Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de situatie is niet hetzelfde, want jij bent er nu. en die foto's.. je vindt elkaar wel leuk, melige bui, vakantie.. jawellll en idd bellen en erover zeiken lijkt me de situatie bevorderen |
![]() |
||
Citaat:
En ik ga echt niet hopeloos zeiken hoor ik zeg het gewoon subtiel. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar nee, ik zou er niks over zeggen en kun je het echt niet laten wacht dan tot je er bent, anders hoefde je van mij niet meer te komen.
|
Nou ik heb haar net gebeld. Eerst 20 minuten over koetjes en kalfjes gepraat en toen zei ze uit zichzelf dat Job een dag later kwam (woohoo) en dat ze daardoor maar niet mee met haar ouders een dagje uit ging (
![]() Ik zei gewoon: Kun je misschien dit jaar niet zo klef doen met Job als op die foto's van twee jaar geleden.. Zij: zo klef was dat toch helemaal niet Ik: Nou hij likt je een keer over de wang heen en jij likt een keer aan zn buik, jullie liggen constant in elkaars armen, ik zou het echt niet leuk vinden als je dat dit jaar weer doet... Toen begon ze een verhaaltje te doen dat ze me vet mist (overheen praten) en zin heeft dat ik kom en dat ze er op zou letten het niet te doen.. (Met andere woorden ze sluit het niet uit....) Misschien dacht ze dat ik die foto's al is op een ander tijdstip gezien had ofzo. Nou ik zal er maar vrede mee hebben en als ik volgende week dingen zie die me niet bevallen ga ik wel een eind zwemmen met Job. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zegt dat ze je mist, zin heeft je te zien en erop zal letten niet zo klef te doen (oftewel, rekening houden met jouw gevoelens), wat wil je nog meer??? Ik snap NOG STEEDS niet hoe het kan dat het feit dat hij haar twee jaar geleden wilde zoenen en zij dit NIET heeft gedaan omdat ze EEN RELATIE HAD, voor jou het bewijs is dat je je zorgen moet maken. Wtf? Hoe is dat niet juist het bewijs dat je haar kunt vertrouwen? Al wil ze het, dat ze het niet doet is toch veel belangrijker? Iemand die af aan het vallen is faalt toch ook niet als diegene stiekem een zak vette patat zou willen eten, maar het niet doet? Volgens mij is er geen enkele manier waarop zij het wel goed kan doen wat jou betreft, behalve alle contact verbreken met die Job en hem voorgoed negeren. Niet echt een compromis, of wel dan? Ik zou echt gek worden als jij mijn vriend was :/ |
![]() |
|||
Citaat:
Het gaat erom dat ik het óók tever vind gaan als zij die jongen over de buik likt!!!! Wat zou jij denken als je een foto tegenkomt waar je moeder de buurman aan het likken is? En die vergelijking van de patat klopt niet. Ik hou er zelf namelijk een zeer gezonde leefstijl op na en ik walg van patat! Ik snap gewoon niet waarom sommige mensen maar telkens aan die patat blijven denken ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-07-2008 om 00:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat jij walgt van patat maakt natuurlijk helemaal niets uit
![]() Ik snap best dat je schrok van die foto's, maar wat moet je vriendin zeggen om jouw zorgen weg te nemen. Dat ze je mist, zin heeft je te zien en erop zal letten niet zo klef te doen is voor jou schijnbaar bij lange na niet genoeg. Ik vind het gemeen om mensen te pakken op zinnetjes als "ik zal erop letten", waar jij vervolgens jouw eigen interpretatie aan geeft. Ik vind in alles wat je vertelt, dat je vriendin zich keurig gedraagt! Ze heeft destijds niet met Job gezoend omdat ze bezet was, ze heeft recentelijk niet bij hem gelogeerd omdat jij dat niet tof vond, ze vertelt je nu dat ze je mist, ze zin heeft je te zien en rekening zal houden met je jaloerse gevoelens.. Wat ik me dan afvraag is waar die enorme jaloezie vandaan komt bij jou? Welke daadwerkelijke reden ze je heeft gegeven om ergens bang voor te zijn. Soms is jaloezie een projectie, zijn mensen die zelf niet te vertrouwen zijn verschrikkelijk jaloers. Of heb je slechte ervaringen in het verleden? Of ben je gewoon erg onzeker? Of zit er meer niet goed in de relatie en uit zich dat allemaal in deze jaloezie? Ik denk dat je, om van je jaloerse gevoelens af te komen, meer naar jezelf moet gaan kijken dan naar je vriendin. Zij kan de gevoelens wellicht voor een deel wegnemen door je gerust te stellen en er rekening mee te houden, iets wat ze naar mijn idee al doet. Of jullie moeten nog eens afspraken maken over waar de grenzen liggen, wat jij wel vindt kunnen en wat niet maar wanneer zulke afspraken gemaakt zijn, moet je er dan ook op vertrouwen dat zij zich daaraan houdt (afgezien van wat ze in het verleden, voor ze jou kende, heeft gedaan) want anders hebben die afspraken geen zin. In ieder geval lijkt het me echt niet normaal dat jij je bijna gerechtvaardigd voelt om vreemd te gaan om je in te dekken voor slecht nieuws. (Welk slechte nieuws eigenlijk? Je vertrouwt haar, zeg je.. dus voor vreemdgaan ben je niet bang. Welk slechte nieuws kan vreemdgaan aan jouw kant dan verantwoorden?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En maak het in vredesnaam uit. Je vertrouwt het meiske niet, want je wil een buffer?????? aanleggen dmv vreemdgaan? Serieus gast, laat je nakijken |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals: Het probleem van mijn kant is dus niet dat ik bang ben dat ze echt vreemdgaat, maar ik irriteer me er gewoon aan als zij andere jongens verkeerde ideeën geeft. Ik zit toch ook niet aan elke meisje te hangen met het uitgaan ofzo? (Ik weet trouwens zéker dat ze dat niet relax zou vinden, laat staan dat ik zeg dat ik een weekend bij een of andere chick zou logeren!!). Citaat:
En laten we eerlijk zijn, ik heb er een poll over geopend en 35% van de mensen IS ook gewoon niet te vertrouwen!! En van die andere 65% is er waarschijnlijk een groot deel dat simpelweg de opportuniteit nog niet heeft gehad. Vertrouwen is overrated. Ik vind dat je de kat niet aan het spek moet binden dus niet een hele nacht rollebollen en sexy foto's maken. Als je mij een avondje met Carmen Elektra opsluit weet ik ook wel beter. Ik vertrouw haar dus alleen kwa vreemdgaan, Veroorzaker, maar dat betekent dus niet dat ik er niet jaloers van wordt als ze andere mannen likt. Want feitelijk schaadt ze mijn vertrouwen niet omdat we er simpelweg niks over af gesproken hadden. (Dat ga ik dus maar doen..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp ook wel waarom je je zo voelt; ik zou me ook zeker niet gemakkelijk voelen met die foto's en me ook afvragen waarom ze zo nodig die Job weer moet zien. Ik zou je als tip willen geven, bel je vriendin op en, bijtend op je tong/wang, ga is praten over Job. Vraag haar allerlei dingen over Job. Probeer hem te leren kennen via haar. (Bijt op je tong bedoel ik, ga haar normale 'vriend' Job niet zwart maken, afkraken oid. maar probeer genuine geintereseerd te zijn .. Geef haar niet het gevoel dat je ongegrond jaloers bent) Oftewel sta open en probeer te snappen waarom ze daarheen is gegaan. Jaloezie komt vaak voort simpelweg uit onwetendheid. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nou doen?? -- girlmeisje | 7 | 31-10-2009 19:10 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op de exen en verleden van m'n vriend :-( smurfinnetje198 | 64 | 01-08-2006 16:22 | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
ben ik nou zo jaloers?? one-monkee | 55 | 11-12-2004 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou jaloers??? *geksku* | 17 | 21-06-2002 20:36 | |
Liefde & Relatie |
is dit nou zo erg?? tiktoktak | 1 | 10-03-2002 19:03 |