Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn gebit: Ik krijg commentaar als vissebek en paardebek en dat soort ongein, omdat ik toevallig een dikke grijns heb ala; ![]() ![]() Toch vinden mensen het dan nog leuk om er iets mis mee te vinden, omdat mijn tanden ook gewoon groot zijn, en dat is jammer en toch wel een gevoelig punt voor mij. (En zoals mischien te merken is kan ik hier ook heel erg boos over worden ![]() Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 13:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, nu zijn mijn ouders zelf niet de slanksten en mn moeder was vooral bang dat ik overgewicht zou krijgen omdat ik in mijn puberteit best wel gegroeid ben in de breedte zeg maar. Mn moeder zei het vooral uit bezorgdheid, denk ik achteraf. Maar ik vind het goed van je dat je weigert je onzeker te laten maken ![]() je gaat toch niet dieeten he, als je dat niet wilt?
|
"Wooooow wat heb jij veel haar!" Door iedereen, inclusief kappers die toch al aardig wat gewend zijn.
Een jongen: "Heb je dat overal zoveel?" WTF ![]() "Oooh wat knap dat je geen accent hebt! Hoelang woon je al in Nederland?" Nou mijn voorouders voorzover we kunnen nagaan al sinds 1600, vreemde onbekende. En toen mijn haar te kort was, letterlijk elke keer als ik buiten was minstens door drie verschillende mensen: "Elektrische schok gehad?" En bedankt. "Wooow wat ben jij dun! Eet je wel genoeg?" Houd je bek. En tegelijkertijd ook mensen: "Ooh maar als je weer in staat bent meer te sporten gaat dat vet wel weg hoor!" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kleine kinderen spreken me regelmatig aan met 'meneer'. Word je ook niet echt vrolijk van.
En een tijdje terug riep een meisje, dat me kennelijk al vaker voorbij had zien komen: 'Oh kijk, daar heb je Twiggy weer!' Nouja, dat klinkt in ieder geval leuker dan anorexia-patiënt, want dat roepen ze ook wel eens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het al eens gevraagd dus ik vraag het nog maar eens: waar lopen jullie rond dat jullie dat soort vreemden aantreffen die spontaan naar iemand op straat gaat roepen dat je er bleek uitziet?
Ik kan me er echt NIETS bij voorstellen. Dat mensen je vreemd aankijken of naar hun partner iets mompelen, okee, maar out of the blue iets roepen? Nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar eigenlijk heb ik het idee dat het tegenwoordig heel 'normaal' is om mensen voor weetikveelwat uit te maken, al vind ik het zelf verre van normaal.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik uitga hoor mag ik vaker dan eens van een vreemde aanhoren dat ik ''wel moet lachen hč!!!!'' Of ik het nu naar mn zin heb of niet.
Alsof je iedere seconde met een big smile gaat staan dansen/iets drinkt/rondloopt. En ook: Zoooo wat heb jij gedronken zeg?/Beetje veel op soms?/variatie. Door vage kennissen, terwijl ik de hele avond al op appelsap geleefd heb... Laatst gewijzigd op 13-08-2008 om 21:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn broertje vind mijn kont al járen te dik, en krijg dat ook nog voortdurend naar m'n hoofd geslingerd. Niet dat het me wat doet, want ik héb tenminste een kont. Alles beter dan van die platte figuren. Vrouwen horen rondingen te hebben. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het kinderachtige pubers zijn die net in de brugklas zitten, dan kan ik me ook nog wel iets erbij voorstellen (stoer doen, opstandig, schreeuwerig, jekenthetwel), maar een volwassen moeder of buspassagiers doen zoiets alleen als ze zelf een mislukte Tokkie zijn of als ze een minderwaardigheidscomplex hebben en iederéén uitschelden. En wat roep je dan terug? Laat je het langs je heen gaan of roep je dat ie op mag flikkeren? Houdt diegene dan zijn mond of gaat ie stug door? Mensen die op straat rondlopen gaan toch niet elke dag de deur uit met de gedachte: "wie zal ik vandaag op straat eens uitschelden?" Echt, in wat voor buurt woon jij? Please enlighten me, want ik zou zulke mensen wel eens hard uit willen lachen. |
![]() |
|
Toen ik op de vierdaagsefeesten met een zwart hoedje rond liep, kreeg ik wel wat commentaar van wildvreemden naar mijn hoofd, maar wel allemaal positief.
![]() ![]() Kan me verder niet echt herinneren dat ik van vreemden negatief commentaar kreeg, behalve ook wel eens een opmerking dat ik niet zo chagrijnig moet kijken. Maar meestal zijn dat mensen die beetje voor de lol lopen te stangen en niet die echt lomp willen doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Nou, jij bent ook behoorlijk ehm... tsja, hoe zal ik dat zeggen.... GEGROEID sinds de laatste keer dat ik je zag..." waarmee het loeder bedoelde dat ik dikker geworden ben sinds 6 jaar geleden.
Tsja, dat weet ik ook wel, daar hoeft niemand mij aan te herinneren hoor. Bovendien krijg ik vaak commentaar op mijn nagels, omdat ik die zo kort af bijt. Het zijn van die loze opmerkingen. Verwachten die mensen nou echt dat ze je iets nieuws vertellen wanneer ze zeggen: "Jouw nagels zijn echt heel kort zeg, wat lelijk." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben ik dan origineel? |