te doen is als een normale vriendin met Job omgaan. Gewoon zoals ik ook met mn vrienden omga en zij nu met haar vriendinnen omgaat. Ik lik mn matties ook niet over hun buik heen.
je walgt van patat, maar bent blijkbaar gek op je moeder en de buurman
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 00:49
DaStar
DaStar is offline
Bartezz, ik heb dit topic niet voor niets geopend he. Het liefst wil ik van die gedachtes af.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 09:01
Verwijderd
Dat jij walgt van patat maakt natuurlijk helemaal niets uit Mijn punt was dat iemand die aan het afvallen is, maar op dat moment wel verlangt naar iets ongezonds, nog steeds aan het afvallen is. Het verschil tussen wel en niet afvallen, is of je toegeeft aan je verlangens. Dit niet doen, is dus volhouden. Hetzelfde geldt voor jouw vriendin en niet zoenen met Job.. imho.

Ik snap best dat je schrok van die foto's, maar wat moet je vriendin zeggen om jouw zorgen weg te nemen. Dat ze je mist, zin heeft je te zien en erop zal letten niet zo klef te doen is voor jou schijnbaar bij lange na niet genoeg. Ik vind het gemeen om mensen te pakken op zinnetjes als "ik zal erop letten", waar jij vervolgens jouw eigen interpretatie aan geeft. Ik vind in alles wat je vertelt, dat je vriendin zich keurig gedraagt! Ze heeft destijds niet met Job gezoend omdat ze bezet was, ze heeft recentelijk niet bij hem gelogeerd omdat jij dat niet tof vond, ze vertelt je nu dat ze je mist, ze zin heeft je te zien en rekening zal houden met je jaloerse gevoelens..

Wat ik me dan afvraag is waar die enorme jaloezie vandaan komt bij jou? Welke daadwerkelijke reden ze je heeft gegeven om ergens bang voor te zijn. Soms is jaloezie een projectie, zijn mensen die zelf niet te vertrouwen zijn verschrikkelijk jaloers. Of heb je slechte ervaringen in het verleden? Of ben je gewoon erg onzeker? Of zit er meer niet goed in de relatie en uit zich dat allemaal in deze jaloezie?

Ik denk dat je, om van je jaloerse gevoelens af te komen, meer naar jezelf moet gaan kijken dan naar je vriendin. Zij kan de gevoelens wellicht voor een deel wegnemen door je gerust te stellen en er rekening mee te houden, iets wat ze naar mijn idee al doet. Of jullie moeten nog eens afspraken maken over waar de grenzen liggen, wat jij wel vindt kunnen en wat niet maar wanneer zulke afspraken gemaakt zijn, moet je er dan ook op vertrouwen dat zij zich daaraan houdt (afgezien van wat ze in het verleden, voor ze jou kende, heeft gedaan) want anders hebben die afspraken geen zin.

In ieder geval lijkt het me echt niet normaal dat jij je bijna gerechtvaardigd voelt om vreemd te gaan om je in te dekken voor slecht nieuws. (Welk slechte nieuws eigenlijk? Je vertrouwt haar, zeg je.. dus voor vreemdgaan ben je niet bang. Welk slechte nieuws kan vreemdgaan aan jouw kant dan verantwoorden?)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 09:24
Verwijderd
Als deze relatie doorgaat, krijg ik spontaan medelijden met het meisje in kwestie?

Dastar, kun je geen halsband en een riem voor het meisje kopen? Dan hoef je je nooit meer zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 12:01
De Veroorzaker
Citaat:
Ik heb wel 100x keer gezegd dat ik haar vertrouw.
Laat dat dan eens 1x blijken uit je gedrag, dingen zeggen is zo makkelijk, dingen doen daarentegen.
Oud 20-07-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Bartezz, ik heb dit topic niet voor niets geopend he. Het liefst wil ik van die gedachtes af.
Daar zijn pillen voor, je moet eens praten met een psych, die kan je ze voorschrijven.

En maak het in vredesnaam uit.

Je vertrouwt het meiske niet, want je wil een buffer?????? aanleggen dmv vreemdgaan?

Serieus gast, laat je nakijken
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 12:39
DaStar
DaStar is offline
Citaat:
Dat jij walgt van patat maakt natuurlijk helemaal niets uit Mijn punt was dat iemand die aan het afvallen is, maar op dat moment wel verlangt naar iets ongezonds, nog steeds aan het afvallen is. Het verschil tussen wel en niet afvallen, is of je toegeeft aan je verlangens. Dit niet doen, is dus volhouden. Hetzelfde geldt voor jouw vriendin en niet zoenen met Job.. imho.
Mijn punt was dat ik het niet normaal vind dat ze die verlangens überhaupt heeft.. Het is toch prima zo? Ik verlang toch ook niet naar andere meisjes.

Citaat:
Ik snap best dat je schrok van die foto's, maar wat moet je vriendin zeggen om jouw zorgen weg te nemen. Dat ze je mist, zin heeft je te zien en erop zal letten niet zo klef te doen is voor jou schijnbaar bij lange na niet genoeg. Ik vind het gemeen om mensen te pakken op zinnetjes als "ik zal erop letten", waar jij vervolgens jouw eigen interpretatie aan geeft. Ik vind in alles wat je vertelt, dat je vriendin zich keurig gedraagt! Ze heeft destijds niet met Job gezoend omdat ze bezet was, ze heeft recentelijk niet bij hem gelogeerd omdat jij dat niet tof vond, ze vertelt je nu dat ze je mist, ze zin heeft je te zien en rekening zal houden met je jaloerse gevoelens..
Nou eigenlijk zijn mn zorgen al wel grotendeels weggenomen nu ze gezegd heeft dat ze erop zal letten, want ik vertrouw haar namelijk wel (101)

Citaat:
Wat ik me dan afvraag is waar die enorme jaloezie vandaan komt bij jou? Welke daadwerkelijke reden ze je heeft gegeven om ergens bang voor te zijn. Soms is jaloezie een projectie, zijn mensen die zelf niet te vertrouwen zijn verschrikkelijk jaloers. Of heb je slechte ervaringen in het verleden? Of ben je gewoon erg onzeker? Of zit er meer niet goed in de relatie en uit zich dat allemaal in deze jaloezie?
Nou verder is de relatie eigenlijk perfect in orde, en ik spreek die jaloerse gevoelens ook zelden uit dus zo zwaar heeft ze het helemaal niet. Ik krijg de indruk dat iedereen hier denkt dat ik haar constant dingen zit te verbieden terwijl ik eigenlijk maar twee of drie keer met haar -kort- over die Job gesproken heb. De rest speelt zich alleen maar af in mn hoofd

Citaat:
Ik denk dat je, om van je jaloerse gevoelens af te komen, meer naar jezelf moet gaan kijken dan naar je vriendin. Zij kan de gevoelens wellicht voor een deel wegnemen door je gerust te stellen en er rekening mee te houden, iets wat ze naar mijn idee al doet. Of jullie moeten nog eens afspraken maken over waar de grenzen liggen, wat jij wel vindt kunnen en wat niet maar wanneer zulke afspraken gemaakt zijn, moet je er dan ook op vertrouwen dat zij zich daaraan houdt (afgezien van wat ze in het verleden, voor ze jou kende, heeft gedaan) want anders hebben die afspraken geen zin.
Dat is inderdaad het probleem; dat we hier nooit wat over afgesproken hebben. Ik moet gewoon met haar afspreken dat we niet overdreven klef knuffelen of wat dan ook met andere mensen. Dan weet ik dat zij zich ook aan zo'n afspraak zou houden.
Nogmaals: Het probleem van mijn kant is dus niet dat ik bang ben dat ze echt vreemdgaat, maar ik irriteer me er gewoon aan als zij andere jongens verkeerde ideeën geeft. Ik zit toch ook niet aan elke meisje te hangen met het uitgaan ofzo? (Ik weet trouwens zéker dat ze dat niet relax zou vinden, laat staan dat ik zeg dat ik een weekend bij een of andere chick zou logeren!!).

Citaat:
In ieder geval lijkt het me echt niet normaal dat jij je bijna gerechtvaardigd voelt om vreemd te gaan om je in te dekken voor slecht nieuws. (Welk slechte nieuws eigenlijk? Je vertrouwt haar, zeg je.. dus voor vreemdgaan ben je niet bang. Welk slechte nieuws kan vreemdgaan aan jouw kant dan verantwoorden?)
Nou als ik over een week weer een hele fotoshoot aantref vind ik dat bijna hetzelfde als vreemdgaan, ze heeft namelijk gezegd dat ze het niet zo doen (er op zou letten..).

En laten we eerlijk zijn, ik heb er een poll over geopend en 35% van de mensen IS ook gewoon niet te vertrouwen!! En van die andere 65% is er waarschijnlijk een groot deel dat simpelweg de opportuniteit nog niet heeft gehad. Vertrouwen is overrated.

Ik vind dat je de kat niet aan het spek moet binden dus niet een hele nacht rollebollen en sexy foto's maken. Als je mij een avondje met Carmen Elektra opsluit weet ik ook wel beter.

Ik vertrouw haar dus alleen kwa vreemdgaan, Veroorzaker, maar dat betekent dus niet dat ik er niet jaloers van wordt als ze andere mannen likt. Want feitelijk schaadt ze mijn vertrouwen niet omdat we er simpelweg niks over af gesproken hadden. (Dat ga ik dus maar doen..)
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn punt was dat ik het niet normaal vind dat ze die verlangens überhaupt heeft.. Het is toch prima zo? Ik verlang toch ook niet naar andere meisjes.
Dan ben je de absolute uitzondering op de regel. Hoe monogaam je ook bent, bij iedereen spelen er wel eens gedachtes over andere mensen door het hoofd.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2008, 17:00
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
.. Nou ja. Ik heb niet het hele topic gelezen.

Ik begrijp ook wel waarom je je zo voelt; ik zou me ook zeker niet gemakkelijk voelen met die foto's en me ook afvragen waarom ze zo nodig die Job weer moet zien.

Ik zou je als tip willen geven, bel je vriendin op en, bijtend op je tong/wang, ga is praten over Job. Vraag haar allerlei dingen over Job. Probeer hem te leren kennen via haar. (Bijt op je tong bedoel ik, ga haar normale 'vriend' Job niet zwart maken, afkraken oid. maar probeer genuine geintereseerd te zijn .. Geef haar niet het gevoel dat je ongegrond jaloers bent)

Oftewel sta open en probeer te snappen waarom ze daarheen is gegaan.

Jaloezie komt vaak voort simpelweg uit onwetendheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten