Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nee, want dat bevat maar de helft van de vitamines en vezelsporen van een half glas echt sap. Light sap is namelijk half sap en half zoetstofwater. Ik neem tenminste aan dat mensen die willen afvallen sap drinken voor de nuttige dingen die erin zitten, anders kunnen ze beter meteen water/thee/lightfris nemen.
Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
Om die reden zit er dus zelfs MEER voedingsstoffen in dan in, say, een glas "echte" Jus, omdat men behalve Vit.C ook nog 9 andere vitamines toevoegt. En ook nog eens grotere hoeveelheden.
Laatst gewijzigd op 14-08-2008 om 19:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die reclame van de Albert Hein. Je krijgt 2 euro korting bij een volle spaarkaart?
Je gaat toch niet de moeite doen om die stomme zegeltjes te sparen zodat je maar TWEE EURO korting krijgt ![]() Zeg als ze die oervervelende reclames van de Albert Hein nou eens korter maakten, konden ze meer geld uitgeven aan die korting die ze geven. zucht* |
![]() |
|
Die reclame voor haargel of zoiets.
Komt een op zich al aantrekkelijke vent naar de receptie van een hotel en doet een poging een gesprek aan te knopen met een knappe vrouw die daar ook staat. Alleen, ![]() Opeens gebeurt hetzelfde, maar deze keer heeft de man zijn haar gedaan met die haargel, en zit het gestyled. Dus, of course, de vrouw kan niet van hem afblijven. Terwijl ze hem betast voelt ze opeens een tube gel in zijn zak zitten, en dan roloogt ze weer en gaat ze weg. De man kijkt om zich heen, en een andere vrouw bij de receptie geeft hem zo'n blik van "Oei, genant, he?" Wat verwacht dat mens dan, dat het vanzelf zo onnatuurlijk zit? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Clearasil: (Meisje tegen vriendin die een jongen wil versieren nu ze wél puistvrij is) "Let op!" *pakt rinkelende telefoon van jongen af, roept: verkeerd verbonden!, drukt hem uit en gaat lachend naast de jongen zitten* *jongen lacht terug* Ja hoor, want als een blonde, oppervlakkige muts mijn telefoon uitdrukt terwijl ik net een belangrijk telefoontje krijg, ga ik als een domme sukkel teruglachen. Flikker op, zeg. Een knal voor haar puistenkop kan ze krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, Telsellreclames zijn hoe dan ook om te lachen. Echt fout. Ik vind vooral die Celluless (zoiets) een eng ding! Zuigt je vet vacuum. Dat móet echt pijn doen hoor! ookal zeggen ze dat het geen pijn doet. Damn, dat kan nooit goed voor je zijn. Stiekem wil ik al die spullen op telsell wel een keer uitproberen.. ![]() ![]() Edit: En van die Pedegg word ik altijd misselijk als ze die vieze stukjes eelt die ze net van hun voeten hebben gehaald eruit gaan halen! |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso, het hele ding slaat nergens op. Van die dansers die zeggen "ja, van het dansen krijg ik heel veel eelt, en ik ben zo blij dat dat nu weg is!". Je lichaam maakt dat eelt niet voor niks aan hoor, ik wil niet weten hoeveel pijn die lui hebben op van die babyzachte voetjes...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die vre-se-lijke reclame voor één of ander automerk, Suzuki ofzo. Met een heel erg net-niet-rockmuziekje, enge blije mensen, mooie kinderen, natuurlijk een hond, en felle kleurtjes. "Splash my day!"
![]()
|
Verwijderd
|
ik zag vandaag een hele foute reclame die iets te maken had met veilig vrijen.
zwart-wit scene, monster van frankenstein en hot young lady, kussend op bed. condoom wordt weggegooid door miss stupid en frank zegt iets engels, maar wel met de term "SOA" erin. waarom zegt hij dan niet gewoon STD? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
style-me·mo·ry (het): gezelschapsspel waarbij de spelers uit een aantal kaarten met verschillende stijlen erop, die met de beeldzijde op tafel zijn gelegd zoveel mogelijk paren van identieke kaarten met stijlen moeten zien te vinden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien omdat SOA haast als merknaam/slogan wordt gebruikt (blablasoavrij.nl). Maarja, het blijft waardeloos. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #4 Little Phoebe | 500 | 16-06-2011 13:19 | |
De Kantine |
Lik maar aan gencensuursaaide lolly #1019 Verwijderd | 500 | 23-06-2010 22:51 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Post je IQ Henckie | 53 | 06-03-2010 20:34 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |