Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou allebei voor een eigen kamer in hetzelfde huis of in dezelfde straat. Hebben jullie allebei een eigen plekje als er iets mis gaat of als jullie willen afkoelen.
Verder woon ik parttime samen en vind ik dat wel prima ![]()
|
Voor iedereen die zegt: Het hangt heel erg van je relatie af.... DUH. Dat is toch bij alle topics hier zo? Waar het om gaat is dat TS dan net een jaar samen is met die jongen, er nu al over twijfelt en op een forum wil weten of het een goed idee is. Het gaat niet om de gemiddelde relatie, het gaat om haar. En met de info die zij geeft, zeg ik dat het een slecht idee is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Het hangt volledig van je relatie af of jullie het al aankunnen om samen te gaan wonen.
Ikzelf ben gaan samenwonen met mijn vriend toen we een jaar samenwaren, en ik zestien, en hij drieëntwintig was. Het was voor ons allebei de eerste keer dat we alleen zouden wonen, en dit gaat al een jaar goed, maar wij wisten wel dat we er aan toe waren, en konden allebei nog terug naar onze ouders, voor het geval het verkeerd zou gaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook direct van bij mijn ouders wonen naar samenwonen gegaan, terwijl hij al een tijdje op zichzelf woonde, maar dat is nooit een probleem geweest. Scheelt wel dat het bij ons heel geleidelijk is gegaan, waardoor ik stapje voor stapje heb kunnen wennen aan dingen in het huishouden doen. En tuurlijk weet hij van sommige dingen meer af, maar wat maakt dat nou uit, dan vraag ik het toch gewoon. Het huishouden is dan ook volledig in balans, zonder gezeur. Verder ben ik het overigens met grl eens.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen. rodina | 46 | 16-05-2004 11:55 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Seksualiteit |
sexy samenhokken ~Sjeherazade~ | 22 | 08-07-2003 11:33 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen?? ~Sjeherazade~ | 3 | 07-04-2003 17:33 |