Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2008, 19:49
Vlindertje
Vlindertje is offline
Leuk verhaal
Oud 14-08-2008, 19:51
geen punt :|
geen punt :| is offline
Bane of Tovenaar
Oud 14-08-2008, 19:53
Spelleider
Spelleider is offline
@ Azaelia: sorry! zag dat ik je weer niet in het verhaal had verwerkt hahaha, dus had het nog een beetje aangepast, zodat je er ook inzit

en tnx vlindertje
Oud 14-08-2008, 20:04
Azaelia
Azaelia is offline
Hihi leuk verhaal weer hoor. Maakt niet uit hoor Die Fizzle toch!

Mooie uitslag in ieder geval.
Oud 14-08-2008, 20:09
Verwijderd
Oud 14-08-2008, 21:07
Verwijderd
m'bn complimenten voor de verhalen
Oud 14-08-2008, 21:15
Femic
Femic is offline
Woehoe! Ik ga trouwens gewoon op Krynn stemmen, niet voor niks dat LL haar op 't laatst nog verdacht maakt. Hoewel Katje ook nog lang niet van m'n verdachtenlijstje af is, omdat LL op haar stemde.
Oud 14-08-2008, 21:16
Verwijderd
Ik stem vast, voor voorlopig staat ie op Krynn.
Oud 14-08-2008, 21:37
Ik stem ook wel op Krynn dan. Mja het heeft niet zo heel veel zin om iets anders te stemmen en dat van die pukkel zal Lucky inderdaad niet gezegd hebben als hij het niet zeker wist. Hij stemde niet (openlijk) op Krynn omdat ze anders door zou hebben dat Lucky ziener is. Dat zal het verklaren.
Oud 14-08-2008, 22:05
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik ga ook voor Krynn, de reden lijkt me duidelijk! En wat een mooie uitslag
Ook vind ik Fizzle en Basjeeeeeeeeeeh wel een beetje verdacht. Maar het kan natuurlijk ook dat Fizzle echt even in de war was. Ook ik heb op 1x na nooit meegedaan met het weerwolfspel, maar wie wanneer moet stemmen lijkt me vrij duidelijk. Dat staat zelfs onder elke uitslag aangegeven...hmmmmm
Oud 14-08-2008, 23:33
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ja, zo spelen wolven normaal gesproken wel ja, maar je kunt natuurlijk ook heel anders spelen, zodat (bijvoorbeeld) jij om de tuin geleid wordt (ervan uitgaande dat jij 'een goede' bent).
Ja je kan wolven natuurlijk ook juist de lunch in sturen met extra informatie! Strak plan! *sarcasme dus* Even serieus, ik zie geen goede reden voor iemand om voor de lunch al een stem bekend te maken voor de lynch, als diegene gewoon de tijd heeft en de ziener er al uit ligt.

Trouwens, mijn stem gaat naar *tromgeroffel* Krynn.
Maar volgens mij was dat al redelijk duidelijk.
Oud 15-08-2008, 00:19
Uice
Uice is offline
Daar ga je, Krynn.
Oud 15-08-2008, 00:20
Verwijderd
Ik weet zeker dat ik op krynn ga stemmen. Om wat lucky zei.

dus ik stem nu, weet ook niet zeker of ik er morgen ben.
Oud 15-08-2008, 09:33
Verwijderd
LL heeft maar één functie op kunnen vragen in zijn korte leven. Die hint naar Krynn geloof ik graag, en ik ga dus ook op Krynn stemmen. Als zij inderdaad een wolf is, pleit dat mij dus vrij (omdat LL op mij stemde), want dan is duidelijk dat hij mij niet heeft opgevraagd. Ik weet dat zelf natuurlijk al maar dat jullie niet mij daarna gaan ophangen want dat wil ik natuurlijk niet
Oud 15-08-2008, 09:46
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Ik ga ook op Krynn stemmen.

Citaat:
Als zij inderdaad een wolf is, pleit dat mij dus vrij (omdat LL op mij stemde), want dan is duidelijk dat hij mij niet heeft opgevraagd.
Dat pleit je niet helemaal vrij, want als hij je niet heeft opgevraagd kan je natuurlijk nog steeds wel een wolf zijn.
Oud 15-08-2008, 09:50
Verwijderd
Ja, ik bedoel dus ook dat men geen waarde meer moet hechten aan zijn stem op mij dan aan een verdenking van een random speler.
Oud 15-08-2008, 10:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dus nu mag ik weer stemmen?
Maar ik dacht dat je in het topic moest stemmen, maar dat moet je dus aan de spelleider pmmen?
Ik ga mee met op Krynn stemmen dan.
Oud 15-08-2008, 10:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dus nu mag ik weer stemmen?
Maar ik dacht dat je in het topic moest stemmen, maar dat moet je dus aan de spelleider pmmen?
Ja, anders geldt je stem niet. Dat je in het topic je stem bekend maakt is alleen maar voor de andere spelers, het is niet verplicht en bovendien mag je ook op iemand anders stemmen dan je hier beweert. Je pm naar de Spelleider is je stem, in het topic is het alleen informatie voor de duidelijkheid.
Oud 15-08-2008, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lol, dan heb ik al twee rondes ongeldig gestemd
(in de eerste ronde alleen in het topic en in de tweede ronde was het weerwolfronde)
ik ben echt een n00b in dit spel.
Ik wist het wel, er is een reden dat ik vier jaar heb gewacht voor ik meedeed!
Oud 15-08-2008, 11:00
Verwijderd
Dat staat allemaal duidelijk in de spelregels hoor
Oud 15-08-2008, 11:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, ik heb die spelregels elke maand wel gelezen en ik snap er niks van
Oud 15-08-2008, 11:17
Azaelia
Azaelia is offline
Zelfs als je alleen maar meeleest mag je ook gewoon vragen naar de spelleiding sturen hoor als je het niet snapt. Alleen zo kan je het leren.
Oud 15-08-2008, 11:18
Uice
Uice is offline
Ik heb mijn stem op Krynn ingediend.
Oud 15-08-2008, 11:22
@ Fizzle:
Citaat:
@ Fizzle-fluffy: je moet je stem pm-en naar de spelleider account (deze dus).
Oud 15-08-2008, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ja je kan wolven natuurlijk ook juist de lunch in sturen met extra informatie! Strak plan! *sarcasme dus* Even serieus, ik zie geen goede reden voor iemand om voor de lunch al een stem bekend te maken voor de lynch, als diegene gewoon de tijd heeft en de ziener er al uit ligt.

Trouwens, mijn stem gaat naar *tromgeroffel* Krynn.
Maar volgens mij was dat al redelijk duidelijk.
Wat jij nu quote is geen reactie daarop, toch?
Maar ik was ook even in de war, excuus.

Maar dan ga ik vanavond voor Azaelia, redenen zijn al gegeven.
Oud 15-08-2008, 11:24
Verwijderd
Het is een bekende n00bwolvenfout, je indekken door je onnozeler voor te doen dan je bent. Ik geloof er niks van, dus de volgende hangronde ga ik voor fizzle. Vandaag stem ik overigens op Krynn, maar dat had ik al gepost.
Oud 15-08-2008, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@ Fizzle:
Oh!
Ik weet het weer. Dankjewel lekkere zweed
Oud 15-08-2008, 11:53
Je weet het weer, dus je hebt het wel geweten, maar was het vergeten?
Oud 15-08-2008, 12:09
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Wat jij nu quote is geen reactie daarop, toch?
Maar ik was ook even in de war, excuus.

Maar dan ga ik vanavond voor Azaelia, redenen zijn al gegeven.
Ik had het in ieder geval nog steeds over je stem bekend maken voor de nacht voorbij is. Ik weet niet waar jij dan naar afdwaalde als je het daar niet meer over had.
Oud 15-08-2008, 12:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je weet het weer, dus je hebt het wel geweten, maar was het vergeten?
Ja. Ik wist het gewoon echt niet maar ik heb die quote wel eens gelezen! Maar ik wist dat ik vragen naar de spelleider pm'de maar ik zag iedereen in het topic stemmen en toen dacht ik dat de weerwolven de spelleider pm'den en dat de dorpelingen en de undercoverwolven in het topic stemden!
Oud 15-08-2008, 13:54
Spelleider
Spelleider is offline
ahh fizzletje toch! ik stuur je wel even een pm!
Oud 15-08-2008, 16:39
Batave
Batave is offline
het is al begonnen
Oud 15-08-2008, 16:52
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik heb mijn stem op Krynn ingediend.
Oud 15-08-2008, 16:53
Spelleider
Spelleider is offline
heey lieve mensen,
ik heb twee opties voor jullie

1) ik post het verhaal en de uitslag vanavond eerder (maar dan moet ik wel alle stemmen voor die tijd binnen hebben)
2) ik post het verhaal wederom laat.

we gaan naar een tenniswedstrijd ergens verderop en geen idee hoelang dat duurt en hoelang we blijven, maar vriendlief vindt "ik moet nog een verhaal en de uitslag op het forum plaatsen" vast geen goed excuus om eerder te vertrekken...
ik kijk straks nog wel even wat jullie ervan vinden.

xxx
Oud 15-08-2008, 16:54
Verwijderd
Ik denk dat er best veel kans is dat een om half 8 het al beslist is (= één persoon meer dan de helft van de stemmen) dus dan kun je het verhaal gewoon posten. Lijkt mij.
Oud 15-08-2008, 17:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe stel je je dat voor Basjeeh?
Oud 15-08-2008, 17:23
Spelleider
Spelleider is offline
al opgelost: minke post het verhaal wat ik net had geschreven, gewoon op de normale tijd
xxx
Oud 15-08-2008, 19:27
Spelleider
Spelleider is offline
Met de groeten van Fantome, hier haar verhaal en natuurlijk de uitslag, en dan duik ik lekker met m'n kater m'n bedje in:

De groep vermaakte zich tot een uur of 16 uur in de middag op het strand van Scheveningen. De reisleidsters hadden kort overleg gepleegd en vonden het tijd om het strand te verlaten en verder te gaan naar het nieuwe Luxor theater in Rotterdam. Hanneke stond op: “!” Riep ze, zo hard als ze kon. Iedereen stopte abrupt waar ze mee bezig waren. Krynn legde de schep weg, waarmee ze een kuil in het zand aan het graven was, basjeeh stopte met hardlopen door het zand, mutsieprutsie legde haar doktersroman weg en Kunst twijfelde of ze boven water mocht komen, of zich beter niet kon verroeren. Ze stond namelijk net in een handstand in de zee.
”We hebben een geweldige dag gehad op het strand” zei Hanneke, netjes door Andijvie vertaald (dit keer, speciaal voor Krynn ook in het Duits) maar het is tijd om ons even op te frissen zodat we vanavond op tijd bij het theater zijn. Volgens de lokale kranten word het morgen echt tropisch weer. “We hebben ons schema daarom veranderd. In plaats van Utrecht, met de géwéldíge domtoren, doen we eerst de, bij de Duitsers zo populaire badplaats, Julianadorp aan.” Vervolgde Hanneke. “Dit is een dorp gelegen in Noord Holland en de perfecte locatie om daarna weer zuidwaarts te reizen, langs het IJsselmeer, naar het midden des lands” vulde Missy haar aan.
“We hebben trouwens nog een extra verrassing” en Missy had een smile van oor tot oor: “Vanavond gaan we heerlijk fietsen naar Rotterdam!”
”Fietsen??” “In het Russisch is dat een heel lang woord, weet je waarom?” grapte Mutsieprutsie tegen haar vriendin Krynn “Nou?” vroeg zij, maar half geďnteresseerd “Omdat we het woord toch nooit hoeven te gebruiken!”. De meiden Azaelia, Neko, Sherco en Katje konden de grap niet zo waarderen. Fietsen? Wat dacht die stomme reisleiding wel niet? Dan komen ze bezweet aan in Rotterdam! Dat kan toch niet? Pff, ze zouden wel een taxi nemen. Kunst twijfelde nog wat ze zou doen. Ze had nog al snel last van ‘onfrisse geuren’ na een inspanning, maar ze hield ook wel van de frisse buitenlucht. Alleen Femic, de stoere meid uit Alaska kon deze uitdaging wel waarderen. Ze was gewend om weer en wind te trotseren en met het zomerse weertje van nu, moest dat toch geen probleem zijn? Het feit dat ze nog nooit op een fiets had gezeten, stond dat niet in de weg.

De overgebleven mannen van de groep deden alsof het geen probleem was om te gaan fietsen. Al was Dun Hout meer gewend om op een scooter rond te rijden en reden Jřce en Rřps in hun land alleen een stoere grote auto; ze konden toch niet doen alsof ze mietjes waren.

En zo begon het, dat de helft (de mannen en femic) de toch per fiets begonnen en de andere helft (Kunst wilde toch wel erg graag bij de andere meiden horen) een uur later met een taxibusje vertrokken. “Les Miserables” was de voorstelling voor die avond. Kunst was helemaal in haar nopjes.

De hele groep had genoten van de musical. De mannen (en Femic) hadden in de pauze voorgesteld om nu te ruilen. De meiden konden dat terugfietsen naar het slechte hotel (het bleek onmogelijk voor de reisleiding om dit uit hun hoofd te krijgen) en de jongens zouden met de taxi terug. Hoewel dit de meiden heel wat geld zou uitsparen, hoefden ze geen seconde over het antwoord na te denken: “NEE”.
De volgende dag zouden ze bovendien al vroeg richting Julianadorp beginnen.

om 11 uur smorgens ging de wekker af bij iedereen. Niet overdreven vroeg, maar de meesten hadden toch maar zo’n 5 uur slaap genoten, na een heerlijke avond stappen in Scheveningen. Gelukkig zouden ze dit keer met de bus verder gaan naar Julianadorp, dus genoeg tijd om naar even verder te pitten.

Na een slaapbusrit van ruim twee uur, kwam het hele gezelschap aan. Na snel de spullen in het hotel te hebben gedumpt, ging de hele groep, wederom naar het strand. Onderweg kwamen ze Fantome tegen. Niet dat de groep haar kende, maar Fantome herkende de groep wel door en door. Ze besloot hen te volgen, zodat dit verhaal ook afgetypt kon worden voor vandaag.

Fantome spreidde haar handdoek op een veilige afstand van de groep uit. Ze zag Krynn bezig een kuil te graven op het strand. Maarja, dat doen die Duitsers nu eenmaal.
Dat Krynn later bedolven werd door het zand, niet meer haar eigen kuil kon uitkomen en stikte, verbaasde fantome dan ook niets. Het kwam eigenlijk wel goed uit want Krynn is het volgende slachtoffer die is opgehangen door de dorpelingen.

Krynn is dus opgehangen. Zij was de leerling heks. De wolven hebben weer de tijd voor topoverleg om morgen een slachtoffer op te eten. Ze zullen wel honger hebben!

Uice
Ford Prefect
Kunst
Lucky Luciano (ziener)
Röps
Cherry Springs (dorpeling/geliefde)
Mutsieprutsie
Sherco
Katje
Femic
Basjeeh
fizzle-fluffy
Kazet Nagorra (dorpeling/geliefde)
Krynn (leerlingheks)
Azaelia
Dun Hout
Neko
Twinkebel (heks)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
paars = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 15-08-2008, 19:31
Verwijderd
hoera
Oud 15-08-2008, 19:32
Verwijderd
Hiep hoi.
Oud 15-08-2008, 19:44
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
En bedankt Lucky Luciano.
Oud 15-08-2008, 19:50
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Surprise !
Oud 15-08-2008, 20:01
Femic
Femic is offline
Weinig verrassend, maar goed nieuws!
Oud 15-08-2008, 23:21
Azaelia
Azaelia is offline
Very nice Goede laatste daad LL.
Oud 16-08-2008, 00:12
Verwijderd
Hiep hoera voor lucky!

Nu wordt het moeilijker, vind ik!
Fizzle verdenk ik eigenlijk niet, ook al trekt ze veel aandacht op haar n00bheid, ik denk dat als ze samen zou spelen met wolven, de wolven al haar vragen zouden beantwoorden en zouden zorgen dat ze niet te veel opvalt!
Azaelia vertrouw ik nog niet helemaal en basjuhhh vind ik vervelend, maar ik verdenk hem niet.
Oud 16-08-2008, 00:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Rawr! Het gaat goed voor de dorpelingen!
Oud 16-08-2008, 08:25
Krynn
Krynn is offline
Wolven: onwetend heksje kwijt
Dorpelingen: ziener kwijt

*gaat mooi dood liggen in 't zand*
Oud 16-08-2008, 09:12
Verwijderd

Nu afwachten wat de wolven doen.
Oud 16-08-2008, 09:40
Femic
Femic is offline
Citaat:
Fizzle verdenk ik eigenlijk niet, ook al trekt ze veel aandacht op haar n00bheid, ik denk dat als ze samen zou spelen met wolven, de wolven al haar vragen zouden beantwoorden en zouden zorgen dat ze niet te veel opvalt!
Mja als ze wolf is, heeft ze die vragen niet, maar dan zou ze doen alsof. Ik heb al een keer op haar gestemd om die reden en misschien komt er wel een nog een keer, maar ik wacht eerst maar eens even af wat de wolven doen.
Oud 16-08-2008, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Mja als ze wolf is, heeft ze die vragen niet, maar dan zou ze doen alsof. Ik heb al een keer op haar gestemd om die reden en misschien komt er wel een nog een keer, maar ik wacht eerst maar eens even af wat de wolven doen.
Ik twijfel want fizzle trekt altijd veel aandacht, ik denk dat de wolven zouden zeggen dat ze zich wat rustiger houdt en dan niet snel verdacht is omdat ze nieuw is. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker en durf niet te veel te verdedigen want als ze dan toch wolf zou zijn, ben ik meteen verdacht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten