Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Je hebt overdrijven en overdrijven...
Ik moest denken aan iemand die over kwam drijven. als in, overvliegen.

Advertentie
Oud 14-08-2008, 17:49
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik heb vandaag zomervla gekocht, met als smaak 'echte aardbeien'. Best kut, want ik had veel meer trek in nep aardbeien.
Oud 14-08-2008, 18:08
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Het gaat om de keuze per keer, of je op dat moment een 'light snoep'of een stuk fruit 'snoept"
Als je snoept, dan beter light. Dat is het punt. Dat je beter helemaal niet (ongezond) kunt snoepen is natuurlijk een ander verhaal.
Oud 14-08-2008, 18:22
blablatje
blablatje is offline
Ik snap niet waarom mensen die sap willen drinken met de helft van de caloriën niet gewoon een half glas sap kunnen drinken.
Oud 14-08-2008, 18:25
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, dan kunnen ze net zo goed de helft van een glas light-sap drinken.
Oud 14-08-2008, 18:31
blablatje
blablatje is offline
Nee, want dat bevat maar de helft van de vitamines en vezelsporen van een half glas echt sap. Light sap is namelijk half sap en half zoetstofwater. Ik neem tenminste aan dat mensen die willen afvallen sap drinken voor de nuttige dingen die erin zitten, anders kunnen ze beter meteen water/thee/lightfris nemen.

Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 19:05.
Oud 14-08-2008, 19:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Nee, want dat bevat maar de helft van de vitamines en vezelsporen van een half glas echt sap. Light sap is namelijk half sap en half zoetstofwater. Ik neem tenminste aan dat mensen die willen afvallen sap drinken voor de nuttige dingen die erin zitten, anders kunnen ze beter meteen water nemen.
Nee hoor, Coolbest Light bevat gewoon dezelfde hoeveelheid vitamines als Coolbest. Alleen is het zo dat het "echte vruchtensap" voor een deel (zeker niet de helft, iets van 30% ofzo) is vervangen door water, waarna men vitamines en zoetstoffen toevoegt.

Om die reden zit er dus zelfs MEER voedingsstoffen in dan in, say, een glas "echte" Jus, omdat men behalve Vit.C ook nog 9 andere vitamines toevoegt. En ook nog eens grotere hoeveelheden.

Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 19:14.
Oud 14-08-2008, 19:35
flyaway
flyaway is offline
Ik keek een film, kreeg ik opeens een smsje van een vriendin: " De zwarte krachtpatser van de wc! "
Keek ze dezelfde film (+reclames XD)
Oud 15-08-2008, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, Coolbest Light bevat gewoon dezelfde hoeveelheid vitamines als Coolbest. Alleen is het zo dat het "echte vruchtensap" voor een deel (zeker niet de helft, iets van 30% ofzo) is vervangen door water, waarna men vitamines en zoetstoffen toevoegt.
Dat gebeurt ook met gewone Coolbest, dat is ook niet 100% sap.
Oud 15-08-2008, 09:40
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Genoeg discussie over vruchtensap, terug naar de promotie!
Oud 17-08-2008, 13:41
Verwijderd
Die reclame van de Albert Hein. Je krijgt 2 euro korting bij een volle spaarkaart?

Je gaat toch niet de moeite doen om die stomme zegeltjes te sparen zodat je maar TWEE EURO korting krijgt hallo. Jahaa, of het dúbbele, zo wel vier euro korting op producten!

Zeg als ze die oervervelende reclames van de Albert Hein nou eens korter maakten, konden ze meer geld uitgeven aan die korting die ze geven.

zucht*
Oud 17-08-2008, 13:42
Verwijderd
Ja bij de dierenwinkel hier moet je ook 150 euro uitgeven voor 2 euro korting. Yeah.
Oud 17-08-2008, 20:56
niña
niña is offline
Een Gilette scheermesje dat tegen je begint te praten en zegt dat hij niet altijd even scherp kan zijn? O MY GOD
Oud 17-08-2008, 21:05
Batave
Batave is offline
Citaat:
Een Gilette scheermesje dat tegen je begint te praten en zegt dat hij niet altijd even scherp kan zijn? O MY GOD
Ik zat ook zo van: WTF? hoe onlogisch is dat?
Oud 17-08-2008, 21:06
Verwijderd
Omg, Nienj op DK.
Oud 17-08-2008, 21:12
Cherry Springs
Die reclame voor haargel of zoiets.
Komt een op zich al aantrekkelijke vent naar de receptie van een hotel en doet een poging een gesprek aan te knopen met een knappe vrouw die daar ook staat. Alleen, zijn haar zit plat! Dus die vrouw wendt zich met een fikse roloog af.
Opeens gebeurt hetzelfde, maar deze keer heeft de man zijn haar gedaan met die haargel, en zit het gestyled. Dus, of course, de vrouw kan niet van hem afblijven. Terwijl ze hem betast voelt ze opeens een tube gel in zijn zak zitten, en dan roloogt ze weer en gaat ze weg. De man kijkt om zich heen, en een andere vrouw bij de receptie geeft hem zo'n blik van "Oei, genant, he?"

Wat verwacht dat mens dan, dat het vanzelf zo onnatuurlijk zit? Dat slaat echt nergens op.
Oud 17-08-2008, 21:13
Batave
Batave is offline
net als die haargel met feromonen ofzo... met die laborant.
Oud 17-08-2008, 21:15
Cherry Springs
Oh, ik moest zo lachen om die reclame, ik vond hem zo kansloos.
Oud 19-08-2008, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Komt een op zich al aantrekkelijke vent naar de receptie van een hotel en doet een poging een gesprek aan te knopen met een knappe vrouw die daar ook staat. Alleen, zijn haar zit plat! Dus die vrouw wendt zich met een fikse roloog af.
Opeens gebeurt hetzelfde, maar deze keer heeft de man zijn haar gedaan met die haargel, en zit het gestyled. Dus, of course, de vrouw kan niet van hem afblijven. Terwijl ze hem betast voelt ze opeens een tube gel in zijn zak zitten, en dan roloogt ze weer en gaat ze weg. De man kijkt om zich heen, en een andere vrouw bij de receptie geeft hem zo'n blik van "Oei, genant, he?"

Wat verwacht dat mens dan, dat het vanzelf zo onnatuurlijk zit? Dat slaat echt nergens op.
Sowieso, als je dat spul dus gebruikt en de vrouw komt erachter, dumpt ze me. Kan ik dat dus beter niet kopen.

OT:
Clearasil:

(Meisje tegen vriendin die een jongen wil versieren nu ze wél puistvrij is)
"Let op!"

*pakt rinkelende telefoon van jongen af, roept: verkeerd verbonden!, drukt hem uit en gaat lachend naast de jongen zitten*

*jongen lacht terug*

Ja hoor, want als een blonde, oppervlakkige muts mijn telefoon uitdrukt terwijl ik net een belangrijk telefoontje krijg, ga ik als een domme sukkel teruglachen. Flikker op, zeg. Een knal voor haar puistenkop kan ze krijgen.
Oud 19-08-2008, 21:06
Verwijderd
Oud 19-08-2008, 21:06
Batave
Batave is offline
Citaat:
Sowieso, als je dat spul dus gebruikt en de vrouw komt erachter, dumpt ze me. Kan ik dat dus beter niet kopen.

OT:
Clearasil:

(Meisje tegen vriendin die een jongen wil versieren nu ze wél puistvrij is)
"Let op!"

*pakt rinkelende telefoon van jongen af, roept: verkeerd verbonden!, drukt hem uit en gaat lachend naast de jongen zitten*

*jongen lacht terug*

Ja hoor, want als een blonde, oppervlakkige muts mijn telefoon uitdrukt terwijl ik net een belangrijk telefoontje krijg, ga ik als een domme sukkel teruglachen. Flikker op, zeg. Een knal voor haar puistenkop kan ze krijgen.
Ik vond het ook al een k*treclame
Oud 19-08-2008, 21:15
Verwijderd
Oud 19-08-2008, 21:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die reclame van de Albert Hein. Je krijgt 2 euro korting bij een volle spaarkaart?

Je gaat toch niet de moeite doen om die stomme zegeltjes te sparen zodat je maar TWEE EURO korting krijgt hallo. Jahaa, of het dúbbele, zo wel vier euro korting op producten!
Die gewone spaarzegelboekjes van de Albert Heijn, daar krijg je maar €0,50 premie op, en dan heb je dus al €51,50 aan zegeltjes gekocht. En geloof me, er zijn een hoop mensen die toch nog sparen voor die vijftig cent.
Oud 19-08-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het ook al een k*treclame
K*t is dom.

Kut!
Oud 19-08-2008, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Haha, heb je die Telsell reclame gezien voor die shampoo waarvan je haar weer gaat groeien? Volgens de reclame lachen alle vrouwen je uit als je een beetje dun haar en/of licht kalend bent, en zodra je die shampoo gebruikt en je haar weer vol en golvend wordt, komen uit alle hoeken de modellen op je afrennen om tegen je aan te rijden en in je haar te woelen.
Oud 19-08-2008, 21:46
Cherry Springs
Citaat:
K*t is dom.

Kut!
Stoer hoor.
Oud 19-08-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Stoer hoor.
Oud 19-08-2008, 21:48
Batave
Batave is offline
Citaat:
Stoer hoor.
Oud 19-08-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Stoer hoor.
Citaat:
Ontopicckkkkck!!!111one!!
Oud 19-08-2008, 23:29
Cherry Springs
Hé!
Jullie weten dat dit niet mag he. Jullie zitten het hele topic onder te zwetsen. Kappen.

EDIT: Ik heb de posts verwijderd.
Oud 20-08-2008, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Haha, heb je die Telsell reclame gezien voor die shampoo waarvan je haar weer gaat groeien? Volgens de reclame lachen alle vrouwen je uit als je een beetje dun haar en/of licht kalend bent, en zodra je die shampoo gebruikt en je haar weer vol en golvend wordt, komen uit alle hoeken de modellen op je afrennen om tegen je aan te rijden en in je haar te woelen.

Ja, Telsellreclames zijn hoe dan ook om te lachen. Echt fout. Ik vind vooral die Celluless (zoiets) een eng ding! Zuigt je vet vacuum. Dat móet echt pijn doen hoor! ookal zeggen ze dat het geen pijn doet. Damn, dat kan nooit goed voor je zijn. Stiekem wil ik al die spullen op telsell wel een keer uitproberen..

Edit: En van die Pedegg word ik altijd misselijk als ze die vieze stukjes eelt die ze net van hun voeten hebben gehaald eruit gaan halen!
Oud 20-08-2008, 10:11
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Edit: En van die Pedegg word ik altijd misselijk als ze die vieze stukjes eelt die ze net van hun voeten hebben gehaald eruit gaan halen!
Ja inderdaad, ranzig! Daarbij zijn die beelden van de "voor" voeten duidelijk met opgeplakte stukjes huidschilver, brrr.
Sowieso, het hele ding slaat nergens op. Van die dansers die zeggen "ja, van het dansen krijg ik heel veel eelt, en ik ben zo blij dat dat nu weg is!". Je lichaam maakt dat eelt niet voor niks aan hoor, ik wil niet weten hoeveel pijn die lui hebben op van die babyzachte voetjes...
Oud 20-08-2008, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, ranzig! Daarbij zijn die beelden van de "voor" voeten duidelijk met opgeplakte stukjes huidschilver, brrr.
Sowieso, het hele ding slaat nergens op. Van die dansers die zeggen "ja, van het dansen krijg ik heel veel eelt, en ik ben zo blij dat dat nu weg is!". Je lichaam maakt dat eelt niet voor niks aan hoor, ik wil niet weten hoeveel pijn die lui hebben op van die babyzachte voetjes...
Oja, maar het lijkt wel kaarsenvet wat er op hun voeten zit. Ja eelt is er niet voor niets inderdaad! Maar dat is dus echt waardeloze promotie, want ik vind die reclame gewoon ranzig!
Oud 20-08-2008, 13:03
Verwijderd
Idd, ranzige dingen hoef ik niet te zien op tv. Dus die vieze voeten met rare schilfers kunnen weg en ook die wc-reclames met vieze wc's ook. Yuk
Oud 20-08-2008, 15:45
Flijn
Flijn is offline
Bij een reclame voor een modelboot ofzo: "Beleef nu de legende van de Tweede Wereldoorlog!"

Legende. Wtf
Oud 20-08-2008, 15:59
Uice
Uice is offline
Die is door een aanhanger van Nieuw Rechts gemaakt.
Oud 20-08-2008, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil alles hebben van Tell Sell
maar het zijn wel allemaal waardeloze promoties.
Oud 20-08-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Bij een reclame voor een modelboot ofzo: "Beleef nu de legende van de Tweede Wereldoorlog!"

Legende. Wtf
Oud 22-08-2008, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die vre-se-lijke reclame voor één of ander automerk, Suzuki ofzo. Met een heel erg net-niet-rockmuziekje, enge blije mensen, mooie kinderen, natuurlijk een hond, en felle kleurtjes. "Splash my day!"

Oud 23-08-2008, 22:55
Verwijderd
"WAAAAAR BEENNNN JEEE??! Bestel nu de Friends tracker op je mobiel!"

*moordt bedrijf uit*
Oud 23-08-2008, 23:02
Verwijderd
Ik vind die mensen van Jamba echt helden.
Oud 24-08-2008, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die mensen van Jamba echt helden.
Het is niet van jamba. 4sms.tv ofzo.
Oud 24-08-2008, 23:25
Verwijderd
ik zag vandaag een hele foute reclame die iets te maken had met veilig vrijen.

zwart-wit scene, monster van frankenstein en hot young lady, kussend op bed. condoom wordt weggegooid door miss stupid en frank zegt iets engels, maar wel met de term "SOA" erin.
waarom zegt hij dan niet gewoon STD?
Oud 25-08-2008, 10:54
Verwijderd
Citaat:

zwart-wit scene, monster van frankenstein en hot young lady, kussend op bed. condoom wordt weggegooid door miss stupid en frank zegt iets engels, maar wel met de term "SOA" erin.
Ja, dat vroeg ik mij nou ook af! Waarschijnlijk, omdat nederlandse mensen het anders niet snappen? ja weet niet.
Oud 25-08-2008, 12:45
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ja, dat vroeg ik mij nou ook af! Waarschijnlijk, omdat nederlandse mensen het anders niet snappen? ja weet niet.
Ik denk dit ook
Oud 25-08-2008, 15:04
Verwijderd
"De meest extreme fixatie met style-memory"

Style-memory
Oud 25-08-2008, 18:02
Verwijderd
Citaat:
"De meest extreme fixatie met style-memory"

Style-memory

style-me·mo·ry (het): gezelschapsspel waarbij de spelers uit een aantal kaarten met verschillende stijlen erop, die met de beeldzijde op tafel zijn gelegd zoveel mogelijk paren van identieke kaarten met stijlen moeten zien te vinden.
Oud 25-08-2008, 18:45
Verwijderd
Die reclame van isbw (?) met die lift, alsof elke hogere functie een verdieping hoger zit. En dan ook nog in de lift een wedstrijdje aangaan wie de hoogste functie heeft, hiep hoi.
Oud 25-08-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:

Hehe, ik zag hem net weer, en idd, die vrouw zegt "Soa-test" in een Engelse zin

Misschien omdat SOA haast als merknaam/slogan wordt gebruikt (blablasoavrij.nl). Maarja, het blijft waardeloos.
Oud 25-08-2008, 19:13
Cherry Springs
Op mijn pak jodekoeken staat "Nieuw - Volgens origineel recept" "Al jarenlang de lekkerste!"

Wat?

Regels voor berichten