| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik denk dat ik het niet meteen zou uitmaken, omdat ik niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen. Maar uiteindelijk zou het vertrouwen wel zo beschadigd zijn dat we misschien nooit meer op het 'niveau' zouden komen waar we nu op zitten en zou het denk ik toch kapot gaan.
|
|
|
|
Ja.
Zoenen voor de 'lol' vind ik geen lol aan, als het min of meer bewust gebeurde betekent het dat voor haar de relatie al niets meer betekende en als je je in dronken toestand niet meer in bedwang kan houden vind ik dat ook geen goed excuus.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik denk dat ik me zoo rot zou voelen dat het niet meer goed zou kunnen komen. Inderdaad misschien, als iemand veel spijt heeft en dat laat zien, dat je het nog even probeert. maar ik denk dat er dingen toch echt mis zitten als iemand vreemd gaat.. Dus ja ik denk het wel.
Besides, ik word echt een wrak als ik iemand niet vertrouw dus dan maak ik het zelf anders wel kapot met uittest-gedrag (okee dat is geen woord maar oke)
|
|
|
Verwijderd
|
Ik denk het wel, niet omdat ik zo meedogenloos wil zijn, maar omdat ik bang ben dat het daarna toch snel fout zal gaan omdat je hem niet vertrouwt en dat leidt tot spanningen en zo. Maarja je weet natuurlijk nooit hoe je in zo'n situatie echt zal reageren, het zal ook wel uitmaken of hij eerlijk naar me toekomt om het te vertellen en spijt heeft, of dat je er op een andere manier achterkomt.
|
|
|
|
|
Per ongeluk met een ander zoenen kan best gebeuren. Bijvoorbeeld, als je uit bent en je hebt net te veel gedronken en een knappe jongen duwt zonder te vragen een tong bij je naar binnen. Maar wanneer je een relatie hebt en je vindt een ander leuk, dan kun je diegene doelbewust ontwijken om niet in de verleiding te komen. Je kunt dus op twee manieren vreemdgaan, met voorbedachte raden en dus per ongeluk.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
De 'per ongeluk' smoes heeft de ex van mijn vriend ook wel eens opgehangen, maar daar heb ik toen toch hard om moeten lachen. Net alsof je zomaar tegen iemand oploopt en je tong valt in de ander zijn mond. En als iemand dat bij me zou proberen, zou hij spontaan een knietje krijgen. De enige die mij mag zoenen en in mijn buurt mag komen, is mijn vriend.
Ik zou het uitmaken als mijn vriend met een ander zoent. Wat dat betreft zijn mijn vriend en ik daar heel duidelijk in: we doen niet klef met anderen als in aan iemand anders zijn of haar nek hangen of knuffelen of zoenen of nog verder (tenzij het mijn eigen vriendinnen zijn, die knuffel ik wel eens of 3 zoenen ). Maar zoenen gebeurt nooit per ongeluk vinden we en we zouden het beiden uitmaken mocht dit bij de ander gebeuren.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
ot: ik vind die paar seconden evengoed al.. een slecht teken. en tsja, la sjij staat te flirten met iemand en je bent dronken, dan vind ik dat je dat dan daar maar een beetje moet dimmen. geen excuus. maar goed, mijn mening. vreemdgaan is gewoon kut.
|
|
||
|
Citaat:
en eerst flirten en daarna doen alsof het een ongeluk was vind ik ook gewoon stom. Niet flirten dan, je hebt het gewoon zelf uitgelokt anders. |
||
|
|
|
|
Dat zoveel mensen niet met een resounding 'ja' antwoorden...
Als ik vreemd was gegaan (ik ga er vanuit dat zoenen met een ander vreemdgaan is als je in een exclusieve relatie zit, zo niet negeer dan deze reply) en mijn vriendin zou mij niet accuut dumpen zou ik haar dumpen, wegens gebrek aan karakter.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Verkrachting: het seksueel binnendringen van een lichaamsopening door middel van (bedreiging met) geweld of een andere feitelijkheid - bijvoorbeeld psychische druk - van een man of vrouw, binnen of buiten het huwelijk (artikel 242). Een afgedwongen tongzoen kan juridisch als verkrachting worden aangemerkt.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben tijdens deze relatie ook compleet onverwachts vol op de bek gepakt door een vreemde tijdens het uitgaan, maar ik had echt nog wel de tijd om mijn hoofd weg te draaien (met erg ranzig gelik over mijn wang als gevolg). Maar goed, als je compleet ladderzat bent ben je daar wellicht niet snel genoeg voor, alleen ben ik nooit compleet ladderzat juist omdat ik het niet tof vind dat ik dan dingen ga doen die ik met helder hoofd zou laten.
Maar, dat had ik ook echt niet uitgelokt hoor.. dat flirten dat uitlokt vind ik ook onzin. Een sluikse glimlach en een knipoog geeft iemand niet meteen het recht je vol op de bek te pakken. Net als dat uitdagend dansen iemand niet het recht geeft je bij je kont te pakken o.i.d. Volgens mij kan hoeheetze gewoon niks goeds meer zeggen door het relatie-topic en moet alles nu afgekraakt worden
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ik zou altijd mijn hoofd wegdraaien. De tijd van zoenen voor een avondje heb ik echt wel gehad en daar ga ik mijn relatie dus niet voor op het spel zetten. Het is een verleiding die ik wel kan weerstaan (Ik ben ook nog nooit vreemdgegaan)
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
twee jaar geleden ofzo was ik eens uit met een vriendin van me, en ik zat op een stoeltje tegen een muur, was behoorlijk moe (had niet teveel gedronken ofzo), en naast mij stond een japanner met zijn rug tegen de muur, die me al heel de avond stond te vertellen hoe mooi ie me vond etc etc, telkens gevolgd door "I shouldn't be saying this, you've got a boyfriend! I'm so sowwy!". nougoed, mag ie zeggen wat ie wil, da's niet verboden. op een bepaald moment zat ik wat voor me uit te staren, en ineens - écht ineens, was een verrassingsaanval - kust ie me en douwt ie z'n tong naar binnen
my god, ik was zo verrast dat ik écht niet wist waar ik het had en de moment dat ik dacht whut? duwde ik hem weg... je bent op dat moment ZO verbijsterd dat je echt een seconde versteend bent, en een seconde duurt làng als iemand z'n tong in je mond zit ik heb hem serieeuuuuus naar zijn kloten gegeven toen hoor ![]() tot zover mijn verhaal over hoe ik ongewild ben 'vreemdgegaan'. |
|
|
||
|
Citaat:
Voordat de daadwerkelijke zoen je 'overkomt', zijn er meestal al zoveel stappen aan vooraf gegaan, zoveel (onduidelijke) signalen uitgezonden. Ik vind t supergezellig om met leuke jongens te praten, maar doe dat nu op een andere manier dan toen ik vrijgezel was, zonder een gevoel van 'mogelijkheden' te scheppen. En @ Blue Angel; dan heb je natuurlijk nog altijd de sociaal gehandicapte freaks, daarmee hou ik in mijn verhaal even geen rekening
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 19:09 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Liefde & Relatie |
Zou jij vozelen met de ex van vrienden/vriendinnen? Soezen | 55 | 07-03-2005 17:27 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 20:33 | |
| Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 11:39 | |
| Liefde & Relatie |
Hij zoent met een ander.. ~*InDo SHorTy*~ | 4 | 11-03-2002 21:50 | |