Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ik vind dat we moeten stoppen met het geven van penicilline, want ik vind het zielig voor de schimmels! En laten we de nieuwe hartmedicijnen maar uittesten door ze in de dvdspeler van computers te stoppen en te kijken of het infarct zo over gaat! Mijn punt: Ik vind (wetenschappelijke) dierenproeven ook niet fantastisch, maar zolang er geen alternatieven zijn (en ja, in veel gevallen zijn ze er simpelweg niet!), moeten we het met de dieren doen. Dierenproeven voor commerciële doeleinden vind ik niet kunnen, maar soms is er geen andere keus voor wetenschappelijke doeleinden.
||
Verwijderd
|
laatst ging er iemand klagen over dat de vaccinatie tegen HPV niet goed getest was
Citaat:
en ja, dit is allemaal offtopic, maar ik weet eigenlijk niet waar het wel zou moeten ![]() OT: waar slaan die duikelweken van de c1000 op? "de prijzen duikelen omlaag"? dat is wel heel erg ver gezocht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
volgens van dale. Dus ze gaan een beetje omlaag - maar ook steeds weer even omhoog - tot ze op het laagste punt zijn? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind het nog steeds shocking ![]() (wat overigens ook shocking is, is dat ik mezelf quote)... |
![]() |
|
Nee dat is Celltone!
![]() True cover is ook met dat vrouwtje dat er de hele tijd keurig uitziet en dan het product afveegt en ze een grote wijnvlek blijkt te hebben of zoiets.
|
Verwijderd
|
Ik vind de reclame van steunpunt huiselijk geweld wel fail. Want op het einde doen ze van 'ga naar onze site, www.steunpunthuiselijkgeweld.nl'. Alleen zeggen ze dat hardop, waardoor het klinkt als 'www.steun.huiselijkgeweld.nl'. Yes, huiselijk geweld steunen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmn.... |
![]() |
|
Poeder werkt nog best goed, maar je moet er godvergeten dikke lagen van aanbrengen en na een geringe activiteit is het weggezweet.
![]() Maar dat spul met dat slakkenslijm is ook zo'n onzin. Geen argumenten waaróm slakkenslijm goed zou zijn, alleen dat het erin zit en het spul dús goed is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jajaja, net als www.penisland.net en www.whorepresents.com. Niets nieuws onder de zon voor mensen die QI kijken.
Laatst gewijzigd op 13-09-2008 om 08:03. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind die van 'een goed lijf, dus een goed leven' van Slankie nogal naar. Naast dat het fucking irritant is dat ze 'een goede lijf' zingt, wat een bullshit.
Laatst gewijzigd op 13-09-2008 om 08:03. |
![]() |
|
Er is een autoreclame waar auto's vliegen aan ballonnen. Ziet er allemaal best mooi uit enzo, maar de muziek is volgens mij van Donnie Darko, dus ik krijg er een beetje een creepy associatie bij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heel vroeger dacht ik trouwens altijd dat Libresse een wasmiddel was; ik niet snapte waar het echt voor was omdat ze in die reclames altijd zo om het gedoe draaien, maar het nooit benoemen. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2008 om 20:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #4 Little Phoebe | 500 | 16-06-2011 13:19 | |
De Kantine |
Lik maar aan gencensuursaaide lolly #1019 Verwijderd | 500 | 23-06-2010 22:51 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
Post je IQ Henckie | 53 | 06-03-2010 20:34 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 |