Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2008, 15:52
Verwijderd
:rollendeoogjes:
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2008, 15:53
Verwijderd
Don't take it so serious...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 15:54
Verwijderd
Het was de lieve versie van de roloog, namelijk de rollende oogjes!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 15:55
Verwijderd
Ik hou niet van roloogjes

Maar okj
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Don't take it so serious...
ly
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 16:36
Verwijderd
Mwah nee, ik neem niet veel serieus op een forumpje.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2008, 16:38
Missy
Missy is offline
Archont, het is niet de bedoeling overal offtopic te gaan. Laat dat alsjeblieft dan ook.
Oud 12-08-2008, 20:16
Verwijderd
Ik krijg regelmatig commentaar van collega's dat ik zuiniger met mijn rug moet omgaan.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 20:42
Verwijderd
Wat zie je er moe uit. (like, drie keer per dag of zo.)

Hoe gaat het met je? Je kijkt zo boos... (mijn neutrale/geconcentreerde blik is blijkbaar niet zó neutraal.)

Toffe hoed heb je.

Zonder hoed is leuker.

En mn oma weet op de een of andere manier altijd te verzinnen dat ik ''vroeger'' molliger was. Wat dus echt niet zo is, ik weeg nu meer dan ik ooit gewogen heb en ben verre van mollig. Toch weet ze iedere keer als ik haar zie een opmerking ŕ la ''oh mooi en je bent ook wat slanker geworden'' te verzinnen. Serieus, het enige verschil met twee jaar geleden zijn mn minder ronde wangen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2008, 21:09
Azaelia
Azaelia is offline
Ik kleur voor geen meter al zou ik horizontaal op het strand van hawaii wonen dus:
- 'Wat zie je wit!'
- 'Voel je je niet zo goed?'
- 'Pak toch lekker een zonnebankje!'
- 'Heb je een spook gezien?'
- 'Jij hebt nog niet veel zon gezien.'

En zelfs toen ik terug kwam van vakantie en ik voor mijn doen bruin was, vroeg iemand die wist dat ik weg was geweest 'Je hebt de hele vakantie lekker in de schaduw van die palmbomen gelegen?'
Grmbl. Maar mijn ouders en broertje zijn bij een enkel zonnestraaltje al poepbruin. Na een vakantie lijk ik altijd van de melkboer af te komen.
Oud 12-08-2008, 21:16
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bij mij zeggen ze ook vrij vaak dat ik zo bleek ben. Ik hou gewoon niet van zonnen om het bruin worden! Het is saai, en warm, en het is ook weer niet zo gezond! Ik krijg wel genoeg zon hoor. Alleen dat ik nou niet hou van gewoon liggen in een oncomfortabele, warme omgeving..
Oud 13-08-2008, 00:13
Verwijderd
"Wat zie je er toch slecht uit." "Jij zult ook nooit verantwoordelijk zijn he." "Je praat ook nooit." "Jullie kunnen ook niets normaal samen doen he." "Waarom probeer je 'normaal' te doen als we ruzie hebben gehad, waarom praat je niet." "Ik vind je er zo niet knapper op worden." "Gooi die [willekeurige kleding] nou eens weg."

Bovenstaande is (C) moeder. En ze "bedoelt het allemaal niet als kritiek, maar om je te helpen." Hmmmm.

Oh en verder de standaard dingen, alto, gothic, debiel, wat kijk je chagrijnig, kijk eens wat vrolijker (van compleet vreemden inderdaad ), en pfff nog wel meer.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 04:08
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik kreeg vroeger vaak van m'n moeder opmerkingen als 'Ja, die en die vond je stevig geworden'. Ja, kut, ik krijg ook wel eens tieten en heupen, dat dat dan net iets meer dan gemiddeld is, kan ik ook niet helpen.
En verder zeggen m'n ouders nog regelmatig dat ik te dik ben, en hoewel ik dat zelf ook vind, weiger ik het om weer met ze mee te diëten. Dat heb ik al eens eerder gedaan, en waar zij heel veel afvielen, viel ik alleen maar flauw.

En ik word er dus gewoon stikonzeker van, als ik dat al niet was.
woo jaa dat ken ik. Mijn ouders zeggen soms van: sjee, wat wordt jij vet. Of: Je lijkt wel 3 maanden zwanger. (ze doen niet aan tact)

En dat terwijl ik niet eens echt dik ben --> 60 kg bij 1.63 m. Maar dan zeggen ze: neem nou es een voorbeeld aan je moeder.

Maarja dat die nou dik de 50 is gepasseerd en nog in maatje 36 past, dat is pas abnormaal.

En nu moet ik van ze op dieet.

MAar ik weiger me onzeker te laten maken
Oud 13-08-2008, 10:47
Verwijderd
Ze hebben te veel pro-ana websites gelezen, 60 kg bij 1m63 is prima.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Waar kom je vandaan?
Groningen, maar zoals je vast kunt merken woon ik daar al heel lang niet meer. Ik woon in Canada en helaas staat Nederland bekend... nouja als een land waar alles kan. Het is vervelend om over bv de wallen commentaar te krijgen, over smartshops en vooral ook 'ohja zij is nederlands, hahahaha' en dan zo'n geintje van austin powers er achter aan. *puke* Ik sta ook vaak verteld van de domheid, als het nou een scherpe opmerking was, maarnee... het zijn vaak domme onnozele rotopmerkingen die gewoon fout zijn.

Mijn gebit: Ik krijg commentaar als vissebek en paardebek en dat soort ongein, omdat ik toevallig een dikke grijns heb ala; . Maar wel rechte (idd vrij witte) tanden. (dank aan het Nederlandse zorgsysteem waardoor mijn tandjes nu allemaal netjes staan waar ze horen te staan )

Toch vinden mensen het dan nog leuk om er iets mis mee te vinden, omdat mijn tanden ook gewoon groot zijn, en dat is jammer en toch wel een gevoelig punt voor mij. (En zoals mischien te merken is kan ik hier ook heel erg boos over worden )

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Bij mij zeggen ze ook vrij vaak dat ik zo bleek ben. Ik hou gewoon niet van zonnen om het bruin worden! Het is saai, en warm, en het is ook weer niet zo gezond! Ik krijg wel genoeg zon hoor. Alleen dat ik nou niet hou van gewoon liggen in een oncomfortabele, warme omgeving..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:50
Verwijderd
Een bleke huid is ook heus niet onaantrekkelijk. Zonnebankbruin wel. In het Duits wordt een zonnebank ook wel een "aso-tosti" (letterlijk vertaald dan) genoemd.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 13:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
woo jaa dat ken ik. Mijn ouders zeggen soms van: sjee, wat wordt jij vet. Of: Je lijkt wel 3 maanden zwanger. (ze doen niet aan tact)

En dat terwijl ik niet eens echt dik ben --> 60 kg bij 1.63 m. Maar dan zeggen ze: neem nou es een voorbeeld aan je moeder.

Maarja dat die nou dik de 50 is gepasseerd en nog in maatje 36 past, dat is pas abnormaal.

En nu moet ik van ze op dieet.

MAar ik weiger me onzeker te laten maken
oja, dat ken ik. Mijn ouders waren ook niet altijd even tactisch
maargoed, nu zijn mijn ouders zelf niet de slanksten en mn moeder was vooral bang dat ik overgewicht zou krijgen omdat ik in mijn puberteit best wel gegroeid ben in de breedte zeg maar. Mn moeder zei het vooral uit bezorgdheid, denk ik achteraf.

Maar ik vind het goed van je dat je weigert je onzeker te laten maken
je gaat toch niet dieeten he, als je dat niet wilt?
Oud 13-08-2008, 14:57
flyaway
flyaway is offline
"Wooooow wat heb jij veel haar!" Door iedereen, inclusief kappers die toch al aardig wat gewend zijn.
Een jongen: "Heb je dat overal zoveel?" WTF

"Oooh wat knap dat je geen accent hebt! Hoelang woon je al in Nederland?" Nou mijn voorouders voorzover we kunnen nagaan al sinds 1600, vreemde onbekende.

En toen mijn haar te kort was, letterlijk elke keer als ik buiten was minstens door drie verschillende mensen: "Elektrische schok gehad?" En bedankt.

"Wooow wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" Houd je bek. En tegelijkertijd ook mensen: "Ooh maar als je weer in staat bent meer te sporten gaat dat vet wel weg hoor!"
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Een bleke huid is ook heus niet onaantrekkelijk. Zonnebankbruin wel. In het Duits wordt een zonnebank ook wel een "aso-tosti" (letterlijk vertaald dan) genoemd.
Wat is de precieze Duitse term dan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:13
Verwijderd
Kleine kinderen spreken me regelmatig aan met 'meneer'. Word je ook niet echt vrolijk van.

En een tijdje terug riep een meisje, dat me kennelijk al vaker voorbij had zien komen: 'Oh kijk, daar heb je Twiggy weer!'
Nouja, dat klinkt in ieder geval leuker dan anorexia-patiënt, want dat roepen ze ook wel eens.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 15:44
Verwijderd
"Kijk niet zo boos" ;x die hoor ik in de kroeg vooral
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Wat is de precieze Duitse term dan?
Dat heb ik niet onthouden, helaas.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Kleine kinderen spreken me regelmatig aan met 'meneer'. Word je ook niet echt vrolijk van.
Ik werd vroeger súpervaak aangezien voor meisje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 16:11
Verwijderd
Een callcentermedewerker heeft me ook wel eens meneer genoemd, ik heb een lage stem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 19:05
Verwijderd
Ik heb het al eens gevraagd dus ik vraag het nog maar eens: waar lopen jullie rond dat jullie dat soort vreemden aantreffen die spontaan naar iemand op straat gaat roepen dat je er bleek uitziet?

Ik kan me er echt NIETS bij voorstellen. Dat mensen je vreemd aankijken of naar hun partner iets mompelen, okee, maar out of the blue iets roepen? Nee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het al eens gevraagd dus ik vraag het nog maar eens: waar lopen jullie rond dat jullie dat soort vreemden aantreffen die spontaan naar iemand op straat gaat roepen dat je er bleek uitziet?

Ik kan me er echt NIETS bij voorstellen. Dat mensen je vreemd aankijken of naar hun partner iets mompelen, okee, maar out of the blue iets roepen? Nee.
Ja, en dat dat voor mensen vreemd is kan ik me weer niet voorstellen. Ik heb keren gehad dat moeders hun kind aanmoedigden om me uit te schelden, mensen die je de bus uitpesten enzo. Het klinkt vreemd, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat mensen dit soort dingen nooit meemaken De mens is echt een idioot. Alsof ik naar een willekeurig persoon ga om te roepen: 'JE HEBT JEANS AAN JAAAA JE HEBT JEANS AAN, EN EEN T-SHIRT!'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat dat voor mensen vreemd is kan ik me weer niet voorstellen. Ik heb keren gehad dat moeders hun kind aanmoedigden om me uit te schelden, mensen die je de bus uitpesten enzo. Het klinkt vreemd, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat mensen dit soort dingen nooit meemaken De mens is echt een idioot. Alsof ik na een willekeurig persoon ga om te roepen: 'JE HEBT JEANS AAN JAAAA JE HEBT JEANS AAN, EN EEN T-SHIRT!'
Nooit last van gehad. Wel vmbo'ers op mijn middelbare school die van mening waren dat ik een "satanist" ben.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:10
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ja, en dat dat voor mensen vreemd is kan ik me weer niet voorstellen. Ik heb keren gehad dat moeders hun kind aanmoedigden om me uit te schelden, mensen die je de bus uitpesten enzo. Het klinkt vreemd, maar ik kan me er niets bij voorstellen dat mensen dit soort dingen nooit meemaken De mens is echt een idioot. Alsof ik naar een willekeurig persoon ga om te roepen: 'JE HEBT JEANS AAN JAAAA JE HEBT JEANS AAN, EN EEN T-SHIRT!'
Ik ben met Noodles. Ik kan me dit gewoon echt niet voorstellen
Oud 13-08-2008, 20:19
Verwijderd
Citaat:

QFT^100
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb keren gehad dat moeders hun kind aanmoedigden om me uit te schelden, mensen die je de bus uitpesten enzo.
WAT? Ik word agressief als ik zulke dingen lees.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:21
Verwijderd
Citaat:

Ik woon vlakbij een school waar nogal trieste figuren op zitten, misschien dat het daar aan ligt?
Maar eigenlijk heb ik het idee dat het tegenwoordig heel 'normaal' is om mensen voor weetikveelwat uit te maken, al vind ik het zelf verre van normaal..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Maar eigenlijk heb ik het idee dat het tegenwoordig heel 'normaal' is om mensen voor weetikveelwat uit te maken, al vind ik het zelf verre van normaal..
Nou, dat dus
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 20:35
Verwijderd
Als ik uitga hoor mag ik vaker dan eens van een vreemde aanhoren dat ik ''wel moet lachen hč!!!!'' Of ik het nu naar mn zin heb of niet.
Alsof je iedere seconde met een big smile gaat staan dansen/iets drinkt/rondloopt.

En ook: Zoooo wat heb jij gedronken zeg?/Beetje veel op soms?/variatie.
Door vage kennissen, terwijl ik de hele avond al op appelsap geleefd heb...

Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 21:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hoe gaat het met je? Je kijkt zo boos... (mijn neutrale/geconcentreerde blik is blijkbaar niet zó neutraal.)
Dat heb ik dus ook. Vet vervelend is dat. Als ik gewoon in gedachten voor je uit aan het staren bent krijg ik die opmerking ook heel vaak.

Mijn broertje vind mijn kont al járen te dik, en krijg dat ook nog voortdurend naar m'n hoofd geslingerd. Niet dat het me wat doet, want ik héb tenminste een kont. Alles beter dan van die platte figuren. Vrouwen horen rondingen te hebben. <3
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:33
Verwijderd
Dus als je een minder dikke kont zou hebben, zou je broertje je aantrekkelijk vinden?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:36
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dus als je een minder dikke kont zou hebben, zou je broertje je aantrekkelijk vinden?
Waar zie je dat staan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Waar zie je dat staan?
Je broertje kan je kont alleen te dik vinden als hij een voorkeur heeft m.b.t. jouw kontdikte.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Je kunt je niet voorstellen dat ik het vreemd vind? Dat is de omgekeerde wereld. Het IS namelijk vreemd.

Als het kinderachtige pubers zijn die net in de brugklas zitten, dan kan ik me ook nog wel iets erbij voorstellen (stoer doen, opstandig, schreeuwerig, jekenthetwel), maar een volwassen moeder of buspassagiers doen zoiets alleen als ze zelf een mislukte Tokkie zijn of als ze een minderwaardigheidscomplex hebben en iederéén uitschelden.

En wat roep je dan terug? Laat je het langs je heen gaan of roep je dat ie op mag flikkeren? Houdt diegene dan zijn mond of gaat ie stug door? Mensen die op straat rondlopen gaan toch niet elke dag de deur uit met de gedachte: "wie zal ik vandaag op straat eens uitschelden?"

Echt, in wat voor buurt woon jij? Please enlighten me, want ik zou zulke mensen wel eens hard uit willen lachen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 23:48
VeGs
VeGs is offline
Toen ik op de vierdaagsefeesten met een zwart hoedje rond liep, kreeg ik wel wat commentaar van wildvreemden naar mijn hoofd, maar wel allemaal positief. In de trant dat het een leuk hoedje was, en een geval dat me 'smoother dan Puff Daddy' noemde of iets in die trant. Weet dan weer niet of ik daar nou zo blij mee moet zijn.

Kan me verder niet echt herinneren dat ik van vreemden negatief commentaar kreeg, behalve ook wel eens een opmerking dat ik niet zo chagrijnig moet kijken. Maar meestal zijn dat mensen die beetje voor de lol lopen te stangen en niet die echt lomp willen doen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Je kunt je niet voorstellen dat ik het vreemd vind? Dat is de omgekeerde wereld. Het IS namelijk vreemd.

Als het kinderachtige pubers zijn die net in de brugklas zitten, dan kan ik me ook nog wel iets erbij voorstellen (stoer doen, opstandig, schreeuwerig, jekenthetwel), maar een volwassen moeder of buspassagiers doen zoiets alleen als ze zelf een mislukte Tokkie zijn of als ze een minderwaardigheidscomplex hebben en iederéén uitschelden.

En wat roep je dan terug? Laat je het langs je heen gaan of roep je dat ie op mag flikkeren? Houdt diegene dan zijn mond of gaat ie stug door? Mensen die op straat rondlopen gaan toch niet elke dag de deur uit met de gedachte: "wie zal ik vandaag op straat eens uitschelden?"

Echt, in wat voor buurt woon jij? Please enlighten me, want ik zou zulke mensen wel eens hard uit willen lachen.
Ja natuurlijk is het vreemd. Maar aan de andere kant kijk ik er toch niet meer van op. Je krijgt op een gegeven moment zoiets van 'oh, heb je er weer zo'n idioot, whatever' Het stompt je een beetje af, en je leert een soort doof en blindheid te ontwikkelen, die bijna vanzelfsprekend wordt, en daarom ervaar ik sommige reacties hier als vreemd. Ik snap dat het idioten zijn, natuurlijk, vanzelfsprekend maar ik had eigenlijk al bijna het idee ontwikkelt dat iedereen dit soort idioten achter zich aan kreeg. Meeste mensen zijn inderdaad categorie puber, vooral zoals rasmusje het beschrijft, in de omgeving van scholen met voortgezet onderwijs etc. Maar niet zoals jij zegt 'de brugklassers', meer nog de categorie 16 17 etc. Het is wel minder geworden toen ik niet meer langs bepaalde scholen hoefde te fietsen, en ging studeren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 06:44
Verwijderd
Wat ecnelis zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 08:25
Verwijderd
"Nou, jij bent ook behoorlijk ehm... tsja, hoe zal ik dat zeggen.... GEGROEID sinds de laatste keer dat ik je zag..." waarmee het loeder bedoelde dat ik dikker geworden ben sinds 6 jaar geleden.
Tsja, dat weet ik ook wel, daar hoeft niemand mij aan te herinneren hoor.

Bovendien krijg ik vaak commentaar op mijn nagels, omdat ik die zo kort af bijt.

Het zijn van die loze opmerkingen. Verwachten die mensen nou echt dat ze je iets nieuws vertellen wanneer ze zeggen: "Jouw nagels zijn echt heel kort zeg, wat lelijk."
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 08:30
Verwijderd
Citaat:

Mijn vader kan alleen maar zeuren over het feit dat ik volgens hem een waardeloze studie doe en mijn moeder doet alsof ik een hulpeloos sukkeltje ben.
Ik denk dat ik die vader van jou wel mag, wat stemt hij?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Het zijn van die loze opmerkingen. Verwachten die mensen nou echt dat ze je iets nieuws vertellen wanneer ze zeggen: "Jouw nagels zijn echt heel kort zeg, wat lelijk."
Dat heb ik ook altijd, maar dan met "Elmer? Oh, Elmer Fudd! Haha!". Niet dat ik er mee zit verder, maar jezus, die link legt iedere mongool.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 10:52
Verwijderd
Haha ik ken dat. "Katja? Schuurman? HAHAHAHAHAHAHA"
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 11:28
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Dat heb ik ook altijd, maar dan met "Elmer? Oh, Elmer Fudd! Haha!". Niet dat ik er mee zit verder, maar jezus, die link legt iedere mongool.
What's up doc?
Oud 14-08-2008, 12:47
Verwijderd
Er werd een tijd geleden aangebeld. Vroeg iemand of ik 'Meneer ****"was !

(tvp )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Haha ik ken dat. "Katja? Schuurman? HAHAHAHAHAHAHA"
[afbeelding]
Ik zou roepen: Katja? Dropveter! Ha-ah-ah-ahhh!

Ben ik dan origineel?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2008, 13:41
Verwijderd
mijn moeder zij een keer ' het stinkt hier, heb je wel gedoucht?'

Ik had wel net gedoucht en de stank kwam van de kat die net op haar schoot was gesprongen.. Maar toch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten